Man sotkai tāda pati vaina, korķī 90 un braucot 70 pēc datčika.
Arī mainīju termostatu, termomuftu un nekā. Tagad tam nepievēršu vairs lielu uzmanību.
Man sotkai tāda pati vaina, korķī 90 un braucot 70 pēc datčika.
Arī mainīju termostatu, termomuftu un nekā. Tagad tam nepievēršu vairs lielu uzmanību.
Ir man mašinā uzlikta tāda piparu gāze, ja 5min. laikā nenospiedīsi attiecīgās pogas - gāze salonā. Pats vienreiz aizmirsu nospiest attiecīgo kombināciju (biju mazā šmigā) un dabūju ko vēlējos.
Dabūju ņemt nost un likt citas fīčas..............
Atsperes lietotas, runājot par mm, tad kad uzliku PASSĀTAM orģinālās atsperes bija augstāgs aptuveni par 70 mm (precīzi nezinu).
Mājas lapa www.eibach.com
ttt rakstīja: Atsperes lietotas, runājot par mm, tad kad uzliku PASSĀTAM orģinālās atsperes bija augstākas aptuveni par 70 mm (precīzi nezinu).
Mājas lapa www.eibach.com
Nav jau teikts, ka tā ir gala cena, var jau kaulēties - nav jau veikals.
Ļoti labs auto par zemu cenu (skopais maksā divreiz).....
Latvijā arī algas vienam otram ēzelim ir lielākas nekā pašam Bušam.
Kas gan cits, ja ne Šlesers...
Lai jau šis tiek arī Rigas domē - ceļi būs kā tālajos austrumos.
Īsak sakot, pie motoriņa pienāk divi spēka vadi un četri tievāki vadi. Uz resnajiem (spēka) vadiem ir 1,2 oms. Kas tie par pārejiem vadiem - ne jausmas, jo logam taču nav gala slēdzīšu. Cik noprotu, logs apstājas (augšējā vai apakšējā stāvoklī) no slodzes, tas ir, tad kad motoriņam ir slodze (parādās lielāka strāva) un vadības bloks kurā ir strāvas aizsardzība, atslēdz logam spriegumu.
Un vēl, kas. Noņemot no motoriņa štekeri un mērot spriegumu uz spēka vadiem (nospiežot pogu, lai logs vērtos vaļā), nav sprieguma, vadības blokā tikai relejs noklab un viss.
Tā arī tika darīts, viens resnais vads pret korpusu un tad otris vads pret korpusu (sory, ja iepriekš ne tā uzrakstīju).
TDIOTS rakstīja: golfam4 , tika nomainīc , vadītāja durvēs esošais , logu cilātaju pogu bloks , jauns ~ls60,-.
sameklē kādu šrottu , kurā tāc bloks ira , un palienē testam uz 2minūtēm .
produkc razots spānijā ....
laikam jau būs tā arī jādara.
Tātad, sanāk, ka motoriņā ir slēdzīši, kas pārmet polaritāti un ja štekers ir norauts no motoriņa, tad uz spēka vadiem (pret korpusu) nekas nebūs.
Tad labi būtu zināt kā savienot uz īso tos papildus vadus (imitēt), lai uz spēka vadiem parādītos spriegums.
Viss jau būtu labi, ja nenokārtos arī kreisais aizmugurējais logs,
kamēr baudīju kā motoriņš priekšējais strādā (padevu pa taisno elektrību).
Tagad esmu nesaprašanā. Izlobījis tās shēmas krustām šķērsām, bet par tiem trīs liekajiem vadiem poņas nav. Mērot ar testeri (uz motorīņa) uz šiem vadiem, man sanāk, ka motorīņā ir diode - kam viņa tur?
jurkins rakstīja: ir visi logu pacēlāji, ja kas ,varu pārdot pa draudzīgu cenu ,atrodas rīgā centrā .vari arī kādu vakaru piebraukt patestēt kā manējie braukā augša lejā . Vēl jau varbūt komforta bloks tev peld ūdenī -šofer pusē zem kovrika platmasa kaste .
tel 22184954
Mazliet ūdens bija. Izņēmu šo bloku ārā, izjaucu, bet tur viss ir OK, nekas nav sarūsējis, izskatās, ka bloks pat ūdeni nav redzējis, saliku visu kopā un tad pazuda arī aizmugurējais logs.
Tagad viss ir OK. Pieslēdza kompi un nokvitēja kļūdas, bet šofera puses loga kļūda palika, bet pēc trešās kvitēšanas reizes kļūda pazuda un logs strādā kā jauns.
4,5l pēc 10 000km.
Ļoti smieklīgi, HA, HA.
Salauzt nav māksla, atrast nozaudētas mantas - tā ir māksla.
msh rakstīja:
modena rakstīja:
un ko tas kompis kontrole? un kā kontrole? links ir vai tikai tantes stāstījumi?
Pietiek ar aprakstu, ko pie kādiem abarotiem kura ļurba dara lai saprastu ka pats no sevis tas nenotiek. Nē nu var jau būt ka pāris elektromagnētisku vārsteļu vieta tur ir kaut kāds mehānisks mehānisms kas virina wastegeitus atkarībā no kaut kādiem centrifugāliem atsvariem un spiedieniem
Vārstuļam klāt vēl ir vakuma trubiņa (vismaz manam autiņam tā ir), bez viņa vārstulis nestrādā.
1. Tukšgaitas regulatoram noņem štekeri, ja mainās apgriezieni, tad tur ir viss ok.
2. Tam pašam regulatoram var būt pievadītā vakuma trubiņa caura.
3. Sliktākais variants - gaisa mērītājs.
Tikai nevajag
1) Noņem un nekas nemainās. Ko nu? Ārprāts, šausmas, traģēdija! A varbūt vienkārši tukšgaitas skrūves regulējums pie kāda plusos to vārstu nemaz nevajag, jo primārais brīvgaitas regulētājs tam motoram ir aizdedzes kompis ar apsteidzi
2) Var jau būt, bet tas motors pie dajebkādas sūces nīkst nost, kaut vai izvilkta sčupa. Ja nu vienīgi starp sūces rašanos un esošo brīdi apciemots serviss, kur kāds gudrītis sūci pakompensējis ar šprices regulējumu
3) Ko tu domā ar mērītāju - potenciometru? Siltam motoram vienīgi brīvgaita raustīsies, bet tas arī viss. Auksts motors ar atvienotu potenciometru pārejot no brīvgaitas uz slodzi var noraustīties, bet tas arī viss. Un iespējams ka manā gadījumā tur pie vainas bija degviela
1. Ja nemainās apgriezieni, tad kirdik tukšgaitas regulators.
2.Pie mazām sūcēm nenīkst motors, bet sevišķi, kad mitrs laiks, tad grib ātrāk noslāpt pēc apstāšanas (pagāzē un tad nomierinās).
3. Gaisa mērītājs, kas atrodās uzreiz aiz gaisa filtra.
Ir vēl tāda fiška, ka ir aizdambējies kartera ventilācijas truba - paņem viņu nost un paskaties ko saka motorīts.
Ar to kartera ventilācijas trubu man bija proba, motors gribēja visu laiku slāpt nost, uztaisīja trubā caurumu un viss bija OK.
Gaisa mērītāju es domāju to šķivi, kas tur ir, ja vālē ar gāzi un nav pretdetonēšanas vārstuļa, tad to škivi labākā gadījumā saloka, sliktākā variantā - tā kaste uziet gaisā.
Ko darīt, ja manam autiņam temp. nekāpj aukstāk par 80 grādiem, sastrēgumos, labākā gadījumā ir starp 80 un 90 grādiem.