Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Polo 1.2 FSI 2006 Novērtējums: 9
Tātad, auto tika iegādāts pērn rudenī. Šis bija mans pirmais mazlietotais un arī mazlitrāžas auto. Ražošanas gads 2006. Cenu neminēšu, jo tolaik tā protams bija augstāka. Primārais bija mazais nobraukums 25 000 km, kas ir oriģinālais, jo auto pirkts Latvijā. Minimālās ekstras - elektriskie logi, elektriskie spoguļi, kas ir arī apsildāmi, manuālā klimatkontrole, kas reāli ir tas pats kondicionieris ar nosaukumu Climatic. Regulējama stūre visos virzienos, kā arī vadītāja un pasažiera sēdeklis ir regulējams augstumā. Kas dažam japānietim nav pieejams.

Pa šo laiku ir noripojuši 30 000 km un veiktas divas apkopes dīleru servisa centros. Vidējais patēriņš šim 1.2 FSI motoriņam ar jaudu 64Zs ir sanācis 6.1l uz 100km. It kā jau daudz! Bet nu tas ir maršrutā Rīga - Ogre. Ar visiem korķiem un skriešanu pa šoseju (nekorekti būtu lielīties ar atļautā ātruma pārsniegšanu). Ja reiz mazlitrāžas auto uzskata par ekonomiskiem tad pieminēšu arī taupības rādītājus. Uz 90km/h auto patērēja 4,4l, pilsētā protams vairāk, bet nu mokot motoriņu vairāk par 7l netērēja ar visu ieslēgto kondicionieri. Jāpiemin, ka mērījumi veikti rēķinot nobraukto attālumu uz pielieto degvielas daudzumu līdz bākas lūpai. Borta kompjiem man ir maza uzticība.

Cita veida izmaksas: loga tīrāmais šķīdums, auto mazgāšana un servisa apkopes. Eļļa ne reizi nav papildināta. Divas reizes pārbaudīju eļļas līmeni, kas bija tieši pirms eļļas maiņas un ne grama nebija zudis.

Runājot par servisa apkopēm autorizētajos dīlera centros, ir ko piebilst. Apkopes izmaksas bija 106 un 103 Ls. Pirmajā reizē mainīju visus filtrus un eļļu. Otrajā arī Sveces. Otrajā reizē sanāca lētāk, jo Krīzes laikā samazinās maksa par darba stundām. Pirmajā reizē apkopi gāju Auto- Ile&Herbs, otrjā reizē VW- Rīga. Pēc kvalitātes un attieksmes esmu apmierinātāks ar VW- Rīga. Papildus otrajai apkopes reizei arī pirmā remonta reize, jo panelī bija iedegusies AIRBAG lampiņa, kam par iemeslu izrādījās vada bojājums zem vadītāja sēdekļa, līdz ar to diagnostika un labošana izmaksāja 5 Ls, kas iekļauti tajos 103Ls.

Iespējams visu nespēju pieminēt, tāpēc došu kopējo novērtējumu 9 no 10 ballēm.

Kopsavilkums
+ nereizi neatstāja uz ceļa
+ jauns auto ar jaunu salonu
+ viegli vadāms un stabils
+ pasakaina ātrumkārba
+ neticami jaudīgs, noteikti labāks, par 90to gadu vidusmēra autiņiem ar 1.8 un 2.0 benzīna motoriem.
+ nebija jūtams jaudas zudums arī braucot piecatā

- paskaļš, jo plāni bleķi, kā arī vibrēja dekoratīvais dzinēja pārsegs (tā plastmasa uz motora), galu galā uz kaut ko ir arī ietaupīts
- tādu mazu kurkulīti neņem galvā ne uz ceļa ne arī forumos.
- viegli sabojāt krāsojumu un stiklus.

Reāli jau tik mazs jau arī tas auto nav, iesaku tādā iesēsties, jo reāli, tāds pat kā III Golfs vai Audi A3.
Arī pērnajā ziemā bija gana labi vadāms, pilna masa pat lielāka kā Audi 80.
 
zhiksis @ 6.augusts 2009 0:00
Visi komentāri
 
Maija_Eskuella 8.augusts 2009 18:15
0 0 Atbildēt

64Zs - Mega jauda! Te pat zirgam jāsmejas! 20 gadu vecākam Opelim bija 2.0 (ne turbo) motors ar 150Zs, tā vot!

gachs 8.augusts 2009 19:32
0 0 Atbildēt

Labs apraksts! Hmm, tev tiešām ir 1.2Tsi? Jo tam gadam šāds turbomotors nav pieejams. Tas noteikti ir 1.2 12V motors.Bet nu lai vai kā mazie motori pilsētai ir kā reiz, ja negribas dīzeļauto. Maija eskuella tev jautājums, kurš atrāk paātrināsies opel 2.0 ar 150zs, vai arī suzuki 600kubu mocis ar 100zs? Un vēl izdomā ko šie transportlīdzekļi atšķirās tehnisko lielumu ziņā?

zhiksis 10.augusts 2009 18:52
0 0 Atbildēt

Paldies par par norādi uz motora apzīmējuma kļūdu! To jau laboju! Tātad šim autiņam ir 1.2 FSI 12V motoriņš. Vāczemē šādi Polo nāca arī ar 1.8 TSI turbomotu. Komentējot Maijas teikto, man ir prieks par viņas 20 gadus veco Opeli, bet diez vai šie 150Zs ir saglabājušies līdz mūsdienām, drīzāk izplēnējuši rūsā. Būtiski ir arī citi auto rādītāji, kas nosaka auto veiktspēju. 64Zs tik tiešām ir ļoti maz, bet vismaz tos pašus var sajust. Ja būsiet skatījušies Britu autoraidījumu TopGear, tad būsiet redzējuši, kā Ferrari, Lambordzini un citi 20 gadus veci superauto no saviem 200Zs ir saglabājuši mazāk par 100Zs.

Maija_Eskuella 11.augusts 2009 11:49
0 0 Atbildēt

gachs- kāds sakars paātrinājumam ar jaudu? Nevaig arī salīdzināt pirkstu ar 3,14mpi!
zhiksis- tad nākamreiz uzraksti, ka ir runa par nojātiem "vidusmēra autiņiem ar 1.8 un 2.0 benzīna motoriem".
Un vēl- par kapitālo remontu, tjūningu un kaltiem virzuļiem arī neko neesi dzirdējis? Tavs Polo drīzāk var līdzināties tā laika 1,3-1,6 autiņiem.

zhiksis 12.augusts 2009 6:48
0 0 Atbildēt

Šādu auto parasti nepērk ar domu iegrūst tajā naudu un maksimāli palielināt jaudu, kā arī pēc tam veikt motora kapitālo remontu. Tas tik tiešām ir pilsētas auto, kas visbiežāk nav vienīgais auto ģimenē.
Priekš izklaides par 200 - 300Ls var nopirkt jebkuru 2.0 vai 3.0 litru benzīna kapsētu, kurai jau ir 20 gadi.
Nekad nebūs ideāla auto, kas patiktu visiem, lai ar to varētu pārvedāt mēbeles, sievasmāti, suni un vēl 8 cilvēkus attīstīt 100km/h līdz 3sek un patērēt degvielu ap 5 litri, pietam auto būtu lēts gan iegādājoties, gan ekspluatācijā.

Audit 12.augusts 2009 17:19
0 0 Atbildēt

Ko var ņemties! Pašam ir tāds, tik ar 1.4 benzina motorīti un nedaudz vairāk nopakots! Priekš ikdienas, ideāls braucamrīks! Neliels degvielas patēriņš, pietiekoši žiperīgs! Nav tas domāts dragreisam! Man ar ir 2 autiņi, ar POLO ikdienā uz darbu, brīvdienās uz copi vai ar ģimeni kur aizbraukt ar Subaru Forester!
Neliela piebilde, kautkā negribas ticēt, ka 20 gadus atpakaļ standarta 2.0 motorītim bija 150 zs!

valdis 12.augusts 2009 22:45
0 0 Atbildēt

Nezinu kā Opelim, bet piem 1989.gada mazda 626 ar sērijveida 2,0 dohc motoru ar iešprici bija 148 zirgi.

msh 14.augusts 2009 13:10
0 0 Atbildēt

Āksti :D Nu un ko tas viss maina? Kaut kāds piecpadsmit gadus vecs 1.4 mono ar līdzīgu jaudu ļoti ņipri kustina uz priekšu mk3 golfmašīnu un griezes tam nemotoriņam pietrūkst tikai uz šosejas pie sotaka apdzenot. Šitam vienīgi pašmasa lielāka.
P.N. MySQL varēja labāk salīdzināt ar divdesmitgadīgiem 1.2 žopeļiem nevis 2.0 dohc :D

gachs 15.augusts 2009 11:46
0 0 Atbildēt

MAIJA, ja tu būtu pabeigusi skolu, tad zinātu ka jauda (kW) ir nepieciešama paātrinoties un vēl daudzām jaukam lietām :D:D Vai arī tu vēl mācies skolā? Reāli pietiek apmēram 20-25 kW lai brauktu 90km/h ar vieglo autmobili pa horizontālu asfaltu, tavai zināšanai. Hhaha par tiem 20 gadīgajiem dzinējiem, tiem tie 150zs un tien Nm ir tikai uz papīra un internetā :D:D

gacsh 15.augusts 2009 11:47
0 0 Atbildēt

Un vispar autiņs super un lai labi ripo. punkts

Maija_Eskuella 16.augusts 2009 10:28
0 0 Atbildēt

Gacsh, pats sapinies savos tekstos :D paātrinājumam nozīme ir griezes momentam un nav nozīmes, vai tur 100zs vai 150, un otrs apstāklis - pretestība, kas jāpārvar (gaisa, rites uc). Ei takš tu d.., nē, labāk SKOLĀ!

Maija_Eskuella 16.augusts 2009 10:43
0 0 Atbildēt

Un vēl, lai vienam otram te paplašinātu redzesloku, apgalvošu, ka gan suzuki, gan opels līdz 100 paātrināsies vienlīdz ātri, ja tos palaidīs brīvā kritienā, kaut vai pret Zemi, teiksim, no 100tkm attāluma (lai atmosfēra netraucē).

seimurs 16.augusts 2009 23:51
0 0 Atbildēt

maija, jauda ir jau tas griezes moments reiz kloķenes leņķiskais ātrums.

Maija_Eskuella 17.augusts 2009 12:13
0 0 Atbildēt

Tas skaidrs, bet runa bija par max jaudas saistību ar paātrinājumu līdz simtam.

seimus 17.augusts 2009 12:59
0 0 Atbildēt

Nē nu vispār, velreiz speciāli Tev - jauda ir tieši saistīta ar griezi :D paņem apskaties kaut vienu motora dynosheet. viss pietiek. Paņem grāmatiņu un palasi auto teoriju. un ja tu mēri paātrinājumu līdz simtam sekundēs, tad es tevi vispār apsveicu :D

saimans 17.augusts 2009 20:26
0 0 Atbildēt

Eu, nu ļaudis! Skatos vienmēr kautkādas problēmas dažiem. Ja nu cilvēks ir apmierināts ar automobīli tā gaitas īpašībām un ieliek tam augstu vērtējumu, tad tā ir viņa darīšana.
to zhiksis: lai labi ripo.

BWR 25.augusts 2009 18:07
0 0 Atbildēt

Varētu padomāt, ka tie neapmierinātie brauc ar M sērijas BMW! Pilsētai, autiņam ar tādu svaru, tur ir normāla jauda, mazas uzturēšanas maksas, maza apdrošināšanas maksa, lētāks ceļa nodoklis u.c. priekšrocības. Ies laiks un arī te paliks mazie auto, kompaktie apvidnieki un tāds sedans pamazām izmirs, ar visiem saviem lielajiem dzinējiem.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti