Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Vectra Caravan 1.8 1997 Novērtējums: 8
Tieši pirms gada noskatīju un iegādājos šo autiņu - 97. gada Vectra Caravan 1.8. Cena bija 3350Eiro - salīdzinoši tā bija maza un man jau bija nojauta, ka varētu būt jāiegulda zināma naudiņa remontos: ) Nobraukums bija ap 135 tk, protams, patiesais nobraukums drošvien ir lielāks. Auto bija no Vācijas un esmu pirmais tā īpašnieks. Vispār pirku autiņu kā 98. gada : ) Tā man visu laiku stāstīja pārdevējs, bet kad tiku pie papīriem, tur skaidri un gaiši bija rakstīts 97. gads, bet tirgotājs vienalga palika pie sava un mēģināja ieskaidrot, ka autiņš esot ražots 97. gada beigās un laists apgrozībā 98. gadā un Vācijā skaitījies kā 98. gada auto. nu kaut kā tā.. torbīd izlēmu, ka tam nav lielas nozīmes, jo biju jau sācis interesēties un kārtot līzingu. Mašīna mani apmierināja tīri vizuāli un arī izbraucot kādu gabalu likās ok, pats gan neesmu nekāds lietpratējs auto lietās. TA neizgāju ar pirmo reizi
*) jāpieregulē gaismas
*) balsta šarnīra maiņa, aizmugurējā stabilizatora stieņa vidus bukšu maiņa - Ls 70
*) Eļļas maiņa un vārstu blīvju maiņa - Ls 47
tika arī ielikta signalizācija pa Ls 100. sākumā nepievērsu īsti uzmanību uz benzīna patēriņu, auto gāja labi un ļoti klusi, patīk arī auto salons, ērti priekšējie krēsli (laikam skaitās velūra), var regulēt to, kā tas piekļaujas mugurkaulam, līdz ar to nevar sūdzēties, ka būtu neērti braukt, arī aizmugurē sēdošie ir apmierināti. iestājoties ziemai, vairāk sāku sekot līdzi benzīna patēriņam un tas izrādījās diezgan liels - pat 15l uz 100km. aizdzinu uz BOSCH diagnostiku (Ls 45), teica, ka esot beigts termostats un jāmaina droseļvārsts, bet nez kāpēc tomēr šie veica droseļvārsta apkopi (laikam, lai iekasētu naudiņu vairāk). termostats izmaksāja Ls 21, nomainīju arī gaisa filtru Ls 8.
pāris reizes ziemā piefiksēju, ka novietojot autiņu un ejot prom, pēc dažām minūtēm signalizācija sāka gaudot, nevarēju saprasts, kas par vainu. tad vienu dienu, nākot no darba, uz autiņu, to vairs nebij iespējams iedarbināt - servisā veica ģeneratora remontu, Ls 65 un autiņš vairs neniķojās.
tomēr viena problēma palika - degvielas patēriņš, citi teica, ka tas esot normāli, bet citi teica, ka tas esot makten daudz . vidēji - ap 11l, pilsētā ap 13 un ārpus - tā ap 9.. pirms pāris mēnešiem nomainīju priekšējos bremžu diskus un uzlikas un savedu kārtībā rokas bremzi - tas viss ap Ls 160 un jocīgi, bet likās, ka auto kļuva ekonomiskāks - pa šoseju ap 7l, bet pilsetā 9..10.. nu jau patēriņš atkal pieaudzis un bremzes drausmīgi sākušas čīkstēt, arī amortiņi aizmugurē čīkst uz nebēdu..
biju nesen uz TA, dabūju piecus "2", bet nu it kā nav nekas traks:
*) jāpieregulē tuvā gaisma
*) nedeg viens miglinieks
*) protektors pārāk nodilis riepām
*) jānostiprina āķis
*) stabilizatora atsaite

Kopumā ņemot ar auto esmu apmierināts, tas ir ērts, gana dinamisks, kluss, tajā ērti var pārgulēt divi cilvēki, ja noloka aizmugurējos sēdekļus, ziemā braucot uz kalnu, ir kur ielikt slēpes.
Pie mīnusiem gan varētu pieskaitīt degvielas patēriņu, jo biju cerējis uz ekonomiskāku variantu.
truberts @ 1.septembris 2007 0:00
Visi komentāri
 
Laiks 1.septembris 2007 20:15
0 0 Atbildēt

Aarpraats, man videeji 2.4l motors eed 10.5l/100km :) 50% pilseeta, 50% lielceljsh.

truberts 1.septembris 2007 20:16
0 0 Atbildēt

p.s. kaut kā nestrādā raksta labošana.. pirmais auto īpašnieks esmu Latvijā, nevis vispār:)
un vēl viena lieta, kas man liekas savāda - pēc idejas bākā vajadzētu varēt ieliet 60l, jo tā tur rakstīts, bet vairāk par 40l nekad neesmu varējis ieliet un, ielejot pilnu bāku, benzīna rādīja bultiņa nostājas uz 50l atzīmi :)

McJanis 1.septembris 2007 20:17
0 0 Atbildēt

Kamdēļ gan būtu jāguļ autiņā? :/

truberts 1.septembris 2007 20:25
0 0 Atbildēt

nu varianti var būt visādi, kamdēļ nākas pārlaist nakti autiņā - ja esi patālāk aizbraucis un negribi pa nakti braukt atpakaļ, nav līdzi telts, tuvumā nav viesnīcu, gadījies iedzert vai vēl kas cits..

Jānis 2.septembris 2007 22:20
0 0 Atbildēt

šrotu niopirki un tagad mociisies, nekas nav daargaaks par leetu opeli :)
Iisteniibaa arkaartiigi diivaini ka tiko no Vācijas autiņam ir tādas ritošās daļas problēmas, jo no ārzemēm autiņiem parasti nav ritošās daļas problēmu, man ir bjušas 8 mašīnas tiko no Vācijas beļģijas itālijas, francijas, un nevienai nekad nebija ritōšās daļas problēmu ejot TA aa veel viens Chrysler 300M 2 mēneši no Amerikas arii tam ritošā bija kārtībā, un vēl: mans Saab 9-5 3.0V6 pa šosi rij viidēji 8l/100KM taa ka domā par patēriņu, normāli būtu ne vairāk par 6l/100KM pa šosi un 10-11l/100Km pa pilsētu (ļoti atkarīgs no korķiem gāzēšanas utt.)

seatbelt 3.septembris 2007 7:31
0 0 Atbildēt

Jānis beidz dzīt, auto nav jauns un pa gadu ielikt remontā ap 150 nav nekas traks un ritošajai problēmas LV sākas, jo Vācijā ir labi ceļi un tur tās atsaites nekad nav normāli kustējušās +, ja tas auto ir bik pastāvējis..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti