Lasītāju pieredze par saviem auto

Renault 21GTS 1990 Novērtējums: 8
Jā, vispār ar šo auto nobraucu tikai knapi gadu, bet tas galīgi nav rādītājs, vispār viss bruka un juka... Bet, jāņem vērā tas, ka mans auto bija 5 gadus Rīgas Taksometru Parka rīcībā.. Hehehehehe.. BET lai arī cik tas bija nojāts, komforts tajā braucot, ēdot, mainot drēbes, knie..... joties, kā arī guļot bija ideāls.. Man bija 1,7 karburators. Salons kolosāli pārdomāts, īpaši aizmugurējie sēdekļi, kurus varēja salocīt pēc sirds patikas.. Auto bija arī vērā ņemamas caurgājības spējas.. Tad kad bija lielie plūdi 2002 gada rudenī, dodoties visai ekstrēmā braucienā uz Mangaļsalu, atpakļceļā nācās braukt tā, ka ūdens nāca haubei pa augšu pāri. Jāsaka, ka ļoti jauki izskatījās dzeltenie miglinieki zem ūdens.
Nu slavēt jau varētu daudz, īpaši dzinēju, kolosāli nostrādāti agregāti. Manam auto spidometrs bija apstājies pie 432 tūkstošiem, zato motors gan gāja uz nebēdu. Drusku dūmoja, ja grieza akurāt ārā otrajā robā.. Vot, vispār auto uz goda, bet IR viena problēma.. Neviens NEJĒDZ šos auto remontēt. Visiem tikai padavaj BMW un Mercedes, bet tiklīdz jādomā ar galvu, tad ir viss.. Autinji ir kolosāli nostrādāti, viss ir izrēkjināts un atstāta rezerve.. Labi, lai nu paliek, bet par tiem remontiem, es atradu vienu veci, kursh ir baigais monstrs. Strādājis Euro Auto, mācījies Francijā rūpnīcā par servisa meistaru utt., utjp... Nu vienvārdsakot viņš par Reņiem zina visu, nu vismaz tā liekas, pats arī nenormāls fans.. Nu nezinu, moš mani izmetīs par šo tekstu no šejienes ārā, bet es reāli zinu, cik grūti ir dabūt normālu meistaru vispār, kur nu vēl tādu, kas kaut ko rubī.. Tā īsumā, ja ir interese par to veci, tad zvaniet 9554582 Dans. Vinja serviss atrodas pie Buļļu vairumtirdzniecības bāzes. Varu teikt, ka vinju pazīstu jau 4 gadus, piecakarējis nav ne reizes. Ir pie vinja vestas arī Laguna pirms pirkshanas diagnosticēt, remontēti 19, karoče darīts viss ar Renault. Mans Reņa motors piedzīvoja viņa vadībā kapitālo, gāja kā nezvērs..
Vive la Renault!! @ 22.februāris 2003 0:00
Visi komentāri
 
JB 24.februāris 2003 9:54
0 0 Atbildēt

Man jau ari 21 nevada dikti patikas, aprakstu sk zemak. Saloni forsi un motori ok, zel tikai ka bleki pasvaki - apnika man 86 gada autina caurumus lapit ;-(((
R meistarus savejam atradu aizMola, sia Janers, tur strada vechi no taksu parka - ari var iztikt.

Vive la Renault!! 24.februāris 2003 17:20
0 0 Atbildēt

Jā, zinu Janeru, vienīgais normālais vecis tur ir vecais Andris un vinja jaunais kolēģis, bet kopumā ņemot... Ticamības miments ir nozagts, jo man tur taisīja kārbu sataisīja pa 90Ls un divām nedēļām :(( Karoče, eleganti piekāsa, pečkas radiatoru vispār nemācēja noņemt.. Nemaz nerunājot par to, ka la'bās puses priekšējais plaukts bija aizlūzis un trīs reizes regulējot sa'virzi vienas nedēļas laikā to nepamanīja, bet kad salūza - apsveica ar otru dzimšanas dienu..Tā lūk..Šis kantoris manī uzticību galīgi neiedveš, jo visi mehāniķi ir no takšu parka un laikam nav jāstāsta par to kāda darba kvalitāte tur ir, ja vīri visu mūžu taisījuši volgas..

JB 24.februāris 2003 18:03
0 0 Atbildēt

Piekritu gan, diemzel uz pirkstiem bij japaskatas. Andri ari atceros;-)) Bet labais bij tas, ka vareja atstat autinu, pasi detalas samekleja pa ciesamam cenam. Eiro auto pasam bij ar pricendaliem jabrauc...

Sandis_UR 24.februāris 2003 23:12
0 0 Atbildēt

VLR! Vai nav izdevigak nopirkt karbu nevis taisit pa 90 ls?
Un vispar vai ir pratiga doma njemt bijsuo taxi.
Kadas tev vel ir bijusas problemas un pa cik panjemi.

Vive la Renault!! 26.februāris 2003 18:14
0 0 Atbildēt

Panēmu tāpēc, ka naudas nebija, bet auto gribējās un bija iespēja. Samaksāju par šo auto 123,92Ls. Auto bija 90 gada, tāpēc bija doma kaut vai pārdot pēc tam. Problēmas.. Ļoti jūtīga dzesēšanas sistēma, sistēma ir zem spiediena, līdz ar to, ja kuat kas nav kārtībā uzreiz kaut kas plīst, bet vienmēr kāda patrunējusi gumijas truba, vai arī izšauj bačoka vāciņš..Sa'juta vienreizēja..Ziemā nevajadzētu nobīties, ja ieraugat dūmu grīsti aizmugurē, un atverot haubi viss motors eļļā. Aizsalusi kartera ventilācija un pa ščupu (nu to stienīti, uz kura skatās eļļas līmeni) vienkārši kādu porciju izmet ārā..
Vēlreiz gribētos uzteikt kolosāli pārdomāto salonu..Bet runājot par kārbu - taisīju tāpēc, ka Janera "speciālisti" teica, ka tā būšot labāk un lētāk.. :)Ja vēl kas, rakstat, esmu šo auto fans..Vēl kas, ir visai grūti dabūt pārejas modeļu virsbūves detaļas..

Andris 6.marts 2003 9:34
0 0 Atbildēt

Man ir violēts (vienīgai Latvijā) Renault 21, ar 1,7 monošprici. Labu laiku pret auto pretenziju nebija, Dzinējs grieža kā zvērs, tai pašā laikā patērējot diezgan maz degvielas. Nopērkot proamas nācās šo to remontēt, jo iepriekšējais saimnieks bija salaidis sviestā dzesēšanas sistēmu. Es visu remontēju pac un faktiski samainīju visu, grūtākai bija pečku nomainīt, jo lai to izdarīt vajadzēja ņemt nost visu priekšējo paneli. Bet nekas es paskaitīju ka pečku es tagad varu nomainīt 30 min. laikā iepraktizējos tā teikt.
Bet nesn notika kautkas traks ko saremontēt es nevaru, pēkšņi mans autinš sāka patērēt 20 l/100km, un ar fenomenālu precizitāti, ar 10l var nobraukt 56km.

Tagad domāju uz šrotu vilkt vai remontēt, jo meistariem neuzticos, a apraratūras ar ko notestēt kompi man pašm nav.

JB 19.marts 2003 12:56
0 0 Atbildēt

Tamlidzigas vainas manam gtx(sk.zemak)2.2 sprice ar kompi sekmigi laboja auto eras chalji Krustbaznicas iela 4 - parasti pie vainas bija kada no vecuma saplaisajusas caurulites skirba vai ari ar sali sacakareti elektriskie kontakti. Paris reizes to dariju, vini ari iztirija, diagnosticeja, veica kaut kadu profilaksi, bet bez 20ls laikam nekas nebus. Likas sakarigi, kas jedz, ko dara- vareja ari normali aprunaties.

apaljais_buss 25.aprīlis 2003 21:27
0 0 Atbildēt

to Andris
ja šprices motors pēkšņi sāk patērēt nenormāli degvielu, tas nozīmē, ka nedarbojas pareizi kāds no devējiem (vai vispār noklājies). Tā dēļ auto nav vērts pārdot - dzen vien uz kompja testu.

Starp citu, ja ir servisa grāmata (savulaik pirku 5 ls) multimetrs (volti un omi), tad lielāko daļu datčiku (gaisa un motore temp, drosele, spiediens ieplūdes kolektorā) pats var easy pārbaudit.

BTW man iekš R21 1.7 (nu jau bijušā) patika tas, ka daudz ko pats varēju izdarīt (bez sevišķas pieredzes) - autiņš vienkāršs, bet labs!

abeam 31.augusts 2004 13:22
0 0 Atbildēt

Par to Renu remontesanu,tiesam ir problemas jo praktiski vieniga vieta ir Euro auto,bet kad auto paliek vecaks dazreiz remonta izmaksas liek meklet kadu citu vietu.Savu veco Megani 1998.gads 1,4 benzins notirgojam
uz provinci.Ar to tur nobrauca pusgadu un vispar ir loti apmierinati,tacu saka tecet stures pastiprinataja reika
letakais variants Euro auto taisit bija 230 Ls +darbs ,tadu summu maksat par 6 gadigas Meganas remontu kautka negribejas un sakam meklet kur to izdarit,beigas palikam
pie servisa Bulu baze kurs te ieprieks pieminets, visuma sataisija normali par 90 Ls.Ari atieksme normala vienigi
pec kada laika konstatejam ka mainot bija saverptas hidraulikas trubinas un ari to stiprinajuma vietas kronsteins nebija vairs precizi vieta,ka ari gumijas aizsargs pargriezts,laikam bija salikusi visu kopa un pec tam konstatejusi,lai nebutu jajauc ara pargriezusi un uzlikusi,un vel iedeva gadu garantiju pagaidam strada un normali un nekas netek,tacu nekludas tikai tas kas neko nedara ,vispar pedeja laika ir tada tendence ka kvalitate
kritas daudzos servisos,var but sadala Francu auto vajadzetu atvert diskusiju kas un ka,kur renonte Renus
ari bez Euro auto un Musa motors un kada ir pieredze un kur vel ir dabujamas to rezerves dalas.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti