Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Golf III 1.8 1997 Novērtējums: 8
Pirms gada biju izvēles priekšā, kādu pirmo auto iegādāties līdz 2000 Ls vērtībā. Tā kā saprotams, ka benzīns ir jāpērk un šis tas autiņam jānomaina, nolēmu auto iegādei atlicināt max 1700 Ls, lai vēl paliek pāri, lai savestu auto labākā kārtībā vai ko uzlabotu.
Medīju apmēram trīs mēnešus, līdz acīs iekrita trešais golfiņš, tikko no Francijas, ar 80 000 nobraukumu un visu pierādījumu tam - servisa grāmatiņu vai kko tamlīdzīgu, protams, franču valodā. Auto uzreiz iepatikās, jo pārdevējs to bija labi sakopis un savedis kārtībā - sataisījis bamperus, kuri bija sabojāti, pie pakaļējās arkas par to arī liecina neliela buktīte, ko nevar nemaz pamanīt, ja nepēta auto no metra attāluma vismaz minūti. Paņēmu auto par 1500 Ls ar tikko svaigi izietu skati.
Nedaudz par aprīkojumu manam auto:
- Visi elektriskie logi
- Kondicionieris
- Centrālā atslēga
- Signalizācija
- Diezgan laba Pioneer audiomagnetola
- Divi gaisa spilveni
- Stūres pastiprinārājs
- ABS
Manuprāt, priekš golf diezgan adekvāta komplektācija, varbūt vēl prasītos regulējama stūre un elektriskie spoguļi, bet visu jau nevar gribēt. No tehniskā viedokļa es uzreiz pēc iegādes nomainīju zobsiksnu, rullīti , pie reizes ūdens sūkni, gaisa filtru, salona filtru, benzīna filtru, aizmugurējās bukses un aizmugurējo amortizatoru atsitējus. Uz pavasara pusi uzpildīju arī kondicionieri. Mašīnai visas "fīčas" strādāja un joprojām arī strādā, vienīgi uz aizmugurējo logu šķidrumu nesmidzina, bet neesmu skatījies, kas tur par vainu, jo bez tā var tīri labi iztikt. No obligātajiem remontiem nācās nomainīt startera bendiku, vāka blīvi, priekšējos bremžu klučus un to plastmasas dalītāju, kurš skrūvējas pie motora un no visām pusēm pienāk dzesēšanas sistēmas trubas. Tad vēl principa pēc arī aizmugurējos riteņu gultņus, jo likās, ka troksnis nāk no tiem, bet izrādījās, ka tā bija nekvalitatīva riepa. Kopumā varu teikt, ka visu var izdarīt pats, jo auto ir gana vienkāršs, es servisā tikai papildināju kondicionieri un mainīju pakaļējās bukses.
Tagad nedaudz par ekspuatāciju: no sākuma šķita, ka cēliens 1.8 mono motorītim ir diezgam iespaidīgs, ja ņem vēra, ka tas ir vecais 8 vārstu, bet drīz vien gribējās kaut ko niknāku, bet nu neko, pie jaudas pierod jau ātri, tāpēc jābrauc tā, kā ir. Tiesa, kopējā satiksmes plūsmā iekļauties var bez problēmām, uz šosejas arī motorītis ir gana dinamisks un ar apdzīšanas manevriem problēmu nav. Par patēriņu pilsētā un uz šosejas nevaru īsti pateikt, jo neesmu tā atsevišķi piefiksējis, bet kopējais varētu būt ap 8 litriem uz 100 km. Man patīk mašīnas uzvedība gan uz asfalta, gan grants ceļiem, man šķiet, ka tā nav nedz par cietu, nedz par mīkstu, praktiski ideāli. Es ar saviem 1,90m jūtos salonā tīri ērti, nevaru sūdzēties, ka nav kur kājas likt vai kādas citādas pretenzijas, vienīgi benķis varētu būt drusku ērtāks un ar augstāku galvas balstu. Ceļa pāredzamība ir ļoti laba un kopējais braukšanas komforts ir ok. Sākotnēji salons bija ļloti kluss, nekas negrabēja, bet pēc gada ekspluatācijas pa Latvijas dižceļiem mazlietiņ graboša plastmasa liek par sevi manīt, bet tas īpaši netraucē. Runājot par skaņas izolāciju, tad tā ir gana laba, sarunāties ar paažieriem var normālā tonī un nav jākliedz, lai kaut ko dzirdētu. Pieļauju, ja riepas nomainītu pret kvalitatīvākām, tad būtu vēl patīkamāks rezultāts. Kā vēl vienu patīkamu lietu varu minēt kluso motora darbību. Man patīk auto kopējais stāvoklis kā tāds, jo tas ir labi saglabāts, rūsas nekur nav, var redzēt, ka bijis kopts autiņš, ko es arī cenšos turpināt. Tagad, kad ir nomainītas viaas iepriekš minētās detaļas, izskatās, ka kādu laiku nekādi papildus ieguldījumi nebūs nepieciešami, jo auto savests teicmā tehnikā stāvoklī, viss darbojas nevainojami, arī ziemā pie padsmit mīnusiem un nedēļu ilgas stāvēšanas var iedarbināt ar pirmo reizi bez liekām problēmām. Isāk sakot ar auto esmu apmierināts, ideāla studentu mašīnīte un arī perfekts pirmais auto.
Iss mans priekšrocību (+) un trūkumu (- ) kopsavilkums.
+ Pietiekoši vienkāršs, lai pats remontētu
+ Salīdzinoši lētas rezerves daļas, kuras plaši pieejamas
+ Uzticams, ne reizi nav ceļā pievīlis
+ Patīk salona iekārtojums un dizains
+ Priekš tāda lieluma mašīnītes samērā ērta sēdpozīcija un var arī bagāžas nodalījumā pietiekoši daudz sakrāmēt
+ Izturīga balstiekārta, pa visādiem ceļiem braukts un viss turās vietā - tfu, tfu, tfu.
+ Tīri skaists dizains.

- Prasītos drusciņ lielāka jauda motoram
- Ar laiku pamazām sāk grabēt salons
- Līdzi nākošais oriģinālais domkrats ir vienkārši parodija
- Tīri subjektīvi zaļais paneļa apgaismojums īsti neiet pie sirds

Tāds ir mans viedoklis un noverojumi par šo auto, kurš man uzticami kā bitīte kalpo mazliet vairāk kā gadu un ceru, ka tā tas būs arī turpmāk.
Māris @ 25.decembris 2009 0:00
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti