Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Vento 1993 Novērtējums: 6
1.8 l monopsrices motort?is, nobraukums iegdaaes briidii 226 450 km.

1. Izmaxas
Iegaade 3200 EUR
Ella + zobsiksna + signalizaacija + paarregjistraacija + apdroshinaashana + sekretka ~ 800 EUR
KOPAA 4000 EUR.
(Nav iipashi leeti, njemot veeraa, ka vieniigaas extras ir stuures pastiprinaataajs un lietie diski).
2. Ekspluataacija
Kopsh 08.05.2003. esmu nobraucis 4000 km, shajaa laikaa izteereeti ~300 l gaazes un 55 l benziina, kas kopaa izmaksaaja ~85 Ls t. i. 2.125 Ls/100 km. (Patiikami maz seviskji, njemot veeraa, ka ~ 60% nobrauktaa attaaluma veikti papilseetu).
3. Gaazes iekaarta
Dikti interesants exemplaars. Nav nepiecieshama ne reguleeshana ne apkope. Vismaz kaa man apgalvoja "Veiksme- A" servisaa, esot uzsstaadiita gandriiz ruupnieciski jau jaunam autinjam Holandee.
Pagaidaam straadaa bez probleemaam, jaudas zudumu, paarsleedzoties no benziina uz gaazi, vismaz man izjust nav izdevies. (Nezinu kaa veerteet jo, ja iekaarta, nedod Dievs, nobirs buus jaaliek jauna. Man apgalvoja, ka shaadaam iekaartaam rezerves daljas nerazhojot jau n gadus, tachu, pareizi ekspluateejot, taas praktiski nebojaajoties)
3. Diivainiibas
Ja autinjsh saulee pamatiigi sakarsis, nezinaamu iemeslu deelj gruuti pieskjilt ar benziinu, ar gaazi shajaa gadiijuma pielec uzreiz.
Varbuut kaads var paskaidrot kaapec taa notiek?
4. Bagaznieks
Gaazes balons nav novietots zapaskas vietaa, tachu tik un taa tajaa var ielikt visu, kas nepiecieshams gjimenes izbraukumam ar telti pat tad, ja gjimenee ir 2 mazi beerni, un veel arii paliek vieta kastei alinja.
(domaaju, ka ~ 2x gadaa man vareetu rasties probleemas ar nepietiekamu bagaaznieka ietilpiibu, bet kopumaa esmu apmierinaats).
5. Veerteejums
Diezgan labs auto gjimenei. Buutu patiikami, ja buutu kondicionieris. Citaadi O. K.
jv1965 @ 25.jūnijs 2003 0:00
Visi komentāri
 
arba 25.jūnijs 2003 18:09
0 0 Atbildēt

šis auto jau izceļas ar milzīgo bagāžnieku

jv1965 25.jūnijs 2003 18:17
0 0 Atbildēt

To arba

Nu kas Jums visiem pret Tengizu? Vinja Vento tachu ir milziigs bagazhnieks ):

Antitelevizors 27.jūnijs 2003 10:43
0 0 Atbildēt

Nu kāpēc cilvēki pērk šos televizorus? Laikam jau nav kur naudu likt...

xxx 27.jūnijs 2003 14:48
0 0 Atbildēt

cik noprotams, rezerves dalas sim eksemplaaram nav nepieciesamas

jv1965 27.jūnijs 2003 17:27
0 0 Atbildēt

To xxx

Pagaidaam tieshaam nav bijushas nepiecieshamas, bet ja ievajadzeesies tad, cik man zinaams, VW ar taam iipashu probleemu nav un arii cenu var atrast pienjememu.

shearer 29.jūnijs 2003 16:46
0 0 Atbildēt

autoram:

vai pastaastiisi cik izmaksaaja gaazes iekaarta ar visu uzstaadiishanu?

FOX 30.jūnijs 2003 21:20
0 0 Atbildēt

2 Shearer: autors taču raxtīja, ka gāzes iekārta ir uzstādīta Holandē gandrīz jaunam autiņam. Kā tad tagad autors var zināt, cik maxāja gāzes iekārtas uzstādīšana?!!!!

jv1965 2.septembris 2003 10:42
0 0 Atbildēt

Atskaite pēc 10K km pa Latvijas ceļiem.

Apetīte aparātam ir pat mazinājusies, t.i. - ~7.9 l gāzes un ~ 1l bendžas uz 100 km. Patīkami ! Starp citu, joprojām ~60% no kilometrāžas pa pilsētu. Joprojām nevaru pamanīt jaudas zudumu, pārslēdzoties uz gāzi, drīzāk otrādi - kā pārslēdz uz gāzi tā akseleratora pedālītis kļūst pat maķenīt atsaucīgāks (sevišķi tas jūtams 5. robā).

Problēmas:

1. Braucot no Kolkas uz Mazirbi pārsitu priekšējo ratu un pamīcīju lieto disku. Izmaksas: 4 Ls riepas lāpīšana + 15 Ls diska valcēšana. Komentārs: pac vainīgs - nav ko līst pa tumsu uz šķembu ceļa ar izteiktu veļasdēli, ja mašīnītei stāv 195x50 15" ripuļi.

2. Pagājušo sestdien braucu no Garciema uz Jūrmalu &, pavisam negaidot, sāku "vārīties". Izrādās tosols iztecējis. Devos uz service, diagnoze - kāds vīriņš jau tulpju zemē pārāk stipri pieskrūvējis to plastmasas zirnekli, kas sadala tosolu pa dažādām rorēm un kurā termostats iestiprināts. Rezultātā plaisa un tosola nau (incanti kā tas agrāk nenotika). Tā kā mazliet bija sācis gļukot starteris ( aukstu vāģīti iedarbinot, izdeva riebīgi pļerkstošas skaņas), tad nolēmu pie viena novērst arī šo vainu. Vīri konstatēja, ka starterī slotiņas gandrīz nemaz vairs nau + arī bendix nokāries. Nu protams, pēc 10K km arī eļlu & filtru vajadzēja mainīt. Visss kopā par pipstiķiem un aņķiniem, 5 L tosola (tāpat pirms ziemas bija nolemts to mainīt, jo ar to, kas der tulpju zemes apstākļiem pie mums braukt būtu riskanti), 3.9 l eļlas (jau teicu, ka arī tai bija pienācis laiks nomaiņai) kā arī darbu izmaxāja man 86,26Ls.

Secinājumi:

Izmaxas, ja brauktu ar benzīnu: 8litri*100*0.42Ls/litrā=336 .00Ls

Imaxas, braucot ar gāzi: 7.9litri*100*0.21Ls/litrā+1litrs*100*0.42Ls/litrā=207.90Ls

Starpība:
336.00Ls-207.90Ls=128.10Ls

Remontos&tekošajā apkopē izlietots:
86.26Ls+19Ls=105.26Ls

Secinājums:
Nekādā gadījumā savam autiņam nelieciet gāzes iekārtu, jo tas ir nepieklājīgi dārgi un nemaz neatmaksājas. )))=:

nazis 29.oktobris 2003 16:41
0 0 Atbildēt

Man šķiet,te lāds ir vājš matemātikā.Vēl dīvaini,ka gāzi patērē mazāk-parasti tā iet vismaz par1-2l vairāk par benzīnu.Un vel-gāze atmaksājas tiem,kas daudz brauc un,ja netaisies auto pārdot.Man pirms 3.gadiem bija GAZELe,rija 12l benz. Servisā teica,ka gāzi labāk likt pēc apkatkas,kā ari izdarīju,betžēl-žēl,ka ne agrāk-varēja gan- man gāzes iekārta atmaksājās jau pēc trīs mēnešiem!!!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti