Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Imka 09.01.2007 12:46

No komas pamodies?

Imka 11.01.2007 10:31

Nezinu kā ar tehniskajiem parametriem un remontiem, bet tīri izskata ziņā es ņemtu Hondu. Līdz šim savā paziņu lokā apspriežot šo modeli neesmu dzirdējis nevienu kam Akords nepatiktu. Un gan jau neizpaliek arī izslavētā Hondas kvalitāte.

Imka 11.01.2007 17:58

kvatra rakstīja:

A6 rakstīja:

mx_black rakstīja: aa, tu laikam gribeeji pateerinju saciikshu rezhiimaa... nu tad jaaskataas peec taa, ka shogad palielinaaja baakas tilpumu liidz 550l, tad paskatamies cik ir garaakais aatrumposms un izdalam.

Paga, paga man šķiet, ka viņi degvielu pa ceļam papildina kontrolpunktos. Jeb tā nav?

shis ir par paagaajushaa gada oscaru, motors tas pats kas shogad:

Jaunajam OSCaram ir cits – lielāka tilpuma un jaudīgāks – GM 5,7 litru motors (iepriekšējam OSCaram ir BMW 4,4 litru motors). Tā jauda ir apmēram 280 zirgspēki, bet griezes moments – apmēram 480 ņūtonmetri).

Taču šos auto nevajadzētu salīdzināt ar tām mašīnām, kuras redzamas uz ielām. Visām rallijreida mašīnām motora gaisa ieplūdē tiek uzstādīts ierobežotājs (restriktors). Tas ierobežo ieplūstošo gaisa daudzumu. BMW motoram restriktors ir 32 mm diametrā, kas ir sešas reizes mazāks nekā «ielas» motoram.

OSCari patērē apmēram 60 litrus degvielas uz 100 kilometriem, maksimāli – 100 litrus uz 100 kilometriem. OSCara bākas tilpums ir 536 litri (divarpus mucas), bet degvielas patēriņš atkarīgs no braukšanas vides.

0,5 t degvielas pie sāna un 150 km/h pa tuksnesi ....un ja nu kaut kas uziet gaisā

Imka 16.01.2007 13:00

raimonc rakstīja: Dikti gribaas ieguut savaa mashiinaa straadaajoshu shaadu iekaartu:

www.eeuroparts.com/...

Vai Riigaa to ir iespeejams iegaadaats par mazaakaam naudaam, kaa 129$?

Kā izpaudās tas ka šitais apgriezienu regulators gāja uz galu? Man arī kaut kas nav lāgā ar tiem ventilatora apgriezieniem t.i. palielinu apgriezienus bet stiprāk nepūš, ventilators tā dīvaini dīc vai čīkst un tikai pēc kāda laba laiciņa iegriežās. Varbūt vaina pašā ventilatorā? Ja kāds ir mainījis var pateikt cik sarežģīti ir tikt klāt salona ventilatoram un tā regulatoram? SAAB 9-5 2.0 t 98.g.

Imka 16.01.2007 16:02

www.autonet.lv/...

SAAB ar olimpisko motoru

Imka 19.01.2007 13:50

Nekad nepērku autiņu ja nav divu oriģinālo atslēgu komplekts

Imka 22.01.2007 13:28

Man ar to pēkšņo noslāpšanu arī bija līdzīga problēma parādījusies un tad E&S kaut ko teica par "hola" devēju ja pareizi atceros.

Imka 23.01.2007 17:53

Stjepan rakstīja: Me jau arii pats bija pie SAAB specialistiem un tie konstateeja ka iespeejams Briivgaitas regulaatoram ir pirnaacis als un mee tagadas to pa shrotiem meklee

Cik tad jauns maksā?

Imka 08.02.2007 13:15

Mans kolēģis 3 gadus atpakaļ nopirka Rover 214, 98.g ...maina tik eļļas brauc un nesūdzās ...remontējis arī neko nav. Pāris reizes ir iznācis pašam pabraukt ...neko sliktu nevar teikt ...salona apdare kvalitatīva un gaumīga ar koka apdari, plastmasas negrab, piekare pacieta, bet arī nekas īpaši negrab un uz ceļa turās stabili....motoriņš 1,6 16 V diezgan ņiprs un ekonomisks 6,5l/100km

Imka 08.02.2007 13:54

WALA rakstīja:

Imka rakstīja: Mans kolēģis 3 gadus atpakaļ nopirka Rover 214, 98.g ...maina tik eļļas brauc un nesūdzās ...remontējis arī neko nav. Pāris reizes ir iznācis pašam pabraukt ...neko sliktu nevar teikt ...salona apdare kvalitatīva un gaumīga ar koka apdari, plastmasas negrab, piekare pacieta, bet arī nekas īpaši negrab un uz ceļa turās stabili....motoriņš 1,6 16 V diezgan ņiprs un ekonomisks 6,5l/100km

Jaa tikai shis Rover 214 taads ir pateicoties tikai tam ka tas ir Honda Concerto (!?!?) sava dziljaakaja buutiibaa.

Jā motors laikam stāv no Hondas

Imka 22.02.2007 8:41

Kāds var pateikt kā šitā jezga var ietekmēt tos kam kredīts EUR?

Imka 22.02.2007 16:28

Bacardi rakstīja: "Gudraakaa" naacija pasaulee!

www.youtube.com/...

Viss atrodās Austrālijā

Imka 26.02.2007 10:14

Yonas rakstīja: Aukstā laikā uz eļļas korķa - normāli.

Uz eļļas tausta - nav normāli.

SAAB 9-5 eļļas korķis un tausts ir viens vesels tāpēc tie puņķi ir gan augšā pie korķa gan apakšā uz tausta

Imka 26.02.2007 10:26

Yonas rakstīja:

Imka rakstīja:

Yonas rakstīja: Aukstā laikā uz eļļas korķa - normāli.

Uz eļļas tausta - nav normāli.

SAAB 9-5 eļļas korķis un tausts ir viens vesels tāpēc tie puņķi ir gan augšā pie korķa gan apakšā uz tausta

šādas sīkas konstruktīvas nianses man nav zināmas.

Bet palasi uzmanīgi ko viņš raksta - uz tausta EĻĻĀ.

Un tas jau ož pēc ziepēm.

Tas tausts ir piestiprināts eļļas korķim un ja tie puņķi ir augšpusē pie korķa tad ir arī lejā pie tausta gala un eļļā kas uz tausta gala

Tad saki ka aukstā laikā pie eļļas korķa tie puņķi ir normāli?

Imka 26.02.2007 11:12

AutoNets rakstīja:

Imka rakstīja: Augšā pie eļļas korķa un eļļā uz ščupa parādījušies kaut kādi gaiši dzelteni un balti puņķi ...izskatās tā it kā eļļa sajaukusies ar ūdeni, jo aukstā laikā kad motors nav darbināts tie puņķi sasalst. No kā tādi var rasties? Vai tas varētu būt kaut kāds kondensāts no aukstā laika? Kādu brīdi nebiju pamanījis ka nost viena no kartera ventilācijas caurulēm.... vai pa turieni varēja saraut karterī mitrumu iekšā?

Dzesēšanas šķidrums nezūd.

Kas tas ir par SAAB modeli, gads?

98g 2,0 automāts

Imka 26.02.2007 11:35

smonG rakstīja: 850jam bij tāpat... Rīgā esot to konstatēju... uz sitiena atradu kantori, kurā nomainīja eļļu un filtru, tiku līdz mājām - galvas blīve...

Ja galvas blīve vai pati galva tad zustu dzesēšanas šķidrums.

Imka 26.02.2007 12:34

smonG rakstīja: vēl jau vari nomainīt eļļu un filtru... paskaties, kas tad notiek...

Laikam tā būs jādara. Nez pirms eļļas maiņas veikt kartera skalošanu vai mainīt tā pat?

Imka 26.02.2007 13:52

Yonas rakstīja:

Imka rakstīja:

smonG rakstīja: vēl jau vari nomainīt eļļu un filtru... paskaties, kas tad notiek...

Laikam tā būs jādara. Nez pirms eļļas maiņas veikt kartera skalošanu vai mainīt tā pat?

ja tā emulsija eļļā ir tik daudz ka tu uzdod šādu jautājumu, tad vispirms ir jānovērš cēlonis. Pēc tam jāmaina eļļa ar skalošanu.

Varbūt pie vainas tas ka kādu laiku braucu bez tās kartera ventilācijas caurules un tā to eļļu sačakarēju ...sarāva karterī mitrumu. Tagad ventilācijas caurule nomainīta nekāds ūdens nekur netiek un varētu izskalot karteri un nomainīt eļļu - tāda tā doma.

Imka 26.02.2007 14:03

STALINS rakstīja: Vētra ūdens glāzē?

Ja dzes.šķ. iet eļļā, tad pēc uzsilšanas visa eļļa ir balta. Ja antifrīzs nezūd,pagaidām neredzu iemeslu celt paniku un pieņemt kādas aktivitātes.

Visa eļļa nav balta ...izvelkot taustu uz tā ir eļļa brūnā krāsā ar piejaukumu baltu puņķu izskatā. Dzeses šķidrums nezūd, bet uz milimetriem tiešām neesmu mērījis.

Imka 26.02.2007 14:11

Yonas rakstīja: Karteris ir savienots ar atmosfēru jebkurā gadījumā - bija tev truba virsū vai nebija.

Nu paskaties kritisku aci uz to emulsiju. Ja motors silts - arī tad viņa parādās uz tausta?

Iedomājies konstrukciju: Eļļas korķis kuram apakšā piestiprināts tausts t.i. eļļas papildināšana notiek pa to pašu trubu kurā ievietojas eļļas tausts eļļas līmeņa mērīšanai un šī kopējā truba ir pilna ar baltiem puņķiem. Velkot taustu laukā vai bīdot iekšā grūti saprast vai viņš ar tiem puņķiem nosmērējas vekot caur to netīro trubu vai arī tie puņķi ir arī pašā apakšā eļļā. Izvelkot taustu tas ir ar brūnu eļļu un baltiem puņķiem.

Imka 26.02.2007 14:54

Yonas rakstīja: Esi pēdējā laikā pārsvarā braucis īsos gabalus?

Nu gabali pēdējā laikā nav pārāk gari 15 km no rīta turp un 15 km vakarā atpakaļ. Doma par tās trubas iztīrīšanu ar kaut ko jau bija, bet kā jau minēji bail to kaut ko ielaist karterī tāpēc apslaucīju tikai no augšas cik pirksti sniedzas.

Imka 26.02.2007 16:34

garuda rakstīja: www.delfi.lv/...

Te pirms kāda laika tika runāts par šiem apsargiem...

www.bilat.super.lv/...

Imka 27.02.2007 9:38

pirdiens rakstīja: Latviski

Велнс, вот каа лай тагад дабон латвиешу буртус атпакаль ? Ес баксту, баксту

...... (*;**(?№:;%*(?)**)__8=o(Y_))(&(*^9 ......и некас несанак, незину

риттиго погу, блёда ..... Лайкам янем полшс ун яиет пие Рудолфа, лай наак ун

пабакста, винш дриз наакс но дарба маяс .. Винш но компютера неко несапрот,

тапат каа эс, бет винш ир вейксмиигс, винш пат каадрейз

"Спортлотто " лэдусскапи виннэя ....

Imka 28.02.2007 10:07

Vot bābas

Imka 05.03.2007 11:48

WALA rakstīja:

Maardza rakstīja: Njā...Ko tādu vēl nav gadījies dzirdēt..Nesen arī nācās mainīt (laikam komutātors skaitās) - lūdzu - Alfa Motors - bez čeka, galīgi jauns - 150 Ls, arī veco atdeva atpakaļ...

KOmutaators ir vien atsevishkja bezkontaktu aidedzes detalja, bet principaa taa var atrasties shajaa blokaa iekshaa, tiesa kaada velna peec vinju ie iegruudushi vienaa no karstaakajaam vietaam motoraa, vot shito man gan gruuti izprast.

Varētu uztūnēt haubē lūku lai labāk dzesējas tas bloks

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti