Lasītāju pieredze par saviem auto

Volvo v70Tdi 1997 Novērtējums: 8
Turpinājums rakstam. no 25.04.2006. Pagājis gandrīz pus gads kopš iepriekšējā raksta, un nobraukti 12000 km. pa mūsu brīnišķīgajiem ceļiem un ielām. Ar autiņu esmu apmierināts. Nekādi īpaši defekti nav parādījušies. Pēc nobrauktiem 7000 km. nomainīju eļļu motorā, un atjaunoju kārbā. Neticami, eļļas zudums 0 gr. Sākoties vasarai un putekļainajam laikam motors brīvgaitā pasāka peldēt un pēc brīža noslāpst. iedarbināt var bez problēmām. Uzreiz nevarēju konstatēt, kas par vainu. Visi iespējamie filtri tika nesen mainīti. Domāju ka aizsērējies filtriņš degvielas sūknī, bet viss izrādījās stipri vienkāršāk. Braucot garāžā sanāca tā straujāk uzgāzēt, uzsita riktīgi kvēpā. Padomāju, nu draudziņ pagaidi. Izņēmu gaisa filtru un padarbināju bez tā, uz vietas protams. Motors strādā normāli nekāda peldēšana, vai domas par slāpšanu. Secinājums viens manai mašīnai patīk tikai tīrs gaiss.
Pēc kādiem 3000 km. braukšanas konstatēju ka griežot pa kreisi parādās īpatnējs metālisks troksnis domāju ka dēlī iet priekšējais riteņa gultnis, bet nē. Savu nokalpojis bij labais apakšējais motora balsts, nomainīju arīaugšējo(apaļo) Kā izrādās šada vajadzība esot nepieciešama aptuveni reizi četros gados(to raksta za ruļom) abi apakšējie(apaļie) problēmas neradot un tātas arī ir. Pēc 8000km. nomainīju labās puses stūres stieņa galu unatbalstšarnīru ar visu plauktu un abām gumijas buksēm. (atsevišķi vairs nekas nemainās. varot kautko kombinēt, bet tas nav to vērts) Detaļas visas orģinālās. Citas vienkāršī nav. Izgatavošanas kvalitāte perfekta. Cena kā to ņem. Zviedrijā cenas nedaudz augstākas kā Latvijā.
Motora bukse augšējā- Ls 9
Apakšējā labā- Ls 73
Plaukts ar šrnīru unabām gumijas buksēm Ls75
Stūres uzgalis Ls 15
Dzinējs un kārba super. Bremzes, elektro sistēma, gaismas, mūzika un citas sistēmas pretenziju nav. Sanāca pa vasaru nobraukt 3256Km pa Eiropu, Polija, Slovākija, Aaustrija, čehija. Nobraucu 220l dīzeļdegvielu Patēriņš6,75l uz 100km. Noslogojums 3 pieaugušie un bērns+ personīgās lietas. Manuprāt super.

Eļļu leju kvalitatīvu pussintētiku un mainu pie kādiem 8000Km. Baigi viņam patīk. Čau uz redzi
uldis @ 31.jūlijs 2006 0:00
Visi komentāri
 
mincis 31.jūlijs 2006 16:14
0 0 Atbildēt

Lai labi ripo. Man Iirijaa patiik vieteejo attieksme. Irijaa ir loti mazs sekundaarais tirgus, jo Anglijaa un Ziemeliirijaa mashiinas ir par 30% leetaakas. Kad iegaaju nopirkt savam 94.gada Nissan Sunny pussinteetiku 10w40, uz mani skatiijaas kaa uz traku...jameejie saka, tik vecam auto teereeties uz pussinteetiku??? :))))) Liidz ar to Iirijaa nav daudz 18-20 gadiigu mashiinu, jo parsvaraa visas nobeidzas deelj dzineejiem.

Milicists 31.jūlijs 2006 20:21
0 0 Atbildēt

Padomāju, nu draudziņ pagaidi:-)

Vovlo fans 31.jūlijs 2006 22:05
0 0 Atbildēt

Nekādi īpaši defekti nav parādījušies...
un talāl seko nopietns bojājumu uzskaitījums. :)
Ieguldīt detaļās 170Ls uz 12000km(gandrīz vienu apkopi)-tas tomēr ir ļoti daudz.
Tas autiņš taču pa servisiem vien ir dzīvojies.
Pat 15-20 gadīgi šroti lielākoties plīst mazāk.

Audit 1.augusts 2006 9:59
0 0 Atbildēt

Jebkuram lietoma autiņam pienāk brīdis, kad tajā ir jāsāk likt iekšā! Parasti šis brīdis pienāk vienlaicīgi vairākām detaļam un ja grib braukt droši, tad arī tas viss ir jānomaina! Pie mums ir izplatīta prakse, ka nomaina vai nu tad, kad vairs nevar pabraukt, vai ja tehniskajā apsaktē izbrāķē! Es, kad braucu ar pavecākiem autiņiem, reizi 2 mēnešos, vajadzēja vai nē, biju servisā, vienkārši uz auto inspekciju un kā par brīnumu, nevienas tehniskās apskates laikā neizbrākēja, uz ceļa nepaliku un grabēt arī nekas negrabēja, biju drošs par savu braucamo. Orģinālas rezervesdaļas arī laba lieta, dārgāk kā pakaļdarinājumi, bet kalpošanas laiks daudz ilgāks, beigās sanāk ekonomija!

Kasinsh 1.augusts 2006 17:13
0 0 Atbildēt

Normāls saimnieks saved kārtībā savu dzelzs rumaku ne tikai pirms pārdošanas ;)
Atbalstu šādu politiku, ja pašam, tad apkopēm un nepieciešamajiem remontiem nav ko skopoties. Atmaksājas!

ursis 3.augusts 2006 10:01
0 0 Atbildēt

pilniigi piekriitu ka normaals saimnieks kopj auto.

ja es savam uzreiz nomainiju visus 4 amortizatorus,tad es dunduks??? vai vienkaarshi gribu lai auto uzvedas uz celja kaa jauns??? un ja man nepatiik siiki defekti ar kuriem var braukt un aatrumam netraucee??? ...tik kaapeec uz ielaam ir daudz miskastes...un to juuzeri tiek uzskatiiti par normaaliem ... ?

arturs 29.decembris 2006 20:18
0 0 Atbildēt

Nu es ar V70 2.5 TDi '97 braucu apm. 1 gadu. Nu manuprāt sūdzēties par servisa izmaksām nevar, jo tas jau nav opelis vai zigulis, kuram jaunu motoru var iemainīt pret litru šņabja un gurķu burku. Visiem normāliem autiņiem tās detaļu cenas ir bišku palielas, bet nu pofig. Runājot par degvielas patēriņu, es noprovēju: 2 pieagušie cilvēki, bagāža aizkrauta ar visādiem štrumiem un aparatūru, posmā salaspils - ogre, braucot uz 90 km/h ( vienmērīgs ceļš) vidējais patēriņš 2.9 l/100. Braucot uz 100 no Rīgas uz Lielvārdi, patēriņš 3.7 l/100. Braukājot pa Rīgu un uz mājām pa 50 km turp atpakaļ katru dienu, vidējais turās 5.4. Man biš nepatīk paskaļš motors, slimība čīkstošas bremzes. laikam viss. Un komfortablāks par tā paša gada Audi A6.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti