Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Astra H 2007 Novērtējums: 8
Nu taa – ir pagajushi precizi 4 gadi, kopsh iegadajos Opel Astra H (1.6l, 115hp) pie Opel dilera AdamAuto.
Nobraukums ir tikai 57000km. Auto ir pec dizaina smuks, musdienigs, salons ari – viduskonsole ir savdabiga, atshkjiras no visiem citiem lidzigas klases mahsinaam.. japanjiem, korejieshiem u. c. zveeriem. ; savdabiga pagriezienraditaju darbiba


Par plusiem un minusiem:
+ arejais un salona dizains
+ ekonomisks: vararaa (pilseta 7.8; shoseja 6.2 (ir bijushas reizes 5.7); skatoties cik noslogots autinjsh un kaads braukshanas stils; ziemaa (pilseta 9.0, shoseja 7.0).
+ Borta dators... ljoti precizi raada degvielas paterinju (lidz gramiem preciizi)
+ izcilas gaismas - lieli un specigi priekshejie lukturi
+ salidiznoshi viegli parkoties atpakaljgaitaa (tas laikam tapec, ka man iepkrieksh bija Sedana tipa a/m)

- nav salonaa neviena glazhu turetaaja (iznjemot cimdu nodalijumu). Atverot cimdu nodalijumu, tad cilveks blakus shoferim reali nemaz nevar seedet, nav kur likt kaajas + un tie turetaji ir drizak shkjivju turetaji lai neaizshljuc pa salonu
- slikta pārredzamība pie priekshejās durvju stoikas (abās pusēs)
- pasazhieriem aizmugure pamaz vietu, bet ko no tadas klases mahsinas vairak var gribet
- gariem auguma cilvekiem (virs 1.80m) varetu but problemas ar salona aizmugures skata spoguljiem, jo diezvai vinji ko redzetu. Mahsinas aizmugures dalja ir noshkjelta un virsbuve iet uz leju.
- maza stiklu mazgashanas shkjidruma tvertne (laikam 2l). Takaa mahsina ir hechbeka tipa, aizmugurejie logi ljoti aatri notashkjas ar netirumiem, biezhi skalojot atri beidzas shkjidrums.
- kreslu auduma apdare... ziemā vai lietus laikaa sezhoties a/m, pie durvju atvershanas salona iekritot dazhaam sniega paarslaam vai lietus pilēm – var redzet uz kresa pljekus
- skanjas izolacija braucot vairak par 100km/h

Tagad par remontiem:
1. pec 1- ma gada ekspluatacijas pie 14000km nacas mainit stures stieni, bija neparasti atri izljurkaajies. Paldies Dievam samainija par garantiju. Pat servisa vechi bija ljoti izbriniti un pat pie apskates - pirmo ko ieraudzija tas bija nomainitais stures stienis un vechi bija izbriniti
2. pie 50 000 km nacas mainit labas puses gultni
3. ~pie 40 000 km saakaas klakshkji priekshejaa panelii viduskonsolee. No sakuma tas bija reti un uz nerviem nekrita; tagad jau pie 56tk km tas ir gandriz nepacieshami. Servisaa bez prieksheja panelja izardishanas neko nevar pateikt no kaa tas ir. Bet pec kaada pusgada saku saprast ka tar ir no salona gaisa appuutes sistemas, acimredzot kaads zobratinjsh paarlec. Liekas ka mashina butu iemitinajies kaads ruukjitis
4. pie 55 000km - pie liels bija parsteigums ka braucot atpakaljgaitaa izkrita vaditaja puses atpakaljskata spogulja stiklinjsh – vnk njema un izkrita. Nedammju ka ta butu biezha paradiba mahsinaam. Pec zagljiem neizskatijaas...

Bet visa visumaa laba mashina!
romix @ 29.marts 2011 0:00
Visi komentāri
 
sedrix 16.janvāris 2013 20:51
0 0 Atbildēt

Esmu braucis ar jaunu Astra H 1.6 sedanu,Pats braucu ikdienā ar AstraH universalu 1.9dīleli 150Z/s emu nobraucis vairāk kā 180000km Manāskatījumā 1.6 ir zāles pļāvējs. Un degvielu rija vairāk nekā tu raksti.Pie 120Km/h 5robā tahometra 3500 apgriezieni, motors kāp salona.Tas nekur neder.Runājot par mīnusiem nepieminēji to kad ziemā tekot ūdenim no priekšējā stikla tas nenotek,bet sasalst starp gumiju un vadītāja un blakussēdētāja durvīm. Vērot vāļa neuzmanīgi durvis var nodarīt skādi,tādēl jāseko līdzi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti