Lasītāju pieredze par saviem auto

VAZ 2106 LADA 1985 Novērtējums: 8
Apraksts:
tā bija mana otrā mašīna, pirmstam ar mazdu braukāju,
protams ka , kad nopirku žiguli, tad slāpu ar viņu nost ļoti bieži, tā kā , nācās mainīt starteri, protams mainīju pats, un kamēr startera nebija, (jo biju atdevis remontā, Rīgā,, pac pa vasaru dzīvojos Aizkraukles rajonā, ) tas bija 2006 gads, biju nessen nolicis tiesības,
un startera vietā izmantoju kurbuli, : D
bet baigi labā štelle, īstenībā nebūtu ne vainas ja jaunajiem arī būtu tāda primitīva , bet ļoti noderīga lieta, : )
nopirku Rīgā, par 250ls, pārreģistrēju uz sevīm, un uzzināju ka esmu tikai otrais saimnieks pa visu viņas dzīvi, kā neka 2006-1985 ir tāds normāls skaitlis, viņa vēl ir vecāka mar mani : D kad nopirku , viņai sanāk bija 20gadi, un otrais saimnieks ir diezgan normāli, vēl bija tehniskā pase, vecā, t''ada kā grāmatiņa atverama, daudzi nemaz nav laikam nemaz tādas redzējuši : D
nu bet ne par to ir stāsts,
sākās viss ar strateri, bet par maiņu samaksāju 10ls, tas ir , man iedeva atremontētu un es veco atdevu, tur bija visi tinumi izdeguši un sukas arī, nu var teikt bija ārā metams, nu tad vēl vajadzēja regulēt aizdedzi, ēda benzīnu man īstenībā maz, ja parēķina, ar manu braukšanu tad ar pilnu bāku varēja nobraukt kādus 600km, nu vidēji 8-9 l uz simtu, bāka maza viņai ir, neatceros cik , bet daudz nav, vēl 2006 gadā varēja atļauties liet benzīnu tā ka, pāri līst , un tā arī visu laiku lēju : ), jo remontā nebija kur tērēt naudu, nu labi, man vēl rūsa rihtīga bija, bet galvenais uz virsbūves, bet apakša, visa ar bezšumku, un bagāžnieka iekšas un salons pārkrāsots, sarkanais ādas salons man bija, Itāļu luksus auto Lada 1300c , ļoti lēta apkalpošana, par bremžu klučiem samaksāju laikam kautkur 6 LS par abām pusēm, un pilnīgi jauni, no veikala, Āgenskalnā ir , nezinu vai tagad vēl ir , bet tad bija,
vēl bija man šaizīte ar pīpētāja lodziņu, : D rokturis nokrita, : D tad varēja atvērt no iekšas autiņu : D, bet par laimi neviens nelīda, signalizācijas protams nebija, un es par dažkārt neslēdzu vispār ciet, un normāli,
Vislabākais ir tas ka maksimālais ātrms man bija ātrāks nekār rūpnīcā rakstītais, : D pēc papīriem ar 1,3 max ātrums ir 150 km/h
bet es izspiedu pat 158km/h uz Jūrmalenes, vot tas laikam bija skats labs no malas, kautkāds sapuvis 6. žigulis apsteidz visus lexusus un s klases meršus un vēl tādā pieklājīgā ātrumā priekš žiguļa : D, varu uzreiz teikt ka aerodinamikas nekādas : D kreisais spogulis (vienīgais, labajā pusē nemaz nebija paredzēts, salonā bija no smagā man, tas sfēriskais spogulis, ) īstenībā ar to sfērisko var pat izdzīvot , nemaz neskatoties ārējos,
vārdsakot , virs 100 km/h man vnk. nolocījās kreisais , arējais spogulis : D un vajdzēja turēt ar roku viņu, ja gribēji redzēt : D
tas itkā viss,
beigas bija sliktas, iedevu vienam pajoliņam autiņu, lai aizbrauc uz savu rodņu uz Varakļāniem laikam, nu karoče, latgale, gadals normāls, tas kā labs šoferis, pielēja man eļļu, labi gribēdams, nu bet izrādās, nu nezinu vispār kādā veidā tas notika, ielēja viņš nevis vaz motoreļļu bet cik es pēctam sapratu GAZ vai MAZ, nu no smagā, laikam , no dīzeļa, un tad man motors sāka dzīvot savu dzīvi : D slāpa nost un pielaist nevarēja, un tad neko nesajēdzu no autiņiem, (nu tagad arī, ja godīgi , tad tā īsti neko nesaprotu) vienvārdsakot , kad auksts tad pielaist kautkā varēja, bet kā uzsila, tad eļļas dačiks, vispār nerādīja, vai raustījās, un beigās es pārdevu pa 50 ls
tagad nožēloju, jo reāli, vienkārši varēja nomainīt eļļas filtru, iztīrīt nedaudz ar benzīnu eļļas maģistrāles un ietu kā bitīte atkal, bet nu kā saka no kļūdām mācās

pārdevu tā paša 2006 gada rudenī, bet jau uz novembri gribēju atpakaļ : D , jo klasiskā piedziņa tomēr ir klasiskā piedziņa ,

atzīmes 10 baļļu skalā, man varētu būt kādi 8

plusi: policija nestādina gandrīz nekad,
rezerves daļas smieklīgi lētas,
nezog neviens (izņemot tādus dalba*obus kuri demolē ārā, tādas retro mašīnas) vispār vajadzētu tādus aiz pautiem pakārt kādā kokā.
ērti sēdekļi, diezgan ilgi kalpo ja attiecīgi rūpējās, (protams, praktiski ar jebkuru autiņu tā būs)

mīnusi: pārsvarā , jaunieši, zog un demolē ārā,
servisā neremontē, vai izvairās, jo pārāk lēti un darbietilpīgi,
tomēr diezgan liels degvielas patēriņš priekš mūsu laikiem, (un nemaz nevajag komentēt ka 8 litri ir lēti, tie kuriem mammītes dod naudu par dārgām mašīnām un degvielu, labāk paklusējat, labi)


mašīna bija sakranā krāsā, ar sapuvušu krāsu uz durvīm : D
un ar 7. žiguļa bamperiem virsū
Luksus, klases Lada, ar tahometru un oriģinālajām tolijati atslēgām un viss strādāja, (nu protams ka smieklīgi , tas viss ir smieklīgi mazs, salīdzinājumā ar mūsdienu BMW, vai Audi)

Nezinītis @ 19.februāris 2010 0:00
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti