Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota Land cruiser 100 1999 Novērtējums: 9
Ar 100. kruizeri esmu nobraucis nepilnus piecus gadus un apmēram 200 tūkstošus kilometru. Pirmais bija 1999. gada izlaidums (4,2 TD, mehāniskā kārba), otrais - 2003. gada izlaidums, arī 4,2 TD, tikai automāts. Kopumā pieredze ir pozitīva. Kopējais auto garums virs pieciem metriem un pārējie kuzava parametri jau paši par sevi nosaka salona plašumu (ietilpību un ērtību). 99' gada mašīnai no nopietniem remotniem - pie 280 000 nācās nomainīt sūkni (jauns oriģinālais maksāja ap EUR 3000. Izvēlējos ņemt no šrota - samaksāju ap LVL 700, pēc kā bez problēmām nobraucu vēl ap 60 000). 03' gada mašīnai ik pa laikam niķojas turbīna, taču pat ar niķojošos turbīnu esmu nobraucis jau ap 70 000 un jūtamāku seku tam nav. No savas un citu lietotāju pieredzes zinu, ka LC100 mēdz būt problēmas ar aktīvās piekares augstuma sensoriem. Šādas problēmas mēdz parādīties ziemā un izpaužas nepatīkami - automašīna kuzavu (vai, kā manā gadījumā, tikai aizmuguri) var pati "izdomāt" pacelt vai nolaist un neļauties vairs nolikt vietā. Autorizētie servisi šajā gadījumā maina sensorus, kas kopumā nav īpaši dārga procedūra (ja ņem vērā mašīnas cenu). Ja par auto saka īsi - iegādē dārgs, taču ārkārtīgi izturīgs auto. Patēriņš - mehānikai - pa Rīgu un pierīgu braukājot - ap 12 L/100km. 4 pakāpju automātam - ap 13,5. 5 pakāpju automātam - ap 12 L. Tiem, kas uzskata, ka ar šādu auto pilsētā nav ko darīt - pa Rīgas ielu bedrēm braucot ir patīkami par tām nedomāt. Es personīgi saskatu lielu plusu tajā, ka redzu daudz tālāk satiksmes plūsmā par vieglajiem auto, tāpēc savlaicīgāk varu pārkārtoties un sagatvoties situācijai. Ir arī citi plusi, bet par tiem - ja kādu interesēs.
Nūģis @ 13.aprīlis 2007 0:00
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Nuugjis 16.aprīlis 2007 9:05
1 0 Atbildēt

to: MD Kurš tieši LC tevi interesē. No LC 120 simtais atšķirās pirmkārt ar gabarītiem (arī salonā, protams). Pilnīgi atšķirīgi ir dzinēji (LC120 - mazliet vārgāks un taupīgāks). LC120 ir jaunākas paaudzes D4D dīzelis, simtajam - parasts dīzeļdzinējs ar turbīnu. Simtais ir krietni dārgāks, taču priekš Latvijas to vairs neražo. Viennozīmīgi zinu, ka uz 120to es pārsēsties noteikti negribētu, jo salona dizains un ergonomika ir līdzīgi, tikai viss ir šaurāks, mazāks. Bez tam 120to ir ārkārtīgi daudz. 100 tomēr ir luksus klases auto. 120 ir mazliet savādāka aktīvā piekare - tā, ja pareizi atceros, regulē tikai kuzava aizmugurējās daļas augstumu (atkarībā no auto piekraušanas). 100 ir patīkamāks garākiem pārbraucieniem, jo pie vienāda augstuma ar 120to, tas ir krietni platāks. Caurgājamības spējas abiem auto ir gandrīz līdzvērtīgas, bet 100 tomēr ir mazliet labāks (pie vienāda aprīkojuma).
to: GG - labāk brauc ar bobiku un būsi laimīgs. Nevar savienot plašu, ērtu salonu, lielu ietilpību, stabilu gaitu uz šosejas un tamlīdzīgus sīkumus ar purva rakšanas iespējām. LC 100 jau tā ir viens no spējīgākajiem šobrīd tirgū esošajiem SUV caurgājamības ziņā - šādas spējas viennozīmīgi pārsniedz 99% patērētāju nepieciešamību pēc bezceļa.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti