Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda Accord 1993 Novērtējums: 7
Iespējams, ka arī par šāda gada auto kāds vēlēsies uzināt ko vairāk, tāpēc: pirms 2 gadiem augustā tika meklēts auto līdz 1000 Ls, un lai būtu labā stāvoklī. Un šeit pat Rīgā caur ss. lv tika apskatīts Hoda Accord sedans pelēkā metālikas krāsā pie saimnieka, vīra gados. (Jāpiezīmē, ka šis auto man ne tuvu nav pirmais, darbā periodiski ir jābrauc ar dažādiem jauniem auto, tā kā ir pieredze un ar ko salīdzināt. ) Apskatot bija skaidrs, ka auto ir kopts, visas lietas un aprīkojums ir saglabāts oriģināls, ieskaitot pat Hondas paklājiņus. Nobraukums uzrādīts 170 000 km, auto gandrīz visu laiku Latvijā un CSDD šādu nobraukumu apstiprināja. Bet... aizmugures daļa bijusi dauzīta, un rūsa sākusi līst cauri.
Auto pamatdati: 2.0 16v SOHC dzinējs ar kaut kādiem 133 zs, mauālā kārba 5 ātr., A/C, el. logi., el. apsildāmi spoguļi, lukturu mazgātāji, apsildāmi priekšējie beņķi, el. regulējams vad. beņķis. Made in Japan.
Kā tad braucas 2 gadu garumā? Ir nobraukti apmēram 30000 km. Bendzīna patēriņš variē diezgan plašās robežās: no 7 l pat taisno ārpilsētā līdz pat 13 / ziemā pa pisētu. Vidējais 9-10 parasti. Jaudas pietiek, lai arī zs nav pārāk daudz, toties visus cik ir Honda realizē līdz pat redlainam. Interesanti ir tas, ka braucot līdz 100 km/h, liekas, ka iet gana labi, bet pēc 100 tā neies, taču velkot ap 140-160 km/h turpina diezgan labi celt. Visas vainas, kas ir bijušas, principā vecuma dēļ. Lūzt reti, dažreiz pavsiam nedārgi, dažreiz dārgāk. Visu var dabūt. Bija jāmaina pa šo laiku : viss izpūējs sākot no biksēm, dažādas blīves ap motoru (vārstu vāka), sadlītājs vienu reizi, tad komutators, svečvadi un sveces, nācās arī iemetināt jaunas pakaļējās arkas. Priekšējās bremžu 'kolodkas', diskus un arī gultņus. Gultņiem nebija ne vainas, bet šī gada Accordam priekšā tāda konstrukcija, ka , ja grib mainīt bremžu diskus, arī gultņi jāmaina. Ritošā daļa ļoti izturīga, nekas nav salūzis, un nekas nav jāmaina. TA tika iziets ar 2 reizi izpūtēja dēļ. Vadāmība ļoti laba, gan uz asfalta, gan uz grunts. Tikai uz grunts skaļa diezgan.
Plusi:
+ātri uzsilst ziemā,
+jaudas pietiek,
+samērā ekonomiska tomēr, ņemot vērā izmērus, un to, kā dažreiz tiek braukts,
+reti lūzt, izturīga,
+viegli vadāma, stūre informatīva un nejūt 'špūres",
+pie šāda vecuma strādā visa elektronika, A/C, apsildes u. c.
+labas gaismas
+labi beņķi, stingri,
+vietas daudz salonā.
Mīnusi:
- rūsa,
- skaļa pa grunti,
- pa grunti braucot putekļi nāk iekšā padaudz (bet tā, domāju, ir vecuma vaina).




 
ak @ 28.jūlijs 2009 0:00
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti