Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda CRX 1986 Novērtējums: 7
Tā kā mans autiņš te vēl nav pārstāvēts, domāju nedaudz padalīties ar citiem.
Man ir CRX 1,6i 16v, sauktais 1th generation, latviski runājot - pirmās paaudzes. Neskatoties uz savu gada gājumu, ļoti izskatīgs. Pirmais kas pārsteidz, ieraugot autiņu, ļoti mazs, t. i. īss un zems, no kā arī izriet - viegls + apvienojot ar ~100Zs dzinēju (precīzi nezinu, it kā 104), iegūstam ļoti dinamisku un lecīgu mašīnīti. Pilna masa 1280, kas gan izlec no 1200 svara ketegorijas, bet nekas, pāris lati vairāk nodoklī : )) Ātrums - 190 pārbaudīju, iet normāli, kas nav pataloks, bet jūt mazo motoriņu sākot jau no 140, jau īsti nevelk, tur lielie (BMW, MB) izdrāž kā maziņo, bet līdz simtam, jāmeklē ar ko skrieties.

Par plusiem: ļoti kvalitatīva mašīna, it sevišķi dzinējs un uzkare. Virsbūvi gan bija pabuktēta un aprūsējusi, tāpēc nācās krietni paņemties, lai auto nesadalītos, bet kad sataisīju, esmu apmierināts. Iet kā zvērs, tikko nomainīju ēļļu, dzinējs strādā kā pa sviestu. Jūtīga gāze, jūtīgs sajūgs, labas bremzes, laba motora dinamika, laba, kaut arī cieta, uzkare, ko vēl var vēlēties +jūtams, ka tas ir sporta auto (tahometram sarkanais sākas pie 7). Salons, neskatoties uz autiņa izmēru, ļoti plašs, gan tikai diviem cilvēkiem. Es ar savu 192 augumu jūtos kā klubkrēslā (nobraucot 10h, nejutu nekādas sēdēšanas neērtības), vienīgi pedāļi varēja būt nedzudz dziļāk, ~5cm, tik pietrūkst, lai pilnīgi ērti varētu aizsniegt paneli : )) Salona aprīkojums ļoti vienkārs, bet ļoti ergonomisks, liels bagāžnieks. Viss ļoti loģiski izvietots. Patīkami pārsteidza, ka visi drošinātāji turpat pie vadītāja, nav jāmeklē pa visu mašīnu, no kā gan izriet lielais vadu skaits, kas nāk uz drošinātāju bloku. Fīčas nav daudz, bet ir patīkami sīkumi, kas strādā nevainojami. Vienmēr varēsies pamāt citiem, kas brauc ar CRX, jo tādi Latvijā un vispār ir maz : )))

Mīnusi: Pirmais, kas ļoti jūtams šajā autiņā, skaļš un ciets, nu tipa bobiks, kas ir dēļ zemās uzkares, gāzes amīšiem un sliktās skaņas izolācijas salonā. Braucot pa asfaltu ar šādu autiņu, var labi novērtēt ceļa segumu kvalitāti, it sevišķi aku vākus, bet kas pārsteidz, un laikam ir arī normāli, šī diskomforta sajūta pazūd, pieaugot ātrumam (~80 pa bruģi vai granti, nav problēmas). Ātrāk braucot ir otra problēma, izjūt lēzenās bedres, jo auto ļoti labi kopē ceļa virsmu, tāpēc uz "viļņainas" šosejas var piemesties jūras slimība : )) Braucot ap 95mk/h, parādās nepatīkama motora rūkoņa/svilpoņa (nedaudz zem 3 apgriezieniem) Iebraucot lielākās bedrēs, viegli iesist amortizāciju līdz galam, bet ņemot vērā uzkares kvalitāti un riteņu gājienu, vairs īpaši par to neuztraucos, jo līdz karterim neizsitīties. Kā par brīnumu, ļoti labi lien pa nelīdzeniem ceļiem, tipa lauku/meža ceļi, jāsargā tikai priekšējais spoileris, pakaļa īsa un augsta, tur nav no nolauzt. Pilsētā jāuzmanās no stāvietām ar apmalēm, ir bijis, ka jāmeklē cita stāvieta, jo negribas riskēt ar spoileri. Tehniskie defekti - tā kā normālām mašīnām, kas sajāts, tas jālabo, bija jāmaina sajūgs, visas bremzes, pakaļā gāzes amīši, vēl šādi, tādi štrunti, bet tas viss jau nāca mantojumā. Detaļas dārgas, bet kvalitatīvas, tāpēc arī ilgi kalpo. Nevajag braukt labot uz MDL motors, nav vērts par vienu remontu izmet vairāk, kā mašīnas vērtība kopumā, bet, ja kādu detaļu nevar dabūt, caur turieni noteikti varēs, bet dārgi. Gribās vairāk fīču salonā, ir īpaši kondicionieri, sevišķi vasarā. Salonā divās vietās tek iekšā ūdens, nēesmu vēl atjaucis un apskatījies, kas par vainu. Bija problēma ar elektroniku, negrieza degvielas sūkni, bet tas laikam dēļ tā paša ūdens : ))

Rezumē: Ļoti laba pilsētas mašīna, ko droši var izmantot garākiem pārbraucieniem. Jārēķinās ar cieto amortizāciju, skaļo salonu un divām vietām, kas ir ļoti ērtas un labi piemērotas gariem cilvēkiem. Mašīna loti sportiska, bet padārgas daļas, ar ko arī jārēķinās. Degvielas patēriņš uz šosejas sem 6, pilsētā 7-8 un uz augšu, ja labi brauc : ))

Vērtējums: tehniskais - 9, komforts 5 - vidēji 7
karuuzo @ 8.jūlijs 2003 0:00
Visi komentāri
 
Raivo 8.jūlijs 2003 16:31
0 0 Atbildēt

Man pašam ir Accord Aerodeck 1988/89. gada modelis. Gandrīz pilnībā varētu šo aprakstu attiecināt arī uz savu Hondu. Motors 2.0 12V ,programējamā šprice, skrien kā zvērs, un kaunā nav jāpaliek, bet man nepatīk, ka salonā diezgan slikta skaņas izolācija, bet varbūt, ka tas tā ir arī no sporta Walker. Daļas tik tiešām dārgas, bet dabūt var un kalpo tās ļoooti ilgi. Patīkami ir tas, ka priekš palielās jaudas degvielas patēriņš ir ļoti pieņemams. Aerodeckā ir gandrīz visas ekstras (izņemot ādu un kruīzu) un NEVIENA nav pārstājusi darboties. Patīkams moments ir tāds, ka tādu automašīnu nav daudz. Tas nav tā kā ar televizoru GolfII vai Audi100/80 ,kuri šķiet, ka ir katram trešajam Latvijā.

Unknown` 16.februāris 2005 13:05
0 0 Atbildēt

Labs komentars! Malacis! Man ari ir CRX pirmas paudzes, bet 87 gada! Un tev nav 104 hp! Visiem 1.6 16v CRX-iem ir 125 vai 130 HP! :)) Un tas ir super!! Man ir 125 hp? domaju, ka tev arii :)
Es braucu ar savu crx jau vienu gadu! Arii nomainiju sajugu, bremzes, sailentbloki (nezinu ka latviski). Elektronika - ok! Udens salonaa arii ir un nezinu no kurienes!! Es nezinu, vai es varu uzrakstit sheit saitu..kur tu var apskatit manu manu mashinu.. bet vinja ir dragrace.lv un arii crx.eclub.lv ! Arii tu var uzrakstiit man meilu, ja ir kadi jautajumi!

type-r2 5.oktobris 2007 21:40
0 0 Atbildēt

nu jaa man arii ir 91 gada crx 1,6 vtec ar 150zs nu sudzeties nevaru vienigais del cietas amortizacijas riigas brugis ipasi nepatik, bet nu sii masiniite tam nav domata. esmu pilnigi un galigi apmierinats ar savu auto un omaju ka arii tev nav sudzibas par vinu.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video