Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Santana 1985 Novērtējums: 7
masina tikai iegaadata jau sen atpakal, pac neesu pircis bet pirka mans tevs, varet teikt ka masina jau iet paaudzes, jo vinjam tagad jau ir cita : )bet gads bija kac 1998. g! pasam tagad 19 gadu un jau kaa otro gadu braucu ar so masinu. masinai ir 1.8l motors.
plusi-
. erts, ietilpigs salons, bagaznieks arii plass- esmu vedis skapjus, un veel daudz dazadas lietas, kas citiem masinas negaja man gaja ieksaa bez problemam : )sofera vietaa arii daudz vietas, aizmuguree it kaa nava ipasi, bet kad ar draugiem, (kuri garuma zinjaa nav nekadi mazie, apmeram190cm) kur braucam tie nekad nesudzas jo sedeklji aizmuguree ir sausmigi mixti un dzilji!
. 1.8l motoram ar ne vainas, salidzinosi ekonomisks, pasam ka stradajosam studentam, varu atlauties braukt ar so masinu. kad braucu viens pac masina iet diezgan dinamiski
. detalas letas un var dabut jebkur, srotes ir pilnas ar tadam!un arii detalajs iet lidzigas kaa audjikiem.
. personigi man masinas dizains lotji iet pie sirds, tadas masinas ir retums nevar isti redzet uz ielas. daudzi pazistamie santanu ir sajaukusi ar audi 80. pac domaju ka masinu atstasu, un kaut kad nakotne ir doma kartigi sataisit, proti ielikt jaudigaku motoru, un izdarit ieksejus parveidojumus, arejo tuningu gan netaisitu jo sitaadam masinam, nepiestav arejais.
. ieliku norm audio sistemu nekadu trakuo, bet vnk norm pioneer.
. caurgajiens sai masinai arii ir pietiekami labs esmu braucis pa meziem un visur kur, (patiik piedzivojumi : ))) ) , un tpfu tpfu nekad problemu, lab vienreiz izputejs atkrita, bet nu to nenjemu un turpinaju talak celju : ))).

MINUSI-
. masina biezi jataisa, sausmigi biezi tad tas atsakas stradat tad tas, pilnigi nesaprotu..... (mainijis esmu nejegaa daudz ko, un turpina pliist, bet nu man vina patik un ko tur padarit.... : D
. salons diezgan paskals, bet nu sajaa vasaraa pavandijos pa srotem un saliku tadus klusinamos materjalus, motoram ar iekssaa saliku(zem parsega) klusak jau bisk palika, bet saka taa.
. masinai gaita diezgan svarstiga, citreiz bails paliek. kad brauc lielakos atrumos tad ir ka ir. atrakais ko esmu braucis ar so ir 160km/h


masina taa kaa masina man vinja patik, ja tik butu izturigaka bet ko var gribet, GADS JAU ARII AIZVESTURISKS , ceru nakotnee sataisit, gribetos ielitk kadu no jaudigajiem 2,8 l v6 quatro audi dzinejiem : )) bet nu nez ka butu.... dargs priex : ( gribetos so masinu sataisit vairak ka antikvariatu, jo tadas ir rretums, un padarit jaudigu lai citreiz kadu jaunu masinu VARET PAKJERT UZ IZBRINU ...... : ) . bet nu tuvakaja laika vajdzet nopirktkadu toyotu, jo letaa izturiga un ekonimska : )
mar4ukans @ 13.janvāris 2008 0:00
Visi komentāri
 
mar4ukans 13.janvāris 2008 11:35
0 0 Atbildēt

aizmirsu pateikt veel ka,masina ir lotji laba kaa PIRMAA masina,jo taa ir vnk,ja kas notiek tad pac var izdarit,man jau ir bijis pa so laiku daudz reizes ka pasam jakjeras versim pie ragiem :D

Eksperts 13.janvāris 2008 17:34
0 0 Atbildēt

Tā kā šis auto būtībā ir passata sedana versija, izteikšu savas domas.
1.Salons ir plašs bet vai ērts??? Plašums nav ekvivalents ērtumam. Ja pārsežas no citiem 80-gadu vidus un 2 puses auto uz šādu, liekas ka braukšana ar tādu ir smags darbs. Un kāds tur brīnums, auto ir arhaisks, jo būtībā ir gandrīz tas pats 1975.gada audi 100(C2 paaudze).
2.1,8 motors tiešām varētu iet lieliski, ja jau 1,6 benzīnnieks iet ļoti pat labi. Un kāds tur brīnums, ja pat neskatoties uz auto lielo izmēru, pašmasa pēc mūsdienu standartiem ir smieklīgi maza , šim man liekas kaut kur bišķīņ zem 1 t, kas ir mazāk nekā vismazākam Getz.
3.nu dizains tāds,.. nu kā ar cirvi tēsts. Dizainiski daudz vairāk ir izdevies šī auto "brālis" audi 100 C2, īpaši ASV versija ar dubultajiem priekšas lukturiem.
4.caurgājiens ir vairāk atkarīgs no klīrensa, kas šim auto ir ok, un no auto riepu platuma, kas šim auto ir ļoti mazs, man liekas 165 varētu būt stanndartā. Uzliec "stilīgus" 200+mm ripuļus un pirmajos dubļos paliksi :)
5.Daudz plīst??? Tas tāpēc ka detaļas lētas :) Nevar būt lēti un labi, nekad. Ieliec kvalitatīvās detaļas un neplīsīs.
6.Mašīnas gaita svārstīga, jo tā ir projektēta uz komfortablāku gaitu pa sliktiem ceļiem (auto projektēts 70.gadu pirmajā pusē),nevis ātru braukšanu pa bāni. Auto ir pilnīogs pretstats lielai daļai mūsdienu vācu auto, kas ir cieti, toties labi turas uz lieliem ātrumiem.

msh 15.janvāris 2008 3:17
0 0 Atbildēt

Eksperts tu esi baigais eksperts :D Tas, ka šito autiņu būtu korektāk salīdzināt ar A80 B2 fwd, tev prātā neienāca ;)
mar4ukans ko tad tu tādu esi mainījis?Un kas tas par fufeli ar klusināmajiem materiāliem? Bojātās salona plastmasas detaļas jāsalabo vai jāaizstāj ar normālākām, varbūt apakšā vēl kādu klusināmo materiālu. Par to B4/C4 2.8 V6 labāk nesapņo, nav vērts. Krutākie B2 passāti bija Passat GT, kas reāli bija B2 Audi 90 typ85 ar slaveno 2.2 KV motoriņu un kvatru, tikai passāta virsbūve, parasti universālis. Bet tev tur noteikti ir bezpiedziņa, tur labāk un vienkāršāk iemest B4 competition motoriņu un bezpiedziņas kārbu. Man pašam ir nu jau 21 gada vecumu sasniegusi muca ;) Atšķirībā no tevis, es īpaši daudz neremontēju bet uzlaboju :D Piemēram - 1.8 karburatormotora maiņa pret 2.0E [tāds pasāciens te briest] par remontu gluži nevarētu saukt :)

mar4ukans 15.janvāris 2008 8:57
0 0 Atbildēt

tie klusinamie materjiali ir tada kaa vate,nues vinu sabazu zem sedekliem un masinu paklajieem.
msh- cik apmeram izmaksaa motora parliksana?
mainijs esmu sajugu,buxes,rokjeni,nepartraukti kaut kas cakarejas ar elektribu,ar apgriezieniem arii
,butiba es jau arii uzlaboju,esmu pielicis migliniekus,samanijis daudz detalju salonaa,parkrasojis arejos plastmasa uzlikas,gribetos parkrasot visu masinu,bet nez kur butu leti un labi ?!? varbut kac zina kur to varet izdarit?!?!?

autoexperts 15.janvāris 2008 18:03
0 0 Atbildēt

autor-
motora pārilkšana izmaksā tik, cik darbs vairāk šādam autiņam. ja ir interese, sameklē kaut kur normālu donoru, nav slikts variants no policijas stāvvietām konficētie spēkrati, tur pa ļoti lētu naudu ejošu mašīnu, nevis šrotu. Ja pašam ir garāža ar visām iespējam (vinča, pacēlāji vai bedre) visi vajadzīgie instrumenti (neuzskaitīšu, ko tik tur nevar ievajadzēties), šādā gadījumā pārlikšana nav neaks dārgs, tikai paša laiks un donors. vislielākā problēma, ar ko es saskāros pārliekot motoru, boja kronšteinu pārlikšana tā, lai motora "izejas" būtu piemērojamas konkrētajai kuzavai. prosta ielikšana ir viens, bet pēc tam vēl ir nežēlīgs konfigurēšanas darbs, lai auto normāli strādātu, beigu beigās man aizgāja visa vasara ar to autiņu, līdz tas vispār bija normāli braucams, bet neteikšu, ka es otreiz gribētu ar ko tādu krāmēties :)))

mar4ukans 15.janvāris 2008 20:25
0 0 Atbildēt

nu skaidrs.pac jau to nedarisu,iespejams labak to izdarit ir kadam citam ;)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti