Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi Galant 2.5 2002 Novērtējums: 8
Tātad, Auto tika nopirkts 2008. gada maijā, Mūkusalas apļa placī cena - 7700 eiro. Pa taisno uz CSDD viss pa nullēm, tikai
: D lika izliet ūdeni no aizmugures optikas, pietam vel ar šveices skati uz 3 mēnešiem. Micuks 2002. gada 108 000km/n
2.5l 24v v6 motors - kruizs, klimats, el. logi aps. sedekļi u. c nenozīmīgas fīčas, automatiskā kārba ar triptronik. Japiebilst pārlīmētais salons un aizdomīgi par daudz parūsējusī apakša vedināja domas par slīkoni, bet no pirkšanas neatturēja par ko nav nācies nožēlot ne reizi. Nobraukts jau ir bez pāris dienām gads pa Lv sliktāko ceļu Riga - berzkrogs madona nobraukts jau 24 000km ja nemaldos. Micuks visu cieņu turas godam jo - vajadzētu nomainīt labo sūres stieni ja nemaldos samaksāju 9ls par to, bet ta ari bagāžnieka mētājas gaida, kad izdomažu beidzot nomainit, tad nomainīti ir visi 4 bremžu kluči - 24ls kluči 10ls darbs. Un ir sācis nedaudz klabēt pa bedrēm aizmugurējais amītis mja lv ceļi, nomainiju akp eļļu 110ls viss- salīdzinot ar xedos6 kur gada laika nācas ieguldīt 400ls šis ir ideāls lets autiņs lv ceļiem. Par salonu var teikt tā- pietiekoši daudz vietas gan pr. gan pak. skaļš (salīdzinot ar vāciešiem, jo minimāli nopakots), bet panelis forš, kā par brīnumu vēljoprojām negrabošs. Par Jaudu pietiekoša. Dinamika 1 ātrumā 80km/h 2 ātruma 140km/h 3 ātrumā 180km/h 4 nav vēl mēģināts (triptronik) tas viss griežot lidz 6500apg/m piebildīšu ka motors bez mokām grīež līdz 8000 tad ieslēdzās ierobežotājs. Salīdzinot ar 328i- laigan motors par 13zirgiem vājāks iet ņiprāk un nav jamaina g/blive pec 40 min kartīgākas braukšanas, ka bavārietim.
Patērinjs 7-9/9-11/11-13 l uz 100 km a. p/vid/p kā brauc. Ja vajag ģimenes auto brivdienās, kur bagažnieka var bez problēmām ielikt bērnu ratinjus, aizmugure iesēdināt 2 cilvēkus (var bez problemām 3, bet tas komforts), darbadienā uz darbu vakarā atpakaļ un gribi parvietoties šajos maršutos ātri un ērti mašina kalpos godam.

+/-

- skaļš salons
- paterinjš
- mīl un kalpos godam tikai ar 98 markas degvielu
(ņemiet to vērā, no pirksta to neiszīdu)
- apakšā tomer ir brūns
- automāts
- ja neizslēdz uz smiltinjām vai apl. ceļa pārāk pamanāmi strādā pretbuksēšanas sistēma un abs.
- draivs tomēr paredzēts ergonomiskai braukšanai 130km/h 3000apg. min, lai apdzītu atri jaliek triptronikā un pašam jaslēdzas.
- ir paredzēta vieta un ir stiprinājumi lielam subim aizmugure, bet tas jāperk pašam.
- ja regulāri auto netiks lietots sapūs neskatoties uz to ka cinkots (kā nekā japanji varīgi šaja jomā).
- Ja perk automatisko kārbu jārēķinās, ka būs MOMENTALI jamainā kārbas eļļa- ar caurlaizšanu vidēji labā serv. 90-120ls ja to nedarīs karba turēs no 6-12men tad nosvils - Zhopa bus bez 800ls nepabrauksi.
+skaists ar vr4 bodyku diezgan rets
+skanja no v6 liek smaidīt
+ļoti laba optika (reti starp japanjiem)
+stabīla gaita
+elektronika strādā bez atteikumiem
+Pat nebūs mazākās domas auto pārdot (ja būs nepaveicās)

P. S. no visiem auto ar kuriem esmu braucis personīgi man vistuvākais mitsu nevis piem Volvo s60 2004. g 2.0T, Audi B4 d 1996g , Bmw 316 1992g 530 2003g, mazda xedos6 2.0 v6 1992g, WV Passat Limo 1997g kapēc- nav katram otrajam un ir lēts vidusceļš starp eleganto un sportisko.
 
Next stop e36 m3 @ 11.maijs 2009 0:00
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti