Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford sierra 2,8 4x4 1986 Novērtējums: 7
Ar taadu iznaaca braukt vairaakus gadus. Juuzots pa nezeeliigiem lauku celiem loti biezi un loti smagi. Nu auto vienkaarsi zveers, kad bija jauns laikam bija viens no krutaakiem siermasiinas variantiem, cetru ritenju pedzinja, lielais v6 biidelis, elektriskie logi, centraalaa atsleega, standartie litaki, disku bremzes uz visiem ritenjiem, abs, taa kaa auto bija universaals tam bija arii relinji uz jumta, kaa arii visaadi standarta spoileriishi pie logiem, luukas. Nu baigi praktiskais auto, ja saliek seedekljus var viskautko ieksaa sagaazt. Un taa pilnpiedzinja, seviski ziemaa ir kaut kas iipash, nenoveerteejams! Ar labaam ziemeneem vispaar turas kaa pieliimeets pie celja un sliidee to lai dabuutu ir iipashi jaapacenshaas, ljoti drosha ziemas braukshana, vispaar atminjas palikushas, tiiri braukshanas sajuutas zinjaa taas labaakaas. Nu laikam baigi salieliiju to dinozauru: )
Tagad par miinusiem- Bendzas pateerins pilseetaa un uz sosejas faktiski ljoti liidziigs (padsmit litri: )), bet ko var gribeet no 2,8 litru biidelja un 4X4 piedzinjas. Specifiskas detaljas, daudz kas nemaz neder no parastaas sieras, taatad taas ir speciaali jaapasuuta un liidz ar to cenniks arii speciaals: )), Ruusa, ruusa, ruusa: (( durviis, pakaleejaa vaakaa, bagaznieka griidaa, baakaa, arii aizmugures lonzeronos un noteikti veel kaut kur: (. 6 gadu laikaa kameer juuzots ira arii protams viskaut kas labots, visu neatceros, bet mainiiti ir pakaleejie amiisi, bukses, viena priekseejaa pusass, kardaana krustinji, visi rashodniki protams, kaads bremzu disks, stuures pirksti, aaboli, varbuut veel kaut kas.
Vispaar auto baigi labais darba zirgs, un 7 ieliku taadeelj, ka dazas detaljas tam specifiskas un daargas un taa ruusa biski bojaa bildi.
Vagis veel ir bet nav izmantots jau vairaak kaa gadu un staav laukos, sis tas sametinaats, bet ir kaut kaada probleema ar degvielas spiedienu magistraalee, benziinsuuknis ir ok, it kaa kaada elektriska shaize, diemzeel nav laika ar to nonemties, a lauku servisos dzeki iisti nerubii kas par probleemu tur ir:/. Bet ir doma to dampi pacelt un pa ziemu gaazt: )))
automociic @ 29.oktobris 2003 0:00
Visi komentāri
 
draco 10.novembris 2003 14:41
0 0 Atbildēt

tai sierrai vai tad elektriskaa sprice,nevis mehaaniskaa?

automociic 13.februāris 2004 17:02
0 0 Atbildēt

Yesss!!!
Auto nu ir atpaklaj uz celjiem!!! Salabots un skate izieta:) Braukt kaifs!!! 4x4 un v6 2,9 rulleeee!!! Kaifiiga brauksana ziemaa!!! Nu un kas, ka pateerins liels - F... the fuel economy:):):):)

Huanitas 20.februāris 2005 22:10
0 0 Atbildēt

tas gadijuma nav XR4???

automociic 15.decembris 2005 19:48
0 0 Atbildēt

Te kaut kas ar to paroli neiet un peec autobild redaktora luuguma 4 + un 4 -:

+universaals(relinji uz jumta) - lieliska ietilpiiba un praktiskums, var paarvadaat lielus priekshmetus
+Braukshanas prieks, droshiiba un komforts (2,8l motors, pilnpiedzinja, abs)
+Izturīigs un uzticams (paarbaudiits sliktas kvalitaates lauku celjos nu jau 9 gadu garumaa)
+Leetas rezerves daljas (ar nelieliem izneemumiem, jo dazas 4x4 ir specifiskas)

-Rūsa
-Liels degvielas patērinsh (pashsaprotami ar 2,8 un 4x4)
-kliirenss vareeja buut bishki lielaaks
-atsevishkjas 4x4 ritoshaas daljas rezerves daljas - daargaakas un dazkaart jaapasuuta.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti