Lasītāju pieredze par saviem auto

Skoda OCTAVIA 2,0 TFSI 2006 Novērtējums: 8
Sveiciens! Gribu jums pastāstīt par šo autiņu mazliet. pirku no salona , braucu tikai 1 mēnesi, samaksāju 24559 eur, protams ņēmu lizingā, mēnesī maksāju 303 eur. Kāpēc tieši šo ??? Tāpēc ka ilgi nevarēju izlemt kuru pirkt, jo markas tik daudz, un katrai ir savi +un -, par labu škodai VRS nolēmu tikai tāpēc ka konkrētam modelim bija superīga komplektācija, un ar 200 ZS varētu būt dinamisks, trūkst tigai navigācijas , kas man nav aktuāli. Ja tādā komplektācijā ņemtu citu marku uz ko metu aci tad būtu apmēram pa 4 - 6 tūkst. eur dārgāks. Par braukšanas ērtībām; es nekad nevarēju iedomāties ka kautkāda škoda var tik dimamiski nesties pa ceļiem, turbīna to jaudu atspēko pa visiem 100% , līdz 200 km/h uzrauj nepilnās 10 sek. bendzīna patēriņš zem 10 l/ 100 km man nav, ja liek strādāt turbīnai tad ir visi 13. Nu protams ja brauc pa bāni uz 100 , tad ir tikai 7,4 litri uz 100 km. Pagaidām esmu ļoti apmierināts, nevar salīdzināt ar iepriekšējiem auto, kas bijuši 8 gadus - 10 gadus veci, arī tur bija pāris simtnieku jāatstāj servisā gandrīz katru mānesi. ja runājam par mīnusiem, tad viens ir, aizmugurē sēdošiem nav kur novietot pilnu un atvērtu alus skārdeni : ))))) bet kāda alus dzeršana ja strādā turbīna uz pilnu jaudu : ))

RS bāzes aprīkojums: ; 4 gaisa drošības spilveni (frontālie un sānu); ; ABS; EDS; ASR; ESP, ; Centrālā atslēga; ; Trīspunktu drošības siksnas aizmugurējos sēdekļos; ; Vadītāja sēdekļa regulēšana pēc augstuma; ; Stūres regulācija pēc augstuma un dziļuma; ; Papildus pagrieziena rādītāji integrēti ārējos spoguļos; Aerodinamiski jaunas paaudzes logu tīrītāji ar intervālu eslēgšanos; ; Corrida red, Yellow Lemon, Black magic, ; Silver diamant, Race blue krāsa; ; Deaktivācijas sistēma pasažiera frontālajam gaisa drošības spilvenam (bērnu krēsla uzstādīšanai priekšējā sēdeklī); ; 2 ISOFIX stiprinājumi bērnu krēsliem aizmugurējā sēdeklī; ; Elektriski regulējami un apsildāmi ārējie spoguļi; ; INFO sistēma; ; 10% stiklu tonējums; ; Ārējie spoguļi un durvju rokturi virsbūves krāsā; ; Sānu aizsargmoldingi; ; Salona apgaismojums priekšā un aizmugurē (ar dalīto apgaismojumu priekšā); ; Gaisa kondicionieris; ; Elektriskie logu pacēlāji visās durvīs (ar prettraumatisko funkciju); Miglas lukturi; ; Vieglmetāla diski Zenith 7J17 17 ” collas; ; Radio "Stream" MP3 (CD- atskaņotājs); ; 8 skaļruņu audio instalācija; ; Centrālā atslēga ar distances vadību; ; Sporta sēdekļi ar ādas apdari, ; Sporta ādas stūre, ; Sporta pedāļi ar alumīnija pārklājumu. ; Spiediena kontroles sistēma riepās- DDS ; Grīdas paklāju komplekts (auduma) ; Briļļu turētājs ; Ārējās temperatūras rādītājs ; Blakus sēdētāja sēdekļa augstuma regulācija
ksenona lukturi, priekšējo sēdekļu apsilde, kruīzkontrole, klimata kontrole, tonēti stikli, signalizācija, lukturu mazgātājs, parkošanās sensori, 9Q2 - indikātors MAXI DOT, PK3 - Salokāma bagāžas nodalījuma grīda

Kā būs ar remontiem , tad jau redzēs kad plīsīs, bet vienu es zinu točno, pie autoelektriķiem škodas gan nav redzētas, ko nevarētu teikt par BMW kas gaida savu rindu LATBEMA lielajā placī. ( pirms škodas biju tur jau VIP klients, man bija 1999 gada BMW 328 touring )

Vairāk škodai nekādus mīnusus nevarēju atrast, jo braucu arī tikai mēnesi, ar tādu autiņu tikai uz dragreisiem, lai BMW un čipotie golfiņi pienes ūdeni (joks protams).

 
guntis @ 12.jūnijs 2007 0:00
Visi komentāri
 
dreamons 12.jūnijs 2007 16:19
0 0 Atbildēt

nepilnas 10 sekundes līdz 200!?:D

Gasjs 12.jūnijs 2007 16:21
0 0 Atbildēt

0 - 200kmh zem 10s. Neslikc rādītājs.
Žēl tikai, ka ne ticams.
:)
Bet citādi man šis vāgens
ar patīk. Ja vēl tas TFSI Škodai būtu ar komplektā ar DSG pieejams, tad apsvērtu tāda aparāta iegādi.

Id 12.jūnijs 2007 16:47
0 0 Atbildēt

pats ar skatos uz tādu...:) ziņo, kā kalpo :)

Polarlacis 12.jūnijs 2007 20:44
0 0 Atbildēt

Tipisks Wolkswagens GTI stila,bet $kodas cena-labs verkis,tiem kam nerup $kodas emblema! Par tiem 200km/h 10sek norecos gan,ta $koda inoteikti sasniegtu tadu raditaju,bet ar kadiem 600+zs zem vaka vismaz! Salidzinajumam M5 V10 Bembis ar saviem 500+zs sasniedz 160km/h apmeram 10sek.................,kas vel nav 200km/h tapat!:):)

seatbelt 12.jūnijs 2007 21:36
0 0 Atbildēt

sviests kaut kāds.. nopērk pa 25k e vāģi, mēnesi nobraukā, bet nemāk ielikt orīģinālo auto bildi, es savu Omegu pirmajā diena sabildēju un frendos sametu.. :p

Modža 12.jūnijs 2007 22:52
0 0 Atbildēt

Pats lietoju vairākas škodas, un esmu ļoti apmierināts.

Modža 12.jūnijs 2007 22:53
0 0 Atbildēt

Un uztaisi obkatku, pirms sāc stiept ;)

guntis 12.jūnijs 2007 23:07
0 0 Atbildēt

Šim autiņam piebraukšana skaitās 3/4 no maksimālās jaudas, tātad ar pirmo kilometru var jau braukt līdz 160 km/h, bet par tām 10 sekundēm līdz 200, tā tas ir, jo šai škodai jau maksimālā jauda skaitās no 1800 apgr.min , tātād padomājiet kas par rāvienu , BMW tikai savus zirgus attīsta pie 5500 apgr. un škodai viņi netiek līdzi ........

Polarlacis 12.jūnijs 2007 23:47
0 0 Atbildēt

Gunti,pamodies ludzu,jo mes dzivojam 2007.gada!:):):)

guntis 12.jūnijs 2007 23:56
0 0 Atbildēt

.......nu labi štrunts par tiem 200 km , bet auto labi ripo pagaidām, tad jau redzēs kā būs kad plastmasas sāks grabēt ;)))

Domāju normāli ekspluatējot , kādus gadus trīs nebūs ne vainas ...

Gasjs 13.jūnijs 2007 8:53
0 0 Atbildēt

Maksimālā jauda no 1800rpm? Cool!
Bet par griezes momenta diapazonu gan es ticu, ka velk labi no tiem 2krpm līdz galam.
Starp citu - es pieņemu, ka tam BMW 5.0 V10 pie 2krpm ir vairāk griezes nekā TFSI pie 2krpm. Bet nu atraduši, ko salīdzināt!

Anyway - vāgens laps, bīdelis laps, lai labi ripo!

kamikadze 13.jūnijs 2007 10:35
0 0 Atbildēt

heh, toch nez gan kaa tos 200km/h sasniedz 10sekundees??? ja sotaku sasniedz peec ruupniicas datiem 7,3 sekundees :)

es 13.jūnijs 2007 14:01
0 0 Atbildēt

Mjaa shitaas skodaas ir pat ljoti ok

guntis 13.jūnijs 2007 14:03
0 0 Atbildēt

>>>>>>kamikadze, nu tu jau nu piesējies sekundēm , labi labi tie 200 km jau ir aiz tām 10sek.

>>>Gasjs, paldies par labiem vārdiem!!!! Par labo ripošanu......

Kasinsh 13.jūnijs 2007 17:39
0 0 Atbildēt

Personīgs uzskats - nav tādas naudas vērts braucamais. Smags vērtības kritums, tam otram pircējam varēsi ilgi stāstīt, ka Rs Octavia nav parasta Octavia utt. Kamēr jauns, protams, ka viss ir OK :)

P.S. Neesmu sacījis, ka auto slikts. Vienkārši Škoda ir citas klases ražotājs.. Joprojām.

guntis 13.jūnijs 2007 21:48
0 0 Atbildēt

>>>>Kasinsh, tev liekas ka tā ir liela nauda :/// ? Es biju uz jauno BMW salonu aizbraucis Ulmaņa gatvē kad viņu vēra vaļā, gribēju pirkt bumeru ,un tur jaunam 530d bumeram deva pat 11 000 eur atlaidi , un viņš maksāja ar visu atlaidi 49990 eur, ko tu par to teiksi, tas ir tās naudas vērts, cik tur nemaksā KASKO, apkopes utt. Un ar ko škoda sliktāka, nu protams - ātrāk nolietosies, nu un kas , es viņu pēc trīs gadiem kautvai pa 15000 eur atdodu , pieliekšu atkal klāt naudu , un pērku citu no salona , un atkal braucu bez bēdas. Jo nauda ir domāta lai cilvēkiem darītu prieku, nevis lai tikai viņu taupītu un ekonomētu.....

Ja tu izdzer glāzi laba dārga konjaka, kad tas tev atmaksāsies ? Nekad neatmaksāsies, jo tās ir vērtības kas cenu neprasa !!??!!

Es nenožēloju ne vienu brīdi ka esmu iegādājos tieši šo autiņu , man ar viņu patīk braukt , un galvenais , nu vismaz tā ceru , nebūs kādu laiku jābrauc pa servisiem vien .

marko 14.jūnijs 2007 0:25
0 0 Atbildēt

nu atradushi ar ko saliidzinaat BMW V10 ar 4katlu turbomotoru:D da nu sviests. 2.0tFSI ir ok ceeliens,sotaks ir 6,8s (230 Zs un 300 nutoni grieze). nu bet BMW V10 ar 507 lopiem un 520 nutonu griezi - 4,6s. karocje,kad bembim buus 100, shkodai buus 80 aptuveni.Tas v10 motors naak laikam tikai M-iniekiem (mosh kljuudos),kur leetaakis maksaa 88k eur.jautaajums,vai ir veerts deelj 2sek maksaat 8x vairaak???? ja saliidzina komfortu,tad droshi vien,bet tur veel var striideeties.Deelj uzraaviena......??????....tocj nee.tad es labaak uztjuuuneeju reizes 6 leetaaku autinu un efekts buus liidziigs

Polarlacis 14.jūnijs 2007 0:47
0 0 Atbildēt

Tad dodies kasinsh iegadaties Wolkswagen emblemu ar identiskiem motoriem, vienadam detaljam un kvalitati,tikai neaizmirsti parmaksat par emblemu,jo neko vairak tu nenopirksi! Ta Gunta $koda RS maksas pec trijiem gadiem aptuveni 52% no jauna auto vertibas,kas ir ljoti labs raditajs,zinot kad prestizakas emblemas dazkart talu ir no ta raditaja,kur nu vel kadas Korejie$u $irpotreba rusejo$as kartona kastes uz ripuljiem,kuras maksas labi ja 30% no jauna auto vertibas,vai pat dazi citi Wolkswagena razojumi . Atriem,nenojatiem auto vienmer bus pirceju daudz,jo cilveki sen jau zina kad ari $kodas nav vairs Cehu mistkastes.:):) Tie Bmw dileri tad ir ljoti negodigi,ja neteiktu vairak,ja par 530D iesledza itka ar atlaidem 49K Eiro-TIE IR MELI,jo atlaide butu ja tas auto maksatu standarta aptuveni 30.000Ls-NEKAD NEVAJAG AIZMIRST PAR KAULE$ANOS perkot ari jaunu auto,tas protams butu grutak dazkart ar retakiem modeljiem,vai kadam sporta versijam,bet nav neiespejami!!!! Jaunu auto dileri vienmer centisies izspiest no pircejiem tik,ar cik vares tik prom,tie ir ruditi cilveki,kuri zina ka atrak kljut bagatiem......Mans vecs draugs,kuram ir prestizs bizness autolietas Lv vienreiz pastastija par to atlaizu,akciju sistemu utt,ka teikt padalijas kantora noslepumos,esmu parliecinats kad vinja teiktais daudziem potencionaliem jaunu auto pirktgribetajiem liktu aizdomaties gan.:):)

Polarlacis 14.jūnijs 2007 0:54
0 0 Atbildēt

P.S. Es skatos ar katru jauno komentetaju taj $kodai jauda aug nezametno,ja lidz 230zs bus tiku$i!:):) Marko te neviens nesalidzina M5 ka tadu,bet tika izteikta ideja par PAATRINAJUMU LIDZ 200KM/H 10SEKUNDES,tas vareja but jebkur$ cits auto idejai.....ko nozime 10SEK LIDZ 200!:):) Reala dzive viss,kas uz cetriem ritenjiem ieskrienas lidz 100 zemak par 10sek ir niprs,bet 10sek lidz 200 IR CITA LIGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):)

marko 14.jūnijs 2007 1:02
0 0 Atbildēt

230 zs viens no tfsi motoriem.ir arii vaajaaks 2.0tfsi motors ar 200 zirgiem.kuru izmanto shkoda,nezinu,laikam jau ne to jaudiigaako,jo shkodaas kkaa nemana vw jaunaakos sasniegumus:(

Polarlacis 14.jūnijs 2007 1:10
0 0 Atbildēt

Pareiz,sastapsi tadu pa$u,bet ar 230zs limited edition Golfa,kur$ tikai maksa ka nokauletam R32 pieklatos,ka ari S3 Audi modeli utt,kur$ parlsasits ta,lai izdvestu vel vairak jaudas,bet cena!:) $is $kodas ipa$nieks brivi izvilktu ar cipo$anas palidzibu pienacigaku jaudu un rezultats butu tads pats,tikai maksatu reizes piecas letak par tam limited edition,parcenotiem S3 utt!!!!

marko 14.jūnijs 2007 1:23
0 0 Atbildēt

hmmm,ar chiptuningu no 200 zirgiem var dabuut 245, bet no 280 nutoniem 360Nm. aatruma pieaugums gan nieciigs - 9 km/h.vieniigi par raavienu nav zinu.bet izskataas,ka vairaak tiek ieguuts tieshi dinamikas pieaugums.....interesanti,cik taads pasaakums maksa LV????Eiropaa 400-500eur.....

guntis 14.jūnijs 2007 13:17
0 0 Atbildēt

>>>>> Es pagaidām savai škodai neko nechiptuningoshu, man jauda un dinamika uz ceļa pilnīgi apmierina, pat nevarēju iedomāties ka tik līgani un labi turēsies uz ceļa.....

Vienīgi ir drusku pacietāka, ja salīdzina ar iepriekšējo autiņu , bet izgulēties klubkrēslā ar komfortu es varu mājās, un jo vairāk es ar viņu braucu jo vairāk pie visa pierod, bet pats galvenais man ir, lai braucot nekas netraucētu un būtu visss pa rokai , un man liekas ka šai škodai tā arī ir.

>>>>>>Polarlāci, par tiem tirgotāju knifiņiem es tev pilnībā piekrītu, no tā jau sastāv tas bizness un protams arī peļņa, bet pircējam ir izvēle ko darīt ar savu naudiņu , maksāt prasīto , kaulēties vai nepirkt ,un neviens nevienam neko neuzspiež. Ja ko nopirki , tad pats vainīgs ja pēc tam liekas ka pa dārgu, man patīk cilvēki kuriem galvas strādā pareizā virzienā, lai viņiem veicas.

gg 14.jūnijs 2007 14:27
0 0 Atbildēt

"līdz 200 km/h uzrauj nepilnās 10 sek"

Ja Tu ko tik tupu varēji uzrakstīt, tad arī pārējo aprakstu nevar ņemt nopietni...

Kasinsh 14.jūnijs 2007 17:46
0 0 Atbildēt

Var jau būt, ka tagad visi uz Škodām krituši :)
Es tik un tā uzskatu, ka ar VW kvalitāti, salona apdari, izturību utt. to nevar salīdzināt.
Jautājums, vai man tā jaunas RS Octavia cena liekas dārga? Nu kā to ņem - par šo marku, jā. Vispār par jaunu auto - nē.
Bet tā jauna BMW cena ar visu mega atlaidi - tas tiešām ir DĀRGI!

Vienmēr būs gan atbalstītāji, gan noliedzēji. Man personīgi tā RS Octavia pat ļoti simpatizē, taču tādu nekad nepirktu par savu naudu. Bet lai labi ripo :)

Uggga 14.jūnijs 2007 17:50
0 0 Atbildēt

Gunti, neesi autorš šim topikam? :) http://www.tvnet.lv/auto/about/board/?parentid=1476110&id=4756738&offset=0

nazis 14.jūnijs 2007 18:03
0 0 Atbildēt

Kasinh it totāls WW fans!
Diemžēl sen neesi lasījis pat AUTOBILD testus un aptaujas. Izrādās, ka jau labu laiku, Škodas kvalitāte ir kudišš augstāka, nekā jebkuram WW!

guntis 14.jūnijs 2007 20:17
0 0 Atbildēt

>>>>> Kasinsh , interesanti pateici , nepirktu par savu naudu........

marko=>nazis 15.jūnijs 2007 9:04
0 0 Atbildēt

nu vw salona kvalitate toc ir labaaka nekaa skodai (ja saliidzina golf un octavia).ne jau nostraades zinaa,bet materiaalu izveelee.iemeeram stoikas,kuras vw ir ar audumu apvilktas.tie visi ir siikumi,bet forshaak tomeer braukt ir salonaa,kur ir mazaak plastmasas redzamas.

Kasinsh 15.jūnijs 2007 14:38
0 0 Atbildēt

Nazim:
lasu autožurnālus regulāri, bet to, ka salona apdares kvalitāte Škodai ir kļuvusi kvalitatīvāka par VW, vari stāstīt kādam citam :) Nu nav tā, apskaties dabā un tad spriedelē.

arba 15.jūnijs 2007 16:23
0 0 Atbildēt

Skaties cik gribi , tie saloni ir vienādi

guntis 15.jūnijs 2007 18:16
0 0 Atbildēt

GofV GTI ar škodu VRS identiski vienādi , pat motori vienādi, tikai iekšējā apdare atšķiras drusku .

Bet galvenais lai braucot vis būtu ērts, kāda starpība ar ko apdarīta stoika, un pēc daudziem gadiem viss nolietosies tik un tā, vai tas golfs vai pasats, vai škoda . It sevišķi braucot par mūsu putekļiem un bedrainajiem ceļiem.

Ja gribam lai nekad nekas nelūzt tad ir jābrauc ar tanku :)))

nazis 21.jūnijs 2007 13:50
0 0 Atbildēt

Es gan, runājot par kvalitāti, nebiju domājis salonu, bet gan auto defektus, bet, ja Jūs pieminat salonu, tad var jau būt, ka Vācieši izmanto kvalitatīvākus materiālus - kaut kur tak tā nauda jāieliek, lai to neadekvāti dārgo preci kāds vispār pirktu! Man ir tāda teorija, ka: nulles variantā, visas mašīnas maksā nienādi, bet maksimālajā - sanāk Bentlijs, tie, kas pa vidu, naudu iegulda, kur nu kurais - vieni jaunās tehnolog'ijās, citi ritošajā, bet Vācieši(pēdējos 20gadus) salona apdarē. Pie tam, ja nekļūdos, WW bija vislielākā peļņa % ziņā, tātad var uzskatīt, ka WW lietotāji ir iegrābušies...!

kola 25.septembris 2007 11:12
0 0 Atbildēt

SVEIKI
BEIDZIET JUUSMOT PAR SHO MODELI
ZINU DZEKU , KAS NEMAZ TIK LAIMIIGI NAV !
1 MENESHA NOBIRA SADALENE
PEEC TAM SPARARATS IZRAADIJAAS PAR VAAJU
RITENU GULTNU MAINA
NEVIENMEERIIGS RIEPU NODILUMS

1/2 LAIKA NO EKSPLUAATAACIJAS TIEK PAVADIITS SERVISSAA!

Girc44 12.decembris 2007 21:16
0 0 Atbildēt

Man ir RS oktāvija, tikai ar dīzeli. Kaut kā man gan nekas neplīst. Un salona apdare man patīk labāk pa Jetu. Tāds auto man bija pirms tam.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti