Kārtot: Augošā secībā
1 2
Renoir 25.08.2005 14:06

Jo mazāks motors, jo smagākai kājai jābūt, lai normāli tiktu uz priekšu. Tas, ka liels motors ēd pārāk daudz, nemaz nenozīmē, ka uzreiz ir jāmetas otrā grāvī un jāpērk mopēds, kuram uzkrauta automašīnas virsbūve.

Manuprāt, tādus pirkt ir ļoti neizdevīgi - jo ja nopērc vecu un lētu - motoriņš var būt ļoti noguris, jo šādi mopēdi vienmēr strāvā uz jaudas robežas, bet ja pirksi jaunāku, tad atdosi baigo naudu, jo "ēd maz".

Renoir 28.06.2005 22:33

TDI rakstīja:

A tev tas aukstums bija pavisam pazudis, vai kā?

vai kaa tjipa veesums i , bet aukstums - remdenums vien bij , kad riktiigs 20+ uznaaca .

Cik ilgi nobrauci ar to auto līdz remdenums uznāca?

Es jau 4 gadus braucu ar savu un joprojām salst, kad vajag. Bet varbūt varētu salt labāk vai arī strādāt kaut kā labāk. Nezinu.

Renoir 28.06.2005 17:43

TDI rakstīja:

Imka rakstīja:Varu ieteikt meistaru:

Kondicionieru diagnostika, remonts un uzpilde 20 Ls !!!!

mob.t. 9102664 Edgars

~12,00 sazvaniju , ap 13,00 ierados , ap 13,22 iztinos uzpildiic ar hladagentu un atpildiic no ls20,- . usjo v porjatke

txnks imka'm .

A tev tas aukstums bija pavisam pazudis, vai kā?

Renoir 26.04.2005 18:19

deksters rakstīja: A salmi, salmi ar paliks dārgāki??? Ta gan būs ķeza...Ko kulsim??

mjāa... tu esi pirmais, kas par to ir padomājis. jāsāk veidot uzkrājumi

Renoir 25.04.2005 22:40

TKO rakstīja:Iespeejams taa arii buus, kad LV buus ES.Prognoze.Mana.Panika?

[addsig]

Pakauks, pakauks... un kā brauca, tā brauks.

Strādās vairāk, vai ēdīs mazāk...

Viss paliks dārgāks uz benzīna rēķina - pat lietas, kuru saistība ar benzīnu nebūs acīmredzama.

Renoir 25.04.2005 22:38

Arsmens rakstīja:Nekaadas gaazes juus neglaabs. Vasaraa arii domaaju paarseesties uz velli. Bet vairaak gan ne taupiibas noluukaa, bet lai nebuutu trakajos vasaras korkjos jaaseezh (iedomaajieties, cik celji vienlaikus tiks remonteeti riigaa ) Taa tak ir fantastiska sajuuta - visi seezh korkjii, a tu paej vinjiem garaam kaa staavoshiem

Skatoties, kāds cilvēkam darbs. Man grūti iedomāties sevi braucam uz darbu uzvalkā un šlipstē uz vellapēda. Aizbrauc galā sasvīdis kā sesks un tad sēdi slapju muguru un pautiem, kamēr izkalst un visu dienu smirdīgā kreklā. Īpaši jau pirmajās dienās, kad tikko sāc braukt ar riteni pēc ziemas nebraukšanas. Arī pēc daudz labāk nemaz nepaliek... Plus vēl saostījies auto dūmus un saņēmis putekļu devu nāsīs un citās vietās.

Cik cilvēkiem ir darbā duša? Cik cilvēkiem ir kur darbā likt velapēdu? Cik cilvēki grib no rītiem darbā iet dušā? Cik cilvēkiem ir laiks to darīt?

Velapēds neder visiem. Manuprāt, neder vairumam Rīgā.

Ja kādam der, tad viņam noteikti tas ir jāizmanto, a man labāk vasaras karstumā pasēdēt ledusskapī, kaut arī korķī, tomēr auksti un forši.

Renoir 19.08.2004 9:28

Nu, jums komandā bija viens garš zvērs. Man liekas šim tīkls bija līdz zodam Vēl tagad ar šausmās atceros, ar kādu vieglumu viņš dabūja bumbas pāri tīklam, pat nepalecoties...

Renoir 12.08.2004 16:54

Tā cepurīte konkrēti jauca gaisu. Lika dažam labam aizdomāties biežāk nekā bija veselīgi spēlei... Vispār SuperZigs nebija vainīgs pie visa, kā dažs labs apgalvoja vakar. Arī mums abiem nespēlējot rezultāts nekļuva labāks. Musta been something in the air....

Renoir 01.04.2004 11:02

Taisīju Novumā pirms vairākiem gadiem savam vecajam eskortam - pēc cenas sanāca tas pats, kas pērkot normālu gatavu. 2 gadi bez problēmām - varbūt vienīgi tāpēc, ka nobraucu ap 23tkm - neesmu rallists arī

tikai tas klājums, ko šie pūta virsū ar aerosolu uz plika bleķa, man nelikās īpaši nopietns... un domāju, ka vairāk braucot, arī tie divi gadi nebūtu sanākuši bez caurumiem utml.

Turklāt viņiem cenas tādas pašas kā gataviem, kurus razojušas firmas ar pieredzi... Liek padomāt - tagad MB es nedomāju ņemt pie viņiem, ja pa to pašu var nopirkt no MB BUS kādu jau gatavu (a la original). Tomēr gatavie taču noteikti ir ražoti, ņemot vērā atsevišķa modeļa specifiku...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti