Lasītāju pieredze par saviem auto

Volvo 440 1989 Novērtējums: 7
lasu šausmu stāstus par 460 un brīnos - man pašam bija reiz 1989. g. 440 1.7i kas ir praktiski tas pats un lietošanas pieredze ir pavisam cita:
tātad remonti 2 g. laikā:
radiators (no šrota 25Ls)
aizmugurē bukses (2 x 12Ls)
aizmugures garenstieņi (2 x 15Ls (neatceros precīzi))
aizmugurējās atsperes (2 x 25Ls)
aizmugurējie amīši (2 x 30Ls).
tad vēl zobsiksna maiņa.
šīs ir normāli dilstošas un nolietojosās lietas(izņemot radiatoru) un laikam tika mainītas 1. reizi - a ko cienījamie volvo īpašnieki vēlas - auto kuram viņas nav jāmaina vispār??
no metināšanas darbiem - bija aizmugurējā arka jāmaina.
Durvīm apakšā stūrīšos arī rūsa bija ieperinājusies (šrotā durvis iet pa tiem pašiem 25-30Ls)
no remontiem tas viss.

Par gaitas īpašībām - ģimenes auto, pietiekami dinamiska, salona komforts normāls, apdares kvalitāte normāla (ar to domāju normāla - ne laba, ne slikta - kautkur varbūt bišķi piegrabēja, bet salīdzināšana ar to pašu golf2 vispār nav iedomājama).
Degvielas patēriņs - ap 8.7 - 9L - jā samērā daudz, vēlētos mazāk, servisos nekādas kaites neatrada, atgāzes labas utt. nezinu kas par lietu. (nē es negonkoju un tas bija aptuveni tā 30% rīga, 70 - štrāse).
Patika pečka - jaudīga, tik jaudīgu nesmu vairs sastapis.
Patika bamperis - tas bija reāls bamperis un nebaidījās traumu - bija gadījies šo to aizķert un bamperim ne vaigas, - nu varbūt kāda skramba plastmasā vairāk,
nepatika pedāļi - sajūgam liels gājiens un pats pedālis
pārāk tuvu ar bremžu pedāli (gadījies spiežot sajūgu aizķert bremzi - paši saprotiet kā tas ir, sajūgu taču parasti spiež samērā strauji).
Vēl nepatika gaismas, kautkā atmiņā palicis, ka tuvās bija draņķīgas. šrtotā baisi dārgas - neatceros cik, bet bija dārgi.

Par ko bija škorbe - par to, ka viņu nevarēja pārdot, un ne jau tādēl pārdevu, ka pašam nepatika - vnk. biju iegādājies savu sapņu auto un volvo kļuva lieks. Bet pārdot nevar. beigās aizgāja ar jaunu skati, jaunām ziemenēm komplektā uz diskiem un ar lietajiem diksiem un zemprofila riepām komplektā vasarai, pa 500Ls, pilnīgi normāls visur kur vajag sametināts auto pa kapeikām, tajā pašā laikā srani Golfi2 tirgojās pa 700Ls.
Ar šo visu gribu pateikt, ka auto ir pilnīgi normāls un nav pelnījis ka tiek tirgots pa grašiem kā tāds šrots.
Iespējams, ja vajadzētu auto, pirku arī otreiz - jo cenas is smieklīgas uz šitajiem, bet tākā lēti parasti pērk tie, kam nav naudas, tad jāskatās, vai dampis ir normāli uzturēts.
Summā - vis ir normāli, piekares kontrukcija gan nav izturīga pa mūsu ceļiem (nu tā konstrukīvi pēc uzbves skatoties), rūsē tāpat kā visi citi necinkotie auto, dzinēji renim gan ir tīri normāli (nupat atcerējos, ka mainīju arī saplaisājušo gaisa ieplūdes gumijas gofru - ja neklūdos pirku grosā par 50Ls - itkā baisi dārgi, bet vectrai maksā aptuveni tāpat, taka varbūt objektīvi)

tā, vēl atcerējos:
mainīju lamda zondi - 40Ls
izpūtēja pēdējo daļu ~ 20 vai 25LS.

Par detaļām jāsaka ka viņas ir atrodamas bez problēmām - nav jau kā golfam 3, kad ieej 1. veikalā un nevis prasi "vai jums ir.. ", bet gan saki "man vajag ... ", bet apzvanot 3-4 veikalus vienmēr var atrast. visas detaļas vienmēr dabūju uzreiz, bez sūtīšanas - taka nav tik traki.

itkā jau te prāvs saraksts savācies - hmm, bet tas drīzāk no tā, ka iepriekšējais saimnieks to nebija savlaicīgi labojis. nezinu, kautkā mīļš man šitais auto - t;ada neliela nostaļģija lai arī nekādas spilgtās personības iezīmes viņā nav. - drīzāk no tā ka visādos ceļos un neceļos daudz laika kopā pavadīts: )
 
lops @ 26.septembris 2008 0:00
Visi komentāri
 
Ozz 26.septembris 2008 11:55
0 0 Atbildēt

a kas tur labs:?
dzineejs no renault, elektriiba no bendix, ruusee....
kameer viss iet- piekriitu, ir ok, ja galva uz pleciem ir un rokas aug no kurienes vajag- arii ok...bet paardod vinjus paarsvaraa jau taadaa nojaatiibas pakaapee, ka bail...
parunaajot ar onku ieks volvo bodes @ gogoļa iela jams man paraadiija priekseejo sailentbloku, kam serdenis no plastmasas...:O man domaat tas izsaka visu...

Marchibels 26.septembris 2008 17:01
0 0 Atbildēt

Pašam Volvo 440 bija divi - viens 1991g 1.7 gāze/benzīns otrais 1994, 1.6 benzīns. Otrais bija pēc restailinga modelis ar jaunu haubi un savādākiem lukturiem. Dīvaini, bet par sliktām tuvajām gaismām nevarēja sūdzēties it īpaši 1994 gada izlaiduma Volvo. Rūsēja gan abi vienādi. Šitam volviķim visvairāk rūsē aizmugurējās arkas un sliekšņi kā arī aizmugurējie spārni zem aizmugurējā bampera. Tā kā sanāca diezgan daudz pabraukt ar abiem -Ar pirmo aptuveni 10000 km, ar otru aptuveni 40000 km, tad varu salīdzināt arī patēriņu - 1.7 gāze/benzīns ēda apmēram 13-14 L gāzes, par benzīnu nezinu nebiju mērijis, bet noteikti bija ap 10-11L, es domāju ka dēļ nestrādājošas zondes. Otrs 1.6 arī ēda apmēram 10 L uz 100, nezinu kamdēļ, bet tur zonde bija kārtībā, tīri subjektīvi ar 1.6 motoriu volvo bija nedaudz žiperīgāks (ne tādēļ, ka nebraucu ar gāzi, bet salīdzinot abu dinamiku braucot ar benzīnu), vienīgi 1.6 motors ēda eļļu lai gan nobraukums bija 2X mazāks 165000 pret 340000 (pēc spidometra) Pēc dizaina gan nepiekrītu - līdzīgs 2 golfam, tikai daudz klusāks un materiāli izmantoti labāki. Starp citu 1991 gada modelim apdarē bija izmantoti nedaudz dārgāki un labāki materiāli nekā 1994 gada modelim (sēdekļu audums, stiprinājuma materiāli, durvju tapsējuma iekšpuse utt.) iespaids tāds, ka Volvo 440/460 sērijas modeļos pēdējo gadu izlaidumā centās ieekonomēt ražošanā. Arī man nācās mainīt visus amartizatorus (pirmie bija aizmugurējie), bremžu diskus, klučus, stabilizatora atsaites un sailentblokus. Ja salīdzina VW jettu veco ar šito volviķi tad detaļu cenu ziņā VW ir krietni vien lētāks.

valdis 28.septembris 2008 14:14
0 0 Atbildēt

Draugam bija šāds auto.
Sliktākais ka tas auto nebija prognozējams:
1. vienureizi aizejot pie auto un verot vaļā durvis, tās izvēlās ar visām enģēm no kuzava.
2.braucot pa šoseju, atrāvās vaļā motora pārsegs un atsitās pret vējstiklu/jumtu.
3.braucot pa šoseju salūza kaut kāda aizmugures neatkarīgās piekares balstsvira uz kuras balstās amortiņi un vēl kaut kas.
4.braucot plīst sajūga trose...
5.un vēl daudz kas.
Visādi citi auto bija labāks nekā vidēji citi šāda gada un klases auto -skaņasizolācija bija bikin virs vidējās,tāpat ka āpdares kvalitāte, tiesa šur tur grabēja.
Gāja auto diezgan labi -1,7motors ar turbīnu rāva na pa jokam, nemaz navarēja napamanīt kā bija 100km/h.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti