Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi Colt 1.3 MT 2007 Novērtējums: 6
Nedaudz pārsteidz iepriekšējie komentāri par lielo ekonomiju. Nopirku jaunu Colt un nedaudz biju vīlies.
Patiesībā pa pilsetu paterins ir 8-10litri, bet uz sosejas nobraucot 100km ar ātrumu 90km/h videjais paterins ir ap 7.5L uz 100km. Tas faktisi atbilst videjas klases automašīnas degvielas paterinam!
SkandiAuto servisa apgalvoja, ka taa tas varetu but.
Savukart oficiālajā mājas lapā noraditais paterins (Pilsētā (l/100 km) 7.4 Ārpus pilsētas (l/100 km) 4.8) ne tuvu neatbilst faktiskajam.
Tā ka pirms Colt pirksanas nelieciet lielas ceribas, ka uz šosejas šī mašīna būs ļoti ekonomiska.
Turklāt ātrumkārba šai mašīnai arī neslādzas ļoti viegli (ķeras). - Servisā (Skandi auto) teica ka tas esot OK.
 
juri @ 19.janvāris 2008 0:00
Visi komentāri
 
azatb 20.janvāris 2008 0:19
0 0 Atbildēt

reali vari merit paterinu nobraucot ap 10t km.... jo tikai tad motors bus piebraukts....Bet sakuma paterins adekvats....4.8 arpus pilsetas bus ja brauksi ap 100km..nevienu neapdzenot un nelietojot konicioneri. Bet nesteidzies ar secinajumiem...piebrauc auto un nomaini pirmo ellu...gan jau bus OK!

autoexperts 20.janvāris 2008 0:30
0 0 Atbildēt

Nu patēriņš ir tieši tāds kā brauc, tas pa pilsētu 8-10 gan vairāk atbilstu 1.6 motoram, ar tādu 1.3 gan neesmu braucis, bet nu nedaudz mazākam vajadzētu būt. pēc kādiem 10-15 tūkstošiem tiešām vajadzētu nokristies, jo tik kaut kā nevajadzētu ēst :) un arī ātrumkārba, pilnīgi jaunam autiņam ir normāli, ka stingra! pēc tam redzēsi, ka brīva paliek un jā, to vislabāk ir pamanīt, kad pārsēdies vecā autiņā, pabaruc dienu divas un tad atpakaļ liksies, ka viss ir OK! ;D

eddy_rs 21.janvāris 2008 7:44
0 0 Atbildēt

Nu man ir tieši tāds pats COLT. Par patēriņu varu teikt, ka pilsētā tērē no 7-8 litri (lielajos korķos sanāk visi 9), uz sošejas no 5,5 līdz 6,5 ,ja nebrauc vairāk par 100km/h. Tā, ka ir nedaudz mazāk. Kamēr vāģis nav uzsilis arī man kārba slēdzas draņķīgi - sevišķi otrais robs. Pagaidām nobraukti 14000km un citu problēmu nav bijis. Un vēl - krāsojums autiņam ļoti viegli skrāpējas, jābūt sevišķi uzmanīgam braucot gar zariem un pa granteni.

nazis 21.janvāris 2008 9:46
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu, ka pēc 10-15 000km degvielas patēriņš nedaudz (0,5-1 l) samazināsies, bet fakts kā tāds, ka "eko"
pieprasa vairāk degvielas nekā agrāk ražotie, kam prasības nebija tik striktas. Otrs fakts ir tāds, ka pats esi vainīgs - mazāk spied uz gāzes pedāļa un biežāk pārslēdzies. Par mani arī daudzi ņirdz, ka uz slidīga, piesniguša ceļa mans auto tērē mazāk, nekā uz sausa asfalta!

Eksperts 21.janvāris 2008 16:43
0 0 Atbildēt

jā, kaut kas īsti ar to šosejas patēriņu nav tā kā vajag.
Varbūt problēma ir tajā ka jau pie normāla šosejas ātruma (90km/h) šim 1,3 motoram ir ļoti lieli apgriezieni un apdzenot tie vispār kļūst milzīgi.Bet es domāju tā nav galvenā problēma.
Otra iespējamā problēma- braukšanas stils. Daudzi uz ;osejām brauc tā - ka tikai bremzē un gāzē, cita braukšanas režīma nav, īpaši novērojams tiem kas iesēžas astē kādai fūrei- ik pa pa brīdim mirgo bremžu uguņi... Par kādu ekonomiju tad var būt runa.

nazis 22.janvāris 2008 11:10
0 0 Atbildēt

Vēl pastāv tāda lieta, kā airodinamika! Tas, ka gaisa pretestība ir maza, tas ir fakts - pat, jaunajiem auto, reti kuram ir piespiedošā efekta, kas lielā ātrumā atvieglo vadāmību. Bet, ko teikt par bremzējošo efektu, ko rada gaisa virpulis aiz auto? Cik stipri ir aizlipuši nummuri aizmugurē?
Patiesībā, gaisa plūsmas novadīšanai ir ne mazāka nozīme, kā šķelšanai!
Tagad, uz ielām, baigi labi var redzēt dizaineru un airodinamiķu pielaistos trūkumus modeļu izveidē - jo netīrākas atsevišķas auto detaļas, jo sliktāka dinamika!

Modža 22.janvāris 2008 21:15
0 0 Atbildēt

nožēlojamās japāņu un korejiešu neekonomiskās un necinkotās mašīnas

nazis 23.janvāris 2008 9:49
0 0 Atbildēt

Modžam.
Tavs teiktais vēl jo vairāk attiecas uz vācu mašīnām, kuras arī vairs necinko, bet galvanizē, turlkāt - slikti, un to piekarēm, kuras jau desmit gadus ir vārgākas par tām pašām japāņu un korejiešu!

Modža 23.janvāris 2008 22:09
0 0 Atbildēt

par to galvanizēšanu vēl varam pastrīdēties.
bet tāds korejietis vai japānis vispār neko neapstrādā

nazis 24.janvāris 2008 10:34
0 0 Atbildēt

Tā gluži nav! Apstrādā tā pat galvanizējot, bet necinko un necinkoja tikai dēļ tā, ka Japānā cinku izmantot metāla apstrādē aizliegts ar likumu!

Modzha 24.janvāris 2008 17:54
0 0 Atbildēt

Nu tad napig visas tās japāņu un ķīniešu 1.3 mašīnas, kuras rūsē ka skan.

nazis 25.janvāris 2008 11:18
0 0 Atbildēt

Paga, paga! Kur tu esi redzējis kaut vienu sarūsējušu jauno modeļu korejieti, vai japāni? Viamaz MB un BMW ar aprūsējušām nummurzīmju lampiņām ir pa pilnam!

autoexperts 25.janvāris 2008 15:47
0 0 Atbildēt

nazis- vispār esmu gan redzējis un arī draugiem ir tie paši Outlanderi- pēc gada jau brauca uz Skandi garantijas remontu, lai novērstu rūsu! Mazda 6 pirms feislifta ir problēmas ar rūsu. Nu, ar to vien jau pietiek, lai es Japānim ietu ar līkumu! :)

aplaiziitaajs 26.oktobris 2008 17:29
0 0 Atbildēt

da pohui ruusa,galvenais, ka paareejais labs

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti