Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Passat VR6 2.8 DOHC 1994 Novērtējums: 9
Kad nu biju nedaudz iekrājis naudas un tiku vaļā no sava šrota 2.0 dohc passata, paņēmu delfīnu 2.8 dohc. Pārsēžoties šitajā autiņā likās, ka tūlīt aizlidošu. dinamika bija laba. korozija bija tikai drusku aizmugurējām arkām. komplektācija vr6 vienmēr bijusi labāka nekā mazāka tilpuma passatiem. Man aprīkojuā ietilpa ABS, klimatkontrole, gaismu regulators, elektriskie sēdekļi, elektriskie spoguļi, el. lūka, velūra salons.
Ar autiņu pārvietojos 2.5 gadus, tāpēc tā plusus un mīnusus varēšu nosaukt diezgan labi. Pirmais, kas cilvēkiem šķiet - 2.8? nu pizdec! benzīnu liesi spaiņiem! Bet nu nekā nebija. pa trasi braucot ap 100 - 8.5 litri. Pa pilsētu (Rīgu) ap 11.5l, ja nesēž pa korķiem. vidēji ap 10l arī sanāca. Ja pa pilsētu sāc braukt agresīvāk - 13.5l. Pa trasi lielakais, ko man bij izdevies dabūt bij 14l/100. Toreis nobraucu ap 100 km pie vidējā ātruma ap 160 km/h. Motors tā pa īstam atvērās tikai pēc 140 km/h, kad bij 3.5 tkst apgriezienu, tā ka līdz 200 km/h cēla bez problēmām un uz ceļa stāvēja stabili. Pa mūsu ceļiem gan ar max ātruma izspiešanu neaizrāvos, tos pašus 200 tik dažas reizes braucu, bet spriežot pēc rezerves pie 200, tahometra un spidometra attiecības, tad max ātrums bij ap 240 km/h.
Kad ar patēriņu noskaidrots, nākamā baile dažiem ir V6. Dārgaks remonts, sarežģītāks apkopē, vairāk eļļas un vel nezin kas. Ja motors nokauts, tad visdrīzāk tā arī ir. Man šajā ziņā gan paveicās, motors bij labs. Mainīju tik eļļu, siksnas. kondicioniera gultni (ap 20ls), ģeneratora gultni (ap 15ls). Pa dzinēju tas arī laikam bij viss. Pa virsbūvei, tad piekare ir noturīga. pa visu laiku nomainīju tik stūres pirkstu (ap 8ls), priekšējo ripuļu gultņus abus, tie gan bij dārgi, jo bremzes un pārējais tur nav kā standarta passatos (katrs ar darbu ap 28ls), bremžu caurulīti uz aizmugurējo suportu (ap 7ls) Jāpiebilst gan, ka gadā nobraucu tikai ap 12-15 tkst km. Mainīju arī dažus svečvadus laika gaitā (šrotā pa 1-2 ls gabalā) Tapat nācies 2x mainīt benzīna sūkni, jo benzīna rādītājs nerādīja un tā arī netiku līdz labošanai, rēķināju pēcnoskrējiena rezultāta gadījās, ka beidzas bendža, ņēmu bagāžniekā rezervētos litrus, bet sūknim jau tas par labu negāja.
Visas ekspluotācijas laikā nekādu lielu problēmu nav bijis, autiņš mani nepievīla. Remonta izmaksas bij vidēji dārgas, taču ar to jārēķinās, ja nebrauc ar 1.8 monjiku. Degvielas patēriņš normāls. Ietilpība laba. Ja nepieciešams ietilpīgs, nedārgs auto, ar labu dinamiku un esat gatavi ieliet nedaudz vairāk kā priekš 1.8, tad šito var nemt. Tikai tādu ir diezgan maz un lielākā daļa jau laikam ir pakauti.
Cobalt @ 28.janvāris 2011 0:00
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti