Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Sierra 1987 Novērtējums: 5
Nu tad tā. Bija man tāds interesants auto ar 2.4D dzinēju. Mīnusi- nekāda uzrāviena, ļoti zems, otrā zemākā vieta no asvalta uzreiz pēc riteņiem- radiators. Man ļoti patīk braukt pie dabas atpūsties un iebraukt kautkur tā dziļāk mežā, 1 radiators pa 2mēnešiem gāja bojā. Kad tas apnika nedaudz izmainīju šā auto ārejo izskatu un palielināju caurejamību neieguldot nekādus lielos līdzekļus. Auto priekšā uzstādīju VAZ 1-11aizmugurējās atsperes-3Ls par pāri(Šrots zem kalnciema tilta), aizmugurē Ford Scorpio atsperes 10Ls par pāri(jebkurš šrots), gāzes amortizatori -58Ls par visie četriem (Auto Pluss kurbada ielā) tas ar atlaidītēm un strādāja 4 gadus bez problēmām. Kopā: 71.00Ls tagad nebija nekāda stresa braukāt pa akmeņiem, āpmalītēm, nelieliem celmiem mežā, pa izdangātiem ceļiem (vienīgi pa dubļiem vajadzēja tā pamatīgāk ieskrieties). Kam ir piederējusi Sierra tas zin ko nozīmē ziema... Auto paliek tāds nedaudz pacietāks, bet to arī var novērst palielinot amortizatoru stiprinājuma vietas un Sierra tomēr ir un paliek Sierra, izgatavota no vecām konservu kārbām un izlietotām tetra pakām. Toties tādu auto nav žēl dzīt, uzturēšanas izmaksas vidēji 35Ls mēnesī, jo no maniem troophy reidiem lidoja kautkādas gumijas, aporas utt. Plusi- nekādu sāpju par noskrāpētiem sāniem, ielocītu grīdu vai citiem sīkumiem. Bet ja jūs jautāsiet vai es vēlos sev tādu auto otreiz- atbilde ir nēē, ja nu vienīgi kāds man tādu atdotu. Tādu auto var turēt kā otru ar kuru aizbraukt uz mežu un ja nu tas kautkur nogrimst tad nu neko, uz autobusu un mājās, gulēt. Jā starp citu tas nekur nav nogrimis, ja jums tā likās, tas ir sasists un nu jau izjaukts, šrotā paņēma par 60 latiem, ek žēl...
sierists @ 14.janvāris 2003 0:00
Visi komentāri
 
outlaw 14.janvāris 2003 16:08
0 0 Atbildēt

Vai ta sieriem nav 2,3D?

sierists 17.janvāris 2003 16:13
0 0 Atbildēt

outlaw:
zini Tev taisnība, kautkā tie 100cm3 pieauguši klāt, kautkā pat nepamaniju...bet gāja gan labi-pa vējam uz līdzenas šosejas reizēm gadījās izspiest pat 160km/h,bet tad gan likās, ka motors izleks...

renegāts 19.marts 2003 17:01
0 0 Atbildēt

Paskaidrojiet man tādu faktu: ja viens no stobriem dīzelim ir ierijis udeni (laižot cauri peļķei), pavisam nedaudz saliecot klani. Tipa - kamēr motors neiesilst pa izpūtēju veļās kupli zili dūmi, es saprotu, ka dēļ traumēta klaņa ir nedaudz zemāka kompresija, jo iesilstot dūmi pilnībā pazūd.Motoram iesilstot tas sāk degvielu sadedzināt normali. Vobšem viss ir normāli, tikai tie dūmi. Vai var mainīt tikai vainīgo klani vienu pašu, piem. no šrota??

bols 2.aprīlis 2003 19:43
0 0 Atbildēt

sierists:
Ko Tu kjiiimikjoji, lai nedauziitu radiatoru un kaads bija sim darbam cenniks?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti