Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen 4Golf 1,9tdi 2001 Novērtējums: 7
Sveiki! Te diplomēts inženieris par Golf 4 1.9tdi.

Par dizainu: tīri labs- tūnēt pat neprasās –dzidrā optika, platie sliekšņi, arkas, lieli diski lien arkās bez paplašināšanas. Salons: Es ar savam garajām kājām jūtos slikti gan priekšā, gan aizmugurē (priekšā panelis par lielu manuprāt) un mobilajam plauktiņa nav. Vadītāja logam izjuka elektro logiem mehānika 2x –tracina. Parējais viss ir smuki un nelūzt.
Pie tehnikas: 1.9tdi – ekonomisks un izturīgs es teiktu arī jaudīgs, manējam laikam 100ZS –priekš reņģēdāja „v samij raz”: ). Manējam ir 200 tkm patēriņš 5L uz 100km saļarkas ne vairāk, goda vārds, bet vājas vietas- BOSC augstspiediena sūknis- maināms apmēram uz 100tkm, man divreiz izjuka Tehniskajā apskatē pie maks apgriezieniem, varbūt esmu neveiksminieks, bet stāstu kā bija, man stāv nomainīts šim auto jau 3šais : (. Bet remonti man sākās kad pie 150tkm sāku mainīt siksnu- Nopirku ķīniešu komplektu, izrādījās, ka rullītis par 1mm šaurāks, rezultātā apēda manu siksnu un aplieca vārstus. Nopirku vārstus arī neoriģinālos –Itāļu, vienam notrūka gals un iekrita cilindrā. Secinājums- skopais maksā dubulti. Otra siksna arī pārtrūka, paši nezinām kāpēc. Cik zinu turbīna līdz 400tkm neizturēs arī pats motors pie šī skaitļa būs izdilis un prasīs remontu. .
Zems klīrens- kā jau minēju bez tuninga, tāpēc jāuzmanās no bortiem un maziem pampukiem, var nolauzt eļļas līmeņa rādītāju un pat izlauzt visu motoru ja uz celma. Citus raksturīgus defektus nezinu
Nu un tas elektroniskais displejs, kurš rāda ka jābrauc uz servisu ir bezjēdzīgs un tikai uztrauc nevietā, piem., sūta uz servisu, ja izdegusi bremžu lampiņa.
Agaga @ 25.jūlijs 2007 0:00
Visi komentāri
 
aviators 25.jūlijs 2007 8:23
0 0 Atbildēt

Mja... Nu šitas golfs nav priekš tevis... "v samij raz" būtu jauns Dacia Logan ar mazo dīzelīti. Uztjūnētu un būtu i' arkas, i' sliekšņi, i' normāls klīrens.... Arī ķīniešu zobsiksna nebūtu jāpērk.

Uupis 25.jūlijs 2007 9:00
0 0 Atbildēt

Nepaveicās, bad luck....

nomiks 25.jūlijs 2007 9:11
0 0 Atbildēt

Kaut kā pretrunīgs tavs apraksts saistībā ar sūkni -
Tu raksi, ka tas ir jāmaina ik pa 100 t km, bet pašreizējais nobraukums ir 200 t km, kuru laikā sūkni esi mainījis jau 3 reizes. Pie tam remonti sākās tikai pie 150 t km. Tātad secināms, ka sūknis jāmaina ika pa 17 t km nevis 100 t km.

Janis 25.jūlijs 2007 11:17
0 0 Atbildēt

Tu vēl varēji VW dzinēja vietā ielikt 3A3 dzinēju un tad nākt un čīkstēt, ka Golfs ir slikta mašīna. Āksts.

TDI 25.jūlijs 2007 11:19
0 0 Atbildēt

VW G4 98 gada septemberii izmesc no fabrikas un decemberii iepirkc VWcentrs Riiga ,uz sho briidi izlietoti 218500 km un iznjemot to , ka piegrizies vinju redzeet , nau par ko suudzeeties :) uz 115kkm bij nokjiieejies turbiinas ''spaarninju'' virinaataajs (moraale -tas motooriic ir jaagrizj , nevis jaachunchina), tolaik to nekaadi Rivigi utt. nechinija , naacaas iepirkt atjaunotu turbu kumplektaa(veco atdot ) caur Vaacu VW diileri( pa ''blatu'') par DM650,-( pie mums gribeeja LVL650,- ) , vienreiz mainiic stuures uzgalis un logu tiiriitaaju mechaanizms . Wot i visi remonti , neskaitot apkopes , kalotkas utt. normaalas lietas . Laikam Teu ir iebersc rixtiigs iz3,14stenis , ja jau shitaa neiet .

Agaga 25.jūlijs 2007 12:03
0 0 Atbildēt

Nu es tomēr auto novērtēju ar 7 ballēm, Bet B4 1,9tdi bija labāks- nebija tik daudz rullīšu un elektronikas. Bet BOSCH sūkņi bira tāpat kā šim.

Gatins 25.jūlijs 2007 17:51
0 0 Atbildēt

nju ko lai saka par šo vācu izgudrjumu....iet jau viņš zvērā un patīkami ja ir iekšā arī klimatronic... :)

....par cik viņš pēc būtības ir pazems tad pa lauku ceļiem karteri esmu uzsitis 3x ... otrā x bija liktenīga... uz gruntenes nrāva visu kartera dibenu kaut kads akmens un pateicoties vel mīkstajiem amīšiem... nācās pirkt jaunu...jo šrotos nevarēju dabūt...un tad piedevām uzliku pamatīgu bruņu....bet tā vispārīgi mtors iet zvērā un seļarku ēd ļoti maz.... :)

sirsenis 26.jūlijs 2007 15:18
0 0 Atbildēt

Hmm kāpēc cilvēkam iegādāties auto kurā viņš jūtas slikti? Dēļ lētajām tautvāģa detaļām? Vai dēļ itkā ekonomiskuma kurš faktiski nav, jo jāmaksā par biežajiem remontiem.

edvin 26.jūlijs 2007 17:08
0 0 Atbildēt

3 reizes mainīts sūknis, jo ir 4 sūkņi-sprauslas droši vien.
Kādu ti dīzeli lej - kurināmo? ja to mašīnu neesi pircis jaunu, tad naivi cerēt, ka nobraukums ir tāds kā saki, ja lej kvalitatīvu degvielu un birst sprauslas, tai mašīnai nobraukums ir 400-600 t.km

Agaga 26.jūlijs 2007 18:19
0 0 Atbildēt

Man ir viens sūknis, tu runā par citu motoru. Un manu noskrējienu nekomentē lūdzu ja nēsi redzējis manu mašīnu, labi edvin!

Edvin 30.jūlijs 2007 16:40
0 0 Atbildēt

Nu nezinu, kā tad jājāj mašīna, lai uz 200tkm 3 reiz sūkni nomainīt. Dagvielas filtru mainīt esi mēģinājis?

msh 20.augusts 2007 3:01
0 0 Atbildēt

Edvin vai tev ir probas ar galvu, jeb vai tu rakstus lasi pa diagonāli? Kāds sakars saļārai un filtriem ar to, kā mūsu TA zāģē dīzeļus? :D Cita lieta, ka agaga varēja iedomāties pēc pirmā sūkņa nobrukšanas, ka derētu gāzes pedālim vismaz uz TA uztaisīt lielāku atduri ;) Remontu ceņņiks jau droši vien ir pārsitis mana divdesmitgadīgā mucmobīļa remontu [par spīti tam, ka priekšā stāv šāļu un kloķenes maiņa] :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti