Lasītāju pieredze par saviem auto

Alfa Romeo GTV 1998 Novērtējums: 8
Tā kā šeit vēl nav neviena, kas dalītos pieredzē ar savu ALFA ROMEO GTV, nolēmu būt pirmais!

Pie iegādes tika mērķēts uz sporta auto līdz 7 000 EUR, bet gribējās ne- standartu, kurš nav katram 2. uz Rīgas ielām.. Pameklējot informāciju Internetā, forumos kā arī tieši youtube. com redzētais un dzirdētais pārliecināja mani iegādāties šo auto.

Tika meklēts modelis ar 3.0 V6 TURBO motoru, bet tuvākais atradās Vācijā, tā teikt kaķis maisā. Parēķinot visus ceļa, muitas un reģistrācijas izdevumus, nolēmu iegādāties to tepat Latvijā.
Tika izvēlēts 2.0 16V TWIN SPARK ar smukiem 17" diskiem, kurš 6 mēnešus iepriekš tika atvests no Itālijas.
Sākumā bija jāveic šādi- tādi sīki remontdarbi: bremžu kluči, eļļa, filtri, riepas, kopumā nekas traks. Lai arī sabiedrībā ir bieži dzirdēts, ka alfas to tik vien dara kā dzīvojas pa servisiem, uz šo medeli, iespējams, tas nav attiecināms. Es ļoti ceru! : )
Vēlāk tas tika arī nedaudz modificēts. Uzliku sporta izpūtēju, sporta filtru, ksenonu, radiatora resti, stiklu tonējumu u. c. sīkumus.
Degvielas patēriņš pilsētā 10-12l/100km, ārpus 7. Pie agresīvas braukšanas visi 16 litri.
Vizuālais +/- ir OK, tagad jāķeras pie motora, jo ar 155 ZS ir nedaudz tā kā par maz...


Plusi:

* Lai arī tam ir tikai 2.0 motors, uzvedās viņš diezgan agresīvi. Tas ir pateicoties dubult- sveču sistēmai, kas liek pilnvērtīgāk sadegt degvielai. Savu plusu dod arī sporta ātrumkārba. Skaņa motoram ir ļoti laba! Tahometrā bīstamā robeža sākas no 8000 apgriezieniem, tā kā pirmais ātrums iet līdz 80 km/h

* Pazemināta sporta piekare. Pagriezienos nenēsā, labi turas uz ceļa.

* Melns ādas salons ar izšūtām ALFA ROMEO emblēmām, ādas stūre, panelis, durvis.

* Vēl interesanta extra ko nebiju manījis citiem autiņiem - ir iespēja regulēt intervālu biežumu stikla tīrītājiem. Pie reizes var pieskaitīt bagāžnieka un degvielas tvertnes lūkas atvēršanu no salona, tiesa tikai izslēdzot dzinēju.

* Lai arī auto ir 1998. gada, vizuāli tas neatšķiras no 2004. gada modeļa. Cik zinu, tos vēl joprojām ražo.

* Auto izskatās stipri dārgāks, nekā patiesībā tas ir.


Mīnusi:

* Lielākais no mīnusiem ir ekspluatācijas izmaksas. Detaļas ir dārgas, uz vietas praktiski nav pieejamas, bet ja pameklē (tajā pašā eBay), var tās atrast pat par OPEL ASTRA detaļu cenām...

* Priekšējā piedziņa (lai gan savā ziņā tas ir arī pluss).

* Mazs redzes loks no auto salona, jo ir šaurs priekšējais stikls.

* Lielā auto masa. Tas ir bāzes modelis SPIDER versijai (kabrioletam), kur tam pastiprināta šasija.

* Diezgan grūta iekāpšana/izkāpšana auto, it īpaši pārpildītās autostāvvietās. Tas tapēc, ka pedāļi adrodas dziļi pakājē, krēsla mala ir dziļāk iestumta, toties sanāk pietiekoši ērta sēdēšana.

* Aimugurē pasažieriem vietas nav nemaz!

* Lai arī dziļumā ietilpīgs, tomēr platumā tam ir ļoti šaurs bagāžnieks.


Tas "īsumā" arī viss, ko gribēju teikt.
Ceramu, ka uzradīsies vēl kāds GTV īpašnieks ar kuru varētu pamainīties pieredzēm!
 
dpmn @ 19.februāris 2007 0:00
Visi komentāri
 
Ozz 19.februāris 2007 16:41
0 0 Atbildēt

Baigi jau nu negribas ticeet, ka detalas maksaa kosmiskas summas, un jaapasuuta pa tieso no izgatavotaaja...Jaazin tikai, kur mekleet;)

Uggga 19.februāris 2007 18:49
0 0 Atbildēt

Intervāla regulēšana jau bija 91. gada Orionam (Escortam) - 3 pozīcijas, 94. gada 323. Mazdai - kādas 5 pozīcijas, 97. gada Galantam hvz cik pozīcijas - 2 līdz 15 sec. Tie ir tikai tie, kas man bijuši/ir īpašumā, laikam Tev līdz šim, nav laimējies :)

Polarlacis 19.februāris 2007 19:20
0 0 Atbildēt

Neredzu jegu kachat extra zirgus no ta 2.0 16V dibelja,var jau uzlikt labu auspufu,kadu sporta filtru un visbeidzot iebliezt ar kuvaldu pa motora bloku-rezultata tu varbut iegutu+ 12.3 lopus!:):) Priek$as velko$ajiem auto ir limitets motora tjumings,jo priek$ejajiem ripuljiem ir parak daudz pienakumu tapat,lai mierigi sadzivotu ar extra lopinjiem.

dreamons 19.februāris 2007 21:14
0 0 Atbildēt

Cik zinu, tad Alfa Romeo nekad nav bijis 3,0 turbo, nu vismaz ne shim modelim. Ir 2,0 v6 turbo un ir 3,0 un vēlāk 3,2 atmosfeeriskais motors. Pats pirms apmeeram gada skatiijos uz šo modeli, bet tad sapratu, ka tādu auto var pirkt, ja zina, ka to negribēs pārdot tuvākajā laikā. Kaut kad pēc 2000-tā gada, ja pareizi atceros, šim tomēr bija neliels facelifts, tā ka 2004.-taa gada modelis tomēr ir savādāks par šo.
Mazliet jocīgi skan-sporta auto ar 2,0 155 zs motoru.:) Ko tad lai saka par saviem auto m3, m5, rs4, sti un lidzigu auto ipashnieki? :) Lai nu kā, bet šis auto tiešām ir glīt un atšķiras no pārējiem. lai labi ripo!

Polarlacis 19.februāris 2007 23:36
0 0 Atbildēt

Dreamon RS4 ipa$nieki saka to,kad musdienas vecmamuljas dizelja Golfam ir standarta 170zs.:):) No otras puses automa$inas gluzi ka Amerikanji paliek musdienas resnakas un smagakas-daudzko nosaka massa,netikai jauda. Ja tai Alfai butu pa$masa kadi 950kg,tie 150 lopi liktos tie$am sportiski,kautgan ari 8+sek paatrinajumu lidz 100 nevar nosaukt par lenu.:):) Tris litru turbomotoru gan $aja modeli neatrast.........pieejamie varianti divos vardos ir: 2003.gada 3.2 V6 24V 236Zs,1997.gada 3.0 24V 220Zs,1997.gada 2.0 Turbo 200zs,2003.gada 2.0 JTS 162Zs,1998.gada 1.8 TWIN SPARK 144Zs..........Taka tauta pienjemts kad Alfas ir sporta auto,tad nu lai ta paliek,jo vismaz tas juk ka riktigam sporta auto pieklajas!:):) Par estetiku gan nestride$os,jo vairums to tie$am izskatas glitas-ka jau Italju meichai pieklajas(nerunaju par tam,kuram usas).:):) Good luck no manis ari-Ciao.:):):)

74 21.februāris 2007 11:53
0 0 Atbildēt

:)))))))))) intervāla regulēšana logu tīrītājiem!!!!!!! :)))))))) manam vectētiņam '88 gada saabam ir 4tras pozīcijas

Master D 21.februāris 2007 17:26
0 0 Atbildēt

Nepateikšu, kā ir GTV, bet AR 155 tiešām ir SAVĀDĀKA logu tīrītāju slēgšana kā citām mašīnām. Tie darbojas visu laiku pašā ātrākajā režīmā - maināms ir tikai darbības intervāls

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti