Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi Lancer Sport sedan 2008 Novērtējums: 6
Sveiciens micu lietotājiem!
Redzu ka jauno Lanceru īpašnieki, kaut to jau ne mazums, pagaidām kautrējas pavēstīt publikai savas emocijas: ))) Un tās ir visai dažādas...
Tātad: 1,5 Inform (bāzes, man pietiek, ) benzīns, 108Zs, manuālā ātrumkārba, nobraukts ap 6000km. Salons- no skata tumšs un visai praktisks, reāli - nez no kā parādās pelēcīgi pleķi, tādi kā noberzumi, sevišķi uz durvju apšuvuma, izskatās ļoti tizli. Tas pats attiecas uz paneļa un visām salona plastmasām - sīki skrāpējumi un švīkas ātri vien krīt acīs. Citādi beņķi ērti, nobraucu reiz ap 900km, nogurumu nejutu. Ventilācija, kondicionēšana darbojas labi, ar to bēdu nav. Dupsīšu sildītāji arī dara savu karsto darbiņu až divos režīmos. Radio/cd sistēma - pa laikam parādās gļuks - rādžiņam šad tad pazūd "augšas", da jebkurā vietā, sviests! Un īpaši kurlajiem būs noteikti jārauj nost visi apšuvumi un jānoķellē būda ar putām vai citu ruberoidu - pie lielākas jaudas sāk grabēt un rezonēt: ))) Vēl kas - aukstam motoram borta dators rādīja 56l momentālo patēriņu: )))
Galvenā un laikam vienīgā nopietnā šaize šim modelim ir skaņas izolācija - esmu ļoti vīlies, riepas dimd nenormāli, sevišķi pa veco graudaino asfaltu, tā kā tādai Dačijai (braucu reiz ar Alviksas taxi). Dzinējs kļūst dzirdams visai uzbāzīgi virs 3000 apgr. Vadāmība tā nekas, uz cieta seguma turas labi, līkumos stabila. Pa grants ceļiem nevar īpaši gasīt ja neesat advancētais rallists, te nepalīdzēs nekāda stabilitātes vai pretslīdēšanas sistēma: ) Jūtama arī pasažieru klātbūtne, gan dinamikas gan patēriņa ziņā. Nezinu kā tur ar 1,8, bet liekas tas arī nav cēlējs. Atliek dīzelīts, tur gan cena drusku cita, bet tā jau katram gaumes un naudiņu lieta. Katrā ziņā, braucot vienam- diviem, var lietot. No skata tomēr visai izdevies un bāzes koplektācijā pietiekami nopakots - Lancers man iepatikās, tāpēc jau paņēmu. Un kā jau tas cilvēkam raksturīgi, kad noplok pirmā sajūsma un jauna auto smarža vairs neliekas nepierasta, mēs sākam mazliet savādāk vērtēt savu pirkumu un pievēršam uzmanību sīkumiem kurus sākumā neuzskatījām par uzmanības vērtiem. Tā nu rodas cik necik objektīvi vērtējumi, lai nu tie palīdz tiem kas noskatījuši šeit apspriestos auto.
Neliels rezumē:

patika 1) ārējais izskats,
2) komplektācija, ( lai arī bāzes),
3) ērts salons,
4) laba vadāmība un stabilitāte uz cieta seguma,
5) degvielas patēriņš (8 pilsēta/6 ārpus)
6) motortelpa (viss pārskatāms, viegli pieejams)

nepatika 1) vājā skaņas izolācija (galvenokārt),
2) salona un paneļa apdares kvalitāte,
3) neērta izkāpšana aizmugures pasažieriem,
4) 1,5 dzinējam jūtams jaudas trūkums pie slodzes (pasažieri, bagāža), sevišķi, apdzenot,
5)izcila preskartona plāksne kā bagažnieka grīda,
6) apkopju un rezerves daļu izmaksas (ar to vēl nāksies saskarties),

Tas tā, ļoti konspektīvi. Tā lūk. Ja kādam ir kas jautājams par lietu, savu zināšanu un pieredzes robežās - welcome ! Paldies par uzmanību un veiksmi uz mūsu līkumainajiem ceļiem.

 
Johans @ 23.jūlijs 2008 0:00
Visi komentāri
 
Greger 24.jūlijs 2008 1:15
0 0 Atbildēt

Pie mīnusiem 4 punktā gramatiska kļūda!
Tai vietā lai kā auto mīnusu minētu...1,5 dzinējam jūtams jaudas trūkums pie slodzes (pasažieri, bagāža), sevišķi, apdzenot...vajadzēja rakstīt...pasaulē nekas nav mainijies un 1.5l joprojām smagu bundžu nekuja nevelk, kad pirku biju iesipšanas apdullināts... Nav vnk korekti pie mīnusiem minēt personīgo nespēju izvēlēties atbilstošu dzinēju, vai ja gribi sipt tad neņurdi!

Zita 24.jūlijs 2008 11:30
0 0 Atbildēt

Paldies Tev mīļais cilvēk , ka uzrakstīji šo rakstu. Citādi patstāvīgi mirgojošā reklāma internetā vai aicināt aicinā brauc paņem JAUNS KARSTS SKAISTS.
Kad biju aizbraukusi uz salonu apskatīt. No ārpuses tā neko. Likās līdzīgs vecajam Mitsubishi galant. Bet iesēdoties iekšā tracināja tā melnā krāsa. Grīda melna. Tur pat mazākais puteklītis kritīs acīs. Un tad nepatika tas panelis. Kā plastmasas pults. Un man pašai vēl nezinot ienāca prātā , ka tā noteikti skrāpēsies.
Tad izkāpu un apskatīju riteņu arkas. Tās bija plikas. Salīdzinot ar manu veco audi burbuli kuram arkas izviktas ar tādu melnu biezu plastmasu. Tā arī padomāju, ka braucot būs liels troksnis.
Izbraukt tai dienā nevarēju, jo testa mašīna bija iedota klientam kuram bijis problēmas ar paša auto. Nez kāpēc atbraucu mājās un tā pamazām kāre uz šo auto pārgāja.
Visi tik skandinā jauns jauns. Bet laikam tak ir jāpadomā, ka jebkurš kuru pērkam par tik lielu summu vēlāk būs vecs.

Greger 24.jūlijs 2008 12:03
0 0 Atbildēt

To Zita.
Neviena jauna mašīna nebūs labs pirkums.
Ja gribās kko jaunāku tad jāņem vienu, divus gadus vcus auto kad auto cena atbilst sniegumam un jau ir nostabilizējusies.
Pati parēķini- paņem izvēlētā auto cenu un norēķini 20-25% nost kuru sastāda vērtī bas kritums pirmajā gādā, kad būsi šo izdarijsi iegūsi reālo tā auto vērtību. Vai ir to vērts? Padomā, pa šo gadu braukšana bauda 0 jo tu nedrīksti ne dzinēju ne piekari, ne kārbu nodlogot+ ķibeles kuras pirmajā gadā lien ārā+ vēl visādi sīkumi kuri izlien pirmajos km ekspluatācijas.
Kā arī pēdējo gadu auto kļūst aizvien neuzticamāki, jo ir izmainijušās gan savākšanas vietas gan attieksme.

slāvs 24.jūlijs 2008 16:35
0 0 Atbildēt

Raksts izklausās pēc tāda, kur cielvēks iztērējis krietnu naudas žūksni un tagad izklausās vīlies. Tieši tā pat arī man- ir divi auto, viens jauns, otrs iegādāts 5 gadi vecss! Tas 5 gadi vecais maksāja tik pat,cik tas jaunais kompakts, bet kā ar to ir braukt :))) jaunajais 5gadīgo nepārspēj NEVIENĀ rādītājā! Pat servisos- gadad laikā neplānoti jaunais pabija vienu reizi, vecias ne reizi. Tas ir NEPLĀNOTI, nevis kaut kādas apskates un apkopītes, kuras jau sen zināmas! runājot par to motoru- tieši tā jau arī ir, visi spiež uz ekonomiju un atgāzēm, bet ir taču tam robeža, kur ekonomējot jau sāk riskēt ar savu drošību un tieši šeit tas jau arī ir, ar tādu motorīti pilnā autiņā ir kā ir apdzīt, turpretim lielais paiet garām, i nenošķaudās! arī bremzes, jaunajam auto pat nav 2.0, tas nekas, ka ieskrieties tāpat var labi un arī svars var būt liels, bet kāpēc tad vecākam auto ir 3.4? :)) it kā jaunajam nevajadzētu bremzēt, vnk ražotājs taupa naudu un uzliek miniatūrus bremžu disksu un uzsver, ka redz ir bremžu diski :D arī tas pats izpūtējs, pēc gada jau aprūsējs, kas būs vēl pēc gada?! konkrēti par mitsu- cik ir redzēti draugiem outlanderi, tad arī korozija ir vāja vieta un izpūtējs cieš ļoti ātri :( jaunais lanceris izskatās smuks un efektīgs, bet izpildījums diemžēl ļoti viduvējs!

katrā ziņā, lai autoram labi ripojas ;)

Zita 24.jūlijs 2008 17:13
0 0 Atbildēt

Jā. Protams iebraukta ir lētāka. Bet te ir viens liels BET. Kur tad mētājās tie bagātnieki kuri nopērk to dārgo un mazliet pabraucot pārdod? Cik zinu biezie ir diezgan skopi cilvēki. Un var iznākt, ka par diezgan lielu summu nopērku autiņu kurš reāli ir nobraucis jau 150 000 km, bet sariktēts, ka noripojis nieka 20 000 km. Blēdīšanās ar nobraukto km skaitu paliek aktuāla. Latvijas operatīvajā līzingā ņemti auto ne vienmēr ir kopti un saudzēti autiņi. Drīzāk izspiesti kā citroni un pēc tam pārdoti kā mazlietoti. Lietoto auto iegāde ir tikai laimes spēle.

slāvs 24.jūlijs 2008 18:24
0 0 Atbildēt

ir jau tā, ka privātie reizēm brauc prātīgāk kā dienesta auto lietotāji, bet toties dienesta auto ir laicīgi veiktas apkopes un mainītas detaļas, kad pienākas! iespējams tāpēc arī es izvēlējos firmas auto no vācijas, nevis kaut kādu privāto, nojātu un badinātu! arī tur cilvēki taupa naudu uz auto uzturēšanu, tāpēc ne vienmēr it kā prātīgāka attieksme ir labāka! protams, tas ir individuāli un jebkurā gadījumā ir jāskatās ko pērk! piedevām, 1-2gadi vecss auto nemaz nav tas izdevīgākais pirkums, jo cena jau ir augsta, tieši pēc 3 gadiem ir izdevīgāk iegādāties!

saimans 25.jūlijs 2008 20:54
0 0 Atbildēt

Njā, ļoti žēl, ka mūsdienīgam auto uzlabojās vizuālais skats, bet diemžēl tehniskā puse pārgāja galīgā nullē (varbūt bišku pārspīlēju). Laikam atnāk veci padomju laika plāni, kā saka sāka ņemt ar kvantitāti nevis kvalitāti. Žēl, ka tik smuks autiņš (man baigi patīk šī auto vizuālais izskats, izskatās tiešām agresīvi ;) ) izrādās tik problemātisks.
Esmu pats uz savas ādas jau pārliecinājies, ka ar to ekonomiju nekur tālu netiksi, lai labāk autiņš rij par pāris litriem vairāk, toties uz ceļa jūties drošāk, un nav vajadzīgi lieli apgriezieni motoram (kas ir ļoti kaitinoši), lai iegūtu normālu vilkmi.

msh 26.jūlijs 2008 0:06
0 0 Atbildēt

Zita par to melno krāsu - tevi patlaban, ar mucu braucot, tas netracina? :DD

Zita 27.jūlijs 2008 8:40
0 0 Atbildēt

msh ! Nu paklau kur Tu esi redzējis burbuli ar melnām iekšām. ;) Vācietis tomēr piestrādā pie krāsu salikumiem. Manējam ir gaiši pelēka grīda, krēsli. Griesti gandrīz balti. Bet Lancerā tak ir viss melns. Griesti un tie arī tumši pelēki.
Tas jau arī būtu sīkums, bet manam brāļa dēlam ir jaunais colt . Arī ar to melno salonu. Katru puteklīti, katru gruzīti var redzēt . Iesēžoties pārņem sajūta, ka tā nav jauna, bet veca mašīna. Uz melna tak viss krīt acīs. Ja vēl ir mazi bērni un pasažieri kas jāvadā tad reāli tā mašīna izskatīsies vienmēr netīra un ekopta.

slāvs 27.jūlijs 2008 11:12
0 0 Atbildēt

tak burbulim pretīgi melnas plastmasas paneļi, kā tad tu tur tos putekļus neredz? un kā vēl, jo arī noslaucīt grūti, jo tādu raupju virsmu un saiet iekšā, ka ne ārā dabūt pēc tam!

Polarlacis 28.jūlijs 2008 3:01
0 0 Atbildēt

Kads nevar labak aprakstit kadu beidzamo EVO versiju(savus piedzivojumus)???????

es 28.jūlijs 2008 16:23
0 0 Atbildēt

Pēc izskata,ļoti simpātisks autiņš - tik tas iekšējais sapildījums galīgi nekur neder.

braly 28.jūlijs 2008 16:57
0 0 Atbildēt

par to melno salonu!-ja nepatīk vai rada riebumu!!!paņem un brīvi pasūti kaut rozā!
ak jā!Zita-tev nav jau apnicis?visās vietās tik ielien ar savu burbuli!

Zita 29.jūlijs 2008 19:49
0 0 Atbildēt

BRALY citiem arī jāzina, ka pa Latvijas ceļiem ripo auto kuros nav jāieliek tūkstoši un uz kuriem var paļauties gan vasarā, gan ziemā. :) Redz te viens savam 7 gadus vecajam peugot 307 neuzticās, bet es savam 20 gadus vecajam uzticos.

Rancherr 29.jūlijs 2008 20:34
0 0 Atbildēt

Nav jābrīnās ka jaunajiem autiņiem apdare kļūst sliktāka, vai pajaunam mersim parādās rūsa, naftas rezerves iet uz beigām un kā zināms tā ir svarīgākā auto paneļu sastāvdaļa, fakts, ka Latvijā jaunu auto tirzniecība kritusies par ievērojamiem procentiem, jo pieņemoties inflācijai, palielinājušās arī jauno auto cenas, diemžēl, kvalitāte gan ne

Polarlacis 30.jūlijs 2008 0:38
0 0 Atbildēt

Rancher: Taka Latvija reti kur$ sanjem pienacigu atalgojumu par darbu,kuru dara,maz kads ari pirks tas jaunas ma$inas... Pirms daziem gadiem bija bums,spekulanti iedzivojas uz maksligi izveidotam nekustamo ipa$umu cenam,lizingi tika daliti pa labi,pa kreisi.....,cilveki pat padomaja kad labak dzivo.....nezkapec PAGIRAS sakas tikai $obrid,kad jaatdot krediti un kad viss kas var but jau izpardots......nevajag augstak lekt par dibenu,nevis pirkt visadus jaunus Audi un Bmw...nebus ari inflacijas tad zillions procentu menesi valsti.....,kadam tachu par iedzivotaju parmerigu "tere$anu" ir jamaksa beigas!!!!!!!!!!!! Ari naftas krajumu pietiks $ini dzive gan TEV,gan man,jau apnicis kad visadi naudaskari paraziti un medija,kura pieder vinjiem brec par tadam temam,jo vinjiem ir izdevigi tas,jo lielaka pelnja!!!!! Nav pofig,ja ari ta nafta beigsies pec 60 gadiem,mes tapat jau pusim divus metrus zem zemes,ja palaimesies vel tik viena gabala klusiba! P.S. Daudzas valstis slepj patieso naftas daudzumu savu apsverumu pec,citas valstis ta ir sobrid nepieejama(Sibirija),pareizak teikt nav attistita infrastruktura tas ieguvei..utt.........taka zupas vel lidz ausim!!!!!!!

eddy_rs 1.augusts 2008 10:02
0 0 Atbildēt

Braucu ar jauno COLT. Par kvalitāti varu pateikt sekojošo - virsbūvei bleķi ir tik plāni, ka bail pieskarties, mazgājot vāģi stiprāk piespiežot var just ka ielokās bleķi. Krāsojums arī ļoti viegli skrāpējās, ļoti jāuzmanās braucot gar zariem un akmeņainu grants ceļu. Salons nemaz tik traks nav, nezinu kā Lanceram, bet plastmasas uz paneļa ir mīkstas, lai arī lētas. Sēdekļi man ir sarkani tāpēc netīrumus pārāk neredz, jāsaka gan, ka salonu regulāri tīru. Nekas arī pagaidām vēl uz normāla ceļa seguma negrab, bet autiņš ir ļoti ciets - pa bruģi vai grants ceļu labāk nebraukt. Toties patēriņš ir no 6-7 litri. Runājot par vecajiem auto - nenožēloju ,ka pārsēdos no 15 gadģā AUDI 100 uz jauno COLT. Degvielas starpību, ko notija AUDI, var nomaksāt līzingu, nerunājot par remontiem. Neticami, bat salonā COLT jūtos ērtāk nekā AUDI, vienīgi bagāžnieka gan godīgi runājot nav.

msh 1.augusts 2008 20:05
0 0 Atbildēt

Tie litri, edij, tev ir pa šoseju?
Un degvielas patēriņu salīdzināt nav korekti - no liela C4 sotaka pārsēdies uz mazu coltu ;)

Rancherr 2.augusts 2008 0:46
0 0 Atbildēt

eddy_rs: Iedomājies, kā jutīsies tavs grabulis pēc 15 gadiem, ja jau tagad bleķiem nezini kā piedurties :) Tas pats ar grabēšanu, jauns auto ir jauns auto, pirmo gadu jutīsies pārlaimīgs braucot ar šo auto, tomēr varu iedomāties kādā stāvoklī jābūt, pēc būtības lielam, ērtam, pat pēc ilgiem gadiem klusam un bez korozijas pazīmēm Audi 100, lai varētu justies ērtāk mazā kompaktklases auto, kas, ja nemaldos ir mazāks pat par golfu klasi, vēl jo vairāk, kad notiek braukšana divatā, nepamet partnera pleca brālības sajūta, nemaz nerunājot par iespēju iestīvēt 4 braucējus plus kādu kurpjukasti bagāžas nodalījumā. Degvielas patēriņš lielam auto nav mīnuss, bet likumsakarība,un nav jau simtniekam katru mēnesi jāpārlasa ritošā, ja vien nav gadījies galīgi nojāts eksemplārs. Ak, jā arī vērtības kritums jaunam auto ir diezgan straujš, tā ka pilnīgi iespējams, ka tuvāko gadu laikā, varētu parādīties vēlme pēc auto, kurā sēžot neparādās tieksme saslimt ar klaustrofobiju :)

Kasinsh 8.augusts 2008 11:20
0 0 Atbildēt

Izbraucu ar šādu brīnumu.
Nu skaļš, ārprātīgi skaļš auto. Dizains gaumīgs, aprīkojums kosmoss (max komplektācijā), bet sev tādu nekad nepirktu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti