Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
ttt 03.02.2006 12:05

Ko darīt, ja manam autiņam temp. nekāpj aukstāk par 80 grādiem, sastrēgumos, labākā gadījumā ir starp 80 un 90 grādiem.

ttt 22.11.2006 18:31

Man sotkai tāda pati vaina, korķī 90 un braucot 70 pēc datčika.

Arī mainīju termostatu, termomuftu un nekā. Tagad tam nepievēršu vairs lielu uzmanību.

ttt 03.11.2007 0:38

Ir man mašinā uzlikta tāda piparu gāze, ja 5min. laikā nenospiedīsi attiecīgās pogas - gāze salonā. Pats vienreiz aizmirsu nospiest attiecīgo kombināciju (biju mazā šmigā) un dabūju ko vēlējos.

Dabūju ņemt nost un likt citas fīčas..............

ttt 30.07.2008 9:36

VW PASSAT sedans.

ttt 31.07.2008 12:52

Atsperes lietotas, runājot par mm, tad kad uzliku PASSĀTAM orģinālās atsperes bija augstāgs aptuveni par 70 mm (precīzi nezinu).

Mājas lapa www.eibach.com

ttt 31.07.2008 13:24

ttt rakstīja: Atsperes lietotas, runājot par mm, tad kad uzliku PASSĀTAM orģinālās atsperes bija augstākas aptuveni par 70 mm (precīzi nezinu).

Mājas lapa www.eibach.com

ttt 01.08.2008 12:34

Nav jau teikts, ka tā ir gala cena, var jau kaulēties - nav jau veikals.

ttt 19.09.2008 9:32

Ļoti labs auto par zemu cenu (skopais maksā divreiz).....

ttt 18.12.2008 14:16

Latvijā arī algas vienam otram ēzelim ir lielākas nekā pašam Bušam.

ttt 20.04.2009 10:15

Kas gan cits, ja ne Šlesers...

Lai jau šis tiek arī Rigas domē - ceļi būs kā tālajos austrumos.

ttt 30.04.2009 9:32

Īsak sakot, pie motoriņa pienāk divi spēka vadi un četri tievāki vadi. Uz resnajiem (spēka) vadiem ir 1,2 oms. Kas tie par pārejiem vadiem - ne jausmas, jo logam taču nav gala slēdzīšu. Cik noprotu, logs apstājas (augšējā vai apakšējā stāvoklī) no slodzes, tas ir, tad kad motoriņam ir slodze (parādās lielāka strāva) un vadības bloks kurā ir strāvas aizsardzība, atslēdz logam spriegumu.

ttt 30.04.2009 10:00

Un vēl, kas. Noņemot no motoriņa štekeri un mērot spriegumu uz spēka vadiem (nospiežot pogu, lai logs vērtos vaļā), nav sprieguma, vadības blokā tikai relejs noklab un viss.

ttt 30.04.2009 10:46

Tā arī tika darīts, viens resnais vads pret korpusu un tad otris vads pret korpusu (sory, ja iepriekš ne tā uzrakstīju).

ttt 30.04.2009 11:46

TDIOTS rakstīja: golfam4 , tika nomainīc , vadītāja durvēs esošais , logu cilātaju pogu bloks , jauns ~ls60,-.

sameklē kādu šrottu , kurā tāc bloks ira , un palienē testam uz 2minūtēm .

produkc razots spānijā ....

laikam jau būs tā arī jādara.

ttt 30.04.2009 13:51

Tātad, sanāk, ka motoriņā ir slēdzīši, kas pārmet polaritāti un ja štekers ir norauts no motoriņa, tad uz spēka vadiem (pret korpusu) nekas nebūs.

Tad labi būtu zināt kā savienot uz īso tos papildus vadus (imitēt), lai uz spēka vadiem parādītos spriegums.

ttt 01.05.2009 14:01

Viss jau būtu labi, ja nenokārtos arī kreisais aizmugurējais logs,

kamēr baudīju kā motoriņš priekšējais strādā (padevu pa taisno elektrību).

Tagad esmu nesaprašanā. Izlobījis tās shēmas krustām šķērsām, bet par tiem trīs liekajiem vadiem poņas nav. Mērot ar testeri (uz motorīņa) uz šiem vadiem, man sanāk, ka motorīņā ir diode - kam viņa tur?

ttt 06.05.2009 10:53

jurkins rakstīja: ir visi logu pacēlāji, ja kas ,varu pārdot pa draudzīgu cenu ,atrodas rīgā centrā .vari arī kādu vakaru piebraukt patestēt kā manējie braukā augša lejā . Vēl jau varbūt komforta bloks tev peld ūdenī -šofer pusē zem kovrika platmasa kaste .

tel 22184954

Mazliet ūdens bija. Izņēmu šo bloku ārā, izjaucu, bet tur viss ir OK, nekas nav sarūsējis, izskatās, ka bloks pat ūdeni nav redzējis, saliku visu kopā un tad pazuda arī aizmugurējais logs.

ttt 11.05.2009 10:55

Tagad viss ir OK. Pieslēdza kompi un nokvitēja kļūdas, bet šofera puses loga kļūda palika, bet pēc trešās kvitēšanas reizes kļūda pazuda un logs strādā kā jauns.

ttt 27.05.2009 10:53

4,5l pēc 10 000km.

ttt 15.06.2009 15:06

Ļoti smieklīgi, HA, HA.

ttt 15.06.2009 15:37

Salauzt nav māksla, atrast nozaudētas mantas - tā ir māksla.

ttt 10.08.2009 15:18

msh rakstīja:

modena rakstīja:

un ko tas kompis kontrole? un kā kontrole? links ir vai tikai tantes stāstījumi?

Pietiek ar aprakstu, ko pie kādiem abarotiem kura ļurba dara lai saprastu ka pats no sevis tas nenotiek. Nē nu var jau būt ka pāris elektromagnētisku vārsteļu vieta tur ir kaut kāds mehānisks mehānisms kas virina wastegeitus atkarībā no kaut kādiem centrifugāliem atsvariem un spiedieniem

Vārstuļam klāt vēl ir vakuma trubiņa (vismaz manam autiņam tā ir), bez viņa vārstulis nestrādā.

ttt 20.11.2009 10:18

1. Tukšgaitas regulatoram noņem štekeri, ja mainās apgriezieni, tad tur ir viss ok.

2. Tam pašam regulatoram var būt pievadītā vakuma trubiņa caura.

3. Sliktākais variants - gaisa mērītājs.

ttt 20.11.2009 14:17

Tikai nevajag

1) Noņem un nekas nemainās. Ko nu? Ārprāts, šausmas, traģēdija! A varbūt vienkārši tukšgaitas skrūves regulējums pie kāda plusos to vārstu nemaz nevajag, jo primārais brīvgaitas regulētājs tam motoram ir aizdedzes kompis ar apsteidzi

2) Var jau būt, bet tas motors pie dajebkādas sūces nīkst nost, kaut vai izvilkta sčupa. Ja nu vienīgi starp sūces rašanos un esošo brīdi apciemots serviss, kur kāds gudrītis sūci pakompensējis ar šprices regulējumu

3) Ko tu domā ar mērītāju - potenciometru? Siltam motoram vienīgi brīvgaita raustīsies, bet tas arī viss. Auksts motors ar atvienotu potenciometru pārejot no brīvgaitas uz slodzi var noraustīties, bet tas arī viss. Un iespējams ka manā gadījumā tur pie vainas bija degviela

1. Ja nemainās apgriezieni, tad kirdik tukšgaitas regulators.

2.Pie mazām sūcēm nenīkst motors, bet sevišķi, kad mitrs laiks, tad grib ātrāk noslāpt pēc apstāšanas (pagāzē un tad nomierinās).

3. Gaisa mērītājs, kas atrodās uzreiz aiz gaisa filtra.

Ir vēl tāda fiška, ka ir aizdambējies kartera ventilācijas truba - paņem viņu nost un paskaties ko saka motorīts.

ttt 21.11.2009 17:50

Ar to kartera ventilācijas trubu man bija proba, motors gribēja visu laiku slāpt nost, uztaisīja trubā caurumu un viss bija OK.

Gaisa mērītāju es domāju to šķivi, kas tur ir, ja vālē ar gāzi un nav pretdetonēšanas vārstuļa, tad to škivi labākā gadījumā saloka, sliktākā variantā - tā kaste uziet gaisā.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti