Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Renoir 01.04.2004 11:02

Taisīju Novumā pirms vairākiem gadiem savam vecajam eskortam - pēc cenas sanāca tas pats, kas pērkot normālu gatavu. 2 gadi bez problēmām - varbūt vienīgi tāpēc, ka nobraucu ap 23tkm - neesmu rallists arī

tikai tas klājums, ko šie pūta virsū ar aerosolu uz plika bleķa, man nelikās īpaši nopietns... un domāju, ka vairāk braucot, arī tie divi gadi nebūtu sanākuši bez caurumiem utml.

Turklāt viņiem cenas tādas pašas kā gataviem, kurus razojušas firmas ar pieredzi... Liek padomāt - tagad MB es nedomāju ņemt pie viņiem, ja pa to pašu var nopirkt no MB BUS kādu jau gatavu (a la original). Tomēr gatavie taču noteikti ir ražoti, ņemot vērā atsevišķa modeļa specifiku...

Renoir 12.08.2004 16:54

Tā cepurīte konkrēti jauca gaisu. Lika dažam labam aizdomāties biežāk nekā bija veselīgi spēlei... Vispār SuperZigs nebija vainīgs pie visa, kā dažs labs apgalvoja vakar. Arī mums abiem nespēlējot rezultāts nekļuva labāks. Musta been something in the air....

Renoir 19.08.2004 9:28

Nu, jums komandā bija viens garš zvērs. Man liekas šim tīkls bija līdz zodam Vēl tagad ar šausmās atceros, ar kādu vieglumu viņš dabūja bumbas pāri tīklam, pat nepalecoties...

Renoir 25.04.2005 22:38

Arsmens rakstīja:Nekaadas gaazes juus neglaabs. Vasaraa arii domaaju paarseesties uz velli. Bet vairaak gan ne taupiibas noluukaa, bet lai nebuutu trakajos vasaras korkjos jaaseezh (iedomaajieties, cik celji vienlaikus tiks remonteeti riigaa ) Taa tak ir fantastiska sajuuta - visi seezh korkjii, a tu paej vinjiem garaam kaa staavoshiem

Skatoties, kāds cilvēkam darbs. Man grūti iedomāties sevi braucam uz darbu uzvalkā un šlipstē uz vellapēda. Aizbrauc galā sasvīdis kā sesks un tad sēdi slapju muguru un pautiem, kamēr izkalst un visu dienu smirdīgā kreklā. Īpaši jau pirmajās dienās, kad tikko sāc braukt ar riteni pēc ziemas nebraukšanas. Arī pēc daudz labāk nemaz nepaliek... Plus vēl saostījies auto dūmus un saņēmis putekļu devu nāsīs un citās vietās.

Cik cilvēkiem ir darbā duša? Cik cilvēkiem ir kur darbā likt velapēdu? Cik cilvēki grib no rītiem darbā iet dušā? Cik cilvēkiem ir laiks to darīt?

Velapēds neder visiem. Manuprāt, neder vairumam Rīgā.

Ja kādam der, tad viņam noteikti tas ir jāizmanto, a man labāk vasaras karstumā pasēdēt ledusskapī, kaut arī korķī, tomēr auksti un forši.

Renoir 25.04.2005 22:40

TKO rakstīja:Iespeejams taa arii buus, kad LV buus ES.Prognoze.Mana.Panika?

[addsig]

Pakauks, pakauks... un kā brauca, tā brauks.

Strādās vairāk, vai ēdīs mazāk...

Viss paliks dārgāks uz benzīna rēķina - pat lietas, kuru saistība ar benzīnu nebūs acīmredzama.

Renoir 26.04.2005 18:19

deksters rakstīja: A salmi, salmi ar paliks dārgāki??? Ta gan būs ķeza...Ko kulsim??

mjāa... tu esi pirmais, kas par to ir padomājis. jāsāk veidot uzkrājumi

Renoir 28.06.2005 17:43

TDI rakstīja:

Imka rakstīja:Varu ieteikt meistaru:

Kondicionieru diagnostika, remonts un uzpilde 20 Ls !!!!

mob.t. 9102664 Edgars

~12,00 sazvaniju , ap 13,00 ierados , ap 13,22 iztinos uzpildiic ar hladagentu un atpildiic no ls20,- . usjo v porjatke

txnks imka'm .

A tev tas aukstums bija pavisam pazudis, vai kā?

Renoir 28.06.2005 22:33

TDI rakstīja:

A tev tas aukstums bija pavisam pazudis, vai kā?

vai kaa tjipa veesums i , bet aukstums - remdenums vien bij , kad riktiigs 20+ uznaaca .

Cik ilgi nobrauci ar to auto līdz remdenums uznāca?

Es jau 4 gadus braucu ar savu un joprojām salst, kad vajag. Bet varbūt varētu salt labāk vai arī strādāt kaut kā labāk. Nezinu.

Renoir 25.08.2005 14:06

Jo mazāks motors, jo smagākai kājai jābūt, lai normāli tiktu uz priekšu. Tas, ka liels motors ēd pārāk daudz, nemaz nenozīmē, ka uzreiz ir jāmetas otrā grāvī un jāpērk mopēds, kuram uzkrauta automašīnas virsbūve.

Manuprāt, tādus pirkt ir ļoti neizdevīgi - jo ja nopērc vecu un lētu - motoriņš var būt ļoti noguris, jo šādi mopēdi vienmēr strāvā uz jaudas robežas, bet ja pirksi jaunāku, tad atdosi baigo naudu, jo "ēd maz".

Renoir 25.08.2005 14:11

edzulis rakstīja:Es kaut kur teicu, ka apsveru likt gāzi? ghgh.

Patīk man šitie dirsēji, kas piedāvā pirkt fiestu pie katras reizes, kad tiek diskutēts par strauji augošajām cenām.

Manispēc degviela var maksāt arī 1,25ls litrā, tikai tad nāktos pelnīt 'par nieka' 160ls mēnesī vairāk. Bet tas nav risinājums. Pieaug arī pārējās cenas, jo trasporta izmaksas nav mazas un tad tie ir nevis 160ls, bet jau 250-300ls papildus ienākumiem

Viens no retajiem prātīgajiem vārdiem, ko esmu dzirdējis saistībā ar benzīna cenu pieaugumiem. Visi tikai kā lūzeri domā par hujdai getciem un gāzēm (dažs labs ir tuvu tādam līmenim, ka sliktāk būtu tikai uzlikt gāzi skūterim) nevis domā, ka tikt pie lielākas naudas.

Renoir 25.08.2005 14:22

a atrast naudu, lai uzliktu gāzi pa vairākiem simtiem ir vienas dienas jautājums?

Renoir 25.08.2005 14:35

Siksparnis rakstīja:

Napalms rakstīja:Renoir

1) Ienākumu palielināšana (parasti) nav paveicama vienā dienā un pat arī ne vienā mēnesī

2) Ne katram objektīvi šāda iespēja ir. Nu padomā - pirmspensijas vecuma zinātnieks, kurš biznesu nekad mūžā neuztaisīs. Bet braukt viņam vajag. ieliks viņš gāzi vai nopirks dīzeli, kas cits viņam atliek, jo degvielas izmaksas kāpj, bet ienākumi ne.

Arī tiesa. Tad tāds jautājums vai daudzi no mums Latvijā pelna vairāk kā 500 lašu/mēn uz rokas?

Vai tam ir nozīme? Visu izsaka tas, vai pietiek ar to, ko saņem - vienalga kāds tas cipars ir.

Es domāju, ka šādam cenu pieaugumam ir psiholoģiska ietekme uz prātiem. Cilvēks ir šokā, ka viss paliek dārgāks, rodas stress, nespējīguma sajūta, mazvērtība utt., līdz brīdim, kamēr pierod pie tiem apstākļiem un samierinās. Tā ir dabiska prāta reakcija un to zina benzīna tirgotāji. Visi tikai šūmējas par cenām, bet galu galā - cik tad ir tādi, kas nomirst no augstajām cenām? Lielākā daļa pierod un samierinās un dzīvo tālāk.

Renoir 25.08.2005 14:40

Siksparnis rakstīja:

Renoir rakstīja:a atrast naudu, lai uzliktu gāzi pa vairākiem simtiem ir vienas dienas jautājums?

Paņem kalkulātoru un parēķini, tad redzēsi cik pat vienā gadā sanāk., kur nu vēl vairākos.

Zinu, esmu mēģinājis kādreiz skaitīt, tomēr negribu riskēt ar to, ka man tā mašīna noplīst gāzes dēļ. Remonts atsvērs visus ietaupījumus, ja tāds būs - mašīna tomēr 17 gadus veca un nobraukums arī vairs nav nekāds mazais - ap 400tk. Tā kā man liekas gāze tur būtu kā viens liels trekns punkts.

Renoir 25.08.2005 14:53

Napalms rakstīja:

Renoir rakstīja:

Arī tiesa. Tad tāds jautājums vai daudzi no mums Latvijā pelna vairāk kā 500 lašu/mēn uz rokas?

Bet naxui maksāt vairāk, ja var nemaksāt. Krūzerim ar gāzi sanāk ietaupīt pāri par 5000Ls uz 100000 km nobraukuma (reāls aprēķins) nezaudējot neko no braukšanas kvalitātēm. 5 štukas divos-trīs gados es teiktu, ka ir gana daudz...

Kam ir tāds ietaupījums, protams, ka var un ja nav nekādu problēmu ar auto pēc tam. Jautājums vienmēr ir tāds, kāpēc tad neviens neražo auto ar gāzi uz reiz? Tā vietā sāk domāt hibrīdu dzinējus? Ja tā gāze ir tik forša un neklaitīga, tad kāpēc neviens normāls auto ražotājs netaisa auto ar gāzes iekārtu sērijveidā?

Renoir 25.08.2005 15:21

Nezināju tādus faktus. Bija dzirdēts kaut kas par Volvo, vairāk ne par vienu.

Tomēr subjektīvi liekas, ka tā tomēr ir ļoti šaura tendence, salīdzinot ar visu kopējo auto masu.

Gāzes kantori reklamē, ka piemēram jauda nezūd. Ja tā ir, tad nevienam sportinieku ražotājam nevajadzētu būt problēmām likt iekšā gāzes savos sportiskajos lētā gala aparātos (arī BMW), tomēr tā nenotiek.

Visādi Seat leon un hyundai kaut kas ir uz benzīna.

Kāpēc nenotiek? Vai auto ražotājiem ir interese, lai cilvēki lietotu benzīnu gāzes vietā?

Vai tie ir kaut kādi bezpamata stereotipi?

Renoir 06.09.2005 10:55

i_edgars rakstīja:A ko Jūs teiksiet ka 0,5 L bendžas maksās tik pat cik polšs???

A neko neteiksim, nebūs laika te spamot, būs jāpelna maizei, kas noteikti maksās kā litrs degvielas.

Renoir 15.06.2006 11:31

Pārdod: SAAB 900, 1992.gada, benzīns, 2 l turbo dzinējs,

Uz šo brīdi nav TA.

Uzturēts labi, braukts arī labi - nobraukums virs 400000 km.

Ekstras: mazliet vairāk kā žigulim.

Cena ap 1500, eiro.

Krāsa sarkana, ir parūsējis.

tel. 29122711

Renoir 21.06.2006 17:00

Renoir rakstīja: Pārdod: SAAB 900, 1992.gada, benzīns, 2 l turbo dzinējs,

Uz šo brīdi nav TA.

Uzturēts labi, braukts arī labi - nobraukums virs 400000 km.

Ekstras: mazliet vairāk kā žigulim.

Cena ap 1500, eiro.

Krāsa sarkana, ir parūsējis.

tel. 29122711

Tiešām nevienu neinteresē 900ais?

Par cik tādu vispār varētu pārdot?

Renoir 22.06.2006 13:53

turbopiile rakstīja:

blackDoggy rakstīja: Interesentu nav tādēļ, ka esi trāpījis "zelta vidusceļu" starp atjaunotu klasisku auto un lūzni priekš rezerves daļām. Pirmajā gadījumā neder rūsa un cena ir par mazu, otrajā - cenu vajag 2-3x zemāku.

es savejo rūsiņu pa 3x zemāku cenu tā arī nepārdevu.

hmm... un kas notiek ar rūsiņiem, kurus nevar pārdot pa 500EUR?

Lūžņos?

Neviens neķeras pat uz turbo?

Iet tas daikts labi. Ir tāda kā lidmašīnas skaņa arī

Tehnisko neejam, jo mums tā mašīna vairs nav vajadzīga un gan jau kaut kas vēl ir jādara...

Renoir 22.06.2006 14:09

turbopiile rakstīja: neuzķeras ne uz turbo, ne 3 durvīm..

ko darīšu? pabēdāšos un celšu augšā ar ko vizināties brīvdienās..

Mūsējam ir 4 durvis. Kompānijas kārs, nevienam īsti vajadzīgs nav.

Neviens augšā necels. Likās, ka tam aparātam ir kāda vērtība.

Renoir 22.06.2006 14:36

Ozz rakstīja: Aaraa nemet, traks , vai...

A kur Ruusins?Tikai kosmeetiski, vai pie lanzeriem arii???

rūsiņš dzīvo iekš sliekšņiem, arī lanžeriem.

Ir bildes arī, vēlāk iedošu linku.

Renoir 22.06.2006 14:47

Te būs lielākās briesmas.

fotki.lv/...

Renoir 18.08.2006 10:51

Canon var, bet labāk ne letā A klase, mazliet pāri 100 ls.

A610 u.c. ir vājākas matricas un ar lielu pikseļu daudzumu dažos apstākļos bildes sanāk jūtami sūdīgas. Un te nav runa par super settingiem, lai bez zibspuldzes nobildētu nēģera pakaļu pustumšā telpā. Runa ir par standarta apstākļiem, kad gaisma ir jūtami mazāka par dienas (saules). Tā pati zibspuldze. Bildēm sanāk graudains fons - t.i. izgaismotais priekšplāns ir labs, bet aizmugure ir graudaina un neskaidra. Vispār aparāts labi strādā saules gaismā. Domāju, ka to var attiecināt uz visiem lētā gala aparātiem. Pikseļu daudzums nav noteicošais.

Arī ar garajiem daiktiem un mega zūmiem neiesaku aizrauties, jo foto aparātam viens no svarīgākajiem rādītājiem ir gaisma. Uztaisot lielu un šauru krānu ar 12x optisko zūmu samazinās gaismas caurlaidība un līdz ar to arī bildes var sanākt tādas mazliet jokainas. Ne velti profesionālie teleobjektīvi ir ļoti resni un bildes arī sanāk super duper. Kāds objektīvs ir vecajai padomju Smenai!! Gandrīz nekāds, bet bildes ta var uztaisīt ļoti labas, jo tas ļoti labi laiž cauri gaismu.

Renoir 18.08.2006 12:14

Gnoms rakstīja:

Renoir

es esmu amatieris un mani pilnībā apmierina gan 12x zooms ar mazo gaismas spēju, gan graudainība...

foto.inbox.lv/...

parole: Gnoms

Atvainojos, es domāju A430 īstenībā. Runājot par to matricu.

Biju pārsteigts par tā aparāta rezultātiem.

Renoir 22.08.2006 10:21

Cik tad jums bieži gribās fotogrāfēt tumsā?

Man jau vairākus gadus ir Canon A80.

ISO beidzas pie 400, tāpat kā Canona S klasei arī.

Image noise pie ISO400 parādās gan, bet var ciest. Pārsvarā jau tas tiek izmantots dienas gaismā.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti