Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota Avensis 1.8 VVti 2006 Novērtējums: 9
Ilgi ar sevi cīnījos, taču gala rezultātā nonācu pie slēdziena - ģimenē vismaz vienam autiņam ir jābūt JAUNAM. Daudzi in dažādi iepriekš bijuši lietotie un mazlietotie braucamie, taču vēl neviens nav attaisnojis uz sevi liktās cerības ilgtermiņa ekspluatācijas periodā. Īpaši tas sakāms par 97. gada < ... izstrādājumiem - katra detaļa, kas salūst (un tās diemžēl lūst), maksā daudz lielāku naudas summu nekā vecajiem autiņiem, katrs elektronikas nieks nav sataisāms bez kompja diagnostikas (kas atkal maksā) utt. Kaut vai tie paši nelaimīgie gaisa masas mērītāji...
Gala rezultātā paskaitīju izdevumus un sapratu, ka ikmēneša izmaksas maniem līdz šim lietotajiem auto (kuriem tāpat jau tika maksāts līzings) gada periodā ir identiskas ar ikmēneša līzinga izmaksām par pilnīgi jaunu auto : ) Te arī pamatojums, kāpēc.

Izvērtējot esošo jaunu auto piedāvājumu vidējā klasē, nonācu pie secinājuma, ka jaunais VW Passat ir nereāli dārgs, Ford Mondeo gan dārgs, gan subjektīvi nepatīk šī marka pati par sevi, Opel biju nozvērējies nekad vairs nepirkt - no reālajiem variantiem atlika vien Mazda 6 un Toyota Avensis. Pēdējais gan nedaudz cenas ziņā kož, taču:
-3 gadu vai 100 000 km garantija, kas ietver pilnīgi visu (izņemot dabisko nolietojumu logu tīrītāju slotiņām, bremžu klučiem un spuldzītēm) - ne par ko man galva nesāpēs kādu laiku
- perfekta Toyota kvalitāte
- nostrādātais salons un skaņas izolācija
- izcili ekonomiskais dzinējs (ieteikumi no lietotājiem)
- ļoti atzīstams oficālā dīlera darbs ("Amserv Motors")
- sarunāta laba atlaide no regulārās cenas

Tas viss deva iemeslu izšķirties par labu Avensis.
Tātad 1.8 VVti dzinējs ar 129 zs, 5 ātrumu mehānisko ātrumkārbu un Line Sol komplektāciju:

Audio iekārta
Premium Sound sistēma ar kompaktdisku atskaņotāju un 8 skaļruņiem
Stereo vadības pogas uz stūres rata
Komforts
3 aizmugurējie galvas balsti
Divzonu automātiskais gaisa kondicionētājs
Pārnesumu pārslēga svira ar ādas apdari
Ādas stūres rats
Metāliska centrālā konsole
Elektriski regulējami aizmugurējie logi
Centrālās atslēgas tālvadība
Bezpakāpju priekšējo sēdekļu sildītāji
Sasverama un teleskopiska stūre
Ārpuse
4 kravas āķi
Virsbūves krāsas buferi un moldingi
Virsbūves krāsas durvju rokturi
Virsbūves krāsas priekšējais režģis un hromēts logotips
Priekšējie miglas lukturi
Priekšējo lukturu mazgātāji
Aizmugurējie miglas lukturi
Informācija
Pulkstenis un āra temperatūras displejs panelī
Regulējams paneļa apgaismojums
Priekšējās drošības jostas signālspuldze un skaņas signāls
Daudzfunkcionāls šķidro kristālu displejs
Nobraukuma rādītājs (2 kilometru skaitītāji)
Optitron mērierīces
Tahometrs
Drošība
Bremzes ar pretbloķēšanas sistēmu (ABS) un elektronisko bremzēšanas spēka sadali (EBD)
Vadītāja un pasažiera SRS drošības spilveni
Drošības spilvens vadītāja ceļu aizsardzībai
Priekšējie un aizmugurējie logu drošības spilveni
Priekšējie sānu drošības spilveni
Degvielas padeves pārtraukšana avārijas gadījumā
Stabilitātes kontroles sistēma (iesk. TRC un BA)
Elektrohromatisks atpakaļskata spogulis
Sēdekļi
Vertikāli regulējams vadītāja sēdeklis
Aizmugurējais sēdeklis ar sadalījumu 60:40
Aizmugurējā sēdekļa centra roku balsts
Drošība
Imobilizētājs
Nodalījums
Tasīšu turētājs panelī
Tasīšu turētāji aizmugurējā roku balstā
Apgaismots sīkpriekšmetu nodalījums
Aizslēdzams sīkpriekšmetu nodalījums
Kabatas sēdekļu atzveltnēs
Glabātuves aizmugurējās un priekšējā durvīs
Cits
Elektriskais stūres pastiprinātājs
Priekšējās un aizmugurējās disku bremzes
Elektriski priekšējie logi
Apgaismoti spogulīši
Integrēta antena (aizmugurējā logā)
ISOFIX bērnu sēdeklīša stiprinājumi (2 rindu, 2 gab. )
Aizslēdzams degvielas iepildes vietas vāciņš
Aizmugurējā stikla aizsvīduma likvidētājs ar taimeri
Aizmugurējā stikla intermitējošais tīrītājs ar mazgātāju
Ievelkami, apsildāmi elektriskie spoguļi
Tonēti stikli
Stikla tīrītāja lietus sensors
Koka durvju un paneļa elementi

Aprīkojums - izcils. Viss, ko sirds var vēlēties ikdienā lietojamam autiņam.
Dīleris uzsauca arī signalizāciju, dubļu sargus, gumijas paklājiņus, pats piepirku klāt AEZ lietos diskus (ja jau, tad jau). Tas viss izmaksāja 14940 LVL.
Autiņu saņēmu ar numuriem, TA, OCTA apdrošināšanas polisi un arī pilnu bāku : ) Sīkums, bet patīkami!
Protams, līzings arī tika noformēts uz vietas salonā. Tāpat Kasko apdrošināšana.

Tā kā esam aktīvu braucēju ģimene, pirmajā mēnesī būsim norullējuši 4000 km, zināma eiforija par jauno auto ir pagājusi, tagad secinājumi.

PLUSI.
1. Liels, ietilpīgs auto
2. Atzīta Toyota kvalitāte
3. Ļoti kluss salons un laba salona apdare
4. Ļoti elastīgs dzinējs (neizjūtu nepieciešamību griezt dzinēju virs 3000 apgriezieniem ikdienas satiksmē)
5. Ļoti ekonomisks auto (vidējais patēriņš gan pēc kompja, gan realitātē nepārsniedz 7.5 litrus, un braucam mēs gan pilsētā, gan ārpus tās - protams, uz 90 km/h patēriņš vispār 4.5 litri)
6. Labs komforta aprīkojums
7. Izskatās super : )

MĪNUSI.
1. Jauna auto Kasko apdrošināšanas summa - gandrīz 600 LVL gadā : (
2. Sēdekļu regulēšana taisīta pēc principa "uz priekšu, atpakaļ un uz augšu, uz leju"
3. Laba bāzes audiosistēma, taču bez MP3!
4. Nav jau arī nekāds spridzeklis...

Kopsummā esam ļoti apmierināti - auto ripo godam, domāju, ka problēmas mūs nesagaida (daudzu citu pieredze par to liecina).
Piebildīšu, ka līdz šim brīdim esmu bijis izteikts dīzeļu fans, taču izšķīros par labu ekonomiskam un jaunam benzīnniekam. Vai esmu apmierināts?
TAS NAV ĪSTAIS VĀRDS !!! : )
 
Kasinsh @ 15.maijs 2006 0:00
Visi komentāri
 
uculs 15.maijs 2006 9:12
0 0 Atbildēt

Nu ko apsveicu!
Un kas tas tāds: Aizmugurējā stikla intermitējošais tīrītājs ar mazgātāju??

Kasinsh 15.maijs 2006 9:23
0 0 Atbildēt

Tas laikam tikai liftback versijai :)

Sandis_UR 15.maijs 2006 10:00
0 0 Atbildēt

Cik naaksies izdot regulaarajas apkopees?

riciks 15.maijs 2006 10:12
0 0 Atbildēt

Apsveicu ar pirkumu. Izskataas smuki. A par cenu nekluudijies- tiesaam taada? Izklausaas paaraak zema :)

Kasinsh 15.maijs 2006 10:44
0 0 Atbildēt

Cena tiešām tāda arī sanāca. Bet arī atlaidi uz pazīšanās rēķina dabūju ne pa jokam (~ 2000 LVL). Te bija variants - JĀŅEM :)

Kas attiecas uz apkopju izmaksām, nekā astronomiska neredzu - ik pēc 15 tkm, vidēji 65 LVL katra reize, lielā apkope ap 120 LVL laikam pie 90 tkm. Zobsiksnas te nav, bet ķēde līdz 210 tkm nav jāmaina. Tas arī samazina izmaksas.

pitbullz 15.maijs 2006 10:46
0 0 Atbildēt

Tehniski jau labs, bet diemzeel kaarteejais auto bez savas sejas. Taapat kaa paarsvaraa visi budzeta klases jaunie exemplaari. Zeel, bet pasaule kluust peleeciigaaka...:(

Mika 15.maijs 2006 12:39
0 0 Atbildēt

Pats pamazām skatos šādas klases autiņa virzienā, tikkai mani 2 favorīti ir Avensis un Accord.
Izskata ziņā, manā skatījumā, Accord viennozīmīgi vinnē, bet cenas ziņā laikam tomēr Avensis ieliek Accordam.

Btw, ja nav noslēpums, cik tev ir mēneša maksājums un kāda bija pirmā iemaksa?

Kasinsh 15.maijs 2006 14:10
0 0 Atbildēt

Es iesākumā arī skatījos uz Honda Accord, patīk dizains un salona izpildījums, taču iezbraucu testa braucienu un secināju, ka diezgan paskaļš, ne tik ekonomisks un stipri, stipri dārgāks...
Pirmā iemaksa bija 5% no summas, finansu līzings uz 7 gadiem - 199 LVL/mēnesī. Tas gan nenozīmē, ka tagad taisos 7 gadus braukt ar šo autiņu - varu pārdot jebkurā brīdī. Tiesa, pirmajos gados vērtības krituma dēļ tas man nebūtu izdevīgi.
Vēl viens pluss, izvēloties Avensis - ļoti augsta atlikusī vērtība lietoto auto tirgū.

arba 15.maijs 2006 14:24
0 0 Atbildēt

Mani viens jautājums neliek mierā.
Tā sudraba/pelēkā/putekļu krāsa patīk, vai 2 ls nedēļā žēl mazgāšanai ?

Kasinsh 15.maijs 2006 14:30
0 0 Atbildēt

Šoreiz tiešām patīk :)
Sudraba jau apnikusi, šī ir gaiši zaļš metaliks. Principā, arī sliņķu krāsa, putekļus pa gabalu neredz pat pēc pāris nedēļu braukāšanas...

Sch 15.maijs 2006 14:39
0 0 Atbildēt

Ja pareizi atceros tad tev bija Opel Vectra par kuru savulaik ļooooooti pozitīvi izteicies. Tagad vairs nekad mūžā nebūšot opels ;) Sāk likties neticami tie teksti, cik šobrīd esošais auto ir kruts...
Kaut gan Avensim kā tādam tehniski nav nekādas vainas.
PS Mazliet neticams izklausās patēriņš, piedevām vēl priekš neiebraukta motora.

seatbelt 15.maijs 2006 14:53
0 0 Atbildēt

Avensis jau nav ne vainas, tik velti Tu tā par Opel, jaunie modelīši kā astra, vectra, zafira un, ja vēl GTS, tad vispār labinieks.. forši, forši, lai ripinās:)

Kasinsh 15.maijs 2006 14:55
0 0 Atbildēt

Taisnība, bija laiks, kad ar Vectru biju ļoooti apmierināts. Nobraucot kādus 70 tkm pa mūsu ceļiem, viedoklis strauji izmainījās :D Pārāk daudz ieguldījumu pēdējā lietošanas fāzē, tāpēc arī tāds lēmums.
Manuprāt, diezgan objektīvi aprakstīju, kas patīk jaunajā autiņā, un kas nepatīk... Attiecībā uz patēriņu, patiešām neticami, bet fakts. Pirmā bāka tika izbraukta ar 8.9 litru vidējo patēriņu, pēc tam katra nākamā aizvien ekonomiskāk. Tagad vidēji, kā rakstīju :)
Īsti korķos nesanāk stāvēt, tad jau ir O.K.

VWfans 15.maijs 2006 18:43
0 0 Atbildēt

Esmu par Avensi augstās domās. Man vecāku kaimiņš Jelgavā 2002.gadā nopirka jaunu iepriekšējās paaudzes Avensi ar benzīna motoru. Nesen šis mani gabaliņu veda un redzēju, ka auto nobraukums ir 113 tūkstoši km. Tomēr sajūtas bija tādas kā iekš pavisam jauna auto - teicama skaņas izolācija, nekas negrab. Kopumā jāsaka - četrgadīgam auto nekādu nojātības pazīmju!

Kasinsh, bet kāpēc Tev tāda numurzīme ar PO burtiem? Pēdējā laikā šādus numurus esmu redzējis daudz...

seatbelt 15.maijs 2006 19:17
0 0 Atbildēt

nu jā.. bija laisk, kad man nebija atnjemtas tiesiibas ;), apraksts objektīvs un labs..

TDI 15.maijs 2006 19:53
0 0 Atbildēt

Gratueec ar pirkumu :D Mana 98' gada Camry pieredze ar bij pozitiiva , 7gadi 230kkm , liidz 200kkm pilniigi nekaadu probleemu nebij , peecaak ar ''probleemaam'' -t.i. neorigjinaalo detalju piemekleeshanu lieliski tika galaa ''Autofavoriits'' . cik zinu mans kamarijs joprojaam brauc . Es gan jaunajaas toyotaas ''savu'' neatradu un panjeemu Hondu , bet ne jau taadeelj ka Toyota buutu slikta :D.

Modža 15.maijs 2006 20:09
0 0 Atbildēt

Par tādu naudu varēja dabūt Octavia ar 2.0TDI in visām ekstrām.
jei bogu - nesaprotu cilvēkus, kas izvēlās šīs dārgās japāņu mašīnas, kuras nav cinkotas, neekonomiskas, skaļas utt. galvenais ir sudrabotā plastmasa viduskonsolē... bet nu..

VWfans 15.maijs 2006 20:37
0 0 Atbildēt

Modža
Nepiekrītu. Avensis nu nekādi nav skaļš. Ja pat iepriekšējā paaudze bija makten klusa, tad jaunā paaudze nevar būt skaļāka.

Kasinsh 15.maijs 2006 20:43
0 0 Atbildēt

Modža
Te nu tu kļūdies ļoti smagi :) Skaidrs, ka ar šādu aparātu nekad braucis neesi, ja vari tik neargumentēti spriest.
Ar Octavia šeit salīdzināt nav ko, cita mērķa auditorija, cita kvalitāte, izpildījums un galu galā - arī zīmola aura.

Pirmkārt, salons izcili kluss. Otrkārt, neredzu jēgas pirkt dīzeli, ja šamais patērē gandrīz tikpat maz! Tak izlasi aprakstu, pirms komentē :DDD

Riciks 15.maijs 2006 20:48
0 0 Atbildēt

Modza- kaapeec japanu masinas nav cinkotas- kur tu esi taadus briinumus redzeejis? Kur modelis tiesi? Un kurs no japaniem ir neekonomisks? Salidzini vienada tilpuma vacu vs japanu- kurs bus ekonomiskaks??? Un par skalumu- sen jau tas laiks ir pagajis ka japani bija skali. Sobrid vairs ta atskiriba nav tik liela. Vismaz mani tas neuztrauc ari 96g honda, jo normali klausoties muziku ara troksnus dzirz loti minimali.

Modža 15.maijs 2006 21:01
0 0 Atbildēt

autors pēc nākamās ziemas lai paskatās avenša apakšu - būs vienos rūsas pleķos - nesen bija iespēja redzēt RX 300 ar brūnganu apakšu, tad te jau tas pats.
vēl kā piemēru varu minēt sīkas skrambiņas, kas momentāni pārklājas ar rūsu.
visi japāni, korejiešī, ķīnieši - viņi necinko virsbūves, mastikas nelieto. pat skrūves nav cinkotas.
un durvju "ručkas arī no otras puses ir pieskrūvētas lietojot skrūvcementu - noskrūvēt nesalaužot nav iespējams.
durvju tapsējumi - kā jau visām japānu mašīnām ir plāni, starp durvi un redzamo tapsējumu ir plāna plēve, kas pielīmēta ar košļenei līdzīgu jēlgumiju. VW/audi, skoda, seat ir metāls vai plastmasa.Japānim skaņas izolācija jau švakāka rezultātā
esmu jaucis/licis daudz dažādu marku auto, un secināju, ka fofāgens, audi un visi kantori, kas ir zem tiem, izceļās ar labu kvalitāti.

un kā var tas 1.8 VVT-i būt ekonomisks, ja tam ir īsā kārba, vidējs griezes moments, liela pašmasa.

Modža 15.maijs 2006 21:12
0 0 Atbildēt

Riciks - nebija, nav un nebūc cinkoti.
ja vēlies, aizbrauc uz jebkuru šrotu un paskaties uz jaunajām sistajām a/m. japāņi momentā aprūsē tur, kur krāsa nolupusi, vai plaisas. cinkotais mazliet apsūbē...

man kādu laiku atpakaļ bija ļoti cieša saikne ar sistajām a/m. secinājumus izdarīju.

un D4-D ēd krietni mazāk par to mistisko VVT-i, kurš reāli funkcionē tikai virs 3000 rpm.

http://www.skoda.lv/?page=catalog&ext=stock&car_id=7&car_model=&stock_id=1212&showtype=small.

apdare, dizains, kvalitāte, dzinēji.
cinkots, pat skrūves cinkotas, tas pats VW, rez. daļas lētākas par japāņu auto.
tās TDi vienos vārtos ieliek avensi gan dinamikā, gan ekonomijā.

un garantiju tagad dod pat MAXIMā kedām pa lats piecdesmit.

Qued 15.maijs 2006 22:13
0 0 Atbildēt

>Modža
Man bija vairākus gadus veca toijota. Pie d..as, ka nav cinkots, caurumi nerūs un tas, ka apakšā kaut kur kāda skrūve brūna, nevienam nekaitē. No savas pieredzes pievienojos viedoklim, ka Toyota ir ļoti kvalitatīvs auto.
Kāpēc tad Toyota ir tā izslavēta, ja, kā tu saki, vācieši ir kvalitatīvāki? Mīts? Kāpēc?
Jaunās toijotas tiek labi pakotas un ir klusas. Nav vairs tie laiki ... :)

VWfans 15.maijs 2006 22:22
0 0 Atbildēt

Es, ja gribētu tāda lieluma auto, gan ņemtu Škoda-Octavia Elegance hečbeku ar 1,9 TDI motoru, bet, ja Kasinsh var atļauties, tad var jau ņemt arī Avensi.

Kasinsh 16.maijs 2006 8:07
0 0 Atbildēt

Katram savs viedoklis. Par dinamiku salīdzinājumā ar 2.0 TDi viennozīmīgi piekrītu (esmu braucis), par ekonomiju vēl var pastrīdēties - kad sieva brauc ar Avensi, patēriņš ir vēl mazāks :)
Ja ievēroji, biju atzīmējis, ka visu laiku fanoju par dīzeļiem... Taču šobrīd izvēle krita uz ĻOTI ekonomisku benzīna autiņu.

Nu ko, lielais paldies par atzinīgajiem vārdiem. Gan jau kalpos godam!

Milicists 16.maijs 2006 21:26
0 0 Atbildēt

Arī apsveicu ar pirkumu. Loti tīkams autiņš. Lai labi ripo.

M 16.maijs 2006 23:44
0 0 Atbildēt

autor - pilsētā 11 litros vari iekļauties??

Kasinsh 17.maijs 2006 8:08
0 0 Atbildēt

Es jau rakstīju - tā ilgstoši korķos nav nācies stāvēt, taču tikai pilsētas satiksmē (stop&go) - ne vairāk par 9 litriem.

Par to mazo patēriņu var tikai brīnīties - čomam ir identisks Avensis, tikai ar 70 tkm nobraukumu - vidējais nekad neuzkāpj vairāk par 7 litriem, un brauc viņš diezgan daudz arī pa pilsētu. Tā jau ir viela pārdomām arī neticīgajiem...

TDI 18.maijs 2006 7:33
0 0 Atbildēt

Skoda ir uz golfa platformas taisiita , ti kumpaktklasse un taa arii ir - aizmuguree , aiz manis, beerni negribeeja kaapt :) , cenas zinjaa protams ar Skodu nau kam striideeties un TDI ar DSG rulz nemeera , ar videejo pateerinju 6.5/100 maucot agresiivi ( tika 2 dienas testeec juurmala -riiga-juurmala , ar visiem tiltu korkjiem) .
Par japaanju ruuseeshanu runaajot , mana kojota nezkaapeec neizruuseeja :) , apaksha bij ruusaina arii logu birstes aatri apruuseeja , bet to par baismu korooziju nosaukt nevareeja 1kaart un 2kaart ruusa nau pirmaa saimnieka beeda :)))) . A ko cilvis panjeema Toyotu vai Skodu , tas katram savas gaumes un emoociju jautaajums .

arba 19.maijs 2006 22:29
0 0 Atbildēt

Kāda starpība pērkot jaunu auto vai būda cinkota vai nē ? Par to lai domā tie, kas pēr 10 gadīgus auto.

wala 29.maijs 2006 16:20
0 0 Atbildēt

Par ruusu runaajot- TOYO ar to ir ta ja auto sists un nau pienaaciigi remonteets tad ruusas ir un aug augumaa, ja auto ir pienaacigi kopts arii virs 10 gadi vecs auto nesagaadas probleemas. Man ir TOYO CArina 93 gada sista, un ne visai lutinaata ar kopshanu - un nekas tikai priejshas spaarni saak punktoties, par cik tie arii ir bijushi lociiti. Ir arii Avensis 98 gada - arii sassitas durvis bijushas bet suudiigs remonts nu tas tur ar taadi kaa ruusas punktinji lien aaraa, bet nu ta kaa ar sho gatavohjos veel daudz nobraukt tad pats arii sataisiishu taa kaartiigi.
Un tie pashi cinkotie Audi ja ir sisti un viduveeji salaboti, tad arii pa saliidzinoshi mazsaaliitiem (Madonas raj.) celjiem puust ka maz neliekas un piedevaam daudz aatraak nekaa taa pati TOYO Carina pa Riigu.

Kasinsh 15.jūnijs 2006 21:36
0 0 Atbildēt

Nu ko lai saka - nobraukti jau 7000 km, tagad autiņš degvielu patērē vēl mazāk - tikko izmērīju precīzi no vienas pildīšanās reizes līdz nākamajai un secinājums - neticami 6.8 litri drittelmix režīmā :)
Patiešām prieks par šo auto.

kasinsh 15.augusts 2006 22:04
0 0 Atbildēt

Tagad jau 14 000 nobraukti, vidējais patēriņš ap 7.5 litriem miksētā režīmā, ik pa brīdim patīrot trubu :)
Pirmais defekts - lēkā tukšgaitas apgriezieni, arī gaitā, kad izņem no ātruma (ripojot) - no 900 - 1400/min. Un tā tas var turpināties kaut minūti. Besī ārā, lai arī par to liecina vien tahometrs (motoru nedzird).
Drīz uz pirmo apkopi, tad redzēsim, kas par vainām.

lapsiz 29.augusts 2006 13:15
0 0 Atbildēt

yeah, pievienojos Avensis braucēju pulkam :)
Jāpabraukā nedaudz un būs arī rakstiņš iekš šejienes. pagaidām pieredzes maz (300 km). Priecē, ka sanāca dabūt jauno versiju (renovēto) Wagoon.

Kasinsh 27.novembris 2006 21:33
0 0 Atbildēt

Nobraukums jau 27tkm, pa garantiju bez ierunām tika nomainīts dzinēja vadības bloks, tagad viss super :)
Patēriņš pat ar ziemenēm max līdz 7.5 litriem, nesen izbraucu garāku gabalu uz Igauniju un iekļāvos pilnīgi neticamos 6 litros (vidēji).
Salonā neviena blakus skaņa nav parādījusies, tikpat kluss, kā no salona izbraucot.

Super autiņš par to naudu!

Kasinsh 20.februāris 2007 14:53
0 0 Atbildēt

Auto izlemu pardot un izdariju to divu dienu laika. Izradas, mazlietotas Toyota ir reals deficits. Savu pirmo iemaksu esmu dabujis atpakal, lidz ar to nekads vertibas kritums rekinats netiek. Uzskatu to par autina iri, par ko ari esmu tos ikmenesa lizinga maksajumus maksajis.

Kopsumma 10 menesos nobraucu gandriz 40 000 km, tatad diezgan intensivi. Apnika tapat ka visi citi lidz sim ekspluatetie autini, vienkarsi man patik reizi gada nomainit marku :)

Ikdiena lietojot, pirmais prieks nedaudz noplaka, tacu sliktus vardus par so auto tik un ta neteiksu.

Beigu rezume par Avensi:
-varetu but klusaks (troksni no riepam ir parak labi dzirdami)
-varetu but jaudigaks
-ta stereosistema, kas man sakuma liks loti OK, beigas vairs netika lietota vispar (visu prieku teoretiski sabojaja brauciens ar AUDI Concert + Bose, kas skan vienkarsi super) - Toyota originalais stereo klat nestav

Citadi - izcili uzticams auto, tikai apkopes un brauksanas vaina :) Vienu reizi pa garantiju tika mainits dzineja vadibas bloks, jo raustijas apgriezieni.

Amserv attieksme patikama, vienmer detalizeti izstastija, kas un kaa darits utt.

Varu teikt ta - Toyota ir uzticamibas kalngals. Laba izvele tiem, kuri ciena savu laiku, jo pa remontiem jabrauka nebus :)

OffSide 14.maijs 2008 19:09
0 0 Atbildēt

Tiešām labs autiņš, turklāt salīdzinājumā ar Corolla kā diena pret nakti konforta ziņā.
Tā īstenībā sanācis, ka šobrīd vienu tirgoju tādu, praktiski jauns, 35 km nobraukums, aprīkojums kā autoram, tikai tumši sarkans, salons ar titāna apdari, ir mp3, un automātskā ātrumkārba. To visu kopā ar PVN var dabūt par 14500 LVL naudiņām. Ja nu kādam ir interese, tad, lai dod ziņu uz meilu.

mazdainis 28.maijs 2008 11:35
0 0 Atbildēt

Ir sanācis ar 1.8 2007 Avensi pavizināties (Kādi 4000 km).

Skanas izolacija 8
Dinamika- 8
Komforts-10
Audio (stock)-7
Ritošā- 10
Dzinēja ekonomija -9 (1.8 bidelis, videjais ~7l/100km)
Vadītāja sēdvieta/ vadīšanas ērtums- 10
Ietilpība+ bagaznieka izmers- 10.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti