Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Sharan GL 1996 Novērtējums: 8
Tātad - Iegādāts martā pa 5.5 eironaudām. 1996. gada eksemplārs ar 2.0 litru benzīndzinēju, manuālo kārbu, komplektēts ar septiņām sēdvietām, no kurām piecas var pēc izvēles ņemt ārā/iekšā, kombinējot neskaitāmas variācijas pasažieru un kravas izvietojumam.

Aprīkojumā vēl ietilpst 6 el. regulējami sānu logi, el regulējama jumta lūka, el. regulējami un apsildāmi spoguļi, atsevišķa pečka aizmugurē sēdošajiem, AC, ABS, infodisplejs, 2 AirBag, četros virzienos regulējams stūres rats, kruīzkontrole, miglas lukturi, centrālā atslēga, rūpnieciski iebūvēta 10 skaļruņu audiosistēma, kurai šobrīd piesprausta SONY galva ar mp3 atbalstu. Viss augstākminētais funkcionē nevainojami.

Pirmās sajūtas pēc nopirkšanas bija - baigais salona plašums gan platumā, gan garumā, kā arī samērā augsta, autobusīga, sēdpozīcija. Regulējot šofera beņķi atklāju, ka, paralēli tradicionālajām regulēšanas dimensijām, tas vēl griežas par 180 grādiem uz aizmuguri. Priekšējo beņķu mugurās iemontēti atlokāmi galdiņi, kur otrajā rindā sēdošajem salikt savas sviestmaizes: )

Ja otrā sēdekļu rinda man, ar 186 cm augumu ir diezgan ērta, tad trešā rinda ir tikai paciešama. Ja kājām vietas vēl kaut cik pietiek, tad galva duras griestos. Ērti tur jūtas centimetrus desmit īsāki ļautiņi. Ja mašīnā ir ielikti visi sēdekļi, tad bagāžai vietas praktiski nepaliek. Var ielikt pāris ceļojumu somas un tas arī viss. Es šobrīd braukāju bez trešās rindas, jo bieži jāvadā bērnu rati, kuri iet iekšā pat nesalokot un arī tad vēl paliek pulka vieta citām mantām. Rezumējot - salons ļoti ietilpīgs, ja izmet visus pasažietu beņķus, tad salonā var brīvi pārvadāt zāles pļāvēju traktoru, kas pavasarī arī tika izdarīts.

Uzreiz pēc iegādes tika nomainītas divas bukses priekšējā tiltā un samainīta zobene. Viss kopā ap 50Ls. Pēc tam - četras bukses aizmugurē - Ls 10 plus pusstunda darba pašam, stūres pirksts plus savirzes regulēšana un tas šobrīd arī viss.

Gaita mīksta, komfortabla, orientēta uz nesteidzīgu pārvietošanos telpā, nevis gonkošanu. Gonkošanai noteikti nav paredzēts arī motors, taču arī ar iekļaušanos plūsmā problēmu nav. Dzinējs elastīgs, ceļ jau no pašas tukšgaitas, kārba samērā īsa, piektajā robā uz 100km/h ir ~ 2900rpm. Degvielas patēriņš pilsētā 12-13L, pa trasi ar ātrumu 100-110 - 8,5L. Vidējais ap 10L/100km.

Braukšana patīkama, sevišķi pa šoseju. Apdzīšana problēmas nesagādā. Sēdpozīcija, līdz ar to arī pārskatamība ir samērā augsta, dzinējs ap 3000rpm attīsta maksimālo griezi, tāpēc apdzenot īpaši nav jāsaspringst. Nobraucot nonstopā 600km jutos tīri frišs, jo braucot ar kruīzu kājas var staipīt kā tīk: )

Pie mīnusiem jāpieskaita diezgan skaļā piekares darbība braucot pa šuvēm un plaisām. Sevišķi aizmugures tilts. Problēma izzūd piekraujot salonu pilnu ar pasažieriem. Liela pašmasa un pilnā masa, līdz ar to arī visi maksājumi, bet tas ir OK. Šur tur salonā kaut kas grabinās vai pačirkst. Prāva apetīte, tomēr es par to īpaši nepārzīvoju, jo šim auto ir daudzas tādas man nepieciešamas un labas īpašības, kas to visu atsver.
EdMonton @ 2.decembris 2006 0:00
Visi komentāri
 
Gasjs 2.decembris 2006 13:07
0 0 Atbildēt

Buss i buss. Pie šitādas ietilpības un spējas arī kustēt uz priekšu šitāds patēriņs man liekas pat dikti labs.

Man nesen gadījās ar pasvaigu dīzeļTransportieri pabraukt.
Par ģimenes auto grūti nosaukt, bet 8 kārtīgas vietas + daudz vietas bagāžai. Un tas viss ar kaukādu mazo dīzeli + 6MT pat iet uz priekšu solīdi.

seatbelt 2.decembris 2006 21:10
0 0 Atbildēt

nez.. personiigi man Sharani nekad nav patikushi, kur nu vēl vecais modelis ar savu "foršo" paskatu.. tikai manas, protams..

one 4.decembris 2006 17:12
0 0 Atbildēt

Man ir identisks auto (1996, 2l benzīnz, 7 vietas, GL komplektācija, bez kruīzkontroles un lūkas, bet ar apsildāmiem priekšējiem sēdekļiem, apsildāmu priekšējo stiklu), tikai visu laiku nevarēju saņemties uzrakstīt un re - autors ir diezgan precīzi noraksturojis braucamo!
Es to iegādājos Jūnijā pa 4500 eur no Vācijas. Apskati izgāju ar pirmo piegājienu. Nu, tagad jau prasās pēc remontiņa (kolektora blīve izdegusi + visas eļļas, filtri + aizdomīga klaboņa labajā pusē, kas nav pusass.)
Braukt ir kaifs, ja ir sasniegts vecums, kad iela vairs netiek uztverta kā izaicinājums un visi apkārtējie kā pretinieki, kas jāpārspēj. Vajadzēja apmēram nedēļu, lai pierastu pie gabarītiem, degvielas patēriņš arī manam ir vidēji 10l/100km, un tā kā Mazda 323, ar ko braucu pirms tam rija 8 litrus, tad 1 Ls uz 100 km man nešķiet baigā traģēdija un braukšanas komforts to atsver par visiem 100%.
Man salonā stāv 6 krēsli (viens saliktā veidā) un ar visu to autiņā satilpst dvīņu rati + viss kas vajadzīgs, ja kaut kur jādodas ar 3 bērniem uz vairākām dienām.

one 16.augusts 2007 11:35
0 0 Atbildēt

Nu re, gads būs apkārt, nomainīju abus priekšējos amortiņus (vecie bija oriģinālie no rūpnīcas), amortiņu gultņus un gumijas. Apskati izgāju bez problēmām. Izrādās, ka kolektora blīve ir OK, papildus troksnis rodas no draņķīga izpūtēja savienojuma un kaut kas nav ar bunduli, bet tā kā CO ir OK un degvielas patēriņš nemainas, tad pagaidām uz to nereaģēšu.

one 1.oktobris 2007 19:21
0 0 Atbildēt

Nākamā šaize:
Izrādās, ka vēl aizvien eksistē grūtgalvji, kam šķiet, ka ja autiņam nav signalizācijas, to var aizdzīt ar skrūvgriezi atlaužot durvis un savienojot aizdedzes vadus! :)
Rezultāts - salauzta durvju slēdzene šofera pusē un salausts aizdedzes slēdzenes cilindrs, nobloķēta stūre. Remonts: 20,00 Ls par evakuatoru (draudzīgo) + 120,00 Ls remonts ar BU rezerves daļām. (durvju slēdzeni izlēmu neremontēt, jo auto tiek atslēgts ar pulti, toties pie vienām sāpēm nomainīju gaisa filtru uz salonu). Braucu tālāk, tomēr esmu izlēmis investēt 80,00 Ls signalizācijā, jo tas tomēr ir lētāk, nekā 10 reizes mainīt aizdedzes cilindru, līdz vietējie grūtgalvji sapratīs, ka WV jau kādu laiku ievieto aizdedzes atslēgās mikročipus...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti