Lasītāju pieredze par saviem auto

Mercedes W124 250D 1990 Novērtējums: 8
Šis ir jau mans otrais Mersis (iepriekšējais bija W124 200TD '86), tā kā mani droši var pieskaitīt pie Mercedes- Benz piekritējiem.
Iepriekšējo nācās pārdot rūsas dēļ, kas, diemžēl, vajā meršus pēc noteikta vecuma sasniegšanas, kā arī mainījās dzivesveids, vairs nebija nepieciešams vadāt lielas kravas. Jā, un vēl, 2 litru dīzelītis bija diezgan kūtrs tik lielai mašīnai.
Manam auto, kā jau noprotat, ir 2.5l dīzeļdzinējs un 5 ātrumu manuālā transmisija. Nedaudz jau tomēr pasteidzos ar tieši šī eksemplāra iegādi, jo bija atstāts paliels iepriekšējā saimnieka "mantojums" - burtiskā nozīmē salauzta lūka (ārprātā neērts un diezgan dārgs remonts), abi prikšējie lodveida balsti (laikam tā viņus sauca), kardāna gumijas, stabilizatora bukses, salauzta priekšējā atspere, centrālās atslēgas neliels remonts, neliels caurums priekšējā lukturī, sabuktēta radiatora reste, tekoši reduktora, kloķvārpstas un ātrumkārbas blīvslēgi, liekas, ka drīz būs jāmaina priekšējie bremžu diski. Bet riebīgākais, ko nepamānīju no sākuma, ir vietā pēc avārijas nedabūta stoika - sākot pie ātruma 60km/h vadītāja durvis sāk jautri svilpot.
Nu bet runājot par pašu motoru (tpu, tpu, tpu) - iet kā pulkstenis, melnus dūmus vispār neesmu redzējis izpūtēja galā. Ātrumi slēdzas viegli un precīzi. Uz ceļa vēl nekad nav mani atstājis. Man Mersedesos patīk tas, ka pie katra defekta nav jāskrien uz servisu, daudz ko tomēr var izdarīts pats, jo remonti, ja vien pa rokai ir laba remontu grāmata un labs padomdevējs, nav ļoti, ļoti sarežģīti. Un par tām detaļām, kuras esmu nomainījis, varu aizmirst, ar nosacījumu, ka šīs detaļas nav no "lētā gala".
Nepatīk man vadītāja sēdpozīcija, jo esmu garš augumā un, ja kājas jūtas ērti, stūre ir jau par tālu. Dinamika mani pilnībā apmierina, jo braukšana pārsvarā sanāk pa zemes ceļiem un mazas nozīmes un sliktas kvalitātes asfaltētiem ceļiem. Gaitas īpašības ir līganas un prognozējamas, tāpēc ziemā vienīgās problēmas ar aizmugures piedziņu sagādā
braukšanas uzsākšana uz sasodīti traki slidenas ceļa virsmas, bet to var atrisināt uzsākot ar otro vai trešo pārnesumu. Daiļā dzimuma pārstāve iesākumā baidījās ar tik "lielu" auto braukt, bet kad redzēja un sajuta un noprovēja, ka ar šito var apgriezties, kur viņas Audi 80 nevar (vainīgs stūres pastiprinātāja trūkums), viedoklis diametrāli mainījās gluži predtējā virzienā.
Tā lūk!
Gigii @ 22.aprīlis 2003 0:00
Visi komentāri
 
FANS 22.aprīlis 2003 20:28
0 0 Atbildēt

to Gigii
Par cik tad tādu ņēmi? Jādomā, ka lēti, jo pieredze par meršiem nevarēja ļaut tādu pirkt. Arī man šī marka simpatizē, bet sakarīgi ,kaut arī 1990.gada ir dārgi vai nav vispār.

Gigii 23.aprīlis 2003 9:16
0 0 Atbildēt

->FANS
Varu pateikt, ka par šitādu eksemplāru vairāk par USD 4500 būtu bijis grēks atdot, bet tādam, kuram daudz maz viss ir savās vietās, nebūtu žēl kādu tūkstoti piemest klāt. Tā vismaz man liekas.:)

Ranger 23.aprīlis 2003 21:35
0 0 Atbildēt

Bij man līdzīga pieredze ar jautru vēja šalkošanu - manam W123 bij iedzīts slieksnis uz iekšu (ielīmēju papildblīvgumiju). Ljoti ceru, ka par savu eksemplāru Tu nēesi atdevis tos $4500.

apaljais_buss 24.aprīlis 2003 9:45
0 0 Atbildēt

Atjautības uzdevums:

13 gadu vecs, dīzelis ar nezināmu nobraukumu (vairākos simtos tk), kārtīgi sists, pa Latviju no sirds jāts, maksā $4500 - kas tas ir???

to apaljais_buss 22.decembris 2003 6:24
0 0 Atbildēt

atjautības uzdevums:

7 gadus vecs dīzelis, ar zināmu nobraukumu (vairākos simtos tk), bliezts, braukts pa Latviju un maksā virs 15000EUR???

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti