Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Zafira 2.2TDI 2003 Novērtējums: 8
Es no 2006. gada jūnija beigām braucu ar Opel Zafira 2.2TD (2003. g), Piekrītu tam, ka grab kā jau opelis, bet uz to biju rēķinājies un nesūdzos. Jauda ļoti laba, apdzīt nav problēmas, uz šosejas visu laiku var braukt ar 5. ātrumu, uzrāviens no 70 km/h līdz 150km/h, momentāls.
Ekonomiska mašina, braucu apmēram 3/4 šoseja 1/4 Rīga, pēc komjūtera vidējais patērins ~7l/100km.
Esmu nobraucis 35 000km pa 10 mēnešiem. Remonts ir bijis - izberzts caurums radiatorā - 50Ls remonts, kā servisā pastāstīja zafiras slimība, Apkope dārga eļļa, ja lej to kas rakstīta grāmatā tad maksā 60Ls + 3 filtri un darbs ~120Ls. Priekšējās plastmasas ir zemas (jāpiedomā kur brauc lai nenorautu) ir jau bijušas norautas, bet to apdrošinātāji saremontēja. 3. rindas krēslu atlocīšana un nolocīšana ļoti ērta, vidējā rindā sēdekļiem ir vairākas pozīcijas (patīkami). Vietas daudz gan sēdēt, gan bagāžai, protams, ja brauc 7 cilvēki, tad bagāžas nodalījuma praktiski nav ~ 2 Rimi lielie maisiņi un viss.

Tas apmēram viss, kopumā vērtēju uz 8, esmu ļoti apmierināts ar izvēli.

P. S. Ir tikai viena galvas sāpe, kas moka mani jau mēnesi, vadītāja pusē, sāka grabēt granāta, granātu atsevišķi nevar nomainīt, jāpērk ar visu pusasi un tas maksā nepatīkami dārgi 544Ls, nevaru saņemties nomainīt, bet būs vien jādara, Opel centrā teica, ka tā nav zafiru slimība, ļoti reti gadoties, ka jāmaina pusass, un tā retā reize gadījas tieeši man.
andriics @ 4.jūnijs 2007 0:00
Visi komentāri
 
nazis 4.jūnijs 2007 23:28
0 0 Atbildēt

Baigā cena granātai! Te neliekas viss "čista"!
Un vai tad ZAFIRA nebāzējas uz ASTRA šasijas!?
Visbeidzot, jāsmejas par tim, kas saka, ka jāpērk Vācu mašīnas- kvalitatīvākas, iztrīgākas un lētākas detaļas - kāds blefs!

Fix 4.jūnijs 2007 23:32
0 0 Atbildēt

Kujeju - par 500 latiem porkt Opelim pusasi :D

Rovis 5.jūnijs 2007 3:11
0 0 Atbildēt

Ko viņi tajā pusasī televizoru iemontējuši? Drīzāk tiek spēlēts Lohotrons.

Bolzens 5.jūnijs 2007 8:07
0 0 Atbildēt

Arī man ir tieši šāds auto, bet par grabēšanu absolūti nepiekrītu. Vienīgais kas grab, ir elkoņa balsts, viss pārējais ir absolūti kluss (noskrējiens 136 000 km). Varbūt sāks garbēt pēc ilgākas ekspluatācijas pa Latvijas ceļiem (Latvijā 3 mēneši), bet pagaidām par skaņas izolāciju neko sliktu nevaru teikt. Salīdzināt ar piem. 2006. gada Ford Focus (darba auto) nevar. Tas pie saviem 36 000 grab krietni vairāk.
Par patēriņu piekrītu, sieva dzīvojot pierīgā un uz darbu braucot Rīgā, pamanās iekļauties 6,6 l uz 100 km.
Kāpēc 3 filtri nu man nav skaidrs? Šī informācija jānoskaidro. Nezinu kā citiem modeļiem, bet šiem modeļiem var lietot Longlife eļļu ar speciāliem Longlife filtriem, kuri iespējams ir dārgāki, bet paredzēti mainīt tikai reizi 30 000 km, tā man teica pārdevējs tirgojot šo auto.
Piekītu arī par zemo priekšēo spoileri. Neizdevies risinājums.
Vai andriic tev neliekas, ka priekšējās atsperes nav nosēdušās? Man tāda sajūta ir.
Arī es ar izvēli esmu apmierināts.

andriics 5.jūnijs 2007 13:45
0 0 Atbildēt

filtri ir šādi
1. degvielas filtrs
2. eļļas filtrs
3. gaisa filts vai salona filtrs.

par priekšējām atsperēm man arī tā liekas, ka tās ir apsēdušās, bet kā to konstatēt varbūt kāds var izstāstīk kā to var izmērīt.

grab plastmas, ja brauc pa brugi vai grants ceļu aizmugurē bagāžniekā, nevaru saprast kuras, bet grab.

vēl pieminēt gribēju, ja brauc 1 vai 2 cilvēki tad pacieta gaita, bet, ja brauc 5-7 cilvēki pavisam cita mašīna.

seatbelt 5.jūnijs 2007 13:48
0 0 Atbildēt

nez.. gribētos salīdzināt to 2.2 ar savas 2.5 omegas bīdeli, jo man jau šķiet, ka tas galīgi neiet, pa trasi gan velk ļoti klusi, ātri un vienmērīgi, bet no zemajiem apgriezieniem baigi kūtri ceļ, vecais bembis 524 izspļauj melnu dūmu un aizlido, tapēc gan izbrāķēja skati, tagad saregulēja un ir ekoloģiskāks kā omega, bet nu neiet arī tas tagad :D.. čipot to opeli negribu, uz to diezgan pieasardziigi skatos.. lai gan domāju moš to arī izdarīt, 100% nezinu vēl..

andriics 5.jūnijs 2007 13:59
0 0 Atbildēt

teiksū godīgi 2,2 ceļ labi no zemajiem apgriezieniem. vislabāk protams no 2-4 apgriezieni, tad laikam tā turbīna visefektīvāk stradā.

Bolzens 6.jūnijs 2007 7:51
0 0 Atbildēt

Nu par filtriem man viss tagad skaidrs.
Par tām atsperēm ieminējos, jo iepriekš arī man bija Opel Astra un tam nomainot atsperes (tikai priekšējās) ieguvu pavisam citu auto. Šim ir līdzīga pazīme, kad uz ne pārāk lielām bedrēm izsit cauri. Laikam Opel rūpnīcai ir slikts atsperu piegādātājs.
Par "turbo bedri" piekrītu seatbeltam no tukšgaitas apgriezieniem ceļ švaki, bet kad ieslēdzas turbīna ir ok.

andriics 6.jūnijs 2007 12:33
0 0 Atbildēt

tad būs jāmēģina atsperes mainīt, cikt tas apmēram izmaksā?

Bolzens 7.jūnijs 2007 7:54
0 0 Atbildēt

Toreiz manai Astrai uzlika Kilen firmas atsperes kopā ar darbu manuprāt tas izmaksāja ap Ls70 (abas atsperes). Bet tas bija aptuveni 3 gadus atpakaļ un kaktu kantorī uz rokas. Es laikam tās atsperes arī taisos tai Zafirai nomainīt.
Ko nozīmē izberzts caurums radiatorā? Tur kaut kas strīķējās gar viņu? Vai tas iepriekš nav novēršams un konstatējams?

andriics 7.jūnijs 2007 10:13
0 0 Atbildēt

ar radiatoru ir tā tur priekšā ir viss ļoti tuvu radators konicioniera radiators. Cik es sapratu viņi ir pievienoti ar plastmasas kronšteiniņu un tas plastmasas kronšteiniņš reizem pārlūts un sāk abi strīkēties savā starpā kamēr izberž caurumu. Apmēram tā.

par acperēm painteresējos opel centrā abas maksā 160Ls dārgi. būs jāpameklē kautkas lētāks

kristaps 3.maijs 2012 14:47
0 0 Atbildēt

Kā pusas var maksāt 544ls?! :D:D

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video