Lasītāju pieredze par saviem auto

Mercedes E 320 C 1995 Novērtējums: 8
Sveiki,

Tā nu sanāca, ka pēc 2 gadu E 220 C (124 virsbūves kupeja 2,2 L un 150 PS) lietošanas sagribējās tomēr izmēģināt analoģisku kupeju ar lielāko motoru. Tad nu sāku aktīvi meklēt C124 ar 3,2 L motoru. ( 124. virsbūves kupejas mainījās ap 93. gadu, kad 2,3 L motora vietā nāca 2,2 L un 3,0 24v motora vietā sāka ražot 3,2 L ar 24v + nāca citādāka optika un ekstru klāsts) Viens no dzinuļiem nepārprotami bija toreiz vēl plānotie neskaidrie kosmiskie nodokļi mašīnām ar virs 3L dzinēju. Tā kā darbs man ir saistīts ar biežiem apmeklējumiem Vācijā- īpašu problēmu papētīt piedāvājumus nebija. Īsi pirms brauciena uz Frankfurti manā redzeslokā nonāca 3 dažādas C124 kupejas ar 3,2 L motora tilpumu. Galvenie nosacījumi bija : 95. izlaiduma gads/pēc iespējas mazs un negrozīts noskrējiens/1 īpašnieks un Service Heft bez jebkādiem caurumiem jeb vienkārši – kopts eksemplārs.

Attiecīgajā nedēļas nogalē tika apskatīti visi 3 auto, no kuriem viens bija garlaicīgs, melna āda un ne īpaši bagātīgs aprīkojums, otram bija ļoti smuka tumši zila metālikas krāsa, taču melns drēbes salons, ļoti tūļīgs un neapķērīgs vācu resnulis, kura auto gan bija pat viens no Final Edition 96. gada sākuma, taču tam bija nenormāli netīrs un nekopts salons.
Trešais bija Freiburgas Mercedes Benz salonā izstādītais bildē apskatāmais modelis ar priekš Mercedes diezgan neraksturīgu krāsu- zaļā Pērle (269. krāsa- maina toni uz zilgano atkarībā no apgaismojuma) un bēšas ādas salonu un ekstru daudzumu, kas man lika pamatīgi aizdomāties. Arī pārdevējs izrādījās ļoti laipns un pretimnākošs, ātri atradām kopīgu valodu (abi esam MB klubos) –vienīgi, no sākuma viņš baidījās no manis kā no Austrumeiropas pārstāvja : D
Auto tolaik bija 124 T Km noskrējiens, 1 īpašnieks, kopts pēc Service Heft ierakstiem un zīmogiem tikai un vienīgi pie dīlera. Freiburgas dīleris deva līdzi pusgadu garantiju. Drošs paliek nedrošs, līdzi bija arī kolēģis no Vācijas nodaļas tehniskās daļas, ja nu ir kaut kas, ko es pats nepamanu, jo nu mehāniķis gluži neesmu : ). Pēc pamatīgākas izpētes un testa brauciena sapratu, ka garām nelaidīšu, arī kolēģis norādīja, ka jāņem- priekš 12 gadus veca auto labs stāvoklis. Pats pārdevējs, maita, arī vēl iesvieda āķi lūpā ar tekstu- šāda krāsa + aprīkojums starp C124 ir sastopama reti. Jāsaka gan, ka cena arī nebija Rumbulā pierastie 5-6 K eiro, bet kā jau zinoši cilvēki saka- nekas nav dārgāks par lētu Mercedes : )

Tā kā aizmugurē bija atrodamas 2 mazas buktītes nedaudz virs bufera, notika Austrumeiropas pārstāvim raksturīga veiksmīga un pieklājīga kaulēšanas, pēc kuras tad pirmdien no rīta varēju doties pakaļ savam jaunajam auto. Pārdevējs jau bija sarūpējis apdrošināšanu un tranzīta numurus, uzsauca bavāriešu pusdienas, iespieda vīna pudeli rokās un ceļš uz mājām varēja sākties. Patīkami izbaudīt, kā strādā perfekts klientu serviss.

Tātad auto tehniskie dati:

1995. izlaiduma gads, C 124 kupeja, 3,2 L 24v motors ar 220 PS (pēc grāmateles 0-100 km/h 8,6 sek), pilna masa 1980 Kg.

Ekstras:

Visi 4 el. logi (papildus pogas aizmugurē), el. jostas padevēji, el. un apsildāmi pašaptumšojošie spoguļi, el. lūka, el. aizskars aizmugurē, el. galvas balsti aizmugurē un priekšā, el. regulējami un apsildāmi sēdekļi gan šoferim gan pasažierim, kruīzkontrole, 5- pakāpju automātiskā kārba, ESP priekšgājējs ASR, kas neļauj izspolēt, kondicionieris, sporta piekare, no rūpnīcas tonēti logi, el. antena, CD autoradio un diskmainis, spogulītis ar apgaismojumu saulessargos pie priekšas stikla gan pasažierim, gan šoferim, pat apsildāma logu mazgāšanas sistēma. Vēl jāpiemin labi saglabājusies bēšā āda, smukas riekstukoka apdares izpildījums, ādas stūre, āra temp. rādītājs, rokas balsti priešā un aizmugurē, papildus kastīte mantām pa vidu, 2 Airbagi .... vēl šo to droši vien aizmirsu. : )

Latvijā pievienota arī signalizācija ar 2 joslu peidžeri, kas ļauj redzēt 1km rādiusā, kas notiek ar auto un immobilaizeri.

Pagājis ir nu jau pusgads, nobraukti 10 K km un pagaidām nekas neliecina par to, ka draudētu lieli remonti, līdz šim esmu nomainījis vienu stūres pirkstu kreisajā pusē (Ls 30) + pēc 17 collu AMG disku uzlikšanas regulējis savirzi (Ls 15 Dalanā) un nesen nomainīju eļļas motorā un kārbā + filtrus (kopā Ls 150). Tūlīt gatavošu ziemai, kur tiks izlabotas tās minētās buktītes.

Reālais patēriņš šim auto sastāda no 13-18 L 95. benzīna uz 100 km pilsētā(atkarībā kā brauc) un 8-10 L ārpus pilsētas. Gāzi šim nelikšu, jo uzskatu, ka tas vienkārši nav smuki, neatmaksājas un netaisos pārbaudīt, vai tiešām ir patiesība, ka gāze nekauj motoru. Jāsaka gan, ka ar šo motoru MB kļūst cik necik dinamisks, reizēm (īpaši no sākuma) pieķēru sevi pie fakta, ka braucu jau uz 75 km/h pilsētā- lai gan cenšos ievērot CSN un būt pieklājīgs.

Auto, lai arī vecs kā zeme- joprojām spēj piesaistīt cilvēku skatienus (kad smuki nomazgāts –bet grēks ir šamo nemazgāt) patīk arī tas, ka jams patīkami atšķiras no parasti redzamajām melnajām un sudrabotajām šāda veida kupejām .

Citādi pagaidām es ļoti apmierināts ar pirkumu un nu redzēsim, kā šis auto sevi parādīs nākotnē.



 
Ideots @ 10.augusts 2007 0:00
Visi komentāri
 
Gasjs 10.augusts 2007 14:13
0 0 Atbildēt

Skaista izvēle. Na ļubiteļa, bet vienalga pa skaisto.

es 10.augusts 2007 16:32
0 0 Atbildēt

Vienmeer atskatos uz shiim kupejaam! Ideaali un skaisti!

Trakaissuns 10.augusts 2007 18:39
0 0 Atbildēt

Perfect!:o)

gan jau te saradiisies gaudotaaji, kas staastiis, ka "aarpraac aarpraac, shitaads vecs luuznis, par to naudu tak sanaak jauns Logans vai otraa Mazda no salona";oDDD

Lai veicas!;o)

PS.vieniigais miinuss IMO, pateerinjsh prieksh 21.gadsimta nav nekaads mazais, bet visu jau laikam nevar gribeet...

Eksperts 11.augusts 2007 14:20
0 0 Atbildēt

Auto super smuks, bet mani interesē jautājums:
1. Vai šim auto jorojām nav stūres augstuma regulācijas
2.Cik pozīcijās regulējas priekšējie benķi?

Ideots 12.augusts 2007 21:44
0 0 Atbildēt

paldies par laba vēlējumiem :) Jā, iespējams, ka citi jaunie auto ir ergonomiskāki, lētāki un bla bla bla- taču-neko nevaru sev padarīt: man ļoti patīk šīs Mercedes kupejas.

Ekspertam...

1. stūres regulācija gan nav, bet neredzu pēc tās jēgu šajā modelī, pozīcija pie stūres sanāk tāpatās apmēram pusgulus :) Pagaidām neesmu pieķeris sevi pie domas, ka man būtu neērti vai ka kaut ko nepārredzētu utt.

2. el. Sēdekļi regulējas, uz priekšu un atpakaļ, atzveltne liecas uz priekšu un atpakaļ, pats dīvāns, uz kā sēž regulējas- uz augšu un uz leju, kā arī leņķī -respektīvi, kad grib beņķa pakaļgalu vai priekšgalu augtsāk. + regulējas arī galvas paliktņi.

Eksperts 13.augusts 2007 20:03
0 0 Atbildēt

Principā žēl ka 1995 gada auto nav stūres regulācijas, ap to laiku tā bija jau kādiem 90% auto.
Starp citu, esmu tagad sapratis ka tā ir vien ļoti forša ekstra(daudz noderīgāka par el.spoguļiem,el lūkām, el.antena .u.t.t).
ja brauc īsākus gabalus, stūres lifts nav īpaši vajadzīgs, bet garajos gabalos ir vienkārši lieliska lieta.
Ja atrod pareizu regulējumu augstumam, var braukt pat 6h pie stūres no vietas bez jebkāda noguruma rokās, locītajās un muguras auģsdaļa pie kakla. Nu arī ja sāk sāpēt-pārregulējam stūri savādāk un šīs noguruma pazīmes pazūd.
Nu ok droši vien šis nebūs tas auto ar ko tu brauksi ceļojumā, vai darba darīšanās no Liepājas uz Daugavpili tāpēc varbūt arī tas stūres lifts nav būtisks

Ideots 13.augusts 2007 20:44
0 0 Atbildēt

es tiešām neesmu pārliecināts...

Mercedes jau vienmēr ir bijis jauno tehnoloģiju ieviesējs autobūvē, tikai imho par to vienmēr ir bijis jāpiemaksā, tā kā pieļauju, ka kā atsevišķa extra tā stūres regulācija tomēr būs bijusi iespējama... es to noskaidrošu.

Bet ar šo auto ir braukts daudz tālāk kā Rīga Daugavpils (piem. Freiburga-Rostoka=950 Km) - noguruma īpaša nejutu. Mercedes beņķi ir tiešām ērti.

Eksperts 13.augusts 2007 22:38
0 0 Atbildēt

to ka šim MB benķi tiešām ir fantastiski ērti, zinu. ir braukts ar tādu, tiesa vēl 80-gadu modeli.
Tāpēc arī jautāju vai šim daudz jaunākajma modelim ir tas stūres lifts. Man ar manu 1,93m augumu tas tomēr ir svarīgi.
Pat aizmugurē ir super ērta sēdēšana neskatoties uz ļoti lielo šaurību kas valda aizmugurē.

Ideots 14.augusts 2007 17:25
0 0 Atbildēt

Ekspertam.

Stūres lifts šamiem pastāv kā ekstra
Elektriski regulējama.

Edijz 17.augusts 2007 1:14
0 0 Atbildēt

Eh, tīri vai siekala notecēja. :) Lai labi ripojas!

Mani joprojām no kupejas attur viens vienīgs apstāklis - pakaļējo durvu iztrūkums. Man patīk nomest žaketi uz pakaļējā beņķa, šad tad mašīnā ir vairāk par vienu pasažieri un locīt beņķus man vienreiz jau pieriebās. Bet varbūt šī nav tā mašīna, kur par tādiem kreņķiem jādomā.

Polarlacis 30.augusts 2007 2:07
0 0 Atbildēt

Pec bildem spriezot labi saglabajies pen$uks,bet atkal es ja ko tadu gribetu no Mersedesa pagatnes,es pamekletu kadu $i modelja Brabus,vai kartigu AMG versiju,tas protams ir manas domas.............Isteniba stiliga izvele tapat...............2vam tonam estetiska dzeldza ir vajadzigs tomer tas rokam parlasitais V8..................

Ideots 3.septembris 2007 15:41
0 0 Atbildēt

Polārlāci..... gluži tavas domas man ar bija, taču relitāte ir sāpīga..

AMG 3,4 L šī veida kupejas vai Brabus 3,6 L visā ne mazajā Vācijā (ejošas) ir uz roku pirstiem izskaitāmas...
pārējās ir tik nolaistas, ka žēl bij noskatīties....

un tā kā man šo vajadzēja braukšanai, ne restaurācijai, tad nu ķēros pie plaša patēriņa preces :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video