Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
JJJ 22.03.2006 12:11

Piekrītu Seenei (im). Kopš gadījuma, kad man uzlika sodu par pārkāpumu par ātruma pārsniegšanu dzīvojamā zonā (radars rādīja tieši 50 km/h!!), par kuru protokola rakstītājs tā arī skaidri un gaiši pateica, ka to dzīv. zonas zīmi tiešām ir grūti saskatīt, jo tā ir aiz koka un piekrīt man, ka tīšām nepārkāpu, taču uzražoja 20Ls, savukārt, viņa partneris paņēma kaut kādus nominālus man un maniem līdzbraucējiem redzot!!! no nākošā braucēja un to uzreiz palaida (laikam jau bija bailes strīdēties ar melnā mersī ar krievijas nr. braucošiem skūtgalvjiem) , es CP inspektorus vienkārši nevaru cienīt.

JJJ 21.12.2006 20:08

saf rakstīja: Sveiki!

Jautājums par akumulatoriem DETA. Vai ir baigais sūds vai tomēr izvelk 3-4 gadus? Ir kādam pieredze ar šiem?

bija vienam autiņam šāda brenda aku - nekādu problēmu,

JJJ 28.01.2007 9:27

piedāvājums jau principā nav slikts. tikai Latvijas useri, protams, labāk izvēlas tiko no Vācijas ar nezināmu atuo vēsturi. Varbūt nomaini numuru uz G..... un uzliec cenu nedaudz zem "tikko no Vācijas" un tad tirgo...

JJJ 06.02.2007 12:50

ir pilnīgi muļķīgi likt sodu cilvēkam, kura darbība nav radījusi nevienam nekādas negatīvas sekas. Vai apstājoties 3 naktī vietā, kur ir to aizliedz zīme, uz 5 minūtēm, kur nevienam nekādas problēmas nerada, arī būtu obligāti jāsoda? 'Vai apstājoties pie veikala, kad to redz policists un pēc 3 minūtēm iznākot ārā arī jāsagaida "kvīts" par to, ka neesi uzraksītjis apstāšanās laiku, jo to prasa papildzīme P apzīmējumam (policmens taču redz, ka tu apstājies un nestāvi visu dienu)? Ir prātā vairākas šādas bezjēdzīgas situācijas, kad dažiem gribas parādīt savu varu.

Otrkārt, runājot par būtību - ja vēlies strīdēties - aizej uz apskaties administratīvo lietu - vai tajā ir foto ar tavu auto vai nav! un piefiksē visus lietas materiālus - tos policijai tev ir jāparāda obligāti, jo tev ir tiesības iepazīties ar lietas materiāliem jebkurā procesa stadijā. ja kāds kaut ko nerāda, visur pretī liec papīru un lūdz to fiksēt, var izmantot arī tādas ierīces, kā diktafons mobilajā telefonā utt. tas palīdz. ja būs foto, kur stāvi neatļautā vietā, tad viiss - vari beigt cīņu. ja ne, tad vari uzskatīt, ka policijai nav pierādījumu un sods ir jāatceļ.

JJJ 06.02.2007 23:11

aha, protams, ka var sodīt un likt sodus bez foto tikai, tad ar to pierādīšanu ir kā ir jeb kā jau te daži minēja, ka faktiski pierādījmu nasta tiek pārnesta uz policiju un ,kamēr tā nepierāda pretējo, vadītāju nevar atzīt par vainīgu. protams, cp vadoņi šādus argumentus neņems vērā (bet mēs jau atceramies kā tur diviem cp vadoņiem nesen sanāca ar tām motivācijām ).

_PN_ rakstīja:

JJJ rakstīja: ir pilnīgi muļķīgi likt sodu cilvēkam, kura darbība nav radījusi nevienam nekādas negatīvas sekas. Vai apstājoties 3 naktī vietā, kur ir to aizliedz zīme, uz 5 minūtēm, kur nevienam nekādas problēmas nerada, arī būtu obligāti jāsoda? 'Vai apstājoties pie veikala, kad to redz policists un pēc 3 minūtēm iznākot ārā arī jāsagaida "kvīts" par to, ka neesi uzraksītjis apstāšanās laiku, jo to prasa papildzīme P apzīmējumam (policmens taču redz, ka tu apstājies un nestāvi visu dienu)? Ir prātā vairākas šādas bezjēdzīgas situācijas, kad dažiem gribas parādīt savu varu.

Otrkārt, runājot par būtību - ja vēlies strīdēties - aizej uz apskaties administratīvo lietu - vai tajā ir foto ar tavu auto vai nav! un piefiksē visus lietas materiālus - tos policijai tev ir jāparāda obligāti, jo tev ir tiesības iepazīties ar lietas materiāliem jebkurā procesa stadijā. ja kāds kaut ko nerāda, visur pretī liec papīru un lūdz to fiksēt, var izmantot arī tādas ierīces, kā diktafons mobilajā telefonā utt. tas palīdz. ja būs foto, kur stāvi neatļautā vietā, tad viiss - vari beigt cīņu. ja ne, tad vari uzskatīt, ka policijai nav pierādījumu un sods ir jāatceļ.

Sodīt var arī bez foto. Kaut vai gadījumus, kad to izdara CP vadītāja klātbūtnē.

JJJ 04.04.2007 20:08

aha, var spriedelēt par smagā šofera vainu.. jā, viņš nebija uzdevuma augstumos un droši vien teorētiski ir vainīgs. taču teorija ir viena, prakse kas cits. skaidrs, ka viņš arī zin teorija par kategorisku "nē" iebraukt otrā braukšanas pusē avārijas situācijā, bet šeit nevar tik vienkārši pielietot teoriju, ja uz apmales, kur jau kopš autoskolas laikos ir iekalts, ka tev šoferim jārauj pa labi, parādās atsaldēts driveris. ko darīt šādā brīdī? tādā situācijā nav laika domāt un daudz ko nosaka stulba veiksme/neveiksme. šoreiz diemžēl laikam neveiksme..

JJJ 09.04.2007 10:48

Neskatoties uz pirms Vangažiem redzēto, tūlīt pēc V. atkal drags sākās. DDD. Un vislabāk izpildījās BMW OP1, kurš tā kā pa Alpu slaoma trasi pa abām pusēm apdzina visu kolonnu, līdz atdūrās pie ātrās palīdzības un kura kruizēja pa kreiso joslu, bet tai labajā pusē visa josla mašīna pie mašīnas, jo no kreisās visi vācās malā, palaižot ātros. Nu tad sākās vēl stihiskāka mētāšanās pa joslām lai tiktu uz priekšu. Pēc mirkļa vēl divi piecsimtie bija klāt, slaomu neizpildīja, bet Vangaži šamajo pauros rievu laikam nespēja atstāt (nekas personīgs pret BMW, tas par konkrētajiem subjektiem). NOrmālās valstīs šoferi ir izaudzināti, ka slaomu uz šosejām netaisa, pa labo pusi apsteigt ir bez maz tāds pats pārkāpums kā braukt šmigā, bet te Zivei, kas 100.pantā kaut ko ļurināja par kontroles pasākuemiem uz ceļiem, ir pilnīgi po, galvenais laikam valsts pasūtījumus pareizi izbīdīt par jaunajiem autiņiem un radariem. sapirka tos jaunos volvo, izlielijās pa visiem medijiem, bet brīvdienās, izbraukājot pus Latviju, cp rezēju tik divās vietās -- uz valmieras šosejas fēnoja ātrumu pie Raganas, kur 70 uzlikts, otro reizi - Vangažos ;( DDD. CP vadībai jāripo.

JJJ 22.05.2007 13:02

nevajag baidīties no japāņiem, jo nav vairs 90 gadu sākums,kad daļas šamajiem maksāja nenormālu naudu. galants - pat 20 gadīgs "vecais" galants ir uzticamāks un nesalīdzināmi komfortablāks par 3 golfu, tāpēc "PROTAMS" lai atslābst. galants ir uzticama mašīna, un par piekari arī maz ko uztraukties, jo, ja to uzpasē, tad nekas tur ļauns nenotiek, vismaz man . detaļas galantam nav neko dārgākas kā passatam. vienīgais mīnuss - degvielas patēriņu diez vai vai varēs nosaukt par ekonomisku (: nebūs maģisko 5-6 litru dīzeļa uz 100

JJJ 11.06.2007 17:00

pirtslietas.lv ir kontakti vienam viiram. pagaajushaa gadaa nopirku, nekaada vaina.

JJJ 12.06.2007 13:09

kaut kaadi 40-50 ls bija, neatceros, mucas tilpums apmeeram 27litri.

JJJ 04.07.2007 12:09

deksters rakstīja: Nu un ko Tu izdarīsi??? Nesaprotu...tomēr sveša teritorija, acīm redzami kāds nevēlas, ka Tu tur to busu pamet, nu i reaģē. Nu noķersi, nu ar ko tas beigsies? Sasitīsi seju? Sāksi skandalēties, paliksi bez stikliem nākamajā naktī.

Varbūt tieši otrādi - sameklē vainīgos un sarunā apsargāt busu, lai neviens nedomā ne ar sūdiem apmētāt, ne citādi apskādēt autiņu. var taču pateikt, ka esi uzrakstījis iesniegumu policijai (var arī to izdarīt), kā arī apdrošināt autiņu kādā nagu maucēju kompānijā un, ja iestājas apdrošināšanas gadījums, informēt par kašķi ar tādiem un tādiem subjektiem (to arī var pastāstīt). Nu nesaprotu cilvēkus ar, kuri dzīvo un darbojas ar dom ne pašam, ne Sašam (:

JJJ 24.07.2007 21:47

paldies, paldies par idejaam. paintereseejos pie elektriķiem, un šamiem varianti visdažādākie - no sprieguma regulatora, tinumiem līdz kaut kādiem blokiem.... (: skaidrs viens, ka t.s. ogliites nevar iznemt un nocekot (: siksna arii normaala... taa kaa dodos pie elektrikja, pats te neko vairaak nevaru izstukot.

JJJ 28.07.2007 13:54

uz trotuāra nevajag atstāt, bet parkojies uz zālāja jeb tas ko citi sauc par zaļo zonu un viss. it sevišķi, ja zeme, kaut arī zem daudzdzīvokļu mājas, ir privātā.it kā esot kaut kādi sodi par zaļās zonas bojāšanu (izbraukāšanu), bet tā arī man neviens nav mācējis pateikt, kur precīzi par to ir atrunāts. it kā jau stulbi ir izbraukāt zālienu, bet manā dzīvesvietā visi parkojas blakus brauktuvei vietā, kur varētu domāt, ka zālājs paredzēts. un so? neviens neko nelīmē, un, ja izdomās, lai domā arī kā pamatot. ja mana versija nepatīk, tad pēc RD politikas pie katras privātmājas varētu līmēt plāksterus, kur saimnieks sētā iebraucis

JJJ 29.07.2007 2:17

Lomixx rakstīja: Ko jūs tur visi cepjaties. Kad šitās tizlās padomjlaiku sūd...ainās mājas būvēja, tad pie žiguļa vai maskavieša varēja tikt pēc ilgas mocīšanās. vienkārši tie tizlie mikrorajoni nav paredzēti iedzīvotājiem ar tik daudz drapakiem. Nabadzinji nevar pie paģiša nomest savu drapaku, gaudo par sodu. Pārcelies uz normālu rajonu un turi savu drapaku. Tākā bimbāt par šito ir pilnīgi nevietā. Un tas ir pilnīgi loģiski, ka ments tev pasaka ka viņu ne..pis kur tu atstāj savu drapaku. Un pilnībā atbalstu to, ķa mašīnas nevar atstāt uz ielām, bet ja tomēr var tad maksā. Tāpatās tās kapeikas ko mēs maksājam par ceļa nodokli. Nevar jau gribēt visus pasaules labumus par pusvelti

Lūk varens intelektuālis atradies. Un pat zin, kur "normālie" rajoni Laikam jau kādā tālā LR nostūrī dzeivo plašā privātmājā, jo Rīgā tā ir un būs vēl lielāka problēma cilvēkiem, kas dzīvo ne tikai tajās X padomjlaika mājās, bet pareizajos jaunajos projektos u.c. (: Rois arī gudrinieks- nedrīkstot iekšpagalmos likt! Bet kur tad? Kur tad likt to autiņu, bez kura mūsdienās nu nekādi. Kamēr students vai vecpuisis, tikmēr var bez auto iztikt, bet ja sīkie, tad auto vajag priekšā un pakaļā. Un Maijai novēlu, lai viņai nevajadzētu nonākt situācijā, kad jābrauc parkoties uz kādu nomaļu Rīgas priekšpilsētu, teiksmi, Dreiliņiem parkoties, jo tur jau daudz brīvas vietas

JJJ 06.08.2007 22:41

līdzjūtības, eh, visstulbākā ir sajūta, ka to izdara deguna priekšā. man ar līdzīgi gadījās - atbraucu pēc pusnakts mājā un likās, ka kāds ko ķimerējas ap viena autiņa riepām. pastāvu, pagaidu - nu nekas, viss mierīgi, duvis it kā nevienam nelauž, signalizācijas nedarbojas mazums ar tāds pats nakts braucējs. pastāvu, paskatos, paskatās uz mani un kaut kur pazūd blakus mājā. es arī uzlienu dzīvoklī, bet nākamajā rītā gan manējais, gan visu kaimiņu autiņi bez kalpakiem (: kā es sevi lamāju

JJJ 06.08.2007 22:44

Geex rakstīja: Duh ... vajadzeeja nekasiities, bet iedot "pateiciibu" 10 - 15 latu apmeeraa. Peedeejais laiks saprast kaa te taas lietas daraas.

ir super stulbi iekrist uz šādiem sīkumiem, turklēt, ne jau visiem tādas profesijas, kur var atļauties dēļ 15 ls riskēt un pazaudēt maizes darbu. uztaisīt paraugprāvu jau nav grūti

JJJ 13.08.2007 22:07

Mdriver rakstīja: parunāju ar juristu, izrādās, ka piķi prasīt nevar, tikai caur tiesu, bet inpektoru pavālēt gan var mēģināt.

izrādās tomēr jālūdz, jo dome ir augstāk stāvoša institūcija, kas pārskata inspektora lietas

man gan liekas, ka teorētiski "piķi" jeb naudu par t.s. morālo kaitējumu prasīt var, bet pasākums ir bezcerīgs. Vienīgais, ko vari paprasīt, pie nosacījuma, ka sods uzlikts fiziskai personai nevis juridiskai, ir zaudējumu atlīdzināšana, t.i., jurista izdevumi, pasta kvīts par sūdzības sūtīšanu u.c. (nezinu, kas gan varētu būt cits, bet izdevumiem jābūt pamatotiem un pierādāmiem).

Nākošais - nav īpaši nozīmes ko un kā sūdzībā noformē - galvenais jābūt kas tu esi, dzīvesvieta, parakstam,'žēlabas sastādīšanas vietai un prasījumam, kā arī vēlams izvērsts pamatojums. Vai tu to nosauc par lūgumu, iesniegumu, sūdzību - tam pēc būtības nav nozīmes, kaut gan pareizi ir iesniegums par tāda un tāda lēmuma apstrīdēšanu. Iesniegums jāsūta lēmuma izdevējam - t.i. lēmumā jābūt norādītam, kur un cik ilgā laikā to var apstrīdēt. Pārējais pēc paša gribas un improvizācijas.

JJJ 02.12.2007 20:06

saprotu, ka ieliešu eļļu TDI sakurtajā ugunāi, taču, atvaino, padomā par piedāvājuma attiecību pret cenu. nezinu, kādiem apsvērumiem jābūt pircējiem, lai ņemtu 10 gadus latvijā "jātu" , piedod, brauktu mašīnu, kaut arī tikai rīga - jūrmala. arī es 90 % braucu pa rīgu, bet piekari regulāri dabūnu pārlasīt, jo nepatīk bremzēt pirms katrām tramvaja sliedēm, mīcīties uz 30 vietās, kur ir kāda bedrīet, rīgas sāls arī liek just.. piedāvā normālu cenu un varbūt es būšu, kas piezvanīs, jo kā reiz tuvākā mēneša laikā iepirkšu kaut kādu tamlīdzīgu kā otro autiņu ģimenei - ikdienai pa rīgu un lai būtu dīzelis, mazs gabarītos, lai var vieglāk noparkot.. var arī citi piedāvāt!

p.s.

nav ko xirst par "nobrauktajiem" vācijas autiņiem, forumā pievienotās bildes nebija korektas. esmu dzīvojis savlaik vācijā un cilvēki tur ir visādi - gan knauzeri, kā jau pieminēts dažos forumos, gan rūpīgi, pedantiski vācieši, kas tiešām 10 gados nobrauc ar golfu 200 000. un ne jau tāpēc, ka viņi nebrauktu 100 km dienā, bet tāpēc, ka ģimenē ir mašīna uz katru cilvēku, vai pat vairākas, vai arī golfs ikdienai un buss nedēļas nogalei braucienam uz baznīcu. v

so, keep the peace, no stress, bet nevajag te mākslīgi uzturēt forumu dēļ kaut kāda tautas vāģa par nesamērojamu cenu.

JJJ 03.12.2007 20:48

to LITRUBOOLISTS - aizej un paņem vēl kādu litru, padzer vēl, drīz smadzeņu vispār nebūs un nemācēsi pat 12 gadīga pumpaina puišeļa savārstojumu uzrakstīt (: (: aizskrien pie TDI un nopērc super golfu par super cenu un varēsi savas kazas pa laukiem vizināt. var jau mani TDI un daži citi te apXirst, bet kā jau viens rakstīja, nevajag no turkiem vai krieviem pirkt. pačukstēšu priekšā - vāciešiem patīk, ja māk runāt viņu mēlē - tad daudz ko var sarunāt, bet ja aizbrauc ar 30 izdrukām no mobile de un sprechen keine deuch, tad arī nekas nesanāks. nu neiestāstīsiet, ka vidējais statistiskais vācietis mašīnu nobrauc vairāk nekā Jūrmalā dzīvojošs latvietis. Nu nav tur tādi ceļi kā Jūrmalā vai Rīgā, nemaz nerunājot ārpus šām apdzīvotajām vietām. Nezinu, kādā ģerevņā jāiebrauc, lai izbauītu Rīgas vai Jūrmalas ielu stāvokļa kolorītu. Man nav sanācis..Tie, kas kontaktējas ar vāciešiem/turkiem/vācijas krieviem, kuru bizness orientēts uz ausrumbloka pusi, lai arī nebrīnās par uzmetieniem, spidometriem ar 170000, kur 300000jau pagriezti atpakaļ.

UN nemēģinu nevienam te nevienam iestāstīt cik TUR ir forši un labi 10 gadīgi autiņi, bet nevajag te stāstīt pa latviešu godīgajiem neapisējiem bāliņiem un sliktajiem leišiem, vāciešiem, turkiem utt. Lietas maksā tik cik tās maksā, 10 gadīgs golfs maksā tik cik maksā vai tā LR, LT vai DE.

JJJ 09.12.2007 18:08

2004 vai 2005 AT Senāts skatīja līdzīgu lietu un , ja dikti nemalos, nosprieda, ka sods ir pamatots. LIetā arī gāja runa, ka cilvēki kaut kādu stikla gabalu ienesuši veikalā, lai apmainītu un pa to laiku aplīmēja mašīnu. Neatceros īsti pamatojumu, bet lielos vilcienos tas bija saistīts ar to, ka, lai arī ir pavadzīme, ka prece tika piegādāta veikalam, tas neliecina, ka mašīna ir apstājusies izkraut preci tajā brīdī, kad pārkāpums fiksēts, t.i., varbūt arī krāva, bet pēc tam mašīna tur arī palika stāvot .., jo iespējams, to sasisto stiklu tur arī mainīja utt. Secinājumus izdari pats, varbūt sameklē šo spriedumu.

JJJ 24.01.2008 12:15

Es te vairāk runāju nevis par esošo tramvaju nomaiņu, bet par to jauno mega dārgo zemo grīdu tramvaju projektu.

Viņu finansēs no mūsu visu - nodokļu maksātāju naudas. Iznāk ka par tramvaju būs jāmaksā arī tiem kuri ar viņu nekad mūžā nav braukuši un nekad nebrauks...

Bet ja visas izmaksas būtu jāsedz maksai par braucienu (kas būtu tikai godīgi!) - nez cik būtu to kas brauktu ar tramvaju pa 2 -3 ls par braucienu... ?????

Lētais tramvajs nemaz tik lēts nesanāk, ja sarēkina visus izdevumus kopā.....

(Ja kas tagad mikriņi brauc bez subsīdijām pa 40 - 50 santīmiem un nevajag nekādas miljonu investīcijas...)

1) beidz te demagoģiju dzīt. Mikriņi nekādas transporta problēmas neatrisinās. Cik viens mikriņš pārvadā reisā uz Imantu cilvēkus? 20? tramvajs vismaz kādus 200!

2) kādi ieteikumi, lai padarītu tramvaju satiksmi labāku? "nedarīt neko", tāds izskatās vidējā statistiskā iauto komentētāju viedoklis, jo lūk sab.transportu lielākā daļa var atļauties neizmantot un zemie tramvaji būšot mega dārgi no viņu kabatām! Aber kādas alternatīvas zemajam tramvajam? Diez vai kaut kur vēl taisa kaut ko līdzīgu pašreizējiem 30-40 gadīgajiem džimbuļiem - gribat lai tādus projektē no jauna un liek uz sliedēm? Tav viedoklis saīdzinoši tas būtu tas pats - nafig pērkat jaunus Volvo uttml vilcējus, ja to pašu var izdarīt ar 30 gadīgiem KAMAZ? Tramvaju pirkšana nav tā kā ieiet auto salonā un man lūdzu 50 tādas un tādas markas autiņus - tos katram projektē un taisa individuāli - tā bija kaut kur rakstīts.

3) un vēl par cilvēkiem, kuri ar sab.transp. nebrauc un uz kuru rēķina it kā trambuļi tiks pirkti - jo sliktāki būs tramvaji, jo vairāk būs tādi cilvēki, kas brauks ar privāto mašīnu un atkal uupiem, Ronaldiem būs sastrēgumi pa lielu un jābļauj būs. Pašreiz braucu 50 % ar savējo privāto autiņu, 50% ar sab trasp.- tramvaju - būs labāks, ātrāks - braukšu vēl biežāk ar sab.trans.

4) Atceraties, kādi kādreiz bija autobusi, trolejbusi (ok, tagad daļēji vēl vecie braukā), bet laikam jau jaunlativiesiem tās pierītes tādas stāvas un vēsturi savu nevar atcerēties. Nav laikam braukuši ar vecajiemlabajiem kantainajiem ikarusiem vai troļļukiem, kur nevis sildīja par maz, bet -20 grādos vispār nebija siltuma.

Secinājums - vidējais statistiskais latvietis tā arī turpina bļaut un žēloties, cik pie mums dzīve grūta, bet citur zāle zaļāka un debesis zilākas. tad nu arī brauciet uz zaļās zāles zemi Īriju un beidziet te gausties

JJJ 10.02.2008 12:28

no savas pieredzes - izbeidzās centrālā abām priekšējām durvīm centrālā, ieteiktu sākt ar WD40 vai kā to brīnumlīdzekli sauc un sapūst slēdzenes mehānismā - šādi reaminēju blakussēdētāja slēdzenes mehānismu. Šofera durvis gan šādam trikam nepadevās, taču sāka strādāt, kad pieliku uzlādēt akumulatoru, jo spriegums? bija krities vizinoties tikai pa Rīgas centru padsmit minūtes uz darbu un atpakaļ.

neesmu auto meh,

JJJ 12.02.2008 23:21

300 000 km liels nobraukums??? da nomierinies - ja tiesaam tie ir "300 000" , tad tas ir ok - nav ne daudz ne maz. normaali 25000 km gadaa.

JJJ 25.02.2008 20:48

un vel. kadelj tada pat gada 3 serijas bmw, golfs vai toyota avensis maksa teju 2x dargak, bet tadu mitsupishi pa 3500 eiro pakalj sviezh un jau tad nevienam vinu nevajag? tadelj ka vins salidzinajumaa ir meesls. un mitsubishi.lv man nav ko jautaat. tas ir tapat ka ieiet bmwpoer.lv un pajautat vai bmw ir kruts vagjis, vai ari audi-style pajautaat par audi. palasat internetaa atsauksmes un testus. tie cilveki, kas ieknabushi kakaa nekad neteiks, ka vinu auto ir nekvalitativs un dargs uztureeshanaa. savs gods tak jaaaizstaav.

Jā, jā Shiiri, nez kāpēc 3golfs vai 3 BMW ir 2X dārgāk nekā Mitsu??? Es arī to nesaprotu,kāpēc cilvēkiem sēžas grabošā 2 X dārgākā trešajā golfā nevis galantā Galantā, kur pat pēc 15 gadiem nekas negrab! Varbūt senāk tā bija, ka japāņiem grūtāk dabūt detaļas, tās bija krietni dārgākas, bet tagad tie laiki ir beigušies. Atbilde ir vienkārša - tā ir latviešu mentalitāte - tāpat kā Francijā lielākā daļa braukā ar franču auto, Zviedijā ir ļooti daudz volvo, bet latviešiem auto saprašana nāk no kaimiņ fāterlandes. Man tiešām nekas nav pret vācu mašīnām, bet salīdzināt 3 golfu vai 3bembi ar galantu ir pilnīgs sviests. To var izdarīt cilvēks, kurš nekad nav lietojis šīs abas mašīnas vai nu bijis kā pasažieris pilnīgā pā..lī. Jā, man bija galants, bet radiniekiem vairākiem golfi, arī bmw -pat piemaksājot nepārssēstos es tajos grabekļos.

JJJ 29.02.2008 22:14

vienkārši tāpat situācija saistībā ar šo topiku. tikko braucot mājās nāca (brauca) pretim viens džigits ar kaut kādu vecu volvo ,likās kaut kāds uzraksts par fuck the fuel economy šitam bija virsū, bet varbūt kļūdos. tad nu šam saslēgtas tuvās gaismas + miglenieki + papildus lukturi vēl pa vidu restē uzlikti un tie visi saslēgti tā, ka nu neko redzēt pretim braucot nevarēju. satikāmies tieši pie gājēju pārejas un drošs paliek nedrošs jāsabremzējas bija līdz 0, labi, ka aizmugurē braucošais neielika pakaļā un kurš būtu vainīgs?? un tas viss te pat Rīgā uz normāli apgaismota ceļa. nafig šitādam vajag saslēgt 3 (6) lukturus, pie tam domāju, ka papildus lampas pavisam noteikti uz tehnisko skati šamajs skrūvē nost! sist tādu gribas. tipa pats visu redzu un pofig par pretim braucējiem - tie lai liekas kur grib, lai apstājas ielas malā, ja bailes uz tjomku braukt.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti