Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Vectra Caravan 1998 Novērtējums: 8
auto iepirkts firmas vajadzibam pavisam nesen Cesis, ieksj magjiskaa SINHRO C.

Auto ir ar 1.6 16V ECOTECH benziina dzineju, el. prieksjas logu pacelajiem, stures pastiprinaataaju un A/C. Nobrakums arii peerkot bija saliidzinosji mazs aptuveni 117t. km.

Par auto: nu 1) jau paarseezjoties vecaa VW Passat 87. g. auto likaa kaa diena pret nakti - eerts un kluss. 2)pateerinjsj arii ir taakaa raxtiits manuaalii ap 7,5 l. Esmu pat testeejis - ar 60l pilnu baaku var nobraukt ap 800 km, kas liekaas normaali. 4) auto saliidzinaajumaa ar ieprieksjeeo ir stabilaaks, bet te laikam nospeelee lomu platie lietie 195/65 R15 diski. Lai gan pa zemes celju braucot juuties kaa uz sleepeem : )

Ar vienvaardsakot LABS auto darbam!

Protams autinjam ir arii bijusjas savas jau nelielaas sjaiziites:
1) ko pamaniiju kaadu nedeelju peec pirkuma - akuciitim gar klemmeem bija kautkas liidziigs skaabei. Ar nelielu tieleesjanos SINHRO C to pa garantiju nomainija.
2)vienaa jaukaa dienaa pilseetaa starteejo auto, izbeidzaas gjeneraators. KEMI PURVCIEMS man vinju 2 dienas remonteeja, bet nu straadaa godam. Vaina esot bijusi ar diozju tiltiem. Renots pie 40 Ls
3)savas muljkjiibas peec braucot pa Pleskavas sjoseju sacjakareeju centraalo bremzju cilindru - pa strauju nometu pa meemajiem. Remots atkal tanii pat KEMI, bet nu puisji vilka gumija kaa maaceeja - 1dienas riitaa aizvedu, 2dienaa ap pusdienaslaiku tiaki dabuuju auto. Bet nu darbs bija paveikts godam. Ja neskaita to ka viens atsleedznieks pamaniijaas ievilkt naasiis lieto disku vaacinja fifiigo atsleedzinju... : )

Rezumee par auto - lai arii tauta gaanaas par OPELjiem, sjis auto darba vajadziibaam ir GANA labs un erts!
Piebaldzens @ 5.augusts 2006 0:00
Visi komentāri
 
Piebaldzens 5.augusts 2006 23:14
0 0 Atbildēt

aizmirsu piebilst par A/C taa kaa sjii vasara muus iepriecinaaja ar KARSTU laiku, naacaas izmantot arii A/C. Faktiski kad auto pirkaam nebija peec vinja vajadziibas, bet veelaak konstateejaam, ka sleedz vai nesleedz EFEKTA ta NAV. Turpat magjsikajaa SINHRO C tika veikta A/C paarbaude un tipa uzpilde. Tiesa gan jau peec kaa 1,5 meenesja no sjiis uzpildes nebija jeegas, jo A/C straadaa LJOTI vaaji... :( Bet nu esmu samierinaajies, ka 1998.g. auto ir un paliek 1998.g. auto arii ar saviem TRUUKUMIEM! :)

Experts 5.augusts 2006 23:21
0 0 Atbildēt

Kā var likt tik augstu vērtējumu auto, kas nopirkts nesen bet jau ir bijuši 2 nopietni remonti un viens defekts(A/C) ko nevar novērst???
Pirmā dzirdēšana ka strauji bremzējot var kaut ko nokaut brem;zu sistēmai.Visdrīzāk ka tas mezgls jau bija savu nokalpojis vai sačakarēts un tāpēc pie šīs bremzēšanas arī atdeva galus.

Experts 5.augusts 2006 23:23
0 0 Atbildēt

P.S.
Un skaitītājs arī ir krutjīts.
Tas faktiski nav iespējams ka Opelim un universālam(tātad īstākajai darba mašīnai Vācijā) var būt nobraukums nepilni 15tk gadā.
100.tk ir nogriezti vismaz nost kā likums

seatbelt 6.augusts 2006 12:09
0 0 Atbildēt

kas tad tur tik nopietns!? mazliet ģenģeris un neliela kļūme ar bremzēm.. a kam vajadzīgs kondišn, tas tikai var sabeigt veselību, labāk atvērt logus vai lūku, galu galā, savu funkciju auto pilda, tapēc vērtējums normāls...

pio 7.augusts 2006 13:47
0 0 Atbildēt

Kondiškai radiators vizdrīzāk beigts. Dažreiz ir iespējams to salabot. Vispār jau kondiška ir laba lieta. Ja nepārspīlē ar auksto gaisu, tad veselībai nekaitē :)
Bet bremzes toč sūdīgas, ka strauji bremzējot tāda lieta.

uculs 8.augusts 2006 11:06
0 0 Atbildēt

Kur tajā skaņu jūklī, kas valda universāļos kā tādos un Vectra it sevišķi var sadzirdēt klusumu? Ērtības ziņā tikai vidējas miesas būves cilvēkiem tā kaste ir ērta. Sēdekļi kā taburetes. Viens pluss gan ir, sēdekli var tālu atbīdīt. Patēriņš tāds arī varētu būt, pat mazāks. Darbam un pilsētai lietojams, bet nedod die's man tādā mēslu kastē vēlreiz iepirkties. Piekare vispār nekāda un tas dzinējs neiet, nemaz neiet. Ja ne pa savu naudu tad var kratīties, bet nu drusku velk uz mazohismu.

SZ 9.augusts 2006 13:45
0 0 Atbildēt

ar 195/65 kā ar slēpēm ? man tāds izmērs standarta skaitās, tagad ir 225/45 lūk ar to ir pa zemes ceļu tiešām kā uz slēpēm :D

draco 9.augusts 2006 17:03
0 0 Atbildēt

nu veci, tikai taga brauc uzmaniigi - a to veel paaraak strauji kaukur griezot stuure noluuziis, un veel pats vainiigs buusi :D
kaa pa laimi normaalaam mashiinaam,kas pieder ford koncernam, strauji bremzeejot nekas neluuzt - a ar opeli laikam, ja kaada vecinja priexaa izlec, jaabrauc nost, jo strauji bremzeet nedriikst...;)

didzisf 24.marts 2009 20:19
0 0 Atbildēt

Esmu braucis ar daudzu firmu automasinam.
Opel vectra 1997 gada razotu unversal ar automatisko karbu iegadajos 2008. gada decembri.
Uz reiz paradijas pirmas problēmas, kuras man nekad nav bijusas ar citas firmas autiniem.
Vispirms bija salauzti aizmugures durvju amortizatori, vaks krita uz galvas. Nomaina 3 lati.
Pirmajā mēnesī nojuka benzina sūknis. Izdevumi 75 lati
Tam sekoja ģeneratora tinumu nodegšana un centrālās atslēgas motoriņa nodilums.( rezultātā durvis kādu laiku bija jāsledz ar parasto atslegu) Remonts 55 lati ieliekot lietotu generatoru par 20 latiem un durvju motoriņu par 10 latiem.
Bez tam aukstaka laika ir problemas ar automatiskas karbas darbību. Auto negribigi uznem gaitu, dzinējam uzsilstot gaitas ipasibas uzlabojas. Bet iesildisana var aiznemt vismaz 25 min atkarībā no sala aiz loga.
Pec ziemas skatos rusas plankumi paradas gar arkam un sliekšniem.
Nu tas ir pirmas problēmas salidzinot ar citiem autiniem.
Noversu šis problēmas. Tagad braucu gaidot nākamās, bet vispār auto ir skaists un erts. Tikai žēl ka nav stūres lifts.
Dzinejs ecotec 1,6 l ir ekonomisks, nevar sūdzēties par gaitas īpašībam, kas pavid citu komentāros. Uz šosejas labi ieklaujos plūsmā, nav problemas ar uzrāvienu.
Arī ellas paterinu lielāku kā citiem modeliem neesmu novērojis.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti