Lasītāju pieredze par saviem auto

Nissan primera 1991 Novērtējums: 8
Nissan Primera universāls ar 2l dīzeļmotoru man pieder jau trīs gadus. Normāls darba vāģis, liels bagāžnieks, jumta sliedes. Pa šo laiku esmu nobraucis 75000 km. Vidējais d- d patēriņš ir 6,8 litri. Gadā autiņam tērēju ap 900 lati kopā. Uz spidometra tagad ir 225t. Pērn nomainīju galvas blīvi,3siksnas, blīvslēgus-100Ls ar darbu. Tagad vajadzētu uztaisīt profilaksi ģenerātoram un nopirkt izpūtējam gofru. Vairāk nekas nav lūzis. Par 3 gadiem 1reizi nomainīju pakaļējos bremžu klučus un 3reizes priekšejos. Kondicionierim šņāc gultnis. Varbūt, kāds zin, kur var normāli un nedārgi remontēt kondišku.
Mella @ 6.decembris 2002 0:00
Visi komentāri
 
Mella 25.janvāris 2003 17:34
0 0 Atbildēt

Savilku galus par 2002 gadu. Nobraukts 25321 km. Vid. patēriņš 6,06 l/100 km. Uz 1 km. izmaksas 3,2 s.
Tēriņi:
1.Remonti+detaļas-128 Ls
2.Eļļa+filtri -72 Ls
3.Vasaras riepas 4 gb.-48 Ls
4.Apdrošināšana ar atl.-27.77
5.Apskate+ ceļa nod.-53.55
6.Šķidrumi, tīrītāji,sīk.-25,97

Mella 25.janvāris 2003 17:36
0 0 Atbildēt

Par dīzeli iztērēju 407 Ls

Varis 5.februāris 2003 21:19
0 0 Atbildēt

Gribu pirkt nissanu pikap ar dīzeli, tikai 2000.gada, kurš var uzrakstīt ko vairāk!

bijušais nisanists 27.marts 2003 15:42
0 0 Atbildēt

Varu derēt uz 100Ls ka galvas blīvi dabusi mainīt atkal ja ne šogad, tad nākošgad noteikti.
Nissan dīzeļmotoriem kods CD20 ir no dzimšanas problēmas ar dzesēšanas sistēmu. Šie motori nav sataisāmi. Pajautā jebkuram cilvēkam kurš vismaz 2-3 gadus ir nobraucis ar šādu motoru, vismaz reizi visi ir mainījuši galvas blīves.

Longausis 4.septembris 2003 13:48
0 0 Atbildēt

Man gan nav dīzelis, bet tāda paša gada benzīnnieks, un pavisam nesen, bet pagaidām esmu ļoti apmierināta - stabils, ērts, lieliski ripo un turas uz ceļa, grozās viegli un precīzi, nu vispār tā kā auto pienākas! Pirms tam mums bija Pasāts, izmērs aptuveni tas pats, bet grozās daudz sliktāk. Tikko sāku ar Nisanu braukt, nevarēju vien nobrīnīties, kur varu iespraukties, izlīst, apgriezties! Loti ērti! Patīk, ka japāņiem tas, kas citiem extras (elektriski logi, lūka, skoguļi, abs, stūres pastiprinātājs utt) ir pamataprīkojumā. Sīkums, bet patīkami! Par ekspluatāciju nevaru spriest, pagaidām nomainīts gultnis, starteris un bremžu uzlikas, vajadzētu mainīt kaut kādu lambda zondi (maciņš par plānu), cits nekas it kā nerādoties. Tad jau redzēs!

Maaris 18.oktobris 2003 9:45
0 0 Atbildēt

Chau, nesen nopirku 90` gada Nissan Primera. Viss jau taa kaa buutu jauki, tikai lec aaraa no piektaa roba! No viena choma uzzinaaju, ka vinja pazinjam bijis taapat (ar Nissan Primera) un bijis jaapasuuta 5. roba zobrats no pashas japaanzemes, kas beigaas izmaksaajis Ls 160!!! Gribeeju tikai uzzinaat, vai kaads nezin citu risinaajumu un vai taa patieshaam ir Primeru "slimiiba"???
Maaris.

longausis 22.oktobris 2003 10:07
0 0 Atbildēt

Iepriekšējam.
Mūsējam nekas tāds nemanās (tfu, tfu!), bet lasīju vienā angļu lapā, kur vecu autiņu apskats un izvērtējumi, ka Primērām mēdz būt kārbu defekti, kas ir viņu visdārgākais remonts, nekas cits īpaši neplīstot, visi jūzeri sajūsmā brēc, ka par tādu cenu tādu autiņu vēl nav redzējuši.

Maara braalis 30.oktobris 2003 9:41
0 0 Atbildēt

Longausi: vai vari pateikt kaa taa lapa saucaas?

longausis 30.oktobris 2003 10:02
0 0 Atbildēt

Šīs abas divas ir labas:
http://www.carsurvey.org/
http://www.parkers.co.uk/choosing/car_reviews/main_review.asp?model_id=295
Man jau arī patīk tā Primera!

Cece 26.novembris 2003 11:24
0 0 Atbildēt

Palīdziet ar padomu! Man Primera 90g.benzīnniece! kaut kas notika ar dzesešānas sistēmu un rezultātā izpūta galvas blīvi.Tas vel nebutu nekas, bet kad sākām jaukt, atklājās ka motoram jau ir bijusi 2 remonti(to liecina iesistie divinieki),motors bija piesists ar kaut kādu pulveri . Vispar kaut kas traks.
Nezin ko darīt-pirkt jaunu blīvi, slīpēt galvu, vai labāk meklēt citu motoru.Jo sitas remonts butu jau trešais pēc kārtas.Laikam lielas jēgas no sii motora vairs nebūs! Ieprieks pateicos par padomiem!

agnija duma 1.decembris 2003 2:58
0 0 Atbildēt

Kurš var kaut ko pateikt par starteri šīm mašīnām

Gaitis Gertners 10.decembris 2003 15:15
0 0 Atbildēt

Man ar ir PRIMERA tikai 2.0l monosprice SR20Di. 90.g noskrējis 296 tūkstošus, baigi jauks autiņš. Ar vāģi esmu apmierināts, tikai slikti, ka ir baigi liels pagrieziena rādiuss. par kārbu nekā slikta es vel nesaku.

Longausis 11.decembris 2003 9:15
0 0 Atbildēt

Par starteri?
Ko īsti vajag zināt? Neko tehnisku nepateikšu, bet man noplīsa uz līdzenas vietas, bez brīdinājuma. Vienkārši vairs nepieleca un viss. Bija jāmaina, dārgs bija - kaut kur ap 40 Ls lietots, jaunu oriģinālu piedāvāja par 200 Ls! Ieliku lietotu, tfu,tfu, nav ne vainas pagaidām.

Mella 25.janvāris 2004 16:45
0 0 Atbildēt

2003. g.ar PRIMERU nobraucu 15200 km. Vid. d-d patēriņš 6,6l/100 km. Nomainīts tika viss izpūtējs,izņemot ''bikses''-Ls 87, jo iepriekšējais kalpoja no 1995 g. Uztaisīju profilaksi ģenerātoram-Ls 30. Apmainīts diožu tilts, gultņi, oglītes. Pirms apskates apmainīju priekšejo plaukta buksi- Ls10 ar darbu. Buksi pirku KEMI-Ls 4,5. Par plauktu NISSAN centrā prasīja 117 naudiņas! Pārējie tēriņi: 1)eļļas, filtri-Ls35(eļļa VIVA pussintētiskā) 2)apskate, ceļa nodoklis- Ls57(izgāju ar pirmo reizi) 3)civiltiesiskā apdrošināšana Baltā ar 35% atlaidi Ls32 4)dīzeļdegviela 1010 litri-Ls256. Autiņš 4 mēnešus tika eksplutēts lauku ceļos,kuri tagad nav tie labākie.

Disidents 7.maijs 2004 8:43
0 0 Atbildēt

Braucu ar Primera Wagon 2D (1993.g.) jau 3 gadus.Ideāls, uzticams auto, laba vadāmība. Ļoti laba kārbas un motora saderība. Piemēram ar 5.ātrumu var braukt jau no 70 km/h. Vispār labi piemeklēti pārnesumi, ideāli slēdzas. Bet tikko man arī sāka lekt laukā no 5.ātruma. Tas ir gandrīz vienīgais bojājums. Kurš te sprēgāja par izpūstām galvas blīvēm? Nekā tamlīdzīga. Pavājas tuvās gaismas. Nez kāpēc neapgaismojas ventilācijas režīmu sadales panelis. Japāņi prot taisīt mašīnas braucējiem-salonā nekas nav "crazy". Es jokoju, ka pirktu tādu vēlreiz.

love_repcore 24.janvāris 2008 20:06
0 0 Atbildēt

tas par to pulveri motora... man vispar nirga nak:)))
esmu kugu mehanikis un mums uz kugiem viss ir liels un defektus atri var pamanit.
parasti dzesesanas sistema ieber parasto kafiju, lai noverstu crackus curulvados, ari caulas. un tas uz kadu laiku palidz, lai visamz tiktu lidz nakamai ostai...
nezinaju, ka ari masinbuve tadus prikolus pielieto:)))

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti