Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi 80 1989 Novērtējums: 8
Gribu pastāstīt par savu bijušo mašīnīti Audi 80, ja nebūtu sasitis tad labprāt braukātu ar viņu vēl šobrīd! Autiņu nopirku 2001. gada novembrī kā tikko ievestu no Šveices un braucu ar viņu līdz liktenīgajam 2003. gada 5. maijam. Auto bija aprīkots ar 2.0 iešprices motorīti (četrcilindru; 114 Zs jeb 83KW). Speciāli vēlējos lai būtu šāds motors un lai auto būtu aprīkots ar diska bremzēm. Tā kā auto nebija braukts pa Latviju un arī reģistrēts, tad man bija jāiet viņam arī tehniskā apskate. Lai to izzietu vajadzēja tikai nomainīt labā stūres plaukta bukses, kas man izmaksāja 7 LVL. Maiņu es veicu pats, tāpēc pa darbu nebija jāmaksā. Pie reizes nomainīju zobeni, rullīti, degvielas filtru, vārstu vāka blīvi un eļļu (izdevumi 35Ls). Motorītis viņam bija ideāls, jo pēc manām domām iepriekšējais saimnieks bija autiņu kopis, kā arī tas ka viņš tika ievests no Šveices, kur max. ātrums ir atļauts ne vairāk kā 100km/h, tādejādi nekad nav bijis griezts uz pilniem apgriezieniem. Tā es divus mēnešus laimīgs braucu līdz man sāka niķoties tukšgaitas apgriezieni- brīžiem augšā brīžiem lejā. Nekas cits neatlika kā doties uz diagnostiku, kurā man konstatēja kad ir sabojājies gaisa mērītāja potenciometrs. Lietotu es nevarēju atrast jo der tikai speciāli šim motoram paredzētais un auto kapsētās viņi nebija. Varēja, protams, pasūtīt jaunu bet tad tas man izmaksātu 250Ls. Un jēga nebija pirkt jaunu šāda gada mašīnai, kā arī viņa bojājums neietekmēja ne degvielas patēriņu ne motora jaudu, ne piestartēšanu. Tā es turpināju braukt ar bojātu gaisa mērītāja potenciometru. Pēc pusgada braukšanas nomainīju kreisā stūres plaukta bukses, kuras man izmaksāja 7 Ls, jo maiņu veicu pats. Pēc gada ejot skati nomainīju aizmugurējo kreiso buksi, kas arī bija lēta, tagad precīzi neatceros vairs cik viņa man maksāja. Vēl tika divreiz mainīta eļļa un tas ari tad ir viss kas bija darīts pusotra gada laikā!!! Iesaku arī citiem apsvērt iegādāties šādas markas auto: ))

Īsi uzskaitīšu pēc savām domām plusus un mīnusus:

Plusi:
- Ekonomiska (pa taisno 6.5l/100km ; pilsētā 10l/100km)
- Samērā dinamiska
- Lēta apkope un viegli taisāma
- Nerūsē

Mīnusi:
- Mēdz bojāties gaisa mērītāja potenciometrs(visiem Audi ar meh. iešprici)
- Zog


didzinators @ 21.oktobris 2003 0:00
Visi komentāri
 
Laiks 21.oktobris 2003 15:04
0 0 Atbildēt

yehhh, ja 2x tikai mainiite ellja tad ar auto tu nobrauci ~25tk.km, patiesiibaa maz un, iespeejams, taadeelj arii maz remonteeji un liels prieks bij pa to ;) Tas taa, tik nenjemt personiigi ;)

didzinators 21.oktobris 2003 15:09
0 0 Atbildēt

Tā arī sanāca apmēram !

Qued 21.oktobris 2003 16:53
0 0 Atbildēt

imho tas, ka Šveicē max ātrums ir 100 km/h, nebūt automātiski nenozīme, ka motors nav griezts uz pilniem apgriezieniem. Bet tas nu tā...

Archie 21.oktobris 2003 17:58
0 0 Atbildēt

Motoram(benzīna) nebūt nav kaitīgi šad un tad noņemt "skaidu" padarbinot uz augstiem apgriezieniem - ar to domāts kārtīgi atvelkot pa šoseju garākus gabalus. Man domāt motors kurš regulāri braukts ar kādiem 4-4,5k RPM pa soseju dzīvos ilgāk nekā tāds kas pilsētu vien redzējis.

arba 21.oktobris 2003 19:36
0 0 Atbildēt

aizbrauciet uz "Sveici un paskatieties kā tur pa kalnu ceļiem ar 2 un 3 ātrumu un pedāli grīdā brauc, es jau nesaku ka tas ir slikti, bet motori tur tiek labi izvēdināti

didzinators 22.oktobris 2003 10:26
0 0 Atbildēt

Es domāju Arba ka tik traki nebija, ka tur gāzētu tikai ar tādiem robiem, jo ar trešo robu grīdā ātrums sanāk jau kaut kādi 120 km/h. Kā arī ar ceturto un mazu gāzīti tā mašīnīte ietu tanī kalnā:))

nespecialists 22.oktobris 2003 12:02
0 0 Atbildēt

Peedeejaa laikaa arvien vairaak sludinaajumus redz, ka auto tiko no sveices, ar to liekot noprast, ka tas ir sevishkji labs...varbuut taa arii ir, ja runa ir par vizuaalo izskatu, bet nuu zinot, ko tam autinjam jaaizciesh velkot pa kalnu paarejaamm...Katraa gadiijumaa dzelzhu vecis neesmu, bet pragmatiskais instinkts man tomeer liktu vairiities no taadiem auto. Kaut gan arii uz Vaacijas turka auto var norauties veel smagaak. Taa jau ir, ka lietota autinja pirkshana ir loterija - ne visiem veicas..
Bet lai veicas cieniijamajiem lasiitaajiem.

shearer 22.oktobris 2003 13:26
0 0 Atbildēt

didzinators

kaadeelj tu neampoteeji to apgriezienu regulatoru?

Es taa izdariiju un nekaadu probleemu nebija. Pagriez tikai lielaakus briivgaitas apgriezienus ziemaa un rullee... Vasaraa nogriez par 1/10 mazaakus. Tikai kaartiigi tas caurums jaaiztaisa ciet. Tas arii viss

didzinators 22.oktobris 2003 14:10
0 0 Atbildēt

Nespeciālist auto no Šveices nāk tāpēc ka Vācijā viņu vairs nav:)) Runājot par vizuālo tad tas atkarīgs kādā rajonā autiņš braukts, kur ir ziemas vai kur nav! Tikpat labi var atnākt sūdigā vizuālā gan no Šveices , gan no Vācijas.

didzinators 22.oktobris 2003 14:12
0 0 Atbildēt

Shearer!

Kur tu biji agrāk!:))
Vajadzēja man to rakstu ievietot tad kad vēl bija autiņš.

Katrā ziņā paldies par info!
Tā kā arii turpmāk pieturēšos pie šīs markas, tad tagad zināšu:))

-PIEPE- 23.oktobris 2003 9:18
0 0 Atbildēt

Manam 90-niekam (Type 89) ar 2.3 motoru ir taads pats pateerinsh.

draco 28.oktobris 2003 15:05
0 0 Atbildēt

mehaaniskajai spricei nav nekaada gaisa daudzuma meeriitaaja laapstas staavoklja deveeja.
tas kas tev staav ir puselektroniskaa sprice, ke-jetronic...

MPR 4.novembris 2003 14:21
0 0 Atbildēt

Shim vagim motora kods 3A, t.i. Ke-Motronik iessprice, neticeiet nevienam citam, taas ir Ke-Motronik!!! Tapec tur ir visi shie mehaniskie "prieki" un ka papildus nak elektornikas izpalidzeejs. Pats ar taadu nobraucu divus gadus. Tada patii problema ar to raustishanos. Nesaprotu kaa tev izdevas taa braukaat? Es namainiju puse no inzhektora prichindaliem, katru reizi kau to namainot nobraucu menesi vai viskinj vairaak un atkal viss pa jaunaam, suuds taads
Daudziem citiem ir tadas pashas probleemas sastopamas! Bet bez ta auto ir tiesham diesgan ekonomisks un dinamisks.
Beet sudiigs! naudu remontaam prasa nenormalos daudzumos divu gadu laikaa uz remontu iztereju tak pat daudz cik pats vagjis man izmaksaaja 2500.
Ar to mashinu man ir saistiitas vissliktakas atminjas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti