Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen polo 86c 2f 1.0 mono 1970 Novērtējums: 5
Man ļoti patīk šeit palasīt citu pieredzi par saviem auto un tapēc nolēmu uzrakstīt par savu auto.
Manā īpašumā ir 92 gada VW polo. Šis man pieder jau 1.5 gadi. Nepirku sev tādu, uzdāvināja, bet nacās vel labot. Aizdzinu uz skati un tur mani izdrāza ar 10 divniekiem (gaismas, korozija, bremzes, izpūtējs) Nācās aizmetināt paris caurumus grīdā, salabot izpūtēju, jaunas sveces un vadi, filtri, eļļa. visu izņemot metināšanu daru pats, kaut arī mehāniķis gan neesmu. Vis ir vienkārš un elementārs. kopā par šo visu kādi 60ls + vel pārrakstīšana, skate nodokļi, octa. Es ka teikt, tipa uzcēlu, izglābu no nodošanas šrotā. Tika izieta skate.
Mašīna nekad vel nelika vilties, janu vienīgi paša vainas pēc. Aizsala durvis. Vajadzēja iztīrīt saeļļot un sasmērēt gumijas ar silikonu. Vairs neaisalst. Un vienreiz beidzās beņa : D smieklīgi bet patēriņu gandrīz nejūtu. brauc tikpat ka uz gaisa. Savus 5l uz 100km tomēr ēd. Ja brauc tukšā mašīnā uzmanīgi ap 85km/h tad ap 4l verētu būt. Es arī zemāk par 1/3 gāzi nekad nespiežu. 50 zirgu bet jēgas nav, bet savādāk patēriņš uzlec debesīs.
No ekstrām šajā autiņā nav nekā izņemot sēdekļi un lūka. stūres pastiprinātājs- nav, abs- nav, mūzikas- nav (vainīgs : D). visi logi un spoguļi regulējas mehāniski. Respektīvi, nav nekā, kas traucētu braukt
Par trokšņiem. Braucot dzinēju praktiski nedzird, vienīgi riepu skaņa, bet salonā grab viskautkas. grab lūka, visādi štekerīši panelī, pats panelis džīgā kautkur, grab beņķi (tas daudzos autiņos... nav labojams, jo tāda ir tā sliežu konstrukcija) nekādas īpašās skaņas izolācijas nav. bet ja piestrādā tad mašīna būtu nosacīti ļoti klusa.
Pa šo laiku nekādus ieguldījumus neprasa, tik lej beņu un brauc.
+ maza, ērta, 5 sēdvietas. mans augums 180
+ ekonomiska
+ viegla 700 kg
+ nosacīti klusa
+ lēta
+ elementāra labošanā, pieejama instrukcija angl val
+ simpātiska sarkana, patīk meitenēm.
+ ar lietajiem 15' 6j diskiem visiem žokļi atkarās. neliekas ka 1.0 motors. lielākus labāk nelikt, jo jāpārtaisa arkas un smagi mainās slodzes radītāji. oriģinālie ripuļi 13 colas 145/80
- priekšpiedziņa
- nav īpaši dinamiska
- man liekas nestabila pie 90. pie 110 stabilitāte labāka
- nav tahometra
 
narjiks17 @ 11.novembris 2010 0:00
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video