Lasītāju pieredze par saviem auto

Citroen JUMPER 2,8HDI 2001 Novērtējums: 9
Nopirkām ar kolēģi līzingā jaunu. Maksāja 10000ls , mēnesī ap260ls+kasko ap 30lsmēnesī. Nu jau tas ir aiz muguras, kā arī 150000km. Auto patērē 9 l līdz 100km/h. Apkopes ik pēc 15000km-80 -90ls izmaksā darbs+eļļa+visi filtri. Pārējais kas mainīts viss pa vienai reizei - pr. kalodkas 50ls, pr. tilta aizmugurējie salenbloki - laikam bija pa 16ls gabalā.1. amortizators priekšā-100ls ar darbu. Lielākā apkope uz 140ls bija nesen - nomainījām pr.1 gultni 25ls, stūres gultņus pa 6ls - tie ķeras bieži un mainīti jau 2-3 reizes jo nevar zināt ko tajā Citroena salonā izdara, stūres pirkstu-12ls, kaut kādas buksītes. Garantijas laikā arī bija šaizes. Pirmajos 1150km Ventspilī iebraucot peļķē- nodzisa visas gaismas- vēlāk parādījās, kā servisā patēica- pie montāžas zem spārna iespiests vads. Otrs ir nomainītas jau trīs ģeneratora/ūdenssūkņa siksnas. Pēdējo uzlika PEUGEOT- servisā, dārgāka, bet kalpo. Lielākie sūdi bija saistīti ar ģeneratoru uz kuru no loga novada lija virsū ūdens, kurš vienreiz sasala un sabojāja izolāciju. No tā divus nesaistītus rītus izlādējās aķis (tad servisā vainoja mūs, itkā atstāta salonā gaisma, kaut tā nebija), līdz vienu dienu ģeņģeris sadega lupatās. Auto nostāvēja 2 nedēļas, bet šā nebija pat Francijā. Labi ka bija garantija - nomainīja diodes, pārtina vadus. Nu jau pagājis 1,5gadi- strādā labi. Kādus 7 mēnešus atpakaļ zvanīja ka nu ir saņemts ģenerators - ateicos- !- labāk sīlis rokā , nekā zīle kokā!
nazis @ 13.marts 2004 0:00
Visi komentāri
 
Shearer 14.marts 2004 2:31
0 0 Atbildēt

nu nezinu, peec sita izklausaas ka suudiigs auto.

aviators 14.marts 2004 11:25
0 0 Atbildēt

Šobrīd gan tiek lietots peugeot 206, bet aprakstītais par šito citroen autobusu ir apmēram tas pats, kas notiek ar 206. Lai gan cenas PSA grupai ir labas, mašīnas un vēl jo vairāk ofic.servisi ir baltiem diegiem šūti- izskatās labi, bet nefunciklē kā nākas.

nazis 14.marts 2004 18:35
0 0 Atbildēt

Galīgi sūdīgs jau nu nav.Vismaz nerūsē kā MERSIS.Ja atskaita bērnības slimības, tad tā - nekas.Savu naudu šajā laikā -3 gadi-esam ielikuši tikai šos 140ls ,tad par pēdējo siksnu un nomainījuši kādas 5 lampiņas.HDI motors gan ir labais -no IVEKO-ar BOSCH sūkni.Tas liekas točna noskries savus 600000 vai pat 1000000KM.

Mizx 15.marts 2004 9:38
0 0 Atbildēt

Ar mersi gan Tev baisi neveicies, ja tas bijis sliktāks par šo...

aviators 15.marts 2004 10:10
0 0 Atbildēt

2 nazis
Tad jau tev laicigi jasak mainit ellu biezak, jo paredzetie intervali attiecas tikai uz gadijumu, ja lieto pilnigu sintetiku. Tjipa ellu maina ik pa 8tk.km, bet filtru tikai katra otra reize (ja grib taupit tos dazus latus). Savadak lidz tiem 1mlj. toc nedavilks. Bet velk HDI labi :)

nazis 15.marts 2004 21:14
0 0 Atbildēt

Aviators nedaudz pārprātis - 140 ls ar +,tas bija domāts nerēķinot eļļas maiņas.Mainām visus filtrus un lejam tikai sintētiku ik pa 10-13000 km.Bet kas atiecas uz MERŠIEm - rūsē visi busiņi- gan vecie , gan jaunie.Paskataties kaut vai uz mikriņu pakaļām -1.5gadi Rīgas ielās un vis...!

ursis 16.marts 2004 6:52
0 0 Atbildēt

vislabaak to redzeet uz "ziglajaam paliidziibaam'" uz pakaljas stikliem(MB)...arii VW.Sprancji nau aciis kritusji tik uzkriitosji...

Kindzulis 16.marts 2004 7:58
0 0 Atbildēt

tik shiem briinumiem ir viens milziigs miinuss: virsbuuves stingriiba...
ja jaaved kas smagaaks tad cauri ir...uz shosejas ar 1.7T kravu nav vaacams...ljogaas kaa taads zjelejas klucis + ne viens vien ciinaas ar sapliisushiem prieksheejiem stikliem shii pasha iemesla deelj...
Motoriits (2,8) cik zinu naak no VM motori ... taads pats staav ieksh tieshaam Iveco, Renault/Opel mainaas varbuut nedaudz baroshana :)
Cik ar vinjiem ir braukts: patiikama lieta ir aatrumpaarsleedzeeja novietojums... nolaid seedeklim roku balstu un sleedzies ar vienu pirkstu :)

Sandis_UR 16.marts 2004 22:45
0 0 Atbildēt

Reiz sanaca ar taadu liidzigu pastraadat. Jaasak, ka vinjam motors bija samera njiprs, tik neatceros kaads bija, tacu gaaja mazliet labaak par liidziga gada gajuma LT. Tacu viss paareejais ir liiimeni zemaaks. Atstajot autinju kalninjaa nevareeja ataisiit aizmugureejas durvis. Priekseejas stikls bija sacis plaisaat, virsbuuve aciimredzot lodzijaas. Braucot pa grunteni vis klabeeja un drebeeja. Es domaaju ir veerts peilikt nelielu pikjiti klaat un nopirkt LTesku.

nazis 17.marts 2004 18:00
0 0 Atbildēt

Tas tiesa - kuzavs ir nesošais un diezgan ļodzīgs.Bet kāpēc plaisā stikli - to neviens nemāk paskaidrot.Es šad , tad vedu arī 2 T.,bet stikls joprojām vesels.Šim kravnesība ir 1800kg un pārejas modelis-ar ovāliem spoguļiem -var būt kaut kas tomēr izmainīts !

Sandis_UR 18.marts 2004 2:57
0 0 Atbildēt

Nazis
Stikli plaisaa tapeec, ka kuzovs ljogaas. Taa var pateikt kuzova stingriibu jeburai masiinai. Ja stikls saacis plaisaat, bez akmenju paliidziibas, tad vaian ir kuzovaa.

Mizx 18.marts 2004 13:11
0 0 Atbildēt

Par MB: Mums jau turku busiņi modē, tur tā vaina...

raimondsm 18.jūnijs 2004 15:31
0 0 Atbildēt

par salonā atstāto gaismu- var nomainīt mazās lampiņas(* lielās maksā zvēriģi, piemēram jaunajam Seat- Led ar acs zīļītes gaismas reg) ar pēc štekera piaskanōtu LED apgaismojumu. + 8 reizes mazāks enerģijas patēriņs. meklē- www. google.com LED automotive lamps, 12v, direct curent(DC), var nopirkt latgalītes tirgū baltās gaismas diodes. un saslēgt virknē, vienai 3,4 volti- četras virknē vai pieskaņot rezistoru, lai sprieguma kritums uz lampu būtu 3,4v. ar tādu gaismu var visu nakti salonu gaismot un nekas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti