Lasītāju pieredze par saviem auto

Land Rover Discovery 2 Td5 2001 Novērtējums: 10
Braucu no nullītes, pašlaik 110000 km un varu veikt diezgan korektu vērtējumu.
1. Dzinējs: Dizelis 139 HP, turbina, interkūlers, konstrukcijai stāvejis blakus BMW, vidējais patēriņš 9,0 - 11l, ar neatslēdzamu pilnpiedziņu, tās atslēdzamās izraisa smaidu. Patēriņu mazāk ietekmē braukšanas režīms, vairāk ļoti jaudīgs kondicionieris ko vada divkanālu klimatkontrole.
Liels eļlas tilpums - 9l sintētika, kas jāmaina ik 20000 km normālā eksplutācijas režīmā. Ziemā nekādas problēmas pat -28 grādu salā. Jauda ar 350Nm griezes momentu pilnībā šai diezgan smagai (2250kg) mašīnai pietiek.
Dzinējs ļoti kluss mazliet sāk trokšņot pie 140km/h.
Bākas tilpums 97l. (10. )
2. Komplektācija:
Jaudīgas visas disku bremzes, joprojām braucu ar orģinālajiem bremžu klučiem (10. )
Pretizbuksēšanas sistēma, ESP, elektroniska starpasu diferenciāļa bloķēšana, ABS 4 kanāli, ucc., varbūt īsti smagam bezceļam par sarežģītu, taču tūrismam OK.
Ņēmu vērā ieteikumu nepasūtīt ACS, un Self leveling system, traucējot bezceļā. Lai tas viss strādātu iesaka lietot tikai orģinālo riepu izmēru 235 x 70 x 16. (10. )
Elektriski apsildāmi logi - super īpaši ziemā
Ekonomijas nolūkos nepaņēmu priekšējo lukturu mazgāšanu - Nožēloju.
3. Korpus:
Alumīnijs kopā ar tērauda durvīm, neiesaku novietot zem birstošiem kastaņiem. Brīnumainā kārtā arī airodinamika
OK, nav jau Poršs. (9. )
4. Dizains:
Eleganta klasika bez perversām čigāniskā niķelējuma detaļām un plastmasas kokiem, visi pielietotie materiāli tiešām kvalitatīvi. (10. )
5. Salons:
Ergonomika un ceļa pārredzamība izcila un vadīšana ērta,
protams bija lietas pie kā jāpierod. Vairāk vietas varētu būt aizmugurē sēdošo kājām -1. (9. )
6. Braukšana:
Konstrukcijā abi tilti atkarīgie un tas rada diezgan pārliecinošu sajūtu par tās nesalaužamību, vismaz praksē un arī no apakšas tā izskatās. Stabilitāte uz ceļa izcila.
Bezceļā, zemes ceļā, ziemā esmu izbraucis visur kur vēlējies, saglabājot veselo saprātu un novērtējot savas off road braukšanas iemaņas (aktīvs copmanis) (10. )
Ņemot vērā īso starpasu attālumu 2500mm, auto nepatīk viļņains asfalts, sākumā reizēm tas traucēja (8. )
Ceļa betona apmales, bedres, sniegs un citas dažādas situācijas vais nerada nekādas probēmas (10. )
7. Problēmas:
Laikam mūsu Shell "LABĀS" degvielas dēļ, pie 95000km atņirdzās bākas sūknis, aizsērējis (der no 5 BMW),
Mainīts viens stūres šķērstieņa gala lodveida savienojums 80000km.
Nomainīta digitālā pulksteņa apgaismojuma lampiņa.
Iepriekš ar jaunu Passat problēmas bija stipri lielākas.
8. Secinājums:
Tagad es zinu kāpēc ar šo Angļu klasiku cilvēki saslimst uz visu mūžu, bet nesaprotu kāpēc jaunais Latvijas Land Rover dīleris ir pacēlis Discovery2 cenu tādos neaizsniedzamos augstumos (Ls 24000) bāze. Neticu, ka jaunais "face lifts" maksātu tik dārgi, un par eiro kursu jau mēs zinam.





noris @ 11.decembris 2003 0:00
Visi komentāri
 
recluse 12.decembris 2003 9:20
0 0 Atbildēt

Par tām tērauda durvīm, vismaz mums no tērauda bija tikai jumts, lai ir kur antenu ar magnetu piesitiprināt. Pie braukšanas tiešām jāpierod, it īpaši pie platuma.

neitralais 15.marts 2004 15:20
0 0 Atbildēt

Auto jau labs gan, bet ir viena problema - ja tomer kas nojuk atrast ko lietotu ir nereali, bet ir jadodas pie oficialajiem dileriem, ja nemaldos Mikas.
Riepu izmers 235/70/R16 nav nekas nopietns - ja braukt ari pa meziem tad vajag vismaz 255/75/R16 - tad izredzes palikt ir visai minimalas.
Vai tev ir sedeklis 6, 7 vietai - jo citos Discovery modelos neredzeju?
Vai tev blokejas pilnpiedzina - un vai ir atsevisks sledzis ar kuru var ieslegt/atslegt diferenciali?

mitjka 5.februāris 2005 14:44
0 0 Atbildēt

vai tiesam 2,5 ir dinamisks uz cela ???????????
gatavojos iepirkt no 1998 - 1999 gada modeli

RXE 29.marts 2005 18:09
0 0 Atbildēt

Man ir bišku vecāx, arī Td5, liekas, ar mazliet vecāku motoru.
Par 'dinamisku' uz ceļa to nosaukt var nosacīti, bet jāsaka, ka tas savai masai ir pārsteidzoši ņiprs, ja braucu viens ar tukšu auto.
Cetrālais diferis bloķējas, & ir arī pazeminātā rinda (manam ar mehānisku kloķi pie gaņģenes kloķa), tomēr ir nācies noželot, ka savulaik nožmiedzos pa 5KEUR un nepaņēmu vecāku, bet ļoti labi turētu Gelandewagen - trīs bloķējami diferi tomēr būtu pāris reižu aiztaupījuši rakšanos pa sniegu & dubļiem.
Man riepas ir 235/80 uz 16" oriģinālajiem lietajiem. Nothing special, bet ir Ok.
Viena sāpe - ziemā pēc dauzīšanās pa dziļu sniegu jāizslauka diski, lai uz šosejas 'nemet'.

Par rezerves daļām tā ir, ka lietotas dabūt grūti, bet ir tāds "Angļu auto" serviss, kur vīri 'nevārās' tik nenormāli, kā "Baltic motors", kas tagad ir ofciālais serviss.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti