Lasītāju pieredze par saviem auto

Renault 19 1992 Novērtējums: 7
Iegādājos auto pirms 2 gadi.
Auto: Renault 19 SE chamade sērija.
Motors: 1.8 16v
Gads: 1992.
Nobraukums bija 126000 km, tagad 168000 km.

Ja būtu zinājis, ka ar viņu ir tādas klapatas, nemaz nebūtu pircis : ).

+
Uzrāviens ir labs priekš tāda veca vāģīša. ~150Zs Ar gadiem gan jau ka krities.
Ādas salons, ērti sēdekļi utt.
Laba vadāmība, ja attiecīgi labas riepas un mašīna tiek turēta tehniskā kārtībā.
Dzinējs kā odziņa - nav bijuši neviena tehniska iejaukšanās manā pārraudzībā, cik zinu šai sērijai to gatavoja Volvo rūpnīcā.

-
Rezeves daļas dārgas un grūti pieejamas.
Jūtīgas vietas ir aizmugurējās arkas (kuras norusē pa centimetru mēnesī ziemas sezonā, pats jau arī nedaudz ielaidu). Pēc katras ziemas ir jāved reāli pie krāsotāja.
Pateicoties haubes dzesēšanas lūkai lietus laikā svečcaurumos satek ūdens. Risinājumu vel neesmu atradis, kā to novērst.
Ik pa brīdi ir jālabo ritošais un stūres iekārta (gultņi, pirksti, bukses utt. )

Ja ņem kopumā tad nopērkot auto par 800 Ls, divu gadu laikā nāksies ielikt remontos auto cena*2=~1500Ls.

Ar iepriekšējo auto Audi 80 GT 1986 gada bija mazāk problēmas un remonti.
Bet kopā skatot, izlietotā nauda un prieks braucot 7/10.






blindpilot @ 16.novembris 2007 0:00
Visi komentāri
 
MD 16.novembris 2007 12:30
0 0 Atbildēt

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/9265.html

138 hp

un chamade laikam nozīmēja, ka jamais ražots Turcijā.

TDI 16.novembris 2007 13:36
0 0 Atbildēt

Lai arii cik savaadi nebuut- chamade ir spranjchu , europe ir turku sborka . Tas taa, laikam lai praatu sajaatu :)

Kaspars 16.novembris 2007 15:55
0 0 Atbildēt

Cik esmu dzirdejis, tad sitiem reniem ir baigi daudz visadu elektronikas gluku, piem iebraucot dzilaka pelke var ari palikt :)) tavam eksemplaram ta nebija? :)

seatbelt 16.novembris 2007 19:23
0 0 Atbildēt

sūds tas renō-gavnō :)

xzibit 16.novembris 2007 19:36
0 0 Atbildēt

pirmo reizi dzirdu ka 19 reno ir ādas salons

nazis 16.novembris 2007 20:05
0 0 Atbildēt

Patiesībā tā ir bijusī DAF rūpnīca, kur kādreiz lasīja kopā 340, 360, 440, 460, S un V 40 Volvo, kā arī Mitsu. CARISMA, kuri mūsu sabiedrībā netiek uzskatīti par auto!
DAF bankrotēja pateicoties bezpakāpju ātrumkārbai (uz siksnām), tik, nez kāpēc, daudzi tagad tādas pašas sāk ražot!

blindpilot 20.novembris 2007 9:31
0 0 Atbildēt

To Kaspars: Ar elektroniku vel nav gadijies mocīties, vienīgais kas ir totāli beigts ir ABS sensori, izbrauc pa granti un visi vadi nosisti un centrālā atslēga.

Un tik tiešām ir ādas salons, man servisos visi skatās ar lielām acīm, kur tādu spoku esmu izracis :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti