Lasītāju pieredze par saviem auto

Skoda Fabia I 2003 Novērtējums: 8
Lietošanā, īpašumā un pie horizonta man ir 3 gab. 2003/2004. gada Škoda Fabia universāļi ar 1,4 litri benzīnnieku, 100Zs, 115Nm. Lielākais noskrējiens no eksemplāriem ir 80 000km. Visi auto komplektēti ar slikto ceļu paketi: paaugstināts klīrenss, uzlabots durvju blīvējums un dzinējam plastmasas panna. Ekstrjers – katram sava gaume, interjers – pamatīgi plastmasains, pagāja laiks kamēr pieradu, ergonomika ļoti laba, ātruma kaste slēdzas ļoti precīzi (sākumā gan dažu labu eksemplāru pat vairākas reizes dzinu uz Karlo Motors piedzīt „notis’). Sēdekļi no sākuma liekas neērti, bet drīz pierod. Neskatoties uz to ilgos gabalos tie nav nekāda „avene”. Tā kā auto taisīts uz Polo bāzes, tad ja priekšā sēž normāla garuma cilvēki tad aizmugurē vieta tikai diviem maziem bērniem (trijatā sēdēt aizmugurē vispār nav iespējams). Griesti augsti un priekšā pat gara auguma cilvēkiem ir ērti. Bagāžnieks universālim ir gana ietilpīgs, tikai kaitina augstais lievenis. Nedaudz pierodot pie elektriskā stūres pastiprinātāja, auto vadās lieliski un ir ļoti manevrēt spējīgs. Dzinējs ir standarta 1,4 16V 75Zs uzķīlētā versija, kura ļoti mīl augstus apgriezienus. Protams, uz šosejas dēļ mazā dzinēja dēļ „var apvainoties uz visu pasauli” un ja vēlas ko darīt lietas labā tad krietni vien „jāštepselējas” (blīves vaina).
Sastaptās problēmas:
* ABS – ja kaut viens rats trāpa uz kanalizācijas līkas vai kāda nelīdzenuma tad bremzes nospiest ir maksimāli grūti un fantastiski pagarinās bremzēšanas ceļš;
* vienam eksemplāram nestrādā brīdinošais skaņas signāls panelī – risinājums XXX Ls tā kā jādzīvo vien kā ir;
* vienam eksemplāram jau praktiski no paša sākuma gaudo kondiškas sūknis (Karlo Motors saka, ka neko nedzirdot);
* priekšējās stabilizatoru atsaites noklājas pie 30-40t km;
* dzinējs pēc 40t km sāk rīt eļļu (tilpums 3l) un citreiz ir jau sauss pēc 3t km;
* aizmugures slotiņa ir „unikāla” un slikti tīra stiklu.

Uzskatu, ka par to naudu tas ir normāls auto.
Pats Karlo Motors serviss ir diezgan atsaucīgs. Detaļas ne dārgas ne lētas.
Kredoks @ 25.oktobris 2007 0:00
Visi komentāri
 
Jānis 25.oktobris 2007 19:23
0 0 Atbildēt

nu atvaibno ja dzineejs jau saak riit eļļu tad tas nu galiigi nav normaali peedeejais meesls. Kas buus veel peec 100K KM esi padomaajis?

Kaspars 25.oktobris 2007 19:31
0 0 Atbildēt

nu jā, lētais ABS- focus tieši tā pat, trāpa uz sliedēm, vāka, vai smiltīs- varētu teikt, ka vispār paliec bez bremzēm :)))

nazis 25.oktobris 2007 23:25
0 0 Atbildēt

Es jau sen esmu teicis ka tie WW motori nekam neder!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti