Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
Imka 07.03.2007 8:58

Tā ir kad lauksaimnieki un vēsturnieki likumus raksta

Imka 07.03.2007 12:28

ibio rakstīja:

batka rakstīja: interesanti cik iauto auditorijas ļautiņu ir motori kuri ir mazaki par 2litriem???2% varbut.Vai tad 2,5 litri ir liels motors?Normals motors.Un tados getz un civik man vispar bail kapt ieksa.

man piemēram ir 1998 cm3, tā ka iekļaujos 2l normā. par jaudu nesūdzos - 155ZS

Vot vot man arī 1985 cm3 un.....un lai vēl pasaka ka neiekļaujos zem 2 litri .....ar 150 ZS arī esmu apmierināts ....braukt var, apdzīt arī

Imka 07.03.2007 12:37

Ozz rakstīja:

Imka rakstīja:

ibio rakstīja:

batka rakstīja: interesanti cik iauto auditorijas ļautiņu ir motori kuri ir mazaki par 2litriem???2% varbut.Vai tad 2,5 litri ir liels motors?Normals motors.Un tados getz un civik man vispar bail kapt ieksa.

man piemēram ir 1998 cm3, tā ka iekļaujos 2l normā. par jaudu nesūdzos - 155ZS

Vot vot man arī 1985 cm3 un.....un lai vēl pasaka ka neiekļaujos zem 2 litri .....ar 150 ZS arī esmu apmierināts ....braukt var, apdzīt arī

Skaties, ka turbiinieku arii nesaak reekjinaat peec atmosfeeriskaa koeficienta

Cssss ....klusāk ....ka tik Kalvis nepadzird

Imka 08.03.2007 9:05

un galu galaa datoru Tev paardevushi ziidi...

nobeigums labs

Imka 08.03.2007 9:11

Vakar Vītol Uģis domburšovā bija reāli pikts ....ne

Bet labi ka kāds vismaz cīnās pret taukmūļiem

Imka 13.03.2007 9:19

shmurger rakstīja: www.nams24.lv/...

iziiree cietuma kameru centraa( no Delfiem panjemts)

Varbūt kāds kas tiko iznācis brīvībā kā reiz šitāds apmierina, tā teikt vienmērīga adaptēšanās.....nu tā lai nav uzreiz krasas atšķirības un neparauj šoks

Imka 14.03.2007 9:24

Opel Astra 1.4 16V Ecotec ....uz 100 km/h plīsa zobene un divi vārsti nolocījās tā ka nemetās

Imka 14.03.2007 12:16

Lembis paņemts

www.delfi.lv/...

Imka 14.03.2007 16:53

Rīga, 14.marts, LETA. Šorīt Rīgas rajonā ceļu satiksmes negadījumā gājis bojā 26 gadus vecs motocikla vadītājs.

Šis šogad ir pirmais gadījums, kad avārijā dzīvību zaudē motocikla vadītājs.

Valsts policijas Preses un sabiedrisko attiecību biroja Preses nodaļas vecākā inspektore Linda Neimane aģentūru LETA informēja, ka pēc plkst.8 Rīgas rajonā autoceļa Rīga-Daugavpils 21.kilometrā pagaidām neidentificēts automašīnas "Mazda 626" vadītājs izbraucis uz galvenā ceļa, kur sadūries ar motociklu, kuru vadījis 1980.gadā dzimis vīrietis.

Motocikla vadītājs no gūtajām traumām notikuma vietā nomiris. Automašīnas "Mazda" vadītājs ar dažādām traumām nogādāts slimnīcā.

Avārijas aculiecinieki aģentūru LETA informēja, ka notikuma vietā sadūrušās vēl četras automašīnas: "Mercedes Benz", Mazda", "Ford Sierra" un "Ford Transit". Pēc sākotnējās informācijas, avārijā nav cietušo.

Igors Markovs LETA

Copyright © LETA

Imka 15.03.2007 12:41

Kādreiz ar čomu nolēmām aizmetināt Askonai caurumus grīdā. Izgriežam ielāpu liekam vietā un metinam pa laikam atdzesējot ar slapju lupatu, bet vienā brīdī apakšā uzmeta nelielu liesmiņu .....kad palūrēju apakšā jau dega mastika un liesmas nenormālā ātrumā sāka iet uz priekšu....es ķēru lupatu berzēju ar lupatu bet nodzēst nesanāk .....panika......doma ka jādabū autiņš no garažas laukā lai nenodeg visa māja ......izstumt pa slīpo iebrauktuvi divatā nevar.......aķis atvienots......ūdeni no apakšas arī uzliet nevella nesanāk.....beigās kaut kā guļot uz grīdas izdevās notušīt ar vecu brezenta jaku ....un tad tikai pamanījām vēl kaut ko.....uz grīdas kaut kas tek ......jā BENZĪNS!!!.....bija sakususi benzīna trubiņa. Kā mēs toreiz gaisā neuzgājām ar visu opeli un māju tiešām nezinu, bet rokām visas spalvas gan nosvilināju. Tanī dienā metām mieru un gājām pēc alus lai nervus nomierinātu.

Imka 16.03.2007 16:46

IŽam nomontēt riepu, izvilkt kameru, salīmēt un montējot virsū to atkal ar montējamo atslēgu pārspiest ....un to ventīli dabūt vietā un taisni......un ja vēl iepačkā kameru ar krunkām un tad tā ar laiku pārrīvējas ....bet toreiz to visu izdarīt 3 reizes pēc kārtas vienā dienā bija tīrais nieks.

Kādreiz stilīgi bija Deltai uzlocīt asti uz augšu bez maz vai vertikāli Darījās sekojoši - noņem bagažnieku ar lukturi un plastmasas brizgaviku , astes trubā iebāž lomiku uzceļ lomika galu uz skrūvspīlēm un tad divatā uzsēžās uz Deltas i truba uzlokās .....bet sēžoties mēdza nošūpot un aste uzlocījās šķībi ...tas nekas brauca ar tādu pašu

Imka 19.03.2007 13:25

Mopēdu laikos katram kārtīgam braucējam bija priekšējā dakšā iesprausts skrūvgriezis, ar ko varēja pieregulēt visu ko vajag un ko nevajag. Rīgai 13 parasti jau tika regulēta tā gaisa padeves skrūve karbiķī - tipa treknāks liesāks pēc vajadzības. Tā reiz ar čomu braucam un šim sāk likties ka vajag pieregulēt ....tā teikt ko tur stāsies na hodu pieregulēs .....ar skrūvgriezi nevar trāpīt šlicē un domā pieregulēs ar pirkstiem...(protams sajūga vāciņš bija noņemts lai redz kā zobrati griežas) ...un tad tur taustot to skrūvīti mazais pirksts izgāja starp kloķenes un sajūga zobratiem kā caur gaļas mašīnu...čoms no šoka paģība uz vietas...es no tā skata arī gandrīz. Vēl tagad šim tas pirksts tāds plakans un šķībs....ir ko atcerēties

Tai pašai R13 tika taisītas extra lielas aizmugurējās zvaigznītes....no vecfāčuka Erenpreisa priekšējā zvaigznīte tika piemetināta pie R13 oriģinālās, pagarināta ķēde .....un tad gāja tik ātri ka ar kājām varēja apdzīt, bet toties varēja visos kalnos uzbraukt. Zavaigznīte parasti tika piemetināta uz aci un ne pa centru un bišķi meta, bet tas jau sīkums

Imka 20.03.2007 13:55

Hirsch rakstīja: SAAB 9000 CS 1998.g., tumši zaļā krāsā

- 2.3 T benzīna motors B234R ar 225 Zs;

- 5-pakāpju manuālā ātrumkārba;

- ABS; 2 SRS;

- elektriski: logi, regulējami un apsildāmi spoguļi, vadāma stikla jumta lūka;

- apsildāmi priekšējie krēsli;

- 2 borta kompjūteri ar info displejiem;

- kruīza kontrole;

- automātiska klimata kontrole;

- signalizācija;

- aizmugurējā sēdekļa atzveltne ir dalāma un nolaižama (40/60);

- salona reste, kas nodala bagāžas nodalījumu no salona, starp jumtu un atzveltni;

• Eksterjers:

- pelēks ādas salons;

- 4 regulējami KONI amortizatori;

- 15" vieglmetāla diski ar 195/65 Kleber Krisalp HP M+S riepām;

- 16" Ronal R10 vieglmetāla diski ar 225/45 Pirelli riepām;

- audio: Pioneer CD DEH-P5500MP + 12 CD changer;

- numura zīme XX 9000.

• Piezīmes:

- mašīna ir ievesta no Vācijas ~ 2004.g. janvārī, īpašumā no 2004.g. februāra, TA 05.03.2008.

- noskrējiens uz 20.03.2007. ~191K km

- visas mašīnas apkopes ir veiktas Alfa Motors servisā;

- TA izietas ar pirmo piegājienu, ir saglabājušās CSDD lapas;

- pēc iegādes pie ~153K km mainīts: ķēde, sveces un eļļa regulāri, siksna, daudz motora detaļas nomainītas uz jaunām (ir garš saraksts), maiīts sajūgs

dažas Bildes: foto.inbox.lv/...

"....salona reste, kas nodala bagāžas nodalījumu no salona, starp jumtu un atzveltni; ..." sedanam ????

Imka 21.03.2007 12:47

Čomam sencis ņēmās ar bleķu taisīšanu autiņiem un regulāri šim garažā stāvēja kāds uz remontu nodots braucamais. Reiz čoms zvana un saka ka sencis šim kaut kur aizdevies un garažā stāvot trešais žigulītis ar sametinātiem sliekšņiem un atslēga aizdedzē un ko tad tā vienkārši stāvēs ....vajag noņemt skaidu. Braukt jau mācējām bet tiesību vēl nebija. Tā nu lecu uz sava pļerdaka un laižu pie čoma. Piebraucu ...skatos šis jau ver garāžas durvis un saka lai es atverot tik vārtus. Kamēr taisu vārtus dzirdu kā ierēcas žiguļa motors ....pāris reizes tiek uzgāzēts....ieliek robā...un tad atskan baigais blīkšķis un žigulis apstājās tā īsti neizbraucis no garāžas. Izrādās čoms ielecis mašīnā, piedarbinājis, un kā īstam šoferim pienākas pārmetis roku pār blakussēdētāja beņķi un atpakaļ skatoties devis grīdā.....BET durvis ta no lielajiem priekiem pievērt aizmirsa. Rezultātā durvis atlocījās uz otru pusi sačakarējot arī spārnu. Sēdējām un štukojām ko lai dara, bet stunda kad ieradīsies sencis tuvojās....tad es teicu ka man laiks doties mājās Vakarā sencis esot sadevis pa ausīm, nomainījis jaunas durvis un klientam pateicis ka skābekļa balons esot nejauši uzgāzies

Imka 03.04.2007 16:24
Imka 04.04.2007 9:00

Ja ir iespēja ka šis BMW pēc tam pārbarauca pāri Ķeguma HES tiltam tad vajag sazināties ar Latvenergo Ķeguma HES apsardzes dienesu Falck, jo uz tilta ir uzstādītas videokameras un darbojas novērošanas sistēma.

Imka 04.04.2007 9:37

Uggga rakstīja:

Imka rakstīja: Ja ir iespēja ka šis BMW pēc tam pārbarauca pāri Ķeguma HES tiltam tad vajag sazināties ar Latvenergo Ķeguma HES apsardzes dienesu Falck, jo uz tilta ir uzstādītas videokameras un darbojas novērošanas sistēma.

Safilmēto materiālu var dabūt tikai policija.

Nu bet protams ka policija ne jau katrs interesents tagad ies un prasīs lai parāda ierakstus.

Imka 04.04.2007 9:49

Uggga rakstīja:

Imka rakstīja:

Uggga rakstīja:

Imka rakstīja: Ja ir iespēja ka šis BMW pēc tam pārbarauca pāri Ķeguma HES tiltam tad vajag sazināties ar Latvenergo Ķeguma HES apsardzes dienesu Falck, jo uz tilta ir uzstādītas videokameras un darbojas novērošanas sistēma.

Safilmēto materiālu var dabūt tikai policija.

Nu bet protams ka policija ne jau katrs interesents tagad ies un prasīs lai parāda ierakstus.

Vai policija to vēlēsies darīt? Vieglāk taču ir pierakstīt fūres vadītāju par vainīgu. Ceru, ka kļūdos savos pieņēmumos...

Mazliet offtopic. Pirms kāda gada caur logu tika apzagts birojs. Apkārt ir vēstniecības, bankas un citas iestādes, kam ir novērošanas kameras. Kādā no kamerām noteikti zagļi tika piefiksēti, bet, cik man zināms, nekādi ieraksti pat netika pieprasīti un lieta tā arī uzkrāj savu putekļu kārtu.

Viss atkarīgs no tā cik uzstājīgs un neatlaidīgs būs tas kurš grib atrast vainīgo

Imka 04.04.2007 10:08

Edzuss rakstīja: Ko dos Ķeguma HESa ieraksti? Ka pār HESu ir braucis BMW, un viss, nevis, ka pār HESu brauca BMW kurš pirms tam taisīja šmuci uz ceļa. Ko darīs, ja būs pārbraukuši 2 BMW attiecīgajā laikā? Un ja abas kupejas, un zili melnas? Pat ja kāds skatīsies to ierkastus, un ieraudzīs tur BMW, tā noteikti metīsīs linčot viņu, vai ir īstais, vai nav. Bez tam man aizdomas, ka video ieraksts ir melnbalts, kā noteiksim krāsu? Un, pat ja atradīs īsto, kā pierādīt, ka BMW vadītājs vispār pie kaut kā ir vainīgs (juridiski)?

Ņerga čīkstētājs ..dēļ tādiem kā Tu daudz kas mūsu valstī netiek darīts. Ja tu būtu tās Volvo fūres šofera vai bojā gājušo radinieku vietā ....arī dzītu šitādu pesimismu?

Imka 04.04.2007 11:03

Edzuss rakstīja:

Imka rakstīja:

Edzuss rakstīja: Ko dos Ķeguma HESa ieraksti? Ka pār HESu ir braucis BMW, un viss, nevis, ka pār HESu brauca BMW kurš pirms tam taisīja šmuci uz ceļa. Ko darīs, ja būs pārbraukuši 2 BMW attiecīgajā laikā? Un ja abas kupejas, un zili melnas? Pat ja kāds skatīsies to ierkastus, un ieraudzīs tur BMW, tā noteikti metīsīs linčot viņu, vai ir īstais, vai nav. Bez tam man aizdomas, ka video ieraksts ir melnbalts, kā noteiksim krāsu? Un, pat ja atradīs īsto, kā pierādīt, ka BMW vadītājs vispār pie kaut kā ir vainīgs (juridiski)?

Ņerga čīkstētājs ..dēļ tādiem kā Tu daudz kas mūsu valstī netiek darīts. Ja tu būtu tās Volvo fūres šofera vai bojā gājušo radinieku vietā ....arī dzītu šitādu pesimismu?

Cilvēciski es saprotu, ka BMW ir vainīgs, BET kā to pierādīt. Ja HESam būs pārbraukusi cita tumša kupeja, kurš no iesaistītajiem un linčotājiem automātiski neuzskatīs, kas tas ir īstais vainīgais?

Šaubos ka konkrētajā laika intervālā no tikiem līdz tikiem kaut kādās 30 minūtēs pār tiltu konkrētajā virzienā aizbrauks daudz, pajaunas tumši zilas BMW kupejas. Ja konkrētajā laikā kāds BMW ar attiecīgajām pazīmēm tur ir...tad kāpēc nepiefiksēt un nepārbaudīt kam piedrer, kur biji tajā un tajā laikā, pieaicināt lieciniekus varbūt kaut kas nāk atmiņā.

Imka 10.04.2007 9:12

Braucu garām avārijas vietai kādu stundu pēc notikušā ....skats pabriesmīgs ....vēl nobrīnījos kā braucot vienā virzienā var šitā nobliezties. Labajā ceļa pusē mētājās lūžņu kaudze melnā krāsā pat nevarēja atpazīt ka tas passats....galīga pankūka ...brīnums kā tur visi dzīvi palika. Kreisajā ceļa pusē lielais volvo (varētu būt S80) ar izārdītu labo pakaļējo stūri, bet priekša samērā vesela.

Imka 10.04.2007 12:58

Vismaz SAAB manuālī stāv rakstīts šitā

Selector position (N):

In the Neutral position (N), the transmission is disengaged from the engine. The engine can be started, but first ensure that the parking brake is on, to prevent the car from moving off unexpectedly.

To prevent engine and transmission from becoming hotter than necessary, select (N) for stops other than brief ones e.g. if stuck in a traffic jam.

The normal drive position (D) is recommended for waiting at traffic lights.

Imka 10.04.2007 16:00

Nezinite rakstīja: Kāpēc iļgāk stāvot nevar likt P

es lieku P, jo tad nav jātur kāja uz bremzes...

Pie katra krustojuma āliek ir P, jānorauj rocene un jātur kāja uz bremzes

Imka 10.04.2007 16:10

tuncis rakstīja:

Imka rakstīja:

Nezinite rakstīja: Kāpēc iļgāk stāvot nevar likt P

es lieku P, jo tad nav jātur kāja uz bremzes...

Pie katra krustojuma āliek ir P, jānorauj rocene un jātur kāja uz bremzes

Vēl var uzlikt stūres saslēgu, lai nav jātur rokas uz stūres...

Nav jau grūti izkāpt un pamest ķieģeli zem riteņa ....ja nu kas

Imka 10.04.2007 16:20

Ideots rakstīja: visdrošāk tomēr būtu izslēgt motoru......

nea ...vajag noņemt klemmi aķītim

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti