Lasītāju pieredze par saviem auto

Saab 9-5 BioPower 2007 Novērtējums: 7
Šis raksts vairāk kā informatīvs, nevis tehnisks. Uzskatu, ka tīri tehnisku nemaz jauniem automobiļiem nemaz nevar uzrakstīt, nav jau jēgas pārkopēt ražotāja tehnisko informāciju! Kā otra lieta, gribu pievērst uzmanību tiem daudzajiem autoriem, kuri te pēdējā laikā ir saradušies, kā vajadzētu izskatīties auto aprakstam, jeb plānam!
1)par ko ir runa, kāds aprīkojums
2)automašīnas „rozīnīte”
3)dinamika, vadāmība
4)komforts, sevī ietver trokšņus, sēdēšanu, ergonomiku
5)noslēgumā vajadzētu īsu rezumē, kas patīk un kas tomēr nē
6)reāli paskaidro, kāpēc ir 10 balles, jo nav normāli, ka visi auto ir uz 10!

Tātad, bija tāda iespēja pabraukt vienu dienu ar ļoti maz lietotu, faktiski jaunu, Saab 9-5 BioPower, jeb autiņš, kurā lej E85. 2.0 motors ar diezgan pieklājīgu jaudu- 185zs, pie nosacījuma, ja ir biodegviela. Aprīkojums Vector, ar automātisko kārbu. Principā, varētu vēl būt pilnīgs ādas salons un laikam arī viss pārējais ir iekšā. Neesmu es ļoti prasīgs pret aprīkojumu.
Pats galvenais, kas mani interesēja un es domāju, arī Jūs varētu interesēt, ir: kā tad ir, ja bākā ir tas E85. Uzreiz varu pateikt, ka atšķirības nav nekādas, es neesmu braucis, ja šajā auto ir cita degviela, bet salīdzinoši ar citiem autiņiem, tad to pilnīgi nejūt. Auto ir dinamisks, bet nevarētu teikt, ka lido. Īpaši to var just paātrinoties no 0. Kārba tāda gausa sākumā, pēc tam aiziet, principā, es visu laiku braucu S režīmā, lai kaut cik varētu iekļauties satiksmē pēc sava auto, kuram ir mehāniskā kārba. Nekāda dižā paātrinājuma nav arī gaitā, no 50-90km/h nu tā, tam auto ir 185 zirgi, bet nu nejūt, ka tik būtu, arī tehniskie rādītāji tādi pašvaki, varētu jau ko labāku. Nu labi, var jau teikt, ka tas tak biznesa klases autiņš un tur tas nav tik būtiski, bet kāpēc tad motoru tik ļoti dzird salonā? To turbīnas rūkoņu visu laiku dzird un tas vairs nav smieklīgi, tas varētu patikt tīņiem: „redz kā rūc”, bet mani tas nedaudz tracina, tad uzreiz Subaru Impreza un ar to arī rēķinies, ka būs „brumbrum”, bet te?! Tā jau, protams, auto skrien labi, stūrējas labi un arī bremzē labi, nekādu īpašu pretenziju nav.
Nākama sāpīgā lieta ir salona trokšņi uz bruģa, sliedēm un citiem nelīdzenumiem. Kaut kas tomēr čirkst un krakšķ, gan aizmugurējos jumta balstos, gan drošības jostu vietās, gan arī durvīs. Piekari tā kā nedzird un trokšņus bagāžniekā arī nē (man bija sedans). Bet nu motoru dzird, bet to jau es pieminēju. Beņķi- normāli, garus posmus nenobraucu, tāpēc arī nevaru pateikt, kā justos pēc d- pils brauciena, bet liekas, ka vienā virzienā bez stop būtu ok, bet ilgāk gan ne. Vieta aizmugurē- šeit uzslava, daudz vietas un ļoti ērti krēsli, kad iekāpj, pat ārā negribas līst! Priekšējā panelī viss ir parocīgi, īpašu uzmanību nekas neprasa, lai gan sākumā šausmīgi nepatika man tās daudzās apaļās podziņas un briesmīgi zaļā fona gaisma, kas piedod tādu lētumu, bet nu, „zaļai” automašīnai tas varētu būt piedodami!
Runājot par cenu un kopējiem iespaidiem- par 35 000 EUR, iespējams, var nopirkt arī labāk aprīkotu auto un varbūt arī klusāku un komfortablāku, man ļoti patīk komforts un no sportiskā viedokļa man vajag vien manuālo pārnesumkārbu un pienācīgu jaudu, jo tad es tomēr kontrolēju to mašīnu, nevis kaut kāds dators! Pagaidām arī tas E85 tāpat tikai Rīgā vienā pistolē dabūjams, arī no pašvaldības nekādu atvieglojumu kā tas ir Skandināvijā, piemēram! Kā dienesta auto ir labs, bet priekš sevis es labāk ņemtu mazlietotu Mercedes E320, lai arī lietots, tas tomēr piedāvā augstāku komfortu, labāku dinamiku un atkalpārdošanas vērtība arī labāk sagalabājas!

Vērtējums- 7, jo būsim reāli, 8-9 var iedot ļoti labām mašīnām, mašīnām, kuras savā segmentā ar kaut ko īpašu izceļas. Piemēram: Citroen C6- ļoti augsts komforts(hydromatic piekare kā E- klasei), nevainojams dizains, nemaksā tik dārgi kā E- klase! Ford Focus ST- par to naudu, lielisks spridzeklītis jauniešiem. MiniCooper S- lielisks auto, individuāls dizains un lieliska „tehnika”. Šie jau ir tikai piemēri, kuri tā „uz ātro” iešāvās prātā. 10 vispār, varbūt tikai Lexus LS460h, kurš ir tehnoloģiju avangards. Bet šeit visiem pēc kārtas sviež tos 10niekus : D

Un piebilde komentētājiem- vajadzētu arī iemācīties cienīt vienam otru, nevis tikai bļaut, ka tas ir slikts, šitas ir slikts un tas arī ir slikts, galā sanāk, ka visi slikti, bet kas tad ir labs? Es saprotu, ir labākas un ir arī sliktākas mašīnas, bet visu nosaka cena, mērķauditorija, no tā izrietošais mārketings un citi faktori, kuri iespaido auto ražošanu. Nevar teikt, ka nekad, bet pagaidām ir tā, ka VW nav BMW konkurents un tādus salīdzināt nav gluži korekti, tāpat kā Opel vēl ar vien ir sarūsējusi bundža! Vai varu minēt- Citroen C6 ir grabulis! Es nezinu, kas Jums tur pagalmos par xantiām un xm’iem stāv, bet C6 novērtēs tie, kam komforts ir galvenā prasība pret auto, dizains, 5. sērijas BMW pagaidām nav tāda komforta, tam ir jaudīgi motori, sportiska piekare un RWD, bet tas vairs nav tik mierīgs pa Latvijas nelīdzenumiem! Nu, tā teikt: „Ja nezinat, tad labāk paklusējat!”
 
autoexperts @ 18.decembris 2007 0:00
Visi komentāri
 
Eksperts 18.decembris 2007 2:47
0 0 Atbildēt

"es labāk ņemtu mazlietotu Mercedes E320, lai arī lietots, tas tomēr piedāvā augstāku komfortu, labāku dinamiku un atkalpārdošanas vērtība arī labāk sagalabājas!"
Nedaudz smiekli nāk lasot atziņas ka labāk ņemt mazlietotu bet greznāku auto, turklāt tam vērtība izlgāk saglabājas!!!!
Patiesībā ir otrādāk-jo dārgāks auto, jo straujāk tam krītas vērtība.
Vērtības kritums visiem auto pie vienāda nonraukuma, ir izsakāms vairāk vai mazāk vienādos procentos.
Un visvairāk krīt vērtība tieši augstākas klases auto.
Piem. Pirms gada vēl (laikam) tirgoja Volvo S70, kas ar normālu aprīkojuma maksāja 35tk euto, tai pat laikā Skoda Octavia ar normālu aprīkojumu jauna maksā 15 tk euro.
Un ja atveram ss.lv ,tad redzams ka 10 gadīgi S70 un Octavia maksā apmēram vienādi -5tk euro.
20 gadu vecumā gandrīz visi auto,neatkarīgi no to sākumcenas, maksā 300-600Ls, un nav starpības vai tas būs E320, vai opel astra.
Ar šādiem apgalvojumiem var censties "melot" sev, bet ne citiem.

DR 18.decembris 2007 9:00
0 0 Atbildēt

Ekspertam, Tu tak esi Tukšu salmu kūlējs ;)

patver mobile.de un paskaties, cik maksā E320, kuriem ir kādi 12 gadi ;)


tikai apsēdies :D

autoexperts 18.decembris 2007 11:26
0 0 Atbildēt

Zini, Volvo S70 vairs neražo! Octavia pa 15 000 EUR arī nenopirksi un pēc 10 gadiem arī aina ir tāda- E320 maksā 6500-1000 EUR, a Saab 9-5 vairs tikai līdz 4500-5000 EUR! gandrīz 2x dārgāks tas mersis! Mazlietotam Mersim pirmais cenas kritums jau bija- jauns tāds maksā 50-60 000 EUR, pēc tam kādu laiku tā cena turas, a šādam Saabam momentā nokrīt uz 25 un vēl tā, ka faktiski pec mēneša brauc jau nevis ar 35 000 EUR vērtu mašīnu, bet gan 25 000! Neviens jau tik strikti nerēķina to cenu pēc mēneša, bet pamēģini kādam pārdot savu mēnesi lietoto auto pa jaunas cenu?! Vai pat nolaižot nedaudz, tāpat pirks jaunu! Nu un runājot par to mazlietotu vai jaunu, vismaz pagaidām ir tā, ka es viennozīmīgi izvēlos mazlietotu, bet ļoti mazlietotu, 1-2 gadi, lielā cena nokritusies un pēc 2 gadi tā mašīna maksā uz pusi mazāk kā bija salonā, reāli remontos tik nauda neaizies, pat ja tur ir kārbas vai motora defekts! A tas servisos pavadītais laiks arī ir nosacīts- pats laiku braukāju ar jaunu auto tepat no Latvijas salona, tāpat bija problēmas un jābraukā uz servisu, piedevām mīnusi: 1)garantijas remonti ir jāpierāda, viņi nelabprāt uzklausa un dara; 2)kad pierādīts tas defekts, gaidi, kad atvedīs detaļu, ja nav uz vietas un ar to viņi nemaz nesteidzas; 3)attieksme pret garantijas klientiem nav tāda kā pret pārējiem, jeb tiem, kuri maksā naudu par pilnu servisu; 4)vismaz tad nebija iespējas izvēlēties servisu, tikai pie dīlera, kas arī ļoti apgrūtina! Mazlietotai ir rīcības brīvība.

Eksperts 18.decembris 2007 13:08
0 0 Atbildēt

97/98.gada raž. E320 maksā vidēji 7tk euro, tādu pašu gadu 9-5 maksā vidēji 5,5 tk eiro.
Pat ja tu pērc mazlietotu E320 vai mazlietotu 9-5, cena noteiktā laikā posmā vairāk nokritīsies E320.
Samierinies, tas ir fakts.
Ja tevi tik ļori rūp vērtības saglabāšanas, tad meklē ss.lv un pēc 1987.gada cigāru ar jaunu TA. Ar to auto var droši braukt 2-3 gadus, iziet TA un pēc tam atkal pārdod pa 500Ls.

Janis 18.decembris 2007 14:57
0 0 Atbildēt

Jaa izskataas ka ja es savu 98.g grifinu samainiitu pret jaunu sitadu saabu kurs maksaa 35K EUR tad laikam neko buutisku es nebuutu ieguvis jo manam 3.0 vismaz uzraaviens ir zveeraa salonaa ar nekaadu trokšņu nav pat braucot pa bruģi a te jaunai mašīnai jau kaut kas grab :-D, faktiski dizainaa arii jaunajam saabam nekaa revolucionaari jauna nav saliidzinot kaut vai ar 98.g saabu nu tads feislifts vien ir

autoexperts 18.decembris 2007 21:35
0 0 Atbildēt

Eksperts- es nerunāju par mazlietota iegādi, bet par JAUNA! Par JAUNA cenu var nopirkt pat ļoti labu E320, gadu vecu un ar mazu nobraukumu Avangarde izpildījumā! Mazlietots Saab nemaksā 35000EUR, so- tev nav argumentu!

Jāni- nevajag tikai stāstīt, ka nekas negrab! Es esmu ļoti prasīgs lietotājs un dzirdu visu! Man nepatīk čirkstoņas utt, ja čirkstoņas neņem vērā, tad, protams, salons ir kluss! Protams, nekas revolucionārs šajā autiņā nav, bet nevajag teikt, ka Tavs ir klusāks, jo neviens auto pēc laika lietošanas, īpaši jau 10gadiem, nav kluss kā kapā! Esi reālas un nedzīvo vien mākoņos!

Agaga 18.decembris 2007 23:09
0 0 Atbildēt

Autoexpert! Tu te visus gribi nolikt savās vietās, tas ir labi , pat cēli. Bet kas ir galvenais tavam Saabam to tu arī neesi sapratis- tas ir BioPower, tak varēji kaut ar teikumu pieminēt patēriņu šitam brīnumam! Dont you think so?

autoexperts 18.decembris 2007 23:28
0 0 Atbildēt

Agaga- sorry, to tiešām vakar ātrumā piemirsu, jo principā es tam patēriņam nekad neesmu pievērsis uzmanību :) bet nu citiem tas ir svarīgi, tāpēc arī uzrakstīšu!

Tātad tas BioPower uz 100km pa pilētu patērē 13l savas suslas E85. Naudas izteiksmē tas ir 8lati! Šāds pats benzīnnieks litros patērēs kādu 1-2 mazāk, bet toties tā susla ir krietni dārgāka: 0.55Ls pret 0.69. Susla lētāka, bet pats auto aptuvenoi 1500EUR dārgāks, tā ka pagaidām, ja nav nopietnu atvieglojumu no pašvaldības puses, tad galīgi neatmaksājas šāds auto, tikai kā stila pēc- man ir "zaļš" auto!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti