Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi Galant 1.8 TD 1992 Novērtējums: 10
Sveiki kungi un dāmas,

Kādas Te intrigas par Skandi un Statoil. Braucu ar savu auto jau 2 gadus, nobraukti laikam jau 60000 tā īsti vairs neatceros. Problēmas bij ar ģeneratoru, tam gada laikā 2 reiz tinumi pārdega,30Lsx2 pagaidām braucu it kā labi, amortizatorus nomainīju ~150Ls, stabilizatorus 2 gab priekšējos 5Ls pāris, pirkstu priekšējo 7 Ls, dzinēja spilvenu 28Ls ar darbu, akumulatoru- pirku autostartā Varta 95Ah tāds pienākoties pēc kataloga 55Ls, siksnu laikam 17Ls ar darbu, eļļu filtrus, vēl šo to.
Mašīna uzticama, ja neņem vērā ģeneratora šaizes, tad nav bijis gadījums, kad mašīna nav pielēkusi, vai braucot nomirusi. Mašīna glabājas āra apstākļos, rūsas nav(ir gan pie antenas, tās, kas ieiet stoikā. )Durvis neaizsalst, slēdzenes arī.
Braukt patīkami, arī uz 160(vairāk šis traktors neiet). Sajūta pie stūres droša gan ziemā(riepas GY Ultragrip 500) vai vasarā.
Par pielēkšanu ziemā, nu ir tā, ka gan pagājušoziem gan šo pirmajā dienā kad bij lielais dubaks virs -25(tikai pie šadiem grādiem ir hohmas), autiņš pielēca, bet mazliet pabraucot noslāpa, tad pielēju šķaidītāju un vairāk problēmu nebij. Lejos Statoilā un varu teikt tā, ka viņi mazliet par vēlu noreaģē uz temperatūras maiņām, jo nesasalstošu dd sāk tirgot tikai tajā dienā, kad ir dubaks.
Runājot par Skandi- nekad tur neesmu bijis. Bet lasīju, ka Mitsubishi Carismas varbūt arī pārējos modeļus šie sākuši likt kopā Holandē. Pieļauju, ka šis arī ir tas iemesls kāpēc jaunajiem Mitsubishi pieklibo kvalitāte. Nezinu vai vaina Holandē vai kur citur, bet bij man Volvo 440 Holandskoj sborki, nu bruka nost vienā brukšanā. Nevienam neisaku šādu auto.
Nu lūk tātad kopsavilkums, biju domājis, ka tad kad pirkšu jaunu auto pirkšu noteikti Mitsubishi labprāt Galantu bet šim Nav dīzeļa, varbūt Carismu, bet tā salikta Holandē: ).
Varbūt arī nepirkšu, bet Savu auto varu ieteikt visiem. Nu toč nenožēlosiet.

P. S. Vajadzētu tomēr 2.0TD, bet no 93 gada tādi jau ir un bundža arī smukāka.

Ar cieņu,
dauxc @ 14.janvāris 2003 0:00
Visi komentāri
 
Gasjs 14.janvāris 2003 15:04
0 0 Atbildēt

10 - exelents auto!
;)

Qued 14.janvāris 2003 16:58
0 0 Atbildēt

Laikam autoram minētie izdevumi ir pilnībā pie kājas, ja jau auto novērtēts ar 10

pauls 16.janvāris 2003 17:44
0 0 Atbildēt

padaargi padaargi

bukshis 24.janvāris 2003 10:54
0 0 Atbildēt

Ja šim auto novērtējums ir 10, tad manam zapiņam ir 11.

Chaks 8.maijs 2003 12:54
0 0 Atbildēt

Man ir gadu jaunaks modelis, bet aptuveni kaites tas pashas. Rudeni noplisa gengeris un sataisija man puishi no Karats Auto servisa Slokas iela, kas specializejas ar Mitsukiem. Aizvakar atkal nobira gengeris un nu jau aizdzinu citur un izradas puishi esot taisijushi laikam ar kuvaldu , jo remonts par 70 Ls - bet rezultats tads, ka letak ir nopirkt lietotu, neka izlabot SPECU remontu. Nelabojiet auto KARATS AUTO servisaa!!!!!!!!!!!!
Bet savadak autinsh ideals gan izskata gan braukshans zinjaa.

dauxc 15.maijs 2003 11:22
0 0 Atbildēt

To: Chaks

Par AUTO KARĀTU, kur pats remontēju savu auto varu teikt sekojošo. Auto viņi taisa neslikti, detaļas uz vietas cenas konstantas. Pagaidām nav piečakarējuši. Par autoelektriķiem-ļoti maz ir servisu kur ir normāli elektriķi, tai skaitā arī Karāts, bet man viņi uzreiz pateica, ka nav vērts. Tā arī izdarīju, atradu mazu servisiņu, atrodās viņš uz turģēņeva ielas specializējušies uz ģenģeru remontu, aizdzinu auto un teicu tā, kamēr nepateiks kāpēc mirst ģenģeris prom nebraukšu. Viņi ģenģeri sataisīja nomainīja tinumu, kas kārtējo reizi bija hana, un teica tā:esot man aizdedze zavaročennā, kad pagriež atslēgu tiek uzsildītas sveces, tad piešķiļu, bet tās vēl tiek sildītas papildus, kādas 5 minūtes, ja esi novērojis mainās apgriezieni, ik pēc īsa brīža, kad tie beidz mainīties, tad sveces vairs netiek sildītas un var braukt. Tā kā ģenerators ir pašvaks, akumulators man ir 95Ah, tad ja šīs pirmās 5 min nepagaida un uzreiz brauc ar tuvajām gaismām, plus vēl spoguļu apsildi ieslēdz, tad ģenģeris arī ātri noviebsies.
Tā nu es ievēroju šo rituālu ka pirmās minūtes kamēr sveces beidz sildīt, mierīgi uzpīpēju, tad slēdzu gaismas un sāku braukt, un VISS IR OK. Nu jau gadu braucu tfu tfu...
Tā, ka katrs serviss ir ar kautko īpašs, un ja ir šaize ar elektrību, labāk dzīt pie elektriķiem kas ar to nodarbojas, bet tādu ir maz.
Tomēr atļaušo nepiekrist par to, ka uz AUTO Karātu auto nevar dzīt. Var un vajag, protams ne visu remontēt, un iepriekš vajag parunāties, jo tad kad viņi īsti negrib kautko taisīt labāk netaisīt, bet viņi arī pasaka, nu vismaz man...

Ar cieņu

LANCERdriver 11.maijs 2004 16:13
0 0 Atbildēt

Vareeji jau gan pirkt akumulatoru ar mazaaku ietilpiibu! Savam(2.0D) esmu licis 72 Ah Delphi akumulatoru un 3,5 gadi jau bez mazaakaam probleemaam! Pie tam mazaaks akum mazaak noslogo gjeneratoru un ir vieglaaks.
Peerc tikai Japaanaa razhotos Mitsubishi!

schahta 29.jūlijs 2004 16:16
0 0 Atbildēt

Man tāds pac autiņš jau 3 gadus, bet ar ģeneratoru nav bijušas problēmas! Pamazām jau ir kas plisis, bet diezgan maz! Ir OK auto!

vlatik 4.augusts 2004 22:41
0 0 Atbildēt

Blin,bil v etom KARATS AUTO,menjal sarovie,vmeste s ri4agami,postavili vse novoe,poprosil garantiju,ne dali!4erez 10 tisa4 posel na texosmotr,a eti sarovie ljuftat kak svolo4i!!!!!

Lexa 19.janvāris 2005 22:49
0 0 Atbildēt

Narod a u menja 1,8TDi 88 goda,i nikakih zabot voobwe.Nawel celij kuzov na zap4asti za 20 ls.Bez motora.A teper neznaju gorja.Mawina super.Kolodki zadnie 9 ls,Zadnij cilindr tormoznoj 6ls.No estj remkomplekt v grossauto za 2 ls.A esli interesujut zap4asti tipa dveri...svjazitesj-dogovorimsa

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti