Nobraukti jau 130000 km, piekare laba, tikai tagad parādijies neliels neliels klakšķis, auto ir stabils, viegli vadāms, ērts. Vienīgā problēma ir dzinējs, jo pie nobraukuma 60000 sākās problēmas ar piedarbināšanu salā lielākā par -15 grādiem, Citronservisā, kur tiek veiktas regulārās apkopes, neko sakarīgu nevarēja pateikt. Pie 100000 km sāka raustīties motors, gan braucot, gan brīvgaitā, garantija laimīgi bija beigusies un Citroncentra "spesiālisti" naski ķērās pie remonta, tika slīpēti vārsti un vārstu ligzdas, remonts vilka pāri 500 Ls, labāk palika, bet vienalga tiko piedarbināts motors 5 sek sraustās un pie -25 grādiem nevarēja piedarbināt.
Secinājums: auto ir labs, tikai nevar pirkt dīzeli, 1) jo nav pārliecības par Citroen dīzeļu dzinēju kvalitāti, 2) nav pārliecības, ka Citronservisā esošie "spesiālisti" ir pietiekami kompetenti.
Man arii pieredze ar tadu pashu 1.9D. Tieshi tas pats. Un citroen centrs - nu neieteiktu nevienam....... Kas veel man nepatik shajaa auto - diizelis/tas dzinejs ir par shvaku, kraasa taada plaana (naak nost), videjas sanu durvis labi nav nostraadaatas, seedeekji aatri paliek cauri, braukt iespejams tikai pie zemiem apgriezieniem, neiedarbojas taapat - 15 salaa, suudiigi vadaas saansliidee (kaut kaads mistisks understreer), ultraPLASTmasiigs salons, Vienigais pluss , varbuut bija sajuugs - nu tads eerts sameeraa.... bet es dotu labi, ja 4 balles
Iekceko kadu no pedejiem za ruljem numuriem ja nemaldos tur aprakstija lidzigas problemas.
Starp citu vinjus ari saliek kadas 3 atistibas valstis vai nu polija vai kur citur.
ZIgiz dizelis paliek dzielis, ta ir ekonomija un no ekonomijas tu nevari prasit 10 sek lidz simtam, iznejmot kadam labam turbodizelim. dizelis un benzinieks tas ir divas pavisam atskirigas automasinu kategorijas. Dizelis ir domats darbam un lieliem attalumiem, bet benzins izpriecam.
hi visiem mūsu 1999 gada citronam 1.9d ir 20300 nobraukums motoram nav nevainas sportot ar dizeli nevajag bet ja grib iekabināt kādam var sākot ar otro ātrumu motoram šogad nomainījām 2 kvēlsveces jo mīnusos neleca tā kā tagad iet motors un arī viss pārējais ies un ies
p.s. auto ir lētākais savā klasē ko tad Jūs gribat par 6 latiem
franču mašīnas ir labas , ja nav redzētas un izmēģinātas citas. Ja ir tad es Jūs saprotu..
Un veel - peec 200 000 km saakas ljoti dargi un nejeedziiigi remonti!
Ļoti labi auto, gab berlingo, ar ko nobraucu ~ 100000 km, tad atdevu citiem firmā par koplietošanas auto, gan Xsara, ar ko braucu tagad, un domāju braukt vēl ilgi, Berlingo bija ar 1.9 dīzeli - no problems, tikai pakūtrs, Xsara ir ar 2.0 HDI - pasakaini labs dzinējs!! Patērīņš - nav iespējams padarīt lielāku par 5.5 L/100km, labi 'velk', ir kluss.
Apkopes un servisu uzticu reģionālajam dīlerim Cēsīs - lētāk, labāk, ātrāk, var visu sarunāt, kaut gan dzīvoju un strādāju Pierīgā.
Vienīgi - ar Citroen nekad nebraukšu ilgāk par 3 gadiem, tad viņš jāmaina pret jaunu, un atkal no problems.
Polijā kolēģi ar šādu auto nobraukuši jau 200 000 km bez nevienas problēmas. Braucot auto likās, ka pilnīgi jauns, ko rādīja arī spidometrs - 20 000, taču izrādījās, ka tas ir mainīts pēc avārijas. Lai arī kā iztaujāju bija tikai labas rekomendācijas - īsti neatceroties pat kā servisa darbinieki izskatās. Patiesībā domāju pats pirkt ar 2.0 HDi dzinēju - likās labs.
Brucu 97gada Berlingo nobraucu 270 tkst., Ritošai daļai bija viss diltošais jāmaina, lielākā sāpe bija pakļejais tilts , jo nācas diezgansmagas kravas vilkt diezgan bieži ar 800 kg. Vienreiz restaurēja pie 200, bet 260 jau bija galīgi beigts nācās lietotu iegādāties. Ar motoru vispār nav problēmas pie -30 nekādu problēmu kā bitīte. regulāri mainiju degvielas filtrus. pie 230 nobruka stūres pastiprinātājs. Dīzelim jādod iztīrīties nevajag baidīties braukt uz pilnu jaudu , bieži sanāca braukt 130, 140 km/h. Vel joprojām motoram atgāzes kā jaunam. Motors ir redzējis tikai sitētiskās eļļas.
Visiem Peugeot un Citroen īpāšniekiem no savas rūgtās pieredzes silti iesaku nelabot mašīnu pie Jurija Ujutova servisā Slokas ielā 69. Varu padalīties pieredzē [email protected]
Nu nezinu nezinu. Manam Berlingam nupat jau ir noripinaati gandriiz 100000, bet nekas taads extreems nav noticis. Pielec jebkuraa salaa, pat -30, vajag tikai maaceet pieshkilt. Nevajag mociit motorinju, kveelsveces lielaa aukstumaa vajag uzsildiit vismaz divas reizes un tad lec bez aizkershanaas. Nevajag arii liet kreiso salarku. Motors neraustaas un neklaksh. Piekares detaljas nav bijusi vajadziiba pagaidaam veel mainiit. Braucu diezgan agresiivi, neskaadeeju arii saansliides. Normaals autinsh par ljoti sakariigu cenu. Galvenais tehniskaas apkopes iet noteiktajaa laikaa. Ir gan viens miinus - prieksheejos seedekljus nevar nolaist horizontaali - kaut kaads sviests! Bet nu to visu ko neatlauj priekseejie seedekli ar uzviju var atguut iekaartojoties aimugureejos seedeklos un atmetot priksheejos uz priekhsu. Var pat to dariit gandriiz staavus :). Un veel - CITRONSERVISS SUCKS !!!!!!!
Izbraucies ar berlingu esmu ~4gadus!!! Divas no salona izbraucis un divis dažādos tehn.stāvokļos saņēmis lietošanā. Motorīts ir OK jebkuros grādos, pie noteikuma aķis un kvēlsveces ir kārtībā! (arī sūknis un sprauslas) Man secinājums viens, jāņēm jauns(ar lietotu uzmanīgi) un pie 250 tk.km jāņem atkal jauns varbūt tad, kaut kādu ekonomiskumu var iegūt! Piekrītu iepriekš rakstītam ka pēc 200 tk.km sākas "nevajadzīgi" remonti. Remonti jāveic ārpus Rīgas ek.izdevīgāk?! Darba vajadzībām cena un kvalitāte pilnīgi apmierinoša. Lai ripo!