Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota Avensis 1.8 VVti 2006 Novērtējums: 9
Ilgi ar sevi cīnījos, taču gala rezultātā nonācu pie slēdziena - ģimenē vismaz vienam autiņam ir jābūt JAUNAM. Daudzi in dažādi iepriekš bijuši lietotie un mazlietotie braucamie, taču vēl neviens nav attaisnojis uz sevi liktās cerības ilgtermiņa ekspluatācijas periodā. Īpaši tas sakāms par 97. gada < ... izstrādājumiem - katra detaļa, kas salūst (un tās diemžēl lūst), maksā daudz lielāku naudas summu nekā vecajiem autiņiem, katrs elektronikas nieks nav sataisāms bez kompja diagnostikas (kas atkal maksā) utt. Kaut vai tie paši nelaimīgie gaisa masas mērītāji...
Gala rezultātā paskaitīju izdevumus un sapratu, ka ikmēneša izmaksas maniem līdz šim lietotajiem auto (kuriem tāpat jau tika maksāts līzings) gada periodā ir identiskas ar ikmēneša līzinga izmaksām par pilnīgi jaunu auto : ) Te arī pamatojums, kāpēc.

Izvērtējot esošo jaunu auto piedāvājumu vidējā klasē, nonācu pie secinājuma, ka jaunais VW Passat ir nereāli dārgs, Ford Mondeo gan dārgs, gan subjektīvi nepatīk šī marka pati par sevi, Opel biju nozvērējies nekad vairs nepirkt - no reālajiem variantiem atlika vien Mazda 6 un Toyota Avensis. Pēdējais gan nedaudz cenas ziņā kož, taču:
-3 gadu vai 100 000 km garantija, kas ietver pilnīgi visu (izņemot dabisko nolietojumu logu tīrītāju slotiņām, bremžu klučiem un spuldzītēm) - ne par ko man galva nesāpēs kādu laiku
- perfekta Toyota kvalitāte
- nostrādātais salons un skaņas izolācija
- izcili ekonomiskais dzinējs (ieteikumi no lietotājiem)
- ļoti atzīstams oficālā dīlera darbs ("Amserv Motors")
- sarunāta laba atlaide no regulārās cenas

Tas viss deva iemeslu izšķirties par labu Avensis.
Tātad 1.8 VVti dzinējs ar 129 zs, 5 ātrumu mehānisko ātrumkārbu un Line Sol komplektāciju:

Audio iekārta
Premium Sound sistēma ar kompaktdisku atskaņotāju un 8 skaļruņiem
Stereo vadības pogas uz stūres rata
Komforts
3 aizmugurējie galvas balsti
Divzonu automātiskais gaisa kondicionētājs
Pārnesumu pārslēga svira ar ādas apdari
Ādas stūres rats
Metāliska centrālā konsole
Elektriski regulējami aizmugurējie logi
Centrālās atslēgas tālvadība
Bezpakāpju priekšējo sēdekļu sildītāji
Sasverama un teleskopiska stūre
Ārpuse
4 kravas āķi
Virsbūves krāsas buferi un moldingi
Virsbūves krāsas durvju rokturi
Virsbūves krāsas priekšējais režģis un hromēts logotips
Priekšējie miglas lukturi
Priekšējo lukturu mazgātāji
Aizmugurējie miglas lukturi
Informācija
Pulkstenis un āra temperatūras displejs panelī
Regulējams paneļa apgaismojums
Priekšējās drošības jostas signālspuldze un skaņas signāls
Daudzfunkcionāls šķidro kristālu displejs
Nobraukuma rādītājs (2 kilometru skaitītāji)
Optitron mērierīces
Tahometrs
Drošība
Bremzes ar pretbloķēšanas sistēmu (ABS) un elektronisko bremzēšanas spēka sadali (EBD)
Vadītāja un pasažiera SRS drošības spilveni
Drošības spilvens vadītāja ceļu aizsardzībai
Priekšējie un aizmugurējie logu drošības spilveni
Priekšējie sānu drošības spilveni
Degvielas padeves pārtraukšana avārijas gadījumā
Stabilitātes kontroles sistēma (iesk. TRC un BA)
Elektrohromatisks atpakaļskata spogulis
Sēdekļi
Vertikāli regulējams vadītāja sēdeklis
Aizmugurējais sēdeklis ar sadalījumu 60:40
Aizmugurējā sēdekļa centra roku balsts
Drošība
Imobilizētājs
Nodalījums
Tasīšu turētājs panelī
Tasīšu turētāji aizmugurējā roku balstā
Apgaismots sīkpriekšmetu nodalījums
Aizslēdzams sīkpriekšmetu nodalījums
Kabatas sēdekļu atzveltnēs
Glabātuves aizmugurējās un priekšējā durvīs
Cits
Elektriskais stūres pastiprinātājs
Priekšējās un aizmugurējās disku bremzes
Elektriski priekšējie logi
Apgaismoti spogulīši
Integrēta antena (aizmugurējā logā)
ISOFIX bērnu sēdeklīša stiprinājumi (2 rindu, 2 gab. )
Aizslēdzams degvielas iepildes vietas vāciņš
Aizmugurējā stikla aizsvīduma likvidētājs ar taimeri
Aizmugurējā stikla intermitējošais tīrītājs ar mazgātāju
Ievelkami, apsildāmi elektriskie spoguļi
Tonēti stikli
Stikla tīrītāja lietus sensors
Koka durvju un paneļa elementi

Aprīkojums - izcils. Viss, ko sirds var vēlēties ikdienā lietojamam autiņam.
Dīleris uzsauca arī signalizāciju, dubļu sargus, gumijas paklājiņus, pats piepirku klāt AEZ lietos diskus (ja jau, tad jau). Tas viss izmaksāja 14940 LVL.
Autiņu saņēmu ar numuriem, TA, OCTA apdrošināšanas polisi un arī pilnu bāku : ) Sīkums, bet patīkami!
Protams, līzings arī tika noformēts uz vietas salonā. Tāpat Kasko apdrošināšana.

Tā kā esam aktīvu braucēju ģimene, pirmajā mēnesī būsim norullējuši 4000 km, zināma eiforija par jauno auto ir pagājusi, tagad secinājumi.

PLUSI.
1. Liels, ietilpīgs auto
2. Atzīta Toyota kvalitāte
3. Ļoti kluss salons un laba salona apdare
4. Ļoti elastīgs dzinējs (neizjūtu nepieciešamību griezt dzinēju virs 3000 apgriezieniem ikdienas satiksmē)
5. Ļoti ekonomisks auto (vidējais patēriņš gan pēc kompja, gan realitātē nepārsniedz 7.5 litrus, un braucam mēs gan pilsētā, gan ārpus tās - protams, uz 90 km/h patēriņš vispār 4.5 litri)
6. Labs komforta aprīkojums
7. Izskatās super : )

MĪNUSI.
1. Jauna auto Kasko apdrošināšanas summa - gandrīz 600 LVL gadā : (
2. Sēdekļu regulēšana taisīta pēc principa "uz priekšu, atpakaļ un uz augšu, uz leju"
3. Laba bāzes audiosistēma, taču bez MP3!
4. Nav jau arī nekāds spridzeklis...

Kopsummā esam ļoti apmierināti - auto ripo godam, domāju, ka problēmas mūs nesagaida (daudzu citu pieredze par to liecina).
Piebildīšu, ka līdz šim brīdim esmu bijis izteikts dīzeļu fans, taču izšķīros par labu ekonomiskam un jaunam benzīnniekam. Vai esmu apmierināts?
TAS NAV ĪSTAIS VĀRDS !!! : )
 
Kasinsh @ 15.maijs 2006 0:00
38 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
mazdainis 28.maijs 2008 11:35
1 0 Atbildēt

Ir sanācis ar 1.8 2007 Avensi pavizināties (Kādi 4000 km).

Skanas izolacija 8
Dinamika- 8
Komforts-10
Audio (stock)-7
Ritošā- 10
Dzinēja ekonomija -9 (1.8 bidelis, videjais ~7l/100km)
Vadītāja sēdvieta/ vadīšanas ērtums- 10
Ietilpība+ bagaznieka izmers- 10.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti