Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
VWfans 14.08.2005 19:00

did33

Merivai ir tā, ka bagāžnieka dziļumā ieliekot guļus uz sāniem parastos, lielos bērnu ratus, vēl atliek vietas 4-5 palieliem (tādiem, kādus dod lielveikalos pie pirkuma virs 10 Ls) maisiem ar mantām, vai ne?

VWfans 14.08.2005 21:43

Jonkee

Nepiekrītu par aizmugurējo sēdekļu neērtumu. Aizmugurē ir milzīgs plašums, tātad ērti - ne sliktāk kā iekš Audi-A6.

VWfans 14.08.2005 22:43

deksters rakstīja: Ja indivīds paziņo, ka A8 un Merivas sēdekļi ir vienādi ērti, tad viņš, atvainojiet, ir tups.

Opel-merivai dažās komplektācijās aizmugurējo sēdekļu atzveltnes regulējas slīpumā, tamdēļ var arī atlaisties ērtāk - tā sēdēšana nebūt nav kā mikroautobusā, kā varbūt daži domā. Nu labi, iekš Audi-A8 droši vien būs āda, bet vai tas ir tik izšķiroši? Kad lielā Opel testa brauciena ietvaros es savu 186 cm garo un no vecuma pastīvo tēvu iesēdināju Merivas aizmugurē, viņš uzteica ārkārtīgi ērto iekāpšanu, jo Meriva ir augsta - kādus 15 cm augstāka nekā vidusmēra Audi. Iekšpusē arī tēvs jutās ļoti ērti - priekš viņa nemaz nav labi nosēsties tik zemu un dziļi kā iegrimstot Audi beņķī.

VWfans 14.08.2005 22:56

Nē, gan Audi, gan Meriva katrs savā ziņā rullē!

VWfans 14.08.2005 23:18

did33

Jā, tieši tā domāju - 4 maisus vienu otram blakām gar auto pašu aizmuguri.

Deksters

Protams, Audi-A8 ir paredzēts naudīgiem cilvēkiem. Latvijā par palietota (1995.-1997.g.) Audi-A8 iegādi, manuprāt, varētu sākt domāt tikai tie, kuru ikmēneša ienākumi ir vismaz tūkstotis latu uz rokas. Tas tā, lai nebūtu auto uzturēšanai pēc tam jālieto pārāk lielu daļu no ienākumiem, kā arī, lai iespējamu remontu gadījumos nebūtu mēneša beigās jādomā, kā savilkt galus.

VWfans 14.08.2005 23:22

Deksters

Esmu. Pie stūres ar 1983.gada Audi-100 1,8 , 1984.gada Audi-100 2,2 , 1993.gada Audi-80 2,0 un 1993.gada Audi-100 2,3. Vests kā pasažieris esmu arī ar 1999.gada Audi-A6 2,4.

VWfans 16.08.2005 19:15

Norcha

Jā, tam es piekrītu, ka Merivas aprīkojums bāzes komplektācijā ir daudz plikāks. Arī 1,6 litru benzīna motoram degvielas ekonomija nav stiprā puse - laikam pie vainas mašīnas diezgan palielais augstums un stāvā priekšpuse.

Tomēr mani vairāk interesē Tava pieredze ar Merivu tehniskās izturības ziņā. Vai pa tiem 30 tūkstošiem km bija kādi atteikumi? Vai spuldzītes kādreiz izdega?

Kādi ir piemie iespaidi par Mitsubishi-colt?

VWfans 16.08.2005 21:51

Rashns

Toties Merivā ir liels plašums virs galvas.

VWfans 17.08.2005 9:34

Norcha

Jā, diezgan padrūma pieredze Tev ar Merivu... Varbūt labāk pirkt piecdurvju Honda-Civic ar 1,4 litru motoru. Tas, būdams kompaktklases auto, ir diezgan ietilpīgs un arī ekonomisks - pa šoseju 5,4 litri, pilsētā 8,3 litri uz 100 km...

VWfans 17.08.2005 9:49

Norcha

Piecdurvju Honda-civic ar 1,4 litru motoru maksā Ls 9890. Un tur iekšā labs aprīkojums - kondicionieris, sēdekļu apsilde, CD radio un vēl daudz kas cits...

VWfans 17.08.2005 9:56

Šo Civic modeli vēl pārāk ilgi neražos, jo ir jau paziņots par jaunā modeļa izlaišanu. Jācer, ka vēl nākamajā gadā varēs būs pārdošanā arī tagadējais Honda-civic.

VWfans 06.10.2005 0:11

Šovakar Nestē pie Graudu ielas un Vienības gatves krustojuma

cenas bija 0,646 / 0,676 / 0,626

VWfans 06.10.2005 20:22

Norcha rakstīja:

Bet Colt braucot nedeelju, ir nobraukts aptuveni 1100km, tika jau veikta pirmaa bezmaksas apkope, kur opelim taadas nav, vismaz man taada nebija. Iet lieliski, degvielas pateerinjsh pilseetaa drusku paari 8l, bet veel iebrauksies un noteikti kritiisies. Viens juutams miinus ir mazais bagaazjnieks saliidzinaajumaa ar Merivu, bet par cik ir transformeejami seedeklji, tad to var kaut kaa kompenseet. Pagaidaam neko daudz pastaastiit par Coltu nevaru, jo maz ir braukts...peec gada vareeshu dod izsmeljoshaaku atbildi

Norcha

Kādi iespaidi par Mitsubishi-colt pēc nepilnu divu mēnešu ekspluatācijas?

VWfans 06.10.2005 22:35

Es gan Getz nepirkšu - pārāk augsta un neērta sēdēšana iekš šī auto ir.

VWfans 06.10.2005 22:38

UL rakstīja:Tāx, pirmais 1100 norullēts. Pabiju pirmajā apskatē, neko lsiktu neatrada, teica, ka varot tagad rullēt līdz 15K Km. Pirmā apskate - BEZ MAKSAS. Sīkums, bet patīkami. Bagāžnieka vāks ar vēl negrab

UL

Un kādas atsauksmes tagad pēc pusotra gada ekspluatācijas?

VWfans 16.11.2005 18:45

Ērtāki sēdekļi nekā Getzam ir Škodai-Fabia. Pie tam tā pašlaik tiek piedāvāta ar 600 eiro atlaidi... Gards kumosiņš...

VWfans 16.11.2005 20:57

jaspers

Ja grib ko nelielu, bet drošu, tad jāņem jauno Renault-Clio. Piektdien biju prezentācijā, izbraucu ar 1,4 litru benzīnnieku un paliku sajūsmā.

VWfans 16.11.2005 22:49

jaspers

Grozies kā gribi, bet jaunais Renault-Clio ir Eiropas gada auto, un tas ir saņēmis 5 zvaigznes EuroNcap pārbaudēs. Pēc salona ietilpības jaunais Renault-Clio ir praktiski trešā Golfa līmenī.

VWfans 16.11.2005 23:01

Deksters

Nē, šobrīd gribētos pirkt Škoda-Octavia 1,9 TDI...

VWfans 16.11.2005 23:07

Nē, āķi man nevajadzēs, jo Octavia tāpat ir ahūni ietilpīga. Un bez tam tas āķis maksā 377 eiro jeb 264 latus...

VWfans 22.11.2005 21:38

Kāpēc tad, kad degvielas cenas strauji cēlās, bija baigā brēka, bet tagad, kad cenas jau sesto nedēļu krītas, cilvēki negavilē? Galu galā 95.benzīns maksā tikai 57,3 santīmus, bet dīzeļdegviela - 58,3 santīmus. Piemēram, ar Opel-Meriva 1,3 CDTI degvielas izmaksas braucienam no Rīgas līdz Gaujienai un atpakaļ ir tikai 326 km x 0,042 litri x 0,583 lati = Ls 7,98 !!! Mazāk par 8 latiem !

VWfans 22.11.2005 22:30

Vajag gavilēt bez alkohola lietošanas!

VWfans 22.11.2005 22:51

endr4 rakstīja:a ar audi a6 biturbo quattro izmaksas tam pasham braucienam ir 18Ls, bet vismaz es tur nokljuustu nevis aizmiegu un nositos pa celjam

Lai neaizmigtu, vajag iedzert drusku kafijas!

VWfans 22.11.2005 22:59

Merivai ar 1,3 litru CDTI (patiesībā darba tilpums ir tikai 1248 kubikcentimetri) maksimālā jauda ir 70 zirgspēki - pilnīgi pietiekami Latvijas apstākļiem. Pie tam griezes moments ir lielāks nekā 1,6 litru benzīnniekam.

VWfans 24.11.2005 19:43

ellnino

Tad jau Tu varen daudz brauc, ja tik liels ietaupījums tik īsā laikā. Nedēļā norullē 1300-1500 km, bet menesī ap 5-6 tūkstošiem km. Noteikti, pa Vidzemes šoseju braucot, kā atvieglojumu izjūti faktu, ka pirmā josla pirms gada tika noasfaltēta...

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti