Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Focus 2006 Novērtējums: 8
Apraksts par Ford Focus 1.6 TDCi Unversāli 2006. gada.

Līdz šim vizinājos ar nemaz ne tik i vecu BMW E39, bija labs: liels, ērts, daudz dažādu funkciju, ar labu apetīti, vienīgā nelaime, reizēm gadījās kaut ko nelāgu apēst un tad nu gan bija arī jāpaārstējas. Ko lai saka- ļoti pozitīva mašīnīte  Bet nu ja runā cilvēcigi- izņemot komforta, nekā cita tajā „bembī” arī nebija! 

Nolēmu iegādāties jaunu auto, galvenais, lai universālā virsbūve, jo patīk ceļot un tad ir svarīgi, lai ērti justos 4 pieaugušie un viņu mantas! Apbraukājot Rīgas salonus, secināju, ka pie BMW es tomēr netikšu, tāds arī nebija mans mērķis, gluži Hyundai, vai KIA arī man negribējās, vairāk skatījos uz Eiropā ražotiem spēkratiem. Iepatikās Octavia Combi, bet tomēr tā likās tāds opīšu variants, 407 SW īsti nevarēju „pacelt”, Passat’u vēl ne tik  Tad ievilkos  arī Ford autosalonā, kur baigām reklāmām izkārts Mondeo, laikam iztirgo noliktavas : )) aplūkojot un salīdzinot, izsecināju, ka tas Mondeo īpaši neatšķiras no Focus (es tieši unversāļus domāju un šajā gadījumā ietilpību), piedevām, jaunais Focus ir daudz smukāks  gan eksterjers, gan arī interjers (man personīgi ļoti nepatīk tas Mondeo pulkstenis centrā  ) un Mondeo jau principā „gāja” uz nomaiņu un, protams, cena arī- Focus tomēr ir lētāks. Focus, manuprāt, tiešākais konkurents Renault Megane man nepatīk pēc interjera, pēc eksterjera vēl varbūt, bet interjers pavisam noteikti nē.

Tā nu izvēlējos Focus ar 1.6 TDCi motoru, Trend aprīkojuma līmeni +jumta reliņi ar šķērstieņiem, 15” diskus. Kopā izmaksāja ap 21k euro ieskaitot visas apdrošināšanas.  Extru ziņā šis no E39 atpaliek tikai ar nekam nevajadzīgo lietus sensoru, ļoti noderīgo mikroklimatu, nedaudz mazāku bagāžas nodalījumu, nav elkoņbalsta, 4x elektrisko logu, piedevām tie divi, kas ir, strādā ļoti stulbi- jātur, lai aizvērtu, vai atvērtu! Kā plusu var minēt audio sistēmu, BMW oriģinālā skanēja sliktāk, lai arī tur bija CD mainītājs, skaļruņi tur nebija augstā līmenī (iespējams dārgākās komplektācijās arī ir kaut cik, bet manējā E39 mūzika bija...  ).

Lietošana. Fordiņš, neskatoties uz savu niecīgo tilpumu (1.6l) iet ļoti ņipri, ja godīgi, tad E39 ar 2.8 benzīna agregātu un mehānisko transmisiju gāja daudz smagāk un reāli paātrinājumu sāka just tikai pie 4500apgrieziniem. Ford’s toties jau pie 3000 sāk skriet, īpaši trešajā pārnesumā, kuru jūt visvairāk  Visā visumā, Focus ar šādu dzinēju varētu būt labākā jaudas/ekonomijas attiecība, jo reāli ir kādi 6-7l sākumā un tagad jau 5-5.5l pa pilsētu, ārpus ir 4,5-5. Kā braukšanas mīnusu var minēt to, ka motoram nepatīk apgriezieni zem 2k, piemēram, ripojot pie krustojuma, liekot otrajā pārnesumā, ļoti iespējams, ka mašīna noslāps, vai arī ļoti nepatīkami raustīsies, tas ir gadījies arī ar lielāku ātrumu, kamēr pieradu pie šīs automašīnas. Skaņas izolācija- dzird, gan motoru, gan lielā ātrumā arī vēja un riteņu radīto troksni, tas tā kā būtu mīnuss. Vēl pie mīnusiem var uzksatīt tankam cienīgu pagriešanās rādiusu, vai man tikai tā liekas, bet nu ar E39 bija vieglāk apgriesties, tas varbūt no piedziņas, bet nu, nezinu, man tā liekas un viss  Vēl mīnuss ir aizmugurējās sijas- parkojoties ļoti grūti sākumā bija saprat, kur tieši tas stūris ir, tagad, kad esmu iemācījies to izdarīt ar spoguļiem, ir vieglāk, bet sākumā pieradums skatīties pa aizmugurējo logu bija liels- bet jēgas pa viņu skatīties nav nekādas  kā mīnusu vēl var minēt arī sēdekļus, maziņi un cieti! 200km no vietas un pilnīgi prasās izkāpt un kādas pāris min palocīties un dažas reizes apskriet ap mašīnu  ātrums- mašīna priekš LV ceļiem laba, ripo ļoti naski, nemaz nespiežu maksimālo, pietiek jau tā, ka pa tiem ielāpiem un risēm sāk drusku nēsāt! Kad pabrauc pa LT maģistrālēm, tad ar nožēlu saprotu, ka tur ceļi tomēr ir labāki par LV, jo, pat pie 170, autiņš ir dinamisks un apdzīšana problēmas nesagādā, šeit man tādu ātrumu ir bail attīstīt. Kā jau minēju, trokšņu gan pietiek šādā ātrumā, bet, cik tad bieži tā braucu?! 

Vis beidzot...
Ar šo auto esmu aizmirsis, kā izksatās „Statoil”, kur atrodas „Latbema”, atkal varu „labi izgulēties” un beidzot saodu, kā „ož” jauna mašīna, nevis zila eglīte, ar uzrakstu „new car” : ))

Lai arī vairāki draugi smīkņā par manu maiņu E39 uz Focus, mani tas galīgi neuztrauc, vairāk pukojos par to, kur mana domāšana bija agrāk, jo līdz šim automašīna bija kā naudas bedre: remonti, degviela, milzīga apdrošināšanas nauda, 100 signalizācijas un 10 imobilaizeri, kuriem reizēm patīk niķoties, kā arī beidzot varu neuztraukties, ka kādam muļķim ienāks prātā noiet ar naglu gar manu autiņu, vai nolauzt kādu spoguli, jo Focus tiešām nekrīt acīs un neesmu dzirdējis, ka Focus’us kāds tā bojātu! Auto patiešām ir atstājis pozitīvu iespaidu, izmainījis manu domāšanu un attieksmi pret auto. Ko dod tas 7 gadus vecā bembja komforts, ja reāli bmw komfortu nevar atļauties? Var jau nopirkt X5 pa tiem 22k euro, bet, vai man vajag lūzni, par kuru es maksāšu un, kurš stāvēs labi apsargātā placī un draugos varēšu palielīties ar „krutām” bildēm galerijā? Protams, es te neceļu debesīs Ford, vai noniecinu BMW, vienkārši saku to, ka, ja nevari atļauties Premium marku, tad nemaz nepērc tādu!


Šeit uzskaitīšu tikai tos + un -, kuriem ir jēga, jo komplektācija un ekstras ir naudas jautājums, bet šīs ir vairāk attiecināmas tieši uz šo mašīnu!

(+)
+ jauns auto
+ ekonomisks auto
+ izmaksu ziņā lēts auto
+ nav KASKO riska grupā
+ nav policijas melnajā sarakstā (t. i. lētāka atpirkšanās, nekā ar E39)
+ nav tieksmes kādam pierādīt un apliecināt
+ zudusi vēlēšanās agresīvi braukt
+ citi autovadītāji ciena, nevis „nolamā par urlu”
+ es vairs neīrēju iežogotu maksas autostāvvietu pie mājas

(- )
- labi aprīkots Focus arī maksā labi
- draugu stulbā attieksme un aizspriedumi pret auto marku
- apziņa, ka es tomēr nevaru atļauties jaunu bmw, bet vecu man arī nevajag

P. S. rakstā nepieminu nekādas servisa izmaksas, jo tādu nopietnu praktiski nav bijis (noskrējiens tikai 20k km!).
autors @ 18.jūnijs 2007 0:00
Visi komentāri
 
Uggga 18.jūnijs 2007 15:59
0 0 Atbildēt

Bet nu jautājumzīmes dāsni esi salicis :D

jānis 18.jūnijs 2007 17:36
0 0 Atbildēt

Kāpēc škodas nosauci par opiša mašīnām ? Vai škodu OCTAVIA 2,0 TFSI arī pieskaiti pie opīša auto? Opīši brauc 1,6 motoriem vai ar FABIA. Jaunā OCTAVIA naudas ziņā arī maksā gandrīz tikpat, bet komforts, dinamika un aprīkojums daudz labāks par FORDU.

nazis 18.jūnijs 2007 18:23
0 0 Atbildēt

Labs un patiess apraksts. Man patika!
Tas, vai viens, vai otrs auto ir labāks, vai smukāks, tā jau ir gaumes lieta. Parasti izvēli nosaka gadījums, sakritības, pārdevēji, pat tas, no kuras puses dotajā mirklī saule spīd! Tam ir daudz faktoru! Bet Fordam, vismaz, ir teicama ritošā!
Lai labi ripo!

autors 18.jūnijs 2007 21:46
0 0 Atbildēt

nazis- paldies!

Uggga- tās jautājuma zīmes word'ā ir smaidiņi, te nezkāpēc viņi paliek tādi, bet raksīju kā :) !

jānis- ar terminu "opis" vairāk bija jāsaproti nopietni cilvēki, nevis tādi līdz 30! tuvāk par škodu- nezinu, kas tur labāks, Octavia vienīgais pluss, kur tiešām Focuss paliek vienos vārtos, ir tās ietilpība, bet, ja man tā mašīna nepatīk pēc skata, tad es viņu nepirkšu, kaut vai ar autobusa ietilpību :)

kluciic 19.jūnijs 2007 11:11
0 0 Atbildēt

>autor

SKODAI lielais pluss ir 200+ zs motors :)

Bet ja nopietni, tad diizelim taa slaapt toch nevajadzeetu - pats esmu braukaajis ar diizeli un uzsaakt braukt var pat ar tresho robu, kur nu veel ripinaat ar neizspiestu sajuugu pat zem 1000 abarotiem, tapeec nezinu vai vajag pieraast pie taa kas jaremontee...

jānis 19.jūnijs 2007 11:20
0 0 Atbildēt

Par škodas remontiem nekas liels nav dzirdēts, bet par jauniem fordiem gan ir daudz sliktu stāstu dzirdēts no servisa puses ......


>>> autor,tā kā turies tikai vecīt, bet lai labi ripo !!!!

autors 19.jūnijs 2007 12:35
0 0 Atbildēt

kluciic-

uzsākt var ar trešo, bet kad viņa ripo, ieliekot otrajā, gadās, ka noslāpst! un to es esmu dzirdējis no daudziem tieši šāda ford'a īpašniekiem.

par servisu- nezinu kas tur slikts, ja norunātajā dienā ierodoties laikā, apkope aizņem aptuveni trīs stundas?

Kasinsh 19.jūnijs 2007 12:58
0 0 Atbildēt

Pirmkārt, paldies par izcilo aprakstu :) Kaut visiem būtu tāda pacietība to visu rakstīt :)

Par tavu izvēli - esmu patiesi izbrīnīts, pilnīgi atklāti.
Divi reāli nesalīdzināmi auto, ne komforta, ne kvalitātes, ne izskata ziņā. Ja nu vienīgi par uzturēšanas izmaksām piekritīšu.
Subjektīvas pārdomas - tavs BMW ne vella negāja, esmu pabraucis ar 523i ar mehāniku - īsts spridzeklis. Uz bāņa kreisā josla bija manējā :) Tagad tu brauc ar Focus dīzelīti, kura vienīgais pluss ir izcilais patēriņš...
Komforta kompaktklasē nav vispār! Esmu to sapratis pilnīgi un galīgi. No BMW E39 atzīstu par vienu no ērtākajiem auto vispār.

Bija man jauns Avensis, gribējās jaunu, labu un kvalitatīvu auto (diemžēl jaunu Audi vai BMW nevaru atļauties). Pabraucu un sapratu, ka nekā tāda jau tajā jaunajā auto nav. Tikai tas, ka nelūst un visas ekspluatācijas izmaksas ir paredzamas.
Šobrīd atkal braucu ar lietotu, mega aprīkotu (jo ērtības ir gana svarīgs faktors), vizuāli pievilcīgu auto. Bet nekad, nekad nemaksāšu savu naudu par kompaktklases autiņu, no kura pēc gada braukšanas baudas būs nulle :( Garantēju. Tu to sapratīsi, tāpat kā es to sapratu...

Lai veicas :)

Janis 19.jūnijs 2007 15:46
0 0 Atbildēt

piekrītu Kasinsh lai nu kas bet BMW pret fordu ir kā diena pret nakti komforta ziņā. Man ir tādas lielas aizdomas, ka tavs BMW pirms tevis ir bijis pamatīgi pamocīts, jo normālai 7 gadīgai mašīnai premium stāvoklī nevajdzētu būt biežiem remontiem, un lai nu kas bet BMW 528 noteikti ir ļoti dinamisks auto jo pašām ir bijis 523 kuram dinamika bija tieršām laba un kas tie par murgiem ka ceļ no 4500 apgr. 523 ceela no pašas apakšas uz sausa asfalta uzreiz ASC sāka strādāt. Kā var saliidiznaat ar niikuliigu forda diizeli tas ir nonsenss!!! Es zinu arii diezgan daudzus cilveekus kas neveiksmiiigi nopirkuši vienu lietotu šrotu saremontee un tad domaa nu nee labaak pietiks remonteet un pirkšu jaunu, man piemeeram tēvs braukā ar 1500EUR vērtu toyota Carina 93.g pa izcili sūdīgiem lauku ceļiem remontos aizgājuši 2 gados ap 100LVL. Tāpat zinu vairākus cilvēkus kas braukā ar lietotem Saab 9-5 vairākus gadus un maina tik eļļu.
Un vēl arī lietotai mašīnai var nopirkt garantiju www.promex.lv un lielmotoram uzlikt gāzi.
Un cik tas fords maksās pēc 3 gadiem? Nu ap 8000EUR ne vairāk so 13000 EUR izmaksas uz veertiibas kritumu.
Nu taa teikt katram savas tās irr tikai manas pārdomas un uzskati.
So nopeerkot jaunu mašīnu šaubos ka finālā bīs finansiaals izdeviigums, komforts arī mazāks, apkopes dārgākas (dīlerservisi parasti prasa 2-3x vairāk kā citos servisos)
Vieniigais ka jauns ir jauns, un izmkasas ir paredzamākas kā lietotam autiņam'.

jānis 19.jūnijs 2007 18:03
0 0 Atbildēt

Nu atkal tauta visu tikai rēķina naudā, kas lētāks kas izdevīgāks, kas ekonomiskāks. Ja cilviņš gudri strādā un labi pelna tad kur likt to naudu ? Un gudrs ir tas kas iegulda savu naudu dzīves komfortā , arī jaunā mašīnā, tad jau kad izdzer glāzi labu dārgu konjaku arī domāsi , kad man tas atmaksāsies, tas nekad neatmaksāsies, bet būsi baudījis ko sirdij tīkamu.

Loģiski un gudri dara tie, kam protams ir darbs un kas grib strādāt, un arī kautko nopelna, pērk mašinu no salona, jo tā čakerēšanās ar tām brauktajām mašinām jau ir piegriezusies.
Un kokonkrētais fords nav no tām labākajām izvēlēm , bet braukt kādu laiku jau var, un pofig cik viņš maksās pēc trīs gadiem , galvenais ka tas nobrauktais laiks nav čakarējis smadzenes par tekošo servisa apmeklējumu. Un par tiem trīs gadiem jau būs sakrāta naudiņa lai piemaksātu klāt atkal jaunam autiņam. Kā teikt dzīve ir interesanta ........

alfons2 19.jūnijs 2007 22:43
0 0 Atbildēt

Jā bmw 523 ir gan baigais arklis.

alfons2 19.jūnijs 2007 22:46
0 0 Atbildēt

Labi kasin ka neesi braucis ar opeli 1,8 tad visas trīs joslas būtu tavas.

Kasinsh 19.jūnijs 2007 23:59
0 0 Atbildēt

:) Esmu braucis arī ar tādu, taču ne par to ir šis apraksts un stāsts.. Ceru, ka vismaz doma līdz civēkiem aizies.

nazis 20.jūnijs 2007 7:28
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, par ko tauta dzied slavu dziesmas veciem BMW? Nav neviena ideāla auto, tā kā pozetīvo var atrast jebkurā, tā arī negatīvo. Man, piemēram, ir alerg'ija no šī nosaukuma vien. Esmu braucis ar dažādiem no 300- līdz 700 - kā tankā - viens vienīgs diskomforts! Laikam - morāls! Paņem un izbrauc ar 205 Peugeot 1,8 vai 2,0GTI - 700kg pret 130-150ZS - vot tā ir bauda!

paps 20.jūnijs 2007 12:38
0 0 Atbildēt

Jāāā kas var būt labāks par 6 - 8 gadus vecu BMV jau ar padilušu ādas salonu , stūrīti gludu, priekšējam stiklam knapi caur var redzēt, jo jau ir notrasēts pa bāņiem ne pa jokam, uz spidometra rādītāja 130 000 km :)))) smiekli nāk , un panelī ik pa laikam iemirgojas kāds indikators ziņodams par to ka kaut kas nav kārtībā ar elektroniku ......
Bet galvenais ka vari draugiem pastāstīt kāda tev ir marka , un marka ir krutā BMW.
Bet cilviņš kas nopircis jaunu ford fokusiņu var iekāpt savā jaunajā mašīnītē un būt pilnīgi drošs ka sēdekli kurā viņš sēž nekad neviens nav piemīzis. Un pofig ka kāds pasmīkņā par marku , lai tie brauc laimīgi savos šrota vecos autiņos , lai gan pārdevējs stāsta ka ņēmis no kruta plača Vācijā . Pats esmu vedis un tirgojis autiņus no Vācijas, un lielāko daļu viņi bija ņemti no šrotiem, tikai tur viņi nav tik bēdīgā stāvoklī kā pie mums , bet ir šrotinieki.

Kasinsh 20.jūnijs 2007 23:10
0 0 Atbildēt

papu
žēl, ka nemācēji Vācijā atrast LABUS un svaigus auto :) Tādi pārdevēji, kuri ņem lētos variantus, nav pelnījuši cieņu.
Varu teikt vien to, ka tāds kārtīgi kopts un nenobraukts BMW nokalpos krietni ilgāk nekā jebkurš lētais auto - tipa Ford, Opel utt. Diemžēl tā ir skarbā patiesība, ka braukšanas baudas no kompaktklases auto nav! Pašam ir darba Corrola (jauna), secinājums ir viens - lēta miza, nekas vairāk. Nekāda prieka ar tādu auto pārvietoties.

Te jau neviens nesaka, ka jauns Focus ir slikts. Vienkārši kā darba auto - pieņemams, taču kā ģimenes autiņš, par kuru jāmaksā sava nauda katru mēnesi - no sorry :)

autors 21.jūnijs 2007 14:57
0 0 Atbildēt

Nu sauc tu viņu par lētu mizu, bet es vismaz var atļauties jaunu auto, nevis vecu kļaču, kuram, jau kā te minēja, ir hvz kas darīts un neviens nezin, kur tas bijis! Vai, ja tu zinātu, ka tajā krutajā autiņā ir nogalināts cilvēks, tu viņā kāptu un brauktu? Vestu tādā autiņā savus bērnus? Runājot par to braukšanas ilgumu- Tu te nedaudz nepārspīlē? Cik uz ielām vecu BMW, tik arī Ford Sierru, Opel Kadett un to pašu Golf II! Un nav tie E34(nerunājot par E30) labāki, par Golf'u vai Sierra!

Tad arī par atlikušo vērtību! Jūs te tā spriedelējat, cik viņa maksās pēc trim gadiem? % nemaksās mazāk kā jauns BMW! Paskaties cenas jauniem un lietotiem BMW! Piemēram E60- jauns 525d maksā 41.263(bez papildaprīkojuma) EUR, 2004.gada 525d var nopirkt par 23 700 EUR Latvijā! (Vācijā noteikti vēl lētāk) Pērkot jaunu BMW, Tu zaudē 23 658!!!! Tas ir aptuveni 40%! Naudas izteiksmē daudz vairāk kā Ford Focus!! Pirmei trīs gadi ir vislielākais cenas zudums jaunai automašīnai, tāpēc nevajag te dirst, ka to Ford pēc trim gadiem pa velti dod, jo ar tiem BMW jau nav labāk!

Piedevām, es tos trīs gaudus braukšu bez galvassāpēm, a Tu savā vecajā BMW tā vien domāsi, kur raut naudu kārtējam Latbemas apmeklējumam!

Kasinsh 21.jūnijs 2007 15:13
0 0 Atbildēt

Smieklīgi argumenti, mani tie nepārliecina.
Kā jau minēju, biju iegādājies JAUNU Avensis (krietni pārāku par jebkuru kompaktklases autiņu), taču tas mani nepārliecināja braukt ilgus gadus... Salīdzināt te nav ko, cik cilvēku, tik viedokļu. Atrodi labu autiņu un nebūs jābrauc pa servisiem.

Tas nu tā... Man patīk komfortabli, ērti, nopakoti (gan tiešā, gan pārnestā nozīmē) autiņi, diemžēl pilnīgi neviens jaunais Focus vai Corrola, vai da jebkas cits tādas pašas klases auto (nu varbūt izņemot A3 vai 1.sērijas BMW) to nevar sniegt!

Kasinsh 21.jūnijs 2007 15:17
0 0 Atbildēt

Par vērtības kritumu gan piekritīšu, dārgākiem auto zaudējumi ir vēl izteiktāki. Domāju, ka ne jau vērtības kritums ir primārais autiņa iegādē. Tas ir visiem, vienai markai vairāk, citai mazāk.

Vienīgais, kas mani patiesi izbrīna, ir tas, ka cilvēki ir gatavi maksāt savu naudu par prastu, skaļu, dārgu (salīdzinoši - summa) pārvietošanās līdzekli. Nekas vairāk :)

autors 21.jūnijs 2007 22:05
0 0 Atbildēt

Ne prasts un arī ne skaļš autiņš, tā ir normāla automašīna par normālu cenu! Kāpēc tad Tu nepērc 10gadus vecu HB vai GA uzvalku, tikai tāpēc, ka tas ir tāda brenda?

jānis 21.jūnijs 2007 23:32
0 0 Atbildēt

to Kasinsh, tu visu laiku piemini frāzi , nepirktu par savu naudu. Bet tu pusdienas arī ēd ne par savu naudu ???
Tev noteikti ir jāmeklē kāda bagāta kundze kas beidzot tavu izvēlēto mašīnu nopirks par savu naudu .......

Kasinsh 22.jūnijs 2007 11:40
0 0 Atbildēt

Bagātu kundzi man nevajag :) Pats protu nopelnīt.
Pieminu šo frāzi tādēļ, ka es nebūt neiebilstu braukāt ar šādu auto, ja tas būtu darba auto, piemēram.
Ir OK tas Focus, ir OK. Lai tik saimniekam priex!

nazis 28.jūnijs 2007 22:16
0 0 Atbildēt

Volkswagen Passat 2,5TDi V6 , 2001. gada - kasiņa auto!
Droši vien par savu naudu pircis!
Var palasīt arhīvā.

Kasinsh 30.jūnijs 2007 14:07
0 0 Atbildēt

Man tādi auto nāk un iet :)
Tagad jau cits, bet pēc kāda laika būs atkal cits :)
Neieciklējos uz konkrētu marku vai modeli, taču uz NORMĀLU autiņu gan ;)

nazis 1.jūlijs 2007 11:46
0 0 Atbildēt

Ar ko tagad braukā? Ja nav noslēpums!

Kasinsh 2.jūlijs 2007 11:50
0 0 Atbildēt

Drīzumā ielikšu savu pieredzi īstajā sadaļā ;)

raamais 18.augusts 2008 0:43
0 0 Atbildēt

Labs raksts. Tikko savam veicu 60 t. apkopi. Besī dārgās apkopes izmaksas ( Intransserviss Jelgavā). Pēdējās divas ap 300 LVL. Pēdējā apkopē nomainīja bremžu kolodkas pr.- 56 Ls, nummura zīmes apgaismojuma lukturīti- 14Ls - bija pilnīgi izrūsējis gada laikā, dārgi filtri, pa garantiju man nekas nav mainīts! Slikti strādā kondicionieris- baidos servisā teikt, jo liks par tā apskati un remontu atkal maksāt. .Meistara darbs servisā maksā 21 Ls stundā. Mani sevišķi iepriecina degvielas patēriņš- ne vairāk par 5 vasarā un 5,7 - ziemā. Nožēloju ka nopirku jaunu auto- Līzings, apdrošināšana, dārga apkope. Ar savu veco MB 250D braucu ar baudu, remonti bija reti , un ja bija- noteikti nebija dārgāki kā tagad. Fokusiņš ir labi nostrādāta skārdenīte.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti