Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Astra Caravan 1.7 DTI 2001 Novērtējums: 6
2001. gada Opel Astra Caravan 1.7 DTI tika iegādāta 2004. gada februārī Adam Auto. cena, ja nemaldos bija 6500 eur. Mašīnu pirms tam lietoja kāda Vācijas telekomunikāciju kompānija. Bāzes variants, vienīgi bija 4 gaisa spilveni. Mašīna bija lieliskā stāvoklī, nobraukums oriģinālais- nedaudz pāri 140000 km.
Mašīna tika pārdota 2010. gada novembrī ar nobraukumu pāri 280000 km. Vērtība bija ievērojami kritusies. Iespējams, dēļ baltās krāsas un aprīkojuma līmeņa.

Pozitīvais.
Lielisks degvielas patēriņš, prātīgi braucot var tikt zem 5 litriem.
Neitrāls un glīts dizains. (subjektīvs viedoklis)
Milzīga ietilpība.
Laba vadāmība, Opel piekares izstrādē palīdzēja Lotus.
Ļoti izturīga piekare- pa visiem šiem kilometriem tika nomainīts tikai viens sailentbloks un stūres pirksts. Un arī pēc visiem šiem kilometriem piekare likās stingra un nekas negrabēja. Bet vērts pieminēt, ka pārsvarā tika braukts pa asfaltu. Oriģinālā 6 skaļruņu Blaupunkt audio sistēma skanēja kvalitatīvi.

Negatīvais.
Ļoti gauss un nedinamisks motors. Ikdienas braukšanā no motora ir jāspiež ārā gandrīz vai pēdējās sulas un šo situāciju pasliktina garie pārnesumi.
Salona salikšanas kvalitātei nav ne vainas, bet izvēlētie materiāli šķiet lēti.
Lielākās problēmas- motors. Līdz 2009. gada rudenim motoram vienu brīdi bija nelielas elektronikas problēmas, bet neskaitot to motors darbojās lieliski, uzticami un leca no pus apgrieziena jebkurā temperatūrā. Pēc tam sākās murgs.
Bija jāmaina galvas blīve. Pēc šī remonta sākās nebeidzamas problēmas ar elektroniku, tika mainīti dažādi devēji, vadības bloki utt. un ieguldīta liela nauda. Vēl tika nomainīts termostats, vārstu vāka blīve. Es nezinu vai tā bija nepareizo servisu izvēle, bet neviens īsti nemācēja neko līdz galam sataisīt. Beigās tika nolemts mašīnu pārdot.

Secinājums.
Astra ir laba, praktiska un izturīga mašīna, bet ne ar šo motoru (Y17TD). Varbūt vēlāko gadu modeļos šīs problēmas tika novērstas.

PS.
Esmu dzirdējis par citām astrām, kas nobrauc 300k km un vairāk bez jebkādām problēmām. Iespējams, ka šajā gadījuma ir nepaveicies. Lai nu kā, šim Polijā ražotajam "japāņu" Isuzu motoram ir vācu analogs kurš ir švakāks bet esot izturīgāks. Prātīgāk būtu izvēlēties 2.0 vai 2.2 dīzeli.
 
daavisz @ 16.janvāris 2011 0:00
Visi komentāri
 
brmbrmm 18.janvāris 2011 22:35
0 0 Atbildēt

Esi pārliecināts par to " Vācijas telekomunikāciju kompāniju" ??? Kāda velna pēc lai ofic Opel dīleris nodarbotos ar lietotu auto importu? Man drīzāk liekas, ka kāds Adam Auto darbinieks šo nodzina, atkruķīja odo, un nopārdeva ar šādu basņu. Jāsaka, ka ar līdzīgu stāstu es no šiem iegādjos lietotu Vectru - stāstīja, ka esot iegādāta no Vācijas izsoles.. nu nu. Adam Auto jau vairs neticēšu - tai laikā viņu lapā bija minēts, ka lietotos auto šie pārdod pēc pilnīgas apkopes un defektu novēršanas (precīzu tekstu neatminu), ar garantiju utt, ne vella!

brmbrmm 18.janvāris 2011 22:40
0 0 Atbildēt

Un vēl par tiem 2.0 vai 2.2 dīzeļiem runājot - labāk pameklē infu par Bosch VP44 augstspiediena sūkņiem un tad runā. Nezinu, vai konstruktīvs defekts vai kā, bet šiem mēdz izbeigties vadības bloka izejas tranzistors, un vienīgais oficiālais risinājums ir sūkņa nomaiņa = 1,5 kLs Cerams, ka jaunajiem tas vismaz ir novērsts.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti