Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda Civis 5d 2006 Novērtējums: 8
Čau visiem. Neesmu es nekāds aprakstu spečuks un droši vien daudziem mans apraksts liksies garlaicīgs, neinteresants utml, bet tomēr centīšos pastāstīt kaut ko par savu jaunieguvumu.

Tātad, augusta beigās, beidzot tiku pie sen lolotās Jaunās HONDA CIVIC 5 d. Dīzelītis 2.2 litri.

Max griezes moments 340/2000, 140 Zs. Pēc dokumentiem degvielas patēriņš: pilsēta-6.7, ārpus-4.5, kombinētais-5.3, paātrinājums līdz 100 - 8,6 sekundes.

Pašlaik noripināti ir pirmie 1000 km.
Vizuālais (gan ārpuse, gan iekšpuse) - man personīgi ļoti patīk, varbūt ir 2 neērtas lietas - 1. aizmugurējais antispārns (ja to tā var nosaukt) ir tieši horizontāli pa vidu aizmugurējam logam, kā rezultātā sākotnēji grūti pierast, bet nu jau liekas tīri OK; 2. priekša (pampers) ir ļoti zemu, tādējādi jāuzmanās pie parkošanās, noparkošanās tā pat kā ar citiem autiņiem, kad ar priekšējiem riteņiem var piebraukt pie apmales, šim autiņam neies krastā. Principā ar šo autiņu, braucot pa bedrainiem un ļoti nelīdzeniem ceļiem, ir risks apskādēt šādu tādu plastmasas aizsargtetaļu, kas ir mašīnas apakšā.
Sākotnēji jāpierod pie mašīnas gabarītiem, jo iesēžoties tajā un uzsākot braukt rodas dīvainas sajūtas: dēļ savām jocīgajām sānu līnijām, liekas, ka autiņš ir platāks, nekā tas ir reāli; 2. dēļ zemās priekšas un pretēji augstās pakaļas sākotnējā parkoanās notiek uz "izjūtu" principa : ) 17' riteņi tomēr dara savu - vizuāli ļoti smuki un eleganti, tomēr braukšana ir piesardzīgāka, jo pie mazākiem ātrumiem jūt bedres, tādējādi ir 2 varianti (1. izvairīties no pārlieku bedrainiem ceļiem, vai arī 2. izvēlēties tādu braukšanas ātrumu, lai mašīna napaspēju šīs bedrītes sajust) : ) Tomēr jāsaka visu cieņu amortizatoriem, kuri ļoti prasmīgi konpensē visus ceļu nelīdzenumus.
Interjers autiņam man patīk ļoti. Vizuālais izkārtojums un viss ir pa rokai. Naktīs braucot apgaismojus pogu apgaismojums un zilganās nokrāsas despleju izgaismošana padara interjeru jo īpaši pievilcīgu. Neskatoties uz visu labo, ir arī sliktas lietas - nepatīk tā plastmasa apdare, kas šur tur ir sastopama, piemēram, vieta, kur ir centrālais info mezgls (tahometrs, degvielas tvertnes mērītājs u. c. lampiņas) Ir aizdomas, ka drīz tur varētu parādīties uzmācošas skaņas, it sevišķi braucot pa Rīgas ielas bruģi : ) Gribētos arī vēl vienu pozīciju priekšējā vadītāja sēdekļa regulēšanai, bet tā nav pirmšķirīga problēma, bez tās var iztikt. Ļoti ietilpīgs nodalījums zem rokas balsta (var salikt pat vairākas alus pudeles (4 noteikti) : ) Necerēti liels bagažnieks, jo tā kā man regulāri līdzi jāvadā lielā hokeja soma, tad ar siviku šī problēma ir atrisināta. Aizmugurē sēdēšana ir OK, tomēr, ja līdzbraucējs būtu virs 190 garš, tad ir aizdomas, ka viņa galva atdurtos griestos (reāli tas pagaidām nav novērots, bet ir aizdomas. Visādi citādi ir ļoti ērti un vietas kājām ir atliku likām.

Gaitas īpašības:
Tā kā autiņam ir 6pakāpju manuālā kārba, tad ātrumu pārslēgšana notiek ļoti raiti. Ir iespējami 2 vieda baukšanas, pārslēdzot ātrumus pie dažādiem ātrumiem
1. ekonomiskā - 1. pārnesums (līdz 16 km/h), 2. pārnesums (līdz 35 km/h), 3. pārnesums (līdz 50 km/h), 4. pārnesums (līdz 70 km/h), 5. pārnesums (līdz 85 km/h), 6. pārnesums (no 85 km/h un uz augšu kamēr atduras strelka spidometrā). Jā, starp citu spidometrs ir digitāls.
2. sportiskā braukšana - apmēram pie katra pārnesuma var piesakitīt vismaz 10(15)km/h klāt.

Neesmu es speciālists sportiskā braukšanā, tomēr pat ar savām necilajām iemaņām un spējām, pamanījos atstāt "jaņos" OOOO A6 un Bē eM Wē 518.
Nezinu, ko vēl lai uzrakstu.
Ā - reālais vidējais patēriņš, ņemot vērā, ka nedzīvoju Rīgā, bet gan ārpus tās (dienā vidēji tiek nobraukti aptuveni 130 km, no kuriem 50 pa pilsētu, bet 70 pa šoseju) - pagaidām 5.6 litri.


Tātad MĪNUSI:
1. pārlieku zema priekša;
2. auzmugurē droši vien cilvēkam virs 190 nebūtu ērti sēdēt dēļ zemiem griestiem;
3. šur tur liekas aizdomīga plastmasa apdare priekšējā panelī;

PLUSI:
1. labs (manā izpratnē smuks) dizains gan ārēji, gan iekšēji;
2. Ļoti dinamisks un nasks, tajā pat laikā ļoti ekonomisks
3. Ietilpīgs, lai gan vizuāli tāds nebūt neizskatās;
4. Ērts (vadītājam un priekšā blakušsēdētājam noteikti, neatkarīgi no cilvēka auguma, ja vien tas nebūs kādus 250 cm garš basketbolists, bet aizmugurē, lai gan 190 cm garajiem būtu problēmas ar augstumu, toties kājām vietas atliku likām)
5. Savādāk , atšķirīgs utt no pārējime uz ielas sastopamajiem autiņiem.

P. S. Lidz šim es braukāju ar jauno OPEL ASTRA 2005. gada - ir secinājums - lai arī ASTRAI nav ne vainas, tomēr negribu vairāk braukt ar OPEL ASTRA : )
Archa @ 11.septembris 2006 0:00
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Archa26 14.septembris 2006 16:01
1 0 Atbildēt

Jā, ņēmu gan uz 5 gadiem. Mēnesī 200 LVL. Nav diez ko lēti, bet mani apmierina un nemaz nenožēloju. Zinu, ka daudzi saķertu galvu un teiktu: "Muļķis, par to naudu var nopirkt lietotu un labu 2000.gada BeMeWe vai OOOO, bet ne viena, ne arī otra marka man nesimpatizē. Kā saka katrs izvēlas sev to tīkamāko, citam savukārt patīk GETZ vai Citons C1 - nav iebildumu, galvenais, ka īpašniekam labi :)

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti