Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW 524TD 1987 Novērtējums: 8
Pirms laiciņa biju rakstījis par savu 524 turbobembi, 87. gada dīzelis, pēdējais gads e28.. atgādināšu, ka augusta beigās, kad auto tika iegādāts nobraukums bija 373.. t. km, nesen auto "nosvinēja" 380000km.. Man paveicās atrast diezgan labi aprīkotu eksemplāru, jo tam ir elektriski logi, melnie paneļi un tumši zaļš veļura salons, ļoti komfortabls, ir nācies redzēt toč pretīgus salonus ar parastajiem lupatas sēdekļiem, kas kopā ar apdari vēl ir brūnā krāsā, vee..
Neko sliktu nevaru teikt, jo gandrīz uzreiz pēc nopirkšnas tika aizvests uz Latvijas bemu uz ritošās diagnostiku, būtībā nebija nekāds pārsteigums, jo pirms pārdošanas, loģiski kustošās daļas tika "pievilktas", lai kādu brīdi būtu ok. Tā nu sāku pēc pirmā tūkstoša ta mazliet just to izbeigšanos un, lai zinātu visu, kas jāmaina aizdzinu uz kārtīgu servisu.
Kas tika konstatēts.. nekas traks, proti, pakaļējie sailentbloki, kas nebija pārāk begti, pietiekot palikt gumijas un iet vēl saules mūžu, bet nu paņēmu jaunas.. tāpat bija jāmaina kardāna mufta, aut. kārbas spilveni, stūres krustiņš un stabilizatora atsaites, vairāk laikam nekas, cik atceros. Izmaksāja kaut kādus Ls 80 detaļas + darbs, atkarībā, kur taisa, ja Latbema tad ~100, bet nu atradu kur pa 40 tikām galā.. Dārgi vai lēti, spriediet paši. Katrā ziņā bija diezgan patīkami uzzināt, ka auto arī pirms manis bijis labās rokas, jo visas detaļas, ko nomainīja vēl bija oriģinālās. Vēl palikuši aizm. amīši, ko pagaidām vēl nemainīšu, jo Bilstein krava būšot aprilī : ) Vēl, protams, nomainīju eļļu gan motorā, gan kārbā, jo automāts. Apdzīt arī nav problēmu, jo pie 90km/h nospiežot gāzi grīdā, kur ir speciāla podziņa, momentāli tiek iemests 3 robā un vilkts līdz galam, tāpat ātri pa taisno braukt var, jo 4. ātrums ir diezgan garš un pie 130km/h ir tikai kādi 2500rpm, ātrāk pa 150 gan nav vēlams, jo tad mazliet kāpj temperatūra, līdz sarkanajm gan neaiziet, tā ka varbūt tas ir normāli, pārbaudījis gan neesmu un negrasos to darīt.
Vēl ir tikai viena bikiņ kaitinoša lieta, proti, kad termometra stabiņš palien zem 0, gar degv sūkni sūkalojas ļarka, bet nu pagaidām galīgi nesanak laika aizbraukt pie motorist- ģizeļist, sataisīt.
Ak, jā, par iedarbināšanu šitajos mīnus grādos nevar sūdzēties, reiz tik bija forsmažors, kad nebiju pielējis ūdens piesasitītāju, no rīta izmantoju autobusu, bet nu īpaši nesaspringstu, jo blakus stāvvietā arī 3 gadīgiem dīzeļiem rēgojās vadi un aube vaļā, turklāt tagad arī man ir ok viss.
Kopumā ar auto esmu ļoti apmierināts, uzticams, tā kā elektronikas nekādas, tapēc pēkšņas niķošanās tam pagaidām neesmu novērojis, tapēc arī paņēmu labāk zolīdu e28 nekā kādu šaubīgu e34 TDS, kam pēc vizuālā grūti pateikt, cik tas labs vai slikts.. Vēl gan neesmu izdomājis, ar ko braukt tuvākajā nākotnē, bet nu ļoti gribētos paturēt šitādu retro vāģi, kaut vai tāpēc, ka nav nolaists...
 
seatbelt @ 21.februāris 2007 0:00
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti