Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW 318ti 1997 Novērtējums: 8
BMW 318ti, 1997. gada, 3durvju hečbeks (compact), e36 kuzovs, M44 dzinējs (1.9litri, benzīns, 16V, 140zs@6000rpm, 180nm@4300rpm).
Braukts pus gadu. Remontēt nav bijusi vajadzība, tāpēc par attiecīgajām izmaksām neko komentēt nevaru (atskaitot eļļas, filtru un riepu maiņu). Mašīnu iepriekšējie īpašnieki nav paguvuši nojāt, motors strādā klusu, eļļu nerij un tā netek, nekas negrab ne motorā ne citur, īsāk sakot problēmas pagaidām nav bijušas.
Dinamika ir apmierinoša. Nav slikta, bet arī nekas izcils. Pēc papīriem biški zem 10sec līdz 100km/h, droši vien apmēram tā arī ir. Spilgts piemērs tam, ka zirgspēki pietiek (stiepj normāli), bet griezes moments pietrūkst, t. i. cēliens parādās krietni virs 3000apgriezieniem. Tātad, ja grib paskriet, tad arī kārtīgi jāmin grīdā. Nu piemēram, lai uz Daugavpils šosejas ripinot uz 85 -90km/h aiz smagā iespējami operatīvi tiktu viņam garām tā, lai netraucētu pretim braucējus, ar 5to un pat 4to robu īpaši veikli tas nesanāks. Jāmet ir 3ajā un jāber grīdā.
Degvielas patēriņš visumā ok, patiesībā nedaudz mazāks kā bija gaidīts. Atšķirība starp šosejas režīmu un pilsētas korķiem var pārsniegt sasniegt 2X. Tas ir tīri pa šoseju var dabūt arī 6l/100km (kompis rāda vidējo, braucot pa vējam un no kalna rekords, ko tablo ir rādījis bija laikam 4.8litri  ) mīcoties tīri pa pilsētu, sēžot korķos un ja ir tikai īsi pārbraucieni, mierīgi var dabūt arī 15litrus. Principā zināma loģika tam, ko par bendžas patēriņu rāda kompis ir, ar piebildi, ka pie tā ir kāds litrs jāpieskaita, lai iegūtu reālo patēriņu. Vidējais parasti sanāk zem 10l, vai ja daudz pa pilsētu, tad nedaudz virs.
Par salonu. Priekšā beņķi ir ērti un labi regulējami. Āda ir laba lieta, izņemot karstā laikā. Aizmugurē, loģiski, vietas nav daudz. Pat ne tik daudz sēdēt tur ir slikti (bērnam vai bērna izmēra pieaugušajam tur ērtības ir ok), cik problemātiski ir tur ierāpties vai izrāpties. Resna ome mēģinot iekāpt / izkāpt var arī tur iesprūst starp sēdekli un stoiku. Īsāk sekot mašīna ir paredzēta 1-2 cilvēkiem. Labi ir tas, ka tas ir hečbeks, jo bagāžnieks ir maziņš, bet nolaižot beņķi var arī kautko iekrāmēt.
Standarta riepas 205/60 R15 dažreiz var likties, ka ir pa platu tādai mazai mašīnai. Pa šoseju ja ir normāls asfalts un pagriezienos ir ļoti stabils. Problēmas ir tad, ja smagie ir iebraukuši rises. Un ja tajās risās vēl ir ūdens, tad izjūtas vairs nav patīkamas. Piekare pacieta, tāpēc pa bruģi un granti braukt nav īpaši patīkami. Zems, tāpēc dziļā mežā arī nav ieteicams līst. Var arī uzsēsties vai kautko nolauzt.
Kāds te portālā bija sūdzējies, ka e36 ir sliktas gaismas. Nezinu šitam ar gaismām viss ir ļoti ok.
Ir arī pāris prikoli. Gaismu slēdzis ir virzienā uz sevi izbīdāms veidojums kā vecam gazikam. Ātrumpārslēga rokturim ir tendence atdalīties. Piemēram, ir doma paskrieties, bet tā sparīgāk pārslēdzoties no 1. uz 2. robu, uzgalis paliek rokā : ). Šis joks tika novērots arī citiem šiem modeļiem, ko skatīju pirms pirkšanas. Laikam kautkā jāpielīmē.
Domāju, ka ir atņirgusies/aizsērējusi mazgājamā līdzekļa padeve uz aizmugurējo logu, slotiņa štancē, bet šķidrumu nedod. Sīkāk papētot izrādās, ka fcuk! Ūdeni aizmugurējam logam nav no kurienes padot, jo tas nemaz nav paredzēts.
Rezume:
+ pa labu šoseju un asfaltu patīkama braukšana, kluss, ļoti stabils;
+ samērā ekonomisks
+ apmierinoša dinamika
+ ērti 2 cilvēkiem

- gribētos labāku cēlienu pie maziem apgriezieniem
- nav paredzēts lietošanai pa sūdīgiem ceļiem (risas, grants, lauki)


bzzz @ 8.decembris 2006 0:00
Visi komentāri
 
Eksperts 8.decembris 2006 17:31
0 0 Atbildēt

Dīvaini ka šai mašīnai tik slikti ar dinamiku pie normāliem apgriezieniem-t.i.5 robā braucot uz 85-90.
MAn ir līdzīga situācija-braukāju arī pa Daugavpils šoseju-parasti 4 purni mašīnā(2.0l, apm.100 zs,1989.g,videja klase), un uz 4 jāpārslēdas ir ļoti reti, uz treso nekad.

Janis 8.decembris 2006 21:13
0 0 Atbildēt

suuds peedeejais kraties valaa man BMW 523 2.5 benziins pa pilseetu vairaak par 12l/100KM nerija pats biju paarsteigts jo citi benziinmotori pa korķiem zem 20l/100KM nerija. Pa šosi 6.5 l/1000KM ļoti KVALITATIIVA masiina runa par BMW 5 seeriju peec 96 gada patiikami braukt.

seatbelt 9.decembris 2006 10:29
0 0 Atbildēt

Tas Tavs e39 tok ir sūds, plīst vienā plīšanā, un tas 523, nabagu motors vien ir! Katrs brauc ar ko grib!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti